Alla kategorier Lägga golv Stockholms län Sigtuna Märsta Vägg & Golv

Märsta Vägg & Golv

Söderbyvägen 2, 195 60 Arlandastad — Visa karta

Entreprenad verksamheten är vår kärnverksamhet men vi har numera en välsorterad butik på 400kvm, där vi säljer allt inom golv, tapeter, färg, kakel och klinker. Välkomna!
Steglitsvägen 55, 19255, SOLLENTUNA
Potentia Bygg
Andreas L:
Fantastiskt engagemang! Tänker på detaljer och levererar toppkvalite

Golvläggare nära Märsta Vägg & Golv:

Söderbyvägen 2a, Arlandastad
Vi utför de flesta uppdrag inom byggbranschen för både företag och privatpersone... Läs mer ›
Simon B:
Mycket bra personal, god service och mycket bra priser. Kvalitet på topp! Rekommenderar detta företag verkligen!

Läs vad 5 kunder tycker om Märsta Vägg & Golv

• Jörgen
    Jörgen skrev om Märsta Vägg & Golv
    Mycket bra bemötande av butikspersonalen och hantverkarna som gjorde ett strålande arbete, till ett konkurrenskraftigt pris.
    Avslappnad attityd och städade efter sig i lägenheten!
    Rekommenderas varmt!
  • Carl
    Carl skrev om Märsta Vägg & Golv
    Riktigt nöjd med arbetet Badrummet blev klart på avtalad tid. Trevligt bemötande och bra service. Kan varmt rekomenderas!
  • H H
    H H skrev om Märsta Vägg & Golv
    Mycket nöjd har anlitat företaget tre gånger för olika renoveringar och kommer även göra i framtiden. Ärliga och seriösa och tar alltid ansvar för utförda arbeten.
  • Lena S
    Lena S skrev om Märsta Vägg & Golv
    dåligt sortiment
  • Sanna
    Sanna skrev om Märsta Vägg & Golv
    Otroligt dåligt bemötande, kunden har verkligen ingen rätt att klaga även när företaget "råkar" ta ut dubbla priser. Rekommenderar ingen till att utföra jobb hos dem då det sker rejäla avvikelser från offerten.
    Har aldrig blivit så dåligt bemött av något annat företag som jag blivit här.

Söderbyvägen 2, 195 60 Arlandastad