Alla kategorier Kläder Stockholms län Stockholm Norrmalm Massimo Dutti

Norrmalmstorg 1, 111 46 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Massimo Dutti

• Camilla A
    Camilla A skrev om Massimo Dutti
    Otrevlig personal. Alla säger olika saker men ingen verkar veta någonting. Personalen borde gå kurs i kundbemötande.
  • Johan R
    Johan R skrev om Massimo Dutti
    Vill byta två par kalsonger som vi köpte i julklapp till min son. Bad om att få plombering vid köptillfället fick till svar att det inte behövdes skulle kunna gå att byta ändå av expiditen. När vi försöker byta går detta inte. Massimo Dutti har som policy att inte ta tillbaka underkläder. Får tala med butikschef som vägrar trots att expiditen talar om att hon lovat detta till butikschefen. Information till kunden urusel och ett dåligt bemötande när vi kom tillbaka. Kunden sätts inte i första hand i detta fall.Trist när man inte ens lyssnar å sin egen personal.
  • B
    B skrev om Massimo Dutti
    Otroligt dåligt bemötande av okunnig och arrogant personal
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Massimo Dutti
    Massimo Dutti är en bra klädaffär där man alltid hittar något. Spanska Massimo Dutti ingår i samma kedja (Inditex) som Zara och därför är stilen lite liknande, skillnaden är att materialen och kvalitén på kläderna håller högre klass här, och även priserna är lite högre. Fin och ljus butik med trevlig och hjälpsam personal.

Norrmalmstorg 1, 111 46 Stockholm