Mårtenssons VVS

Mårtenssons VVS

martenssonsvvs.se
  • BadgeFourYears

Här på Mårtenssons VVS kan vi allt inom både VVS och värme! Vi hjälper till med allt från badrumsrenoveringar och installera värmepumpar till med stambyten i fastigheter - stora som små. Vi har goda kontakter med våra leverantörer, vilket leder till att vi kan erbjuda bra priser och samtidigt bibehålla den höga kvalitén på utförda...

98 omdömen om Mårtenssons VVS

Sedan starten hos Reco 2021

Ingemo K
Skrev om Mårtenssons VVS

Snabb, trevlig att ha att göra med. En bra förebild för VVS branschen.

Camilla P
Skrev om Mårtenssons VVS

Fantastisk service och supertrevligt bemötande! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Andreas M gillar detta
Ingemar H
Skrev om Mårtenssons VVS

Trevligt bemötande av kunnig hantverkare. Löser mina problem på ett rationellt och effektivt sätt.

Anders L
Skrev om Mårtenssons VVS

Seriös hantverkare, som kom när de sagt och gjorde ett mycket bra jobb. Korrigerade även sådant som varit fel tidigare i rörkopplingar utan att man behövde be om det. Mycket nöjd med arbetet.

Caroline O
Skrev om Mårtenssons VVS

Extremt trevligt bemötande både av Andreas och Henrik. Det tog ite tid att få kontakt men sen var det väldigt positivt. Henrik bytta rören till vattenmätaren och det gick på 20 minuter.

Kjell H
Skrev om Mårtenssons VVS

Snabb service och bra bemötande.

Klas J
Skrev om Mårtenssons VVS

Snabb och kompetent service med ett trevligt bemötande

Ing-britt C
Skrev om Mårtenssons VVS

Blev väl bemött. Lätt att få kontakt med, trevlig och noggrann

Fredrick H
Skrev om Mårtenssons VVS

Proffsigt, vänligt och effektivt!

Arvid L
Skrev om Mårtenssons VVS

Jag har alltid blivit bra bemött. De är alltid väldigt trevliga och verka vilja väl. Det som har varit på det negativa är dålig kommunikation och att det tog väldigt lång tid innan de svarade på min förfrågan om hjälp. Ca 6 månader minst. Det arbete de utförde sist levde hyfsat upp till förväntningarna. Det var en sak som missades. Offerten för arbetet kunde ha varit tydligare. Stod bara timmar och material och hur mycket det skulle kosta. Inga detaljer. Hade varit bra om man kunde se vad det är man betalar för. Exakt...

Jan-Erik N
Skrev om Mårtenssons VVS

Då jag inte befunnit mig där arbetet utförts kan jag inte bedöma resultatet ännu Dock har kontakten med företaget varit väldigt Barre får mina rekomendationer

Jonas M
Skrev om Mårtenssons VVS

Snabb återkoppling och skicklig reparatör

Mikael N
Skrev om Mårtenssons VVS

trevlig personal bra utfört jobb vid badrumsrenovering

Alf S
Skrev om Mårtenssons VVS

Snabbt och väl utfört arbete till korrekt pris

Robin S

Proffsigt företag med kunden i fokus. Kan varmt rekommendera Mårtenssons VVS

Liam O
Skrev om Mårtenssons VVS

Vi är mycket nöjda med installation av ny varmvattenberedare! Väldigt trevligt bemötande och allt gick smidigt.

Jaime S
Skrev om Mårtenssons VVS

Trevlig och kunnig! Rekommenderas.

Annelie P
Skrev om Mårtenssons VVS

Hej, skickar gärna vårt omdöme. Vi köpte VVS arbete av badrum Grabbarna som var här var väldigt trevliga , effektiva och kompetenta och gjorde ett mycket bra jobb. Vi skulle haft en dialog innan arbetet påbörjades om fördelarna/nackdelarna med fast eller löpande räkning. Mvh Annelie o Bojan

Leif E
Skrev om Mårtenssons VVS

En snabb och fackmannamässigt bra installation av ny toalettstol.

Kitte P
Skrev om Mårtenssons VVS

Snabbt o smidigt mycket nöjd rekommenderas starkt.

Ann-Helen H
Skrev om Mårtenssons VVS

Hör av sig och återkopplar med info. Snyggt utfört jobb på överenskommen tid.

Thomas N
Skrev om Mårtenssons VVS

Trevligt bemötande. Snabbt och bra arbete.

Tony F
Skrev om Mårtenssons VVS

Fantastiskt bemötande! Verkligen kunden i centrum. Kom med bra lösningar. Proffesionellt fint arbete!.Ordning och reda. Rent och snyggt. Rekommenderas verkligen

Eva A
Skrev om Mårtenssons VVS

Mårtenssons VVS - helt enkelt bäst!

Bengt E

Snabb o MYCKET kundinriktad. Tippen

Ricki M
Skrev om Mårtenssons VVS

Mycket bra 👍.som jag anade bra. Upplevde det bra o mycket bra service

Fredrik H
Skrev om Mårtenssons VVS

Trevligt bemötande och snabb hjälp. Tack!

Simon O
Skrev om Mårtenssons VVS

Snabb service. Kunnig personal.

Mjmj A
Skrev om Mårtenssons VVS

Helt perfekt service och bemötande från dessa proffs!

Gunnar B
Skrev om Mårtenssons VVS

Proffsiga, snabba och supertrevliga.

Andreas M gillar detta
Representant för Barbro's Städ &

Trevliga och bra att ha att göra med. Dock var ee bara här och tittade på vad som kunde göras. Men vi har fått snabb hjälp vid andra tillfällen

Niklas P
Skrev om Mårtenssons VVS

Supertrevliga och proffsiga. Kommer varmt rekommendera dem till vänner och bekanta.

Linda V
Skrev om Mårtenssons VVS

Jag fick lätt tag på dom de kom fort ut och bytte en köksblanare. Men när räkningen kom på två arbetstimmar fast det bara tagit en timme, hörde jag av mej till företaget. Då kunde de bara ta rotavdrag om man hade två arbetstimmar så jag förlorade på att ha rotavdrag, jag ville att de justerade det då att jag skulle få en ny faktura. Men de hörde inte av sig, så jag inte helt nöjd🙁

Åsa V
Skrev om Mårtenssons VVS

Snabbt och trevligt bemötande. Ansvarsfulla och noggranna, jag kände mig helt trygg.

Niklas P
Skrev om Mårtenssons VVS

Alltid snabb hjälp. Trevlig duktig personal. Jag har fastighetsbolag och anlitar Alltid dom. /Waaler Persson Bostäder AB

Ingemo K
Skrev om Mårtenssons VVS

Tog lite tid innan man ringde upp för att komma men vi hittade snabbt en datum som passade när allt hade kommit. Att det sedan är lite svårt att få tag på vissa komponenter är inget Mårtenssons VVS kan klandras för.

Henrik S
Skrev om Mårtenssons VVS

Superduktiga och trevliga! Utför sina jobb snyggt och snabbt! Kan verkligen rekommendera Mårtenssons vvs!

Sten K
Skrev om Mårtenssons VVS

Bra utfört arbete (konsoll för vattenmätare) och trevligt bemötande

Magdalena Å
Skrev om Mårtenssons VVS

Bästa servicen - både gällande köp av intedning och renovering av badrum!

Goliat L
Skrev om Mårtenssons VVS

Hade problem med en radiator och fick hjälp någon timme efter samtal, väldigt bra service och problemet vart åtgärdat efter någon timme, trots övertid. Väldigt nöjd!

Leif A

Allt OK Leif

Eva S
Skrev om Mårtenssons VVS

Utmärkt arbete - installation av varmvattenberedare samt byte av järnfilter -trevligt bemötande och god service.

Roger E
Skrev om Mårtenssons VVS

Vänligt bemötande och bra service även om jobbet var litet. Det uppskattas.

Ken J
Skrev om Mårtenssons VVS

Man blev bemött ok men väntar fortfarande på en installation av luft/vatten av dom också. Men detta är inte deras fel eftersom den inte blivit levererad till dom så att vi kan få dem monterad. Vi fick hjälp med byte av duschkabin och vattenmätarekonsoler. //Ken Johansen

Bente L
Skrev om Mårtenssons VVS

Trevligt bemötande! Luftade element för att “få igång värmen”

Hp F
Skrev om Mårtenssons VVS

Punktlig, vänlig serviceminded och framför allt gjordes ett bra jobb.

Bo M
Skrev om Mårtenssons VVS

Köpt luft/vattenpanna CTC samt installation och bortforsling av den gamla Allt har fungerat bra

Andreas N
Skrev om Mårtenssons VVS

Trevlig, effektiv och proffsig. Mycket bra och kommer kontakta igen när jag behöver vvs-hjälp. Rekommenderas!

Nilssons B
Skrev om Mårtenssons VVS

super-proffsiga! Levererar alltid i alla lägen. Fantastiskt trevliga.

Ingrid H
Skrev om Mårtenssons VVS

Vi blev mycket bra bemötta och fick den hjälp vi behövde. Badrummet är inte färdigt än.