Alla kategorier Trafikskola Skåne Malmö Mattssons Trafikskola i Värnhem AB

Mattssons Trafikskola i Värnhem AB

Föreningsgatan 70, 212 14 Malmö — Visa karta

Här på Mattssons Trafikskola i Värnhem möter du specialister när det kommer till att ta körkort. Vi erbjuder utbildning för B-körkort, för manuellt växlad bil och har ambitionen att du ska få ditt körkort så snabbt, säkert och effektivt som möjligt.

Våra erfarna körlärare använder moderna och pedagogiska arbetsmetoder och ger dig alla förutsättningar du behöver för att bli en så kompetent bilförare som möjligt. Här har du en körskola att verkligen lita på.

Kontakta oss så hjälper vi dig att boka tid. Varmt välkommen!
Mån-Tor: 10:00-17:30
Fre: 10:00-14:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 23 kunder tycker om Mattssons Trafikskola i Värnhem AB

• Aytül S
    Aytül S skrev om Mattssons Trafikskola i Värnhem AB
    Bästa trafikskolan !.jag var väldigt nöjd med min körlärare, Salih var en person som brydde sig om ... Den körlärare jag har nu är helt underbar!jag vett 😬Ni komma att saknar mig😬💪💪 Läs mer
  • Celine S
    Celine S skrev om Mattssons Trafikskola i Värnhem AB
    Jag har blivit bemött bra, vi har tillsammans kommit fram till det som passar mig bäst, både för att jag ska lära mig så bra som möjligt samt så fort som
    Möjligt. Läs mer
  • Nadir I
    Nadir I skrev om Mattssons Trafikskola i Värnhem AB
    Min upplevelse har generellt varit mycket bra, jag har blivit bemött med mycket respekt och tålamod. Alla körningar var lika informativa. Jag hade definitivt rekommenderat denna körskola till vem som helst. Läs mer
  • Khira F skrev om Mattssons Trafikskola i Värnhem AB
    Jag köpte ett paket i maj och planerade att ta mitt körkort i slutet av sommaren, vilket jag också gjorde. Trevlig och seriös körskola med kompetent och mycket bra handledare. Läs mer
  • Medina M skrev om Mattssons Trafikskola i Värnhem AB
    Mattssons trafikskola har hjälpt mig väldigt mycket för att utvecklas som bilförare och läraren har varit mycket hjälpsam och väldigt bra i undervisningen. Jag rekommenderar mina vänner och nära att välja Mattssons trafikskola. 👍
    Dem är Malmös bästa trafikskola enligt mig Läs mer
  • Sadaf K skrev om Mattssons Trafikskola i Värnhem AB
    Bästa trafikskolan, utan överdrifter! Tog mitt körkort på relativt kort tid tack vare de kompetenta lärarna som lärde ut på ett mycket pedagogiskt sätt. Jag körde bara med dem eftersom jag inte hade någon möjlighet att köra privat. De vägledde och stöttade mig genom hela processen, hela vägen till körkortet. Och trevlig personal i övrigt som hjälpte med allt annat runtomkring såsom bokningar mm. Är jättetacksam för all hjälp jag fått. Rekommenderar Mattssons Trafikskola varmt! Läs mer
  • Ahmet Y skrev om Mattssons Trafikskola i Värnhem AB
    The educational process is great! The driving teacher was amazing and helped me learn driving very good. Läs mer
  • Ana J
    Ana J skrev om Mattssons Trafikskola i Värnhem AB
    Köpte ett paket med 20 körlektioner. Blev trevligt bemött av både receptionist och körskolelärare. Bästa trafikskolan i Malmö!!!! Läs mer
  • Mustafa D
    Mustafa D skrev om Mattssons Trafikskola i Värnhem AB
    Jag köpte en paket med 20 lektioner och teoripaket. Jag blev verkligen nöjd och lärde mig väldigt myclet om att köra bil och vara en bättre trafikant. Rekommenderar Mattssons trafikskola till alla som tänker ta körkortet, bra lärare med goda erfarenheter. Läs mer
  • Aynur G
    Aynur G skrev om Mattssons Trafikskola i Värnhem AB
    Körkort är något måste och det är möjligt att få det med trafikproffsen i Malmö. Ärliga , proffsiga och pedagogiska lärare kommer underlätta livet för dig om du väljer trafikproffsen ( obs nya namn är Matsson trafikskola, http://mattssonstrafikskola.com/ ) Läs mer
  • Sonny L skrev om Mattssons Trafikskola i Värnhem AB
    Mycket bra körlärare. Trevlig och söt receptionist :) Läs mer
  • Sara B skrev om Mattssons Trafikskola i Värnhem AB
    Köpt enkellektioner samt dubbellektioner och har fått stor hjälp och bra bemötande från lärare (Paiwa) trott svårigheter! Rekommenderas starkt om man vill utvecklas snabbt utan att känna någon press! Läs mer
  • Philip O skrev om Mattssons Trafikskola i Värnhem AB
    Bästa läraren Paiwa som var lika motiverad till att klara det precis som jag som elev vilket påverkar mycket! Läs mer
  • Durmus S skrev om Mattssons Trafikskola i Värnhem AB
    Körde med trafikläraren Salih och jag är jättenöjd!! Bästa trafikskolan!! Rekommenderas starkt!!! Läs mer
  • Edina S skrev om Mattssons Trafikskola i Värnhem AB
    En helt fantastisk körskola med lärare som har förståelse och tålamod för eleven. Det är alltid trevligt bemötande i receptionen och bra tillgänglighet. En körskola att lita på helt enkelt. Läs mer
  • Demet K skrev om Mattssons Trafikskola i Värnhem AB
    Jag köpte tjänst av dem och är jätte glad att jobbat med dem. De har bra bemötande och bra kunskap.De är ju ganska ordentligt. Man kan jobba med dem utan problem.De är ju professionella.Jag kan rekommendera dem till alla. Läs mer
  • Damon J skrev om Mattssons Trafikskola i Värnhem AB
    Kan inte säga något annat förrutom att det är den bästa trafikskolan med den bästa läraren i hela Malmö utan tvekan. Från början till slut har allt varit perfekt. Man lär sig snabbt och enkelt samt att vägen mot körkortet hos Trafikproffsen var en rolig upplevelse. Läs mer
  • Carl E skrev om Mattssons Trafikskola i Värnhem AB
    De hjälpte mig att kontrollera Ming körning och i slutändan - lyckas med min uppkörning Läs mer
  • Sandra S skrev om Mattssons Trafikskola i Värnhem AB
    Bemötandet från Trafikproffsen var super bra och fortsatte att vara så från början till slut. När jag kom dit hade jag ingen kunskap om att köra, men jag fick allt det jag behövde för att lära mig. Detta genom att tillsammans gå igenom varje moment noggrant och få tydliga anvisningar från läraren. På grund av den suveräna utlärningen lärde jag mig snabbare än jag hade förväntat mig. Trafikskolan levde verkligen upp till sina förväntningar och skulle definitivt rekommendera den. Läs mer
  • Abdallah S skrev om Mattssons Trafikskola i Värnhem AB
  • Onur S skrev om Mattssons Trafikskola i Värnhem AB
    Företaget hjälpte mig mycket. Personalen är mycket bra och man lär sig snabbt. Läs mer
  • Sara A skrev om Mattssons Trafikskola i Värnhem AB
    Körlektioner + hjälp med uppkörningen. Mycket gott bemötande, trevlig och engagerad personal. Pedagogiska och tålmodiga. Sätter kundens bästa främst och är ärliga och uppriktiga. Deras största intresse är inte att tjäna pengar, utan att kunden ska vara nöjd. Läs mer
  • Merve E skrev om Mattssons Trafikskola i Värnhem AB
    Bästa trafikskolan i Malmö! Lärarna är underbara och riktar sitt fokus på allt eleverna är i behov av för att lyckas med både uppkörning och teori. Rekommenderar starkt Trafikproffsen till alla som vill få sitt körkort på nolltid! Läs mer

Föreningsgatan 70, 212 14 Malmö