Matkultur

Erstagatan 21, 116 36 Stockholm — Visa karta

Matkultur har sedan starten 1995 kittlat smaklökarna på både kungligheter, kulturpersonligheter och vanliga söderbor. Vår ambition har varit att skapa ett rum där maten och trivseln är i fokus.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära Matkultur:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 7 kunder tycker om Matkultur

• Jeppe L
    Jeppe L skrev om Matkultur
    Fin stämning, inredning och god mat. Engagerad personal på det också...
  • S W
    S W skrev om Matkultur
    Jättegod mat och spännande smaker. Trevlig och glad personal. Inga problem med bord trots att stället var nästan fullt när vi kom.
  • Camilla
    Camilla skrev om Matkultur
    Här är stället som serverar världsmat med en meny från varje världsdel. Välkomponerat, vällagat och snyggt serverat. Personalen var glad och kunning och lokalen är färgstark, hemtrevlig och lite trång, på ett positivt sätt. Rekommenderas!
  • Mattias A
    Mattias A skrev om Matkultur
    Grymt bra restaurang! Supertrevlig personal, jättegod mat och riktigt mysig stämning! Rekomenderar Matkultur starkt, även bakfickan El Mundo!
  • Nadia C
    Nadia C skrev om Matkultur
    En liten restaurang med en fantastisk meny. Maten är alltid väldigt spännande, här vågar man blanda de flesta kryddor med varandra och resultatet är alltid överraskande och jättegott. Ett plus även för bra priser.
  • Christian S
    Christian S skrev om Matkultur
    Även Matkultur, men framför allt deras bakficka/bar vägg i vägg El Mundo är otroligt trevlig. Personal med härlig musiksmak och gott humör. God öl! Gå dit!
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Matkultur
    Väldigt spännande meny och supertrevlig personal. Litet och mysigt. Kan vara bra att boka bord!

Erstagatan 21, 116 36 Stockholm