Masmo Bil AB

Glömstavägen 572, 141 32 Huddinge — Visa karta

Fyrislundsgatan 63, 75450, UPPSALA
S:t Olof Bil
Bengt P:
Ett mycket trevligt bemötande och bilen fungerar bra. jag kan rekommendera s.t Olof bil till mina vänner

Försäljare av begagnade bilar nära Masmo Bil AB:

Hamringevägen 1, TULLINGE
Varmt välkomna! Läs mer ›
Lena L:
snabb hjälp med vindrutebyte och tillhandahållande med hyrbil!

Murmästarvägen 29, SKÄRHOLMEN
Auktoriserad verkstad och försäljare av Mazda, Fiat, Abarth och Suzuki samt förs... Läs mer ›
Kenneth B:
Mycket trevlig o proffsig personal

Murmästarvägen 37, Skärholmen
Anja U:
Mycket nöjd med både bil och bemötande!

Brinkvägen 2 C, TUMBA
Vi på Tumba Bil & Plåtverkstad, utför service till de flesta bilmärken. Vi ser t... Läs mer ›
Anders J:
Supersnabb lagning av bilen!!

Läs vad 4 kunder tycker om Masmo Bil AB

• Detdu
    Detdu skrev om Masmo Bil AB
    Stort skämt, blev bemött av en ung kille som var mycket otrevlig och inte hade någon som helst känsla för service och sälj. Slutade med att vi lämnade i STOR besvikelse, rekommenderar ingen att åka hit. Tips till de som jobbar där: Gör en ORDENTLIG behovsanalys istället för att säga åt kund vad han/hon ska göra så kanske det slutar i en affär istället för ett dåligt rykte.
  • Lisa  P
    Lisa P skrev om Masmo Bil AB
    Vi köpte en Saab 9-5 där som vi är mycket nöjda med. De lämnade till och med in bilen till Mekonomen innan köpet för att kontrollera och reparera ett eventuellt oljeläckage och de stod för den kostnaden. De gav ett mycket bra bud på vår inbytesbil också så det var ingen tvekan att göra affärer med dem. Mycket serviceinriktat och professionellt bemötande.
  • Johan P
    Johan P skrev om Masmo Bil AB
    Väldigt trevliga och hjälpvänliga! Har nu varit kund hos dem i 1år och brukar ständigt byta bil hos dom.
  • Daniel  N
    Daniel N skrev om Masmo Bil AB
    sämsta möjliga bilhandlare jag någonsin haft att göra med. otrevliga och 0% service känsla

Glömstavägen 572, 141 32 Huddinge