Masterwheels

Masterwheels

Välkommen till Masterwheels! Vi erbjuder billiga däck och fälgar från högkvalitativa märken i butik och online. Välj fälg först och sedan däck i webshopen, du får hem hela hjulet färdigt för montering. Oavsett om du behöver uppdatera sommar- eller vinterdäcken, köpa ett reservdäck eller vill ha nya fälgar har vi alltid bra...

432 omdömen om Masterwheels

Katja L
Skrev om Masterwheels

Hade beställt nya däck till min bil, men helt plötsligt fick jag mail att de makulerat min order utan någon förklaring. Skickade mail att jag ville ha en förklaring till varför detta skett men kom aldrig något svar. Så nej dem tänker jag ej beställa hos igen blev abs wheels istället

Marius J

Har alltid varit nöjd med erans produkter. Mvh Marius/Växjö

Anna C
Skrev om Masterwheels

Köpte aluminium fälgar till min bil. Lätt o enkelt att beställa. Snabb leverans. Rekommenderar verkligen att handla här.

Svar från Masterwheels

Hej Anna! Tack så mycket! Du är välkommen in för en kopp kaffe om du skulle ha vägarna förbi. Välkommen åter och ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Erica Söderman MasterWheels AB

Eilert P
Skrev om Masterwheels

Bra leveransti på 2 st fälgar skickade från Holland, fick även ett personligt samtal för bekräftelse att beställningen var korrekt uppfattad av er. Således en positiv upplevelse

Svar från Masterwheels

Hej Eilert! Tack för det. Du är alltid välkommen in till oss på en kopp kaffe om du skulle ha vägarna förbi. Ha en trevlig dag! Med vänlig hälsning Erica Söderman MasterWheels AB

Fredrik J
Skrev om Masterwheels

Visar fel i sitt lager så det jag beställde som jag skulle fått och betalade för fanns inte.

Svar från Masterwheels

Hej Fredrik! Tyvärr kan det ibland vara så att däcken tagit slut hos vår leverantör. Detta gäller speciellt däck som finns i vår fyndhörna. Jag betalade tillbaka till dig direkt jag meddelat att däcken inte fanns. Med vänling hälsning Erica MasterWheels AB

Joakim K
Skrev om Masterwheels

Beställde en sorts däck och fick en helt annan sort, får skicka tillbaka dem och beställa de jag ville ha någon annan stans, men kundtjänst var bra att ha o göra med så allt har gått smidigt än så länge.

Svar från Masterwheels

Hej Joakim! Jag är ledsen att det inte fungerade som det skulle. Jag räknar med att vi får hem däcken från dig idag, och då kommer vi att betala tillbaka till dig. Med vänlig hälsning Erica Söderman

Bo R
Skrev om Masterwheels

Bra hemsida. Mycket snabb leverans. Rekommenderas varmt.

Svar från Masterwheels

Hej Bo Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Slavisa T
Skrev om Masterwheels

Jag skulle returnera mitt köp, fick stå för frakten själv. Personen som svarade i telefon för att ge mig retur uppgifter hade ingen koll på något.

Svar från Masterwheels

Hej Vi har koll på frakter, Att du får stå för returen då man ändrar sig flera gånger Ha en trevlig dag Mvh Christer

Stig D
Skrev om Masterwheels

4 vinterhjul på fälg. Jag är helt nöjd, kanske lite tråkigt att en ventilhatt fattades.

Svar från Masterwheels

Hej Stig Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Vi ber om ursäkta för det och fixar det asap. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Veronica H
Skrev om Masterwheels

Köpte fälg, som var lika fin som på bild och beskriven. Fick snabbt svar och snabb leverans ända hem till ett bra pris. Är supernöjd helt enkelt.

Svar från Masterwheels

Hej Veronica Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Jens W
Skrev om Masterwheels

4st fälgar + 4st vinterdäck. Trots fel leverans så blev jag vänligt bemött och fick den hjälp jag behövde.

Svar från Masterwheels

Hej Jens Du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Max F
Skrev om Masterwheels

Snabba och duktiga på att svara på frågor om vad jag behövde

Svar från Masterwheels

Hej Max Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Anette N
Skrev om Masterwheels

Köpte 4 kompletta vinterhjul. mycket trevligt bemötande fick tydliga svar på mina frågor. Snabb leverans.

Svar från Masterwheels

Hej Anette Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Matti J
Skrev om Masterwheels

inga problem och snabb handläggning

Svar från Masterwheels

Hej Matti Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Sven H
Skrev om Masterwheels

Jag köpte Fäljar. jag fick hjälp och god suport. snabb leverans, mycket bra bemötande. jag kan rekomendera er.

Svar från Masterwheels

Hej Sven Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Peter F
Skrev om Masterwheels

Köpt däck där ett antal gånger nu. Snabba,trevliga och försöker alltid göra jobbet omedelbart. Mycket prisvärda. Rekommenderas varmt

Svar från Masterwheels

Hej Peter Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Fredrick L
Skrev om Masterwheels

Riktigt bra service och snabb leverans. Jag både rekommenderar dem kommer handla av dem igen.

Svar från Masterwheels

Hej Fredrick Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Håkan E
Skrev om Masterwheels

Snabb och bra service. Även en felleverans löstes snabbt och smidigt.

Svar från Masterwheels

Hej Håkan Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Tommy W
Skrev om Masterwheels

Fantastiskt, varan kom ända från Holland efter bara 2 dar. Och rätt vara ochså. Bättre kan det inte bli ju. mvh Tommy Wallentin

Svar från Masterwheels

Hej Tommy Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Joost W
Skrev om Masterwheels

Beställde fälgar med mitt registreringsnummer, men de passade inte.

Svar från Masterwheels

Hej Joost! Vi har inte hört något från dig angående att fälgarna inte passar, hör av dig så löser vi självklart detta. Ha en fortsatt trevlig dag! mvh Christer Karlsson

Magnus O
Skrev om Masterwheels

Däck till mycket bra pris! Trevligt bemötande av snabb och noggrann personal :-)

Svar från Masterwheels

Hej Magnus Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Donald A
Skrev om Masterwheels

Perfekt bemött och återkopplat med lev info.

Svar från Masterwheels

Hej Donald Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Mikael J
Skrev om Masterwheels

Jag köpte fälgar av Masterwheels. Bra och tydlig hemsida med bra info. Ett trevligt bemötande av kunnig personal. Jag ger Masterwheels högsta tänkbara betyg

Svar från Masterwheels

Hej Mikael Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Tobias R
Skrev om Masterwheels

Köpte däck med montering och balansering. Trevligt bemötande och kunnig personal. Kan klart rekommenderar masterwheels, när det är dags att köpa däck och fälgar.

Svar från Masterwheels

Hej Tobias Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Bo S
Skrev om Masterwheels

Köpte fälgar till husbil. Bra hjälp från supporten.

Christian A

toppen !! bra service handlat däck ock fälg hos dom i 16 år

Svar från Masterwheels

Hej Christian Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Anders K
Skrev om Masterwheels

Fälgar bra bemötande enkelt snabbt å bra priser ett plus centrum ringar å hjulmuttrar ingick med andra ord godtjänt x5

Svar från Masterwheels

Hej Anders Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Excello Mätcentrum A

Började inte helt bra, de fälgar jag valt var slut. Nytt val, men när hjulen kom, (alla utom ett, som fastnat hos postnord och blev försenat några dagar), så visade det sig att däcken var vända på fel håll! Det löste sig galant ändå, med ett besök hos den lokala däckverkstaden. Redan samma dag ersatte Masterwheels mig för mina utlägg! Väldigt bra kundbemötande! Mycket trevlig personal, betyder mycket.

Svar från Masterwheels

Hej Excello Vi ber tusen gånger om ursäkt för det inträffade och det ska absolut inte gå till på detta sätt. Vi följer upp detta. Vi tackar Er för Er förståelse med det inträffade. Vi kommer även att följa upp postnord i detta ärende. Ni är alltid välkommen in på en kaffe, när Ni har vägarna förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Roland B
Skrev om Masterwheels

Bilfälg med tillbehör ! Mycket bra bemött ! Inga problem alls . Hade väl inga särskilda förväntningar , men allt var mycket bra !!! Kan definitivt inte klaga på någonting , snarare tvärtom ! Upplevelsen mycket bra = suverän service !

Svar från Masterwheels

Hej Roland Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Krister J
Skrev om Masterwheels

Köpte en fälg men hade problem att lägga upp företagskonto på hemsidan så jag ringde dit och fick tag på en man som inte var särskilt hjälpsam alls utan ville då att jag skulle betala det själv ist för att hjälpa mig med att fixa ett företagskonto. Produkten jag köpte var kanon men inte kundbemötandet.

Svar från Masterwheels

Hej Krister Vi får inte och skall inte lägga upp ett konto på ett anat namn som vi förklara GDPR lagen När man är i kassan läggar köparen in sina uppgifter och i med det skapas ett konto. Du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Patrik P
Skrev om Masterwheels

Köpte nya fälgar här till min pickup. Jättebra service, pris och mycket trevligt bemötande. Kan rekommendera alla att handla av Masterwheels. 5/5!

Svar från Masterwheels

Hej Patrik Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag och glad påsk. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Marcos R
Skrev om Masterwheels

Väldigt gott bemötande och skicklig personal!

Svar från Masterwheels

Hej Marcos Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Marcel N

Köpte nya däck och fälgar - Mycket nöjd kund

Svar från Masterwheels

Hej Marcel Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Clas H
Skrev om Masterwheels

..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................?????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!""""""""""""""###############¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Dan B
Skrev om Masterwheels

Fantastiskt trevligt & fint bemötande. Mycket kunniga och ärliga.

Svar från Masterwheels

Hej Dan Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Doina P

Exakt som jag vill Mvh Mariana

Svar från Masterwheels

Hej Mariana Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Roy J
Skrev om Masterwheels

snabba email svar snabb leverans

Svar från Masterwheels

Hej Roy Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Pierre Mats Werner F

Masterwheels säljer originalfälgar och visar bild på fälgarna komplett med logotyp. När man väl köper så skickar dom fälgar utan logotyp med ett tomt hål i mitten. Ingenstans i beskrivningen eller i köpvillkoren står att deras originalfälgar är utan logotyp Kundtjänst vägrar rätta till problemet och hävdar att "alla originalfälgar säljs utan logotyp och det framgår av en liten vit text på grå bakgrund som slutar med "no cap".

Svar från Masterwheels

Hej Pierra Att det inte följer men centrumkåpor på orginal fälgar framkommer klar och tydligt på vår sida, Att du missa det när du beställde fälgarna är bara att beklagar, Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Peter L
Skrev om Masterwheels

Snabb leverans, verkar kunna sin sak.

Andreas S
Skrev om Masterwheels

Kortfattat: Utomordentligt! Snabb leverans, hjälpsam suport som svarar på mail inom någon timme. Väldigt nöjd som kund. /Andreas

Svar från Masterwheels

Hej Andreas Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Martin S
Skrev om Masterwheels

Kompetent personal och bra priser!

Svar från Masterwheels

Hej Martin Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Anders N
Skrev om Masterwheels

Snabb och enkel leverans. Hade en fråga och fick svar direkt via kundtjänst.

Melwyn B
Skrev om Masterwheels

Fälgar och däck Fick proffsig hjälp av en trevlig och kunnig man. Jättenöjd

Svar från Masterwheels

Hej Melwyn Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Magnus C
Skrev om Masterwheels

köpte fälgar och dom satte på mina däck trevlig och fick snabb tid för bytet

John K
Skrev om Masterwheels

Köpte vinterdäck , snabbt och effektivt genomförande.

Svar från Masterwheels

Hej John Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Jan G
Skrev om Masterwheels

Bra service och trevligt bemötande i samband med att jag söket ett på speciella däck till min bil. Peronan jag pratade med var kompetent och han hjälpte mig att lösa det problem jag hade.

Svar från Masterwheels

Hej Jan Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Knut P
Skrev om Masterwheels

Jag köpte 4 st fälgar till min Subaru Forester dom var svarta. Jag blev väldigt bra bemött på företaget.Mina förväntningar blev bra han jag pratade med var mycket trevlig.Så jag är helnöjd med dessa fälgar.

Svar från Masterwheels

Hej Knut Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Kristina K
Skrev om Masterwheels

Ringde först för att rådfråga om däck till min bil. Trevligt bemötande lika så när jag spontant åkte för att hämta beställda däck. Verkar vara en seriös företagare.

Svar från Masterwheels

Hej Kristina Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Krister A
Skrev om Masterwheels

Allt funkade oerhört enkelt, snabbt och engagerat. dessutom var priset attraktivt. Tack Mastereheels

Svar från Masterwheels

Hej Krister Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson

Lars L
Skrev om Masterwheels

Köpte ett par däck. Mycket trevligt bemötande. Kanon bra och snabb service. Tummen upp.

Svar från Masterwheels

Hej Lars Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi. Välkommen åter. Ha en trevlig dag. Med vänlig hälsning Christer Karlsson