Massimo Dutti Sverige AB

1.6

5 omdömen om Massimo Dutti Sverige AB

Ladan M
Skrev om Massimo Dutti Sverige AB

Har upplevt dåligt bemöttande av Personalen på Massimo Dutti Normalmstorg vid flera tillfälle. Helt oacceptabelt att behandla kunder på det sättet. På annandags jul har besökt butiken för att byta en tröja till större storlek och först påratade med kassan och hänvisades till en kvinna. Den första hon säger är att du får inte prata om storleksbyte vid kassan , du får prata med andra personal först. Säger till henne att ok, visste inte det men kan du hjälpa mig nu. Igen efter några sekunder uppreppar samma sak att det är...

Camilla A
Skrev om Massimo Dutti Sverige AB

Otrevlig personal. Alla säger olika saker men ingen verkar veta någonting. Personalen borde gå kurs i kundbemötande.

Johan R
Skrev om Massimo Dutti Sverige AB

Vill byta två par kalsonger som vi köpte i julklapp till min son. Bad om att få plombering vid köptillfället fick till svar att det inte behövdes skulle kunna gå att byta ändå av expiditen. När vi försöker byta går detta inte. Massimo Dutti har som policy att inte ta tillbaka underkläder. Får tala med butikschef som vägrar trots att expiditen talar om att hon lovat detta till butikschefen. Information till kunden urusel och ett dåligt bemötande när vi kom tillbaka. Kunden sätts inte i första hand i detta fall.Trist när man inte ens lyssnar å sin egen personal.

B
Skrev om Massimo Dutti Sverige AB

Otroligt dåligt bemötande av okunnig och arrogant personal

Amanda E
Skrev om Massimo Dutti Sverige AB

Massimo Dutti är en bra klädaffär där man alltid hittar något. Spanska Massimo Dutti ingår i samma kedja (Inditex) som Zara och därför är stilen lite liknande, skillnaden är att materialen och kvalitén på kläderna håller högre klass här, och även priserna är lite högre. Fin och ljus butik med trevlig och hjälpsam personal.