Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Göteborg Masala Kitchen

Masala Kitchen

Nobelplatsen 2, 416 57 Göteborg — Visa karta

Restauranger nära Masala Kitchen:

Drakegatan 1, GÖTEBORG
Matsmak står för god mat, hög kvalitet och smakkänsla. Vi strävar efter att allt... Läs mer ›
Monica E:
Bra bemötande, vi beställer enbart catering, och de brukar vara ok! Som kund hos er upplever jag snabbt svar på mail och fin service.

Kyrkogatan 11, GÖTEBORG
Välkommen att boka bord, komma förbi på drop-in eller beställa hem vällagad amer... Läs mer ›
Robert T:
Mycket bra, trevligt bemötande och god servicenivå. Sedan är maten och utbudet väldigt bra

Läs vad 3 kunder tycker om Masala Kitchen

• Michel L
    Michel L skrev om Masala Kitchen
    Ända sedan de öppnade dörrarna så har maten varit världsklass och ägaren har en tydlig passion för sitt yrke.
    En av stans absolut bästa!
  • Anti K
    Anti K skrev om Masala Kitchen
    Liten, spartanskt inredd, restaurang i stadsdelen Lunden. Mycket humana priser (90-110 kr ca) för take away. Mycket bra mat. Trevligt bemötande. Bra öppettider. Rekommenderas!
  • Clara E
    Clara E skrev om Masala Kitchen
    Masala Kitchen är en mysig pytteliten indisk restaurang, med både uteservering och inneservering. Inredningen är trevlig, restaurangen är alltid välbesökt och bemötandet trevligt. Doften från maten lockar utifrån! Man kan även beställa hämtmat, vilket är perfekt för en lat soffdag framför tv:n, det känns lyxigare än pizza!

Nobelplatsen 2, 416 57 Göteborg