Matverkstan Catering

www.mat-verkstan.se
  • BadgeFourYears
4.4
Beställning Ring 018-430 22 30 Dela

Välkommen till Matverkstan! Vi har lång erfarenhet av catering och hjälper dig vid bröllop, fest och alla typer av evenemang. Du kan själv välja om du vill komponera din egen meny eller så kan du beställa någon av våra buféer, smörgåsar, sallader, fika, smörgåstårta och mycket mer. Vi tar hand om såväl stora som små evenemang....

155 omdömen om Matverkstan Catering

Sedan starten hos Reco 2019

Britt L
Skrev om Matverkstan Catering

Beställde landgångar till PRO förening. Mycket goda alla nöjda. Däremot annat pris på fakturan än de vi kom överens om. Ringt och klagat blev bra bemött och får ny faktura.

Heléne L
Skrev om Matverkstan Catering

Mycket trevligt bemötande och snabb service. Vi valde den vegetariska buffén och var mycket nöjda.

Riitta B
Skrev om Matverkstan Catering

Smörgåstårta, blandad, ost, skinka och räkor. Såå gott! Rekommenderar varmt!

Christian B gillar detta
Hans-Erik H
Skrev om Matverkstan Catering

Helt OK. Wallenbergare och potatis var inte tillräckligt. Rårörda lingon saknades.

Svar från Matverkstan Catering

Som vi förklarade för dig så är det inga rårörda lingon på buffén utan lingon i såsen. Du fick 40st Wallenbergare till 35 personer.

Birgitta A
Skrev om Matverkstan Catering

Perfekt från början till slut. Mycket uppskattad och god mat

Svar från Matverkstan Catering

Tack snälla, härligt att höra att ni är nöjda.

Dödsbo W
Skrev om Matverkstan Catering

Vi blev nöjda med den fina servicen vi fick

Svar från Matverkstan Catering

Tack för de fina orden. Det är så viktigt att alla minnesstunder blir ett fint tillfälle tillsammans.

Kristina L
Skrev om Matverkstan Catering

Proffsigt bemötande, mycket god mat och väl tilltagna portioner.

Svar från Matverkstan Catering

Tack Kristina, för din fina recension.

Lise-lotte J
Skrev om Matverkstan Catering

Matverkstan ordnade minnesstund i Almunge 9/2. Det var god smörgåstårta, fika och trevlig och uppmärksam personal.

Christian B gillar detta
Svar från Matverkstan Catering

Fint att höra, verkligen viktigt med personal som är på tårna.

Lars E
Skrev om Matverkstan Catering

Jag blev bra bemött. Matverkstan levde upp till alla våra förväntningar ,närhet gäller leverans av buffé Storgården . Både smaker och mängden av rätter motsvarade våra förväntningar. Hälsar Lars Eklöf

Leif H
Skrev om Matverkstan Catering

Mycket bra bemötande Vi köpte stort julbord för 27 personer Inget fattades alla var mycket nöjda med mat och upplägg levererade i tid och med serverings bestick Helnöjda absolut inget att klaga på

?
Skrev om Matverkstan Catering

Vi har anlitat Höglunds catering i flera år för jultallrik till våra anställda. De är alltid serviceminded, lyhörda och flexibla. Vi är mycket nöjda, även i år!

Svar från Matverkstan Catering

Så roligt att höra Malin, ni är alltid välkomna

Lars Rickard W
Skrev om Matverkstan Catering

Avser lunch i restaurangen. Trevlig personal och mycket mat av blandad kvalitet. Passar bra för de som behöver mycket energi. Riktigt dåligt är att många rätter i buffen är kalla, långt under kravet på 55gr. Lär ju växa bakterier i denna buffe.

Svar från Matverkstan Catering

Hej Lars, den här sidan avser Matverkstan/Höglunds cateringverksamhet. Tråkigt att du upplever att maten inte håller tempen. Vi tempar all mat som tillagas. Bättre att säga till direkt till personalen om något är fel eller inte är varmt.

Karin T
Skrev om Matverkstan Catering

Beställde ’pappas buffe’ men valde potatisgratäng i stället för kall potatis. Trevliga personer som levererade maten glada o pigga. Maten var jättegod o riklig, åt buffe många dagar ytterligare. Gästerna var så nöjda o undrade var matan kom ifrån. Endast en liten nackdel fick tjata på bekräftelsen att bokningen var ok.Rekommenderar som ni förstår varmt Matverkstan. Vänligen Karin Tapper

Tack för dina fina ord Karin. God Jul

Eleonor P
Skrev om Matverkstan Catering

Mycket nöjd. Bra mat och bra service vid besöket. Tog ibland lite tid innan jag fick svar på mail, vilket skapade lite oro ibland. Men det var ju onödigt….

Lars H
Skrev om Matverkstan Catering

Bra mat, prisvärt och smidig leverans.

Helena T
Skrev om Matverkstan Catering

Väl tilltagna portioner, fräscht och gott. Helt nöjda med beställningen av Mingelbuffén.

Hans P
Skrev om Matverkstan Catering

Bra och mycket mat. Gillar inte alla rätter men det är inget fel på maten.

Maria P
Skrev om Matverkstan Catering

Trevligt bemötande med bokning av maten, god mat och trevligt bemötande vid leveransen och information om special mat.

Tack Maria…………………………😃…………..::

Dödsbo B
Skrev om Matverkstan Catering

Mycket bra catering till minnesstund. Tydlig paketlösning där allt ingick. Fin dukning och bra service.

Härligt att höra Karin….:👍🏻,,

Eva R
Skrev om Matverkstan Catering

Jag fick ett mycket trevligt bemötande i min första kontakt med Matverkstan. Snittarna vi sedan beställde var verkligen goda, både vackra och matiga. Bra pris gjorde inte saken sämre.

Lisa L
Skrev om Matverkstan Catering

Bemötande, service och anpassning till önskemål var perfekt. Mycket god mat. Beröm för maten från festens alla gäster. En kollega kommer att beställa från Matverkstan till fest senare i år. Rekommenderas verkligen! Komponerade ihop en meny av de rätter som jag tyckte lät godast :).

Anita J
Skrev om Matverkstan Catering

Beställde köksmästarens buffé. Den levererades i exakt tid. Matverkstans personal tipsade om att vi kunde förvara den varma maten i ugnen,. Maten var snyggt upplagt på porslinsfat/skålar. Alla var nöjda och maten var rikligt tilltagen. Anita

Svar från Matverkstan Catering

Det var härligt att höra Anita. Välkommen tillbaka.

Lars G
Skrev om Matverkstan Catering

.Matverkstan lagade 12 bufe'er. Maten var kanon och uppskattad av alla. Avhämtning och återlämning fungerade mycket bra,

Tack för din bedömning Lars,

Björn S
Skrev om Matverkstan Catering

Snabba svar, bra service, rejäla portioner och mycket god och prisvärd mat!

Gun-Britt N
Skrev om Matverkstan Catering

Trevligt proffsigt bemötande Serviceinriktade God mat Stort utbud av buffert Kan rekommenderas

Svar från Matverkstan Catering

Tack fina Gun-Britt, tack för dina rekommendationer.

Uppsala A
Skrev om Matverkstan Catering

bra bemötande och trevliga personal.

Niklas N
Skrev om Matverkstan Catering

Vi beställde catering till en 50-årsfest från Matverkstan. Jättebra service och bemötande! Verkligen skönt att släppa ansvaret för maten och känna trygghet i att den delen kommer att funka - vilket den gjorde! RIkliga mängder och mycket välsmakande. Kan varmt rekommenderas!

Eva D
Skrev om Matverkstan Catering

Trevligt bemotande och snabba svar pa bokningar och fragor. Vi har bestallt smorgasar och tilltugg for olika event pa kontoret. Alltid farska varor och valdigt god mat.

Svar från Matverkstan Catering

Magiskt att höra Eva, riktigt roligt att ge er olika matupplevelser av vårt sortiment

Katarina L
Skrev om Matverkstan Catering

Bra service. Maten kom exakt på avtalad tid. Beställde kökets buffé plus varmrökt lax med pepparrotskräm. Det mesta vara gott och bra, men kycklingspetten kändes torra och tråkiga.

Svar från Matverkstan Catering

Tråkigt att höra om kycklingspetten, det är fin svensk kyckling som vi marinerar och tillagar försiktigt. Vi får titta på det...

Cristina A
Skrev om Matverkstan Catering

Enkelt med kontakt när vi beställde catering buffé, trots att det var en hel del olika allergier. Vi fick mycket och god mat för priset. Hade dock önskat att det var tydligare om den som hade mjölkprotein allergi kunde äta av det som resten åt av, t.ex potatis, grönsaker och kyckling i ugn.

Svar från Matverkstan Catering

Tack Cristina, vi ska tänka på att vara tydliga i framtiden.

Ulla H
Skrev om Matverkstan Catering

Hej. Enkelt att beställa från listan över menyer. Smidigt att betala. Lite problem att hitta rätt och skilja på Höglunds catering och Matverkstan. Saknade möjlighet att skapa en egen meny, men jag frågade aldrig.

Svar från Matverkstan Catering

Tack Ulla, hos oss kan du alltid skapa en egen meny, vi är jätteflexibla när det gäller sånt.

Maria B
Skrev om Matverkstan Catering

Trevligt bemötande hela vägen. Snabba svar och jättebra kommunikation vad gällde allergier och andra önskemål. Ingenting att klaga på allt sköttes smidigt och professionellt. Vi hade valt Sommar och Grillbuffé.. Den var bra komponerad med goda smaker och riklig.

Svar från Matverkstan Catering

Härligt Maria, kul att läsa ditt omdöme. Alla glada och nöjda, så ska det vara.

Sören W
Skrev om Matverkstan Catering

Mycket bra med god service och rikligt med mat

Svar från Matverkstan Catering

Tack Sören, ingen går hungrig från bordet.

Tämnargården T
Skrev om Matverkstan Catering

Hej Mycket nöjda toppen Lätt att diskutera med och bra råd Utmärkt service och bemötande Allt avlöpte enlig plan maten toppen och allt flöt på alla 50 talet bröllop gäster nöjd Vi kan rekommendera Matverkstan och dess personal Stort tack ni gjorde kvällen Christian & teamet Mvh Mats &Frida

Svar från Matverkstan Catering

Härligt att höra Mats, vi önskar att ni har ett långt och fint äktenskap. Ha en fortsatt fin sommar.

Gun-Britt L
Skrev om Matverkstan Catering

Mycket nöjda både med bemötande och kvaliteten på det vi beställde.

Svar från Matverkstan Catering

Tack, fina Gunn-britt. tack för ditt omdöme och ha en fortsatt härlig sommar...

Niklas A
Skrev om Matverkstan Catering

Bra mat till bra pris! Jättegott!

Felix B
Skrev om Matverkstan Catering

Beställde catering för en svensexa och var klockrent från beställning till efterrätten! Perfekt tillagad, mycket god, mat. Leveransen skedde exakt den tid de hade utlovat. Veganska alternativen var ”bland det bästa jag ätit” enligt en av de som hade vegan som speckost. 10/10 kommer beställa igen.

Svar från Matverkstan Catering

Men det var väl härligt att höra Felix. Du får en varm kram från alla kockarna..God Sommar…

Ren A
Skrev om Matverkstan Catering

Vi äter där ett par ggr i veckan och upplever maten såväl som service utmärkt . Vi rekommenderar restaurangen till bekanta / arbetskompisar

Svar från Matverkstan Catering

Tackar så hjärtligt Ren, glad sommar!

Veronica L
Skrev om Matverkstan Catering

Bra upplevelse. God mat, trevligt bemötande.

Svar från Matverkstan Catering

Tack Veronica, smidigt att samarbeta med dig med dig med, fortsatt skön sommar.

Kjell B
Skrev om Matverkstan Catering

fullt engagemang och bra kvalitet på det levererade käket !!

Svar från Matverkstan Catering

Tack Kjell, det var härligt att höra, roligt att ni blev så nöjda med maten.

Elaine E
Skrev om Matverkstan Catering

Bra mejl- och telefonkorrespondens. Trevligt bemötande i telefon. Hyrde glas och porslin inkl utkörning och hämtning. Lätt att ändra i ordern.

Svar från Matverkstan Catering

Tack Elaine, bra och enkla mail från dig också, trevlig sommar.

Richard A
Skrev om Matverkstan Catering

Beställning och mat fungerade bra

Christine A
Skrev om Matverkstan Catering

Jag kände mig trygg med Matverkstans service, vilket gjorde att jag kunde koncentrera mig på mina gäster. De var flexibla och löste logistik med extra bord och dukning inne och ute i trädgården. Dukning och smörgåstårta och tårta var perfekta. Jag kan varmt rekommendera Matverkstan och anlitar dem gärna igen!

Svar från Matverkstan Catering

Oj vad kul att höra Christine ! Det var ett nöje att servera dig och dina gäster. Glad sommar..

Sofie J
Skrev om Matverkstan Catering

Jag fick ett otrligt gott bemötande och Matvekrstan var väldigt lösningsorienterade. Jag var sen i min beställning men de såg till att lösa det hela helt till min belåtenhet. Chauffören blev 15 min sen mot ök tid men chauffören ringde i god tid och meddelade detta också - proffsigt. Maten i sig var väldigt god och uppskattades av våra gäster. Maten räckte bra till de 25 personer jag beställde till.

Svar från Matverkstan Catering

Det var trevligt att höra, glad midsommar

Mats S
Skrev om Matverkstan Catering

Svårt att göra en bra bokning. Tveksamt bemötande. Hade förväntat oss att maten skulle räcka till alla. Hade beställt 27 portioner till 27 gäster och maten räckte inte. Frågade även vid bokningen om det skulle räcka med 27 portioner. Vi köpte husets buffé med hemleverans.

Joakim H
Skrev om Matverkstan Catering

Allt var perfekt, från inledande kontakt till slutleverans. Det gjordes några ändringar/tillägg under resan med snabba tydliga svar från matverkstan. Hög klass på levererad mat till vår sons studentmiddag. Jag kommer garanterat anlita matverkstan igen.

Svar från Matverkstan Catering

Tack Joakim, det var roligt att höra att allt blev så lyckat. Trevlig sommar.

Catherine B
Skrev om Matverkstan Catering

Snabb och effektiv service. Trevligt bemötande

Svar från Matverkstan Catering

Tack Catherine. Det var fina ord från dig. Trevlig sommar.

Eva B
Skrev om Matverkstan Catering

Jag anlitade dem för min disputationsmiddag, och allting blev bara perfekt! Maten var jättegott, och personal var väldigt trevlig och flexibel, de lyssnade på alla mina särskilda önskemål och gjorde verkligen allt för att skapa en magiskt kväll. Skulle absolut rekommendera!

Svar från Matverkstan Catering

Tack Eva, det var lätt att jobba med dig. Välkommen tillbaka och trevlig sommar.

Anna S
Skrev om Matverkstan Catering

49 gäster Skog hav och Land-buffé. Vi har använt Matverkstan en gång tidigare. Därför föll valet på dem när jag skulle ha min 50-årsfest. De "sätter smakerna" på buffén och gästerna var lyriska över hur god maten var. När man själv har fest är man inte så erfaren men Christian hjälpte till med råd kring tidtabell och möblering i lokalen. Jag hyrde Christian även under festen. Han var väldigt uppmärksam på gästerna utifrån att jag ville ha dryck stående på bordet hela tiden. Han hade också ett lugn och ett tålamod med mina önskemål. Upplevde att vi hade bra samarbete.

Svar från Matverkstan Catering

Tach härliga Anna, det var ett nöje att sammarbeta med dig. Fin fest blev det med glada gäster !!

Ebbe 0
Skrev om Matverkstan Catering

Bra service, leverans till dörren. Goda tårtor, allt tog slut!

Svar från Matverkstan Catering

Låter bra Ebbe att all mat gick åt, trevlig sommar !