Matdax Högdalen

Högdalsgången 2, 124 54 Bandhagen — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Matdax Högdalen

• görel s
    görel s skrev om Matdax Högdalen
    Underbar hyllan med polska produkter, billiga grönsaker och ofta extra priser....rekomenderas
  • Anne P
    Anne P skrev om Matdax Högdalen
    Lockvarorna är många så det lönar sig att handla här. Mjölk handlar jag dock på coop då det är dyrare på Matdax. Trevligare personal än på ICA brevid (trots stress).
  • Jonny E
    Jonny E skrev om Matdax Högdalen
    shit, vad e det för skojare som skrivit! sedan jag flyttade till högdalen har jag och min tjej aldrig kunnat leva på så bra mat till ett så billigt pris, visst affären kanske inte e den nyaste etc, men kom igen, priserna kan ingen slå och då pratar jag inte om deras annonsvaror, ta vilken vara somhelst och jämför, ICA och konsum har inte en chanse, grymt bra affär och jo, det brukar vara trångt, och det för att alla som bor i närheten vet hur mycket billigare det är på matdax än i konsum/ica som jag är förvånad över att dem fortfarande kan gå runt när matdax finns i området. finns ej en bättre affär i stockholm
    Anne P gillar detta
  • Maria
    Maria skrev om Matdax Högdalen
    Som tidigare recensent redan skrivit, denna butik går man till för att handla de billigare annonsvarorna. De brukar ha riktigt bra priser på kött och frukt. Basvaror som mjölk, mjöl osv handlar jag på ICA istället.
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Matdax Högdalen
    Matdax har tyvärr gått ned sig rejält sedan bytet till Matrebellerna. Oförklarligt höga priser på många basvaror (det skiljer över en hundralapp jämfört med ICA i närheten), smutsig och sliten källarlokal och ofta trängsel i butiken. Lever mycket på sina lockvaror varje vecka och det är också allt jag rekommendera butiken för.

Högdalsgången 2, 124 54 Bandhagen