Alla kategorier Restauranger Restaurang Stockholms län Solna Max Hamburgerrestaurang

Max Hamburgerrestaurang

Huvudstagatan 2, 171 44 Solna

Kista Galleria, 16491, Kista
Lord al Dente
Mikael S:
trevlig och kunnig personal. mat å dryck med kvalitet.

Restauranger nära Max Hamburgerrestaurang:

Bockholmen Hav & Restaurang

Bockholmen, SOLNA
15 minuter från City finns Bockholmens Hav & Restaurang som erbjuder brunch, á l... Läs mer ›
Bockholmen Hav & Restaurang
Calle S:
Jag närvarade tyvärr ej, Hört ifrån min kollegor att det var jättebra, o väldigt lyckat dvs bra service och bra bemött av personalen

Restaurang Backstugan

Greta Garbos Väg 4, SOLNA
Varmt välkommen till Backstugan för att avnjuta förstklassig mat och dryck i en ... Läs mer ›
Restaurang Backstugan
Mikael L:
Mycket bra lunchmat (jag har ännu inte besökt dom kvällstid), med bra variation, utmärkt kvalitet och trevligt personal.

Läs vad 13 kunder tycker om Max Hamburgerrestaurang

• Jakob J
    Jakob J skrev om Max Hamburgerrestaurang
    Schyssta burgare som vanligt men att ha en person i kassan under lunchen är inte ok!
    Cajsa J gillar detta
      2012-06-01
    Björn W: Jag brukar ju försvara Max i alla väder, men kan inte annat än att hålla med Jakob i den kritiken....grymma burgare ändå:)
  • Nikke L
    Nikke L skrev om Max Hamburgerrestaurang
    Max i Solna är en av old-school-Maxarna. Den där sorten där man får stå i en kö för att beställa och sedan en annan för att betala och hämta maten. Även om detta är original Max style, så gillar jag den andra sorten bättre. Särskilt de med express-beställning via maskin.
  • Andreas I
    Andreas I skrev om Max Hamburgerrestaurang
    Som nyinflyttad Solnabo så har jag varit på Max ett par gånger och jag tycker det alltid är trevlig personal där. Jag kan vara en rätt besvärlig kund men de fixar mina önskemål utan problem. Ett tips är att man kan ringa och göra beställningar om man vill minimera kötid.
  • Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Max Hamburgerrestaurang
    Max i Solna är superbra. Men när det är fotbollsmatch ska man undvika Max i Solna. De stressar och blir slarviga då.

4 generellt sett men neddraget betyg för slarv vid stress.
  • Johan I
    Johan I skrev om Max Hamburgerrestaurang
    max i solna är riktigt bra, trevlig personal och goda burgare=)
  • Björn W
    Björn W skrev om Max Hamburgerrestaurang
    Max har förmodligen världens godaste hamburgare, dessutom roliga specialare mellan varven.
  • Eva S
    Eva S skrev om Max Hamburgerrestaurang
    Jag fick en halvkall hamburgare med nästan ingen dressing, jag påpekade detta och fick en ny utan problem. Det var trevligt. Mycket människor, det kändes trångt. Max är goda hamburgare och priset är ok.
  • John S
    John S skrev om Max Hamburgerrestaurang
    Max i solna är väldigt bra!
  • David H
    David H skrev om Max Hamburgerrestaurang
    Vid ett besök tidigt 2008 blev jag riktigt besviken över denna Max-restaurang som inte alls höll lika hög klass som de andra i samma kedja jag besökt. Efter att återupprepat kontakten med Max har jag blivit försäkrad om att de nu bytt chef för den aktuella restaurangen och vid mitt senaste besök var hamburgaren lika bra som man kan förvänta sig av Max. Jag kommer att besöka snart igen för att se om de håller en hög och jämn nivå.
  • Erik
    Erik skrev om Max Hamburgerrestaurang
    Max är enligt min smak klart godast av de stora hamburgerkedjorna till priset av en något längre betjäningstid. Plus för självbetjäning på drickan och ett smartare kösystem med en kö och flera servrar.
  • Linus B
    Linus B skrev om Max Hamburgerrestaurang
    Ja, Max håller oftast bra service. Mycket, tycker jag själv, hänger på de som jobbar där. Kungsträdgården har bra personal och snabb service; man får det man beställt.
  • Kim K
    Kim K skrev om Max Hamburgerrestaurang
    Nattöppen restaurang vilket är bra om man blir hungrig klockan 03 på natten. Maten är densamma på alla Max-restauranger, d v s gott för att vara en snabbmatkedja.
    Olle N gillar detta
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Max Hamburgerrestaurang
    Max är den bästa hamburgerkedjan i Sverige. Måhända är mitt omdöme lite grumlat av mitt norrländska ursprung, men jag kan inte hävda annat. Godaste hamburgarna helt enkelt. Smältosten är ett måste till pommes fritesen. Solnarestaurangen gick ner sig lite för ett år sedan kanske, men i och med att de renoverade lokalen så har kvalitén på burgarna också höjt sig till vad man bör kräva av en Max!
    Olle N gillar detta