Sthlm 2 Solna

3.6

13 omdömen om Sthlm 2 Solna

Jakob D
Skrev om Sthlm 2 Solna

Schyssta burgare som vanligt men att ha en person i kassan under lunchen är inte ok!

Cajsa J gillar detta
Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8054 omdömen 4.3 av 8054 omdömen

Nikke L
Skrev om Sthlm 2 Solna

Max i Solna är en av old-school-Maxarna. Den där sorten där man får stå i en kö för att beställa och sedan en annan för att betala och hämta maten. Även om detta är original Max style, så gillar jag den andra sorten bättre. Särskilt de med express-beställning via maskin.

ANDREAS I
Skrev om Sthlm 2 Solna

Som nyinflyttad Solnabo så har jag varit på Max ett par gånger och jag tycker det alltid är trevlig personal där. Jag kan vara en rätt besvärlig kund men de fixar mina önskemål utan problem. Ett tips är att man kan ringa och göra beställningar om man vill minimera kötid.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Torbjörn J
Skrev om Sthlm 2 Solna

Max i Solna är superbra. Men när det är fotbollsmatch ska man undvika Max i Solna. De stressar och blir slarviga då. 4 generellt sett men neddraget betyg för slarv vid stress.

Johan I
Skrev om Sthlm 2 Solna

max i solna är riktigt bra, trevlig personal och goda burgare=)

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4121 omdömen 4.0 av 4121 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Björn W
Skrev om Sthlm 2 Solna

Max har förmodligen världens godaste hamburgare, dessutom roliga specialare mellan varven.

Eva S
Skrev om Sthlm 2 Solna

Jag fick en halvkall hamburgare med nästan ingen dressing, jag påpekade detta och fick en ny utan problem. Det var trevligt. Mycket människor, det kändes trångt. Max är goda hamburgare och priset är ok.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4104 omdömen 4.0 av 4104 omdömen

Jessica I Jessica I
John S
Skrev om Sthlm 2 Solna

Max i solna är väldigt bra!

David H
Skrev om Sthlm 2 Solna

Vid ett besök tidigt 2008 blev jag riktigt besviken över denna Max-restaurang som inte alls höll lika hög klass som de andra i samma kedja jag besökt. Efter att återupprepat kontakten med Max har jag blivit försäkrad om att de nu bytt chef för den aktuella restaurangen och vid mitt senaste besök var hamburgaren lika bra som man kan förvänta sig av Max. Jag kommer att besöka snart igen för att se om de håller en hög och jämn nivå.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Erik
Skrev om Sthlm 2 Solna

Max är enligt min smak klart godast av de stora hamburgerkedjorna till priset av en något längre betjäningstid. Plus för självbetjäning på drickan och ett smartare kösystem med en kö och flera servrar.

Linus B
Skrev om Sthlm 2 Solna

Ja, Max håller oftast bra service. Mycket, tycker jag själv, hänger på de som jobbar där. Kungsträdgården har bra personal och snabb service; man får det man beställt.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Kim K
Skrev om Sthlm 2 Solna

Nattöppen restaurang vilket är bra om man blir hungrig klockan 03 på natten. Maten är densamma på alla Max-restauranger, d v s gott för att vara en snabbmatkedja.

Olle N gillar detta
Joakim B
Skrev om Sthlm 2 Solna

Max är den bästa hamburgerkedjan i Sverige. Måhända är mitt omdöme lite grumlat av mitt norrländska ursprung, men jag kan inte hävda annat. Godaste hamburgarna helt enkelt. Smältosten är ett måste till pommes fritesen. Solnarestaurangen gick ner sig lite för ett år sedan kanske, men i och med att de renoverade lokalen så har kvalitén på burgarna också höjt sig till vad man bör kräva av en Max!

Olle N gillar detta