Max Martin Construction AB

Max Martin Construction AB

www.mmconstruction.se
  • Badge2023

Välkommen till oss på MM Construction! Vi hjälper dig med det mesta inom renovering oavsett om det gäller att slipa ett golv, renovera badrummet eller renovera hela din bostad. Med två erfarna projektledare, en tydlig arbetsprocess och ett team av professionella hantverkare tar vi ditt projekt tryggt från start till mål. OFFERT...

178 omdömen om Max Martin Construction AB

Sedan starten hos Reco 2017

Hanno E
Skrev om Max Martin Construction AB

Vänligt och hjälpsamat bemötande. Jag förväntade mig en bra badrumsrenovering och det levererades. Allt arbete och material tillhandahölls av kompetenta medarbetare.

Per N
Skrev om Max Martin Construction AB

Mycket kompetenta och seriösa killar. Ger goda råd och har bra lösningar för kunden

Oskar O
Skrev om Max Martin Construction AB

Efter ett tips från en kollega renoverad vi vardagsrum och köket. Detta är inte vår första firma vi jobbar med men kanske vår sista. Så proffsigt. Precis vad man önskar av en firma. Ärlighet, punktlighet och bra bemötande genom hela processen. Arbetet de gjorde var kanon och noga. Hela tiden användbarhet i åtanke. Saker jag inte tänker på gjorde de för att det ska funka bättre för mig när det är klart. Älskar mitt nya kök, perfekt slipat golv, nya väggarna som kom upp känns mer stabila än huset. Jag kan inget annat än att rekommendera MM construction som leverantör.

Kerstin H
Skrev om Max Martin Construction AB

De renoverade mitt badrum. Det blev precis så fint som jag önskade.

Gill A
Skrev om Max Martin Construction AB

MM Constructions är kunniga, trevliga, hjälpsamma och lätta att få kontakt med under arbetets gång. Hantverkarna är duktiga och gör ett mycket bra jobb! Tidsplanen hölls gott och väl. Jag har fått ett så fint badrum och är MYCKET NÖJD!!! Rekommenderas varmt! Gill Andersson

Heidi K
Skrev om Max Martin Construction AB

Trevliga, proffsiga och bra! Det blev så fint och de försöker lösa det mesta.

David H
Skrev om Max Martin Construction AB

Kreativa och snygga lösningar! Ett öga för detaljer och noggranna. Vi är supernöjda!

Gustav S
Skrev om Max Martin Construction AB

Vi bytte ut alla golv i vår lägenhet till fiskbensparkett, ca 110 kvm. Tydlig dialog innan vi bestämde oss för att anlita MMC och proffsigt bemötande. Genomförandet gick smidigt utan några större oklarheter och tidsplanen hölls nästan, en dag extra från planerat 15 arbetsdagar.

Hans R
Skrev om Max Martin Construction AB

Badrumsrenoveringen utfördes på ett utmärkt sätt. Martin är proaktiv och åtgärdar eventuella problem eller frågor snabbt. Max Martin var dessutom det enda företaget som kunde renovera i juli, under vår sommarsemester. Detta var gör oss helt avgörande eftersom det inte går att bo i en lägenhet när det enda badrummet renoveras (och ingen annan toalett eller badrum finns tillgänglig). Offerten från Max Martin var dessutom i linje med offerter från två andra välrenommerade företag. Vi var den andra i huset som anlitade...

Annelie R
Skrev om Max Martin Construction AB

Vi kontaktade Max Martin Construktion. AB , för att dom tidigare gjort renoveringar i huset ! Vi är så nöjda med bemötandet , att ha en kontinuerlig och personlig kontakt under hela projektet. Att ha en person att kontakta vid frågor , eller annat är mycket betydelsefullt. Dessutom blev vi uppdaterade om renoveringen under ” resans gång ”! Resultatet är vi mycket nöjda med o vi är glada att vi kontaktade företaget. Badrumsrenoveringen blev precis som väntat , inga tillkommande prishöjningar , och allt har gått smidigt under...

Johan P
Skrev om Max Martin Construction AB

Max Martin Construction byggde en designad trappa mellan våningsplanen i min lägenhet och den blev otroligt snygg! Rent höll de kring sig hela tiden också, vilket var skönt eftersom jag var tvungen att bo i lägenheten under delar av byggnationen. Rekommenderar dem varmt då de jobbade snabbt och effektivt med ett otroligt slutresultat.

Johan O
Skrev om Max Martin Construction AB

Vi renoverade vårt badrum med hjälp av Max Martin Construction. Resultatet har absolut levt upp till våra förväntningar och det har verkligen fungerat bra hela vägen från start till mål. Vi stötte på några oväntade saker som att avloppsstammen behövde bytas men det var inga problem att åtgärda och hantverkarna på plats löste det fint. Vi är väldigt nöjda med vårt nya badrum och kan absolut rekommendera Max Martin Construction!

Celina K
Skrev om Max Martin Construction AB

Jag fick rekommendation av en vän som hade anlitat Max Martin Construction. Tog kontakt med Martin och fick ett platsbesök bokat hemma hos mig med en av deras kollega. Efter besöket så lämnades en tydlig offert med fast pris för arbetet. Prisbilden var rimlig och bemötandet kändes proffsigt redan från början. Nu ca 3 månader efter så har vi flyttat in i våran nyrenoverade lägenhet där allt i princip totalrenoverades. Vi valde att flytta ett kök som krävde vissa underlag bland annat konstruktionsritningar för bärande...

Lisa S
Skrev om Max Martin Construction AB

Max Martin hjälpte oss att totalrenovera vårt radhus. Samtliga ytskikt, två badrum, en tvättstuga och ett kök. Vi är mycket nöjda med allt från bemötande till slutresultat. Vi kommer anlita dem igen till nästa renovering och kan rekommendera dem varmt!

CARL H
Skrev om Max Martin Construction AB

Vi vill, precis såsom många andra också redan verkar ha gjort, verkligen avråda från att anlita Max Martin Construction AB! Tyvärr tog vi in dem 2019 för renovering av hall och kök. Pga hur traumatisk upplevelsen var är det inte förrän idag vi orkar dela med oss av en recension. Egentligen skulle vi kunna skriva en hel bok, men kortfattat upplevde vi hela processen från start till mål som totalt undermålig: Hantverkarna/projektledaren var slarviga, oaktsamma och gjorde ett dåligt arbete. Det gick varken att kommunicera...

Maria S gillar detta
Anders J
Skrev om Max Martin Construction AB

Vi valde Max Martin att få renovera vårt Badrum samt tvättstuga. Vi valde mellan tre företag vilka alla efter research verkade vara seriösa och lätta att kommunicera med. Offerten och offertbesöket gjordes av ett säljbolag och säljaren var påläst, proffsig och kom med bra synpunkter och idéer. Valet föll på Max Martin Construction då de gjorde ett rekorderligt intryck, bra prisbild och kunde starta i rimlig tid. Vid projektstart Var Max och byggledaren Rafael med och alla delar i projektet gicks igenom grundligt. Även...

KAREN ELENA K
Skrev om Max Martin Construction AB

Mardrömsrenovering av badrum. Hantverkare följde ej offerten, vi blev utskällda av Martin när vi påpekade detta, projektet drog ut på tiden, halltapet sönderriven och köksgolv förstört för att nämna några inslag. Välj inte detta företag för renovering!

Maria S och Christina B gillar detta
WILHELM H
Skrev om Max Martin Construction AB

Vi är otroligt nöjda med ett snabbt och väl genomfört arbete. Trots vissa problem längs vägen slutfördes arbetet innan utlovat slutdatum. Vi hade en bra kontakt med Max som uppdaterade oss sporadiskt med hur bygget framgick. Varma rekommendationer!

Amir K
Skrev om Max Martin Construction AB

Väldigt nöjd med MMC AB. Vi var inte helt säkra på alla delar i renoveringen och exakt hur vi ville ha det. Max Martin kom med bra tips och smarta idéer redan vid första mötet och sedan löpande under renoveringen som verkligen lyfte slutresultatet. Rekommenderas!

Jonathan M
Skrev om Max Martin Construction AB

Jag är supernöjd med MMC! Trevligt bemötande, proffsiga tips och kunniga. Vi var lite omständiga i materialval vilket gjorde att vi gick lite över budget. Tidplan och estimering av projektets kostnad för vår lägenhet lirade långt över förväntan. Jag rekommenderar gärna MMC till vänner och bekanta.

Jonas A
Skrev om Max Martin Construction AB

Vi har utfört badrumsrenovering med Max Martin Construction där två badrum i vårat radhus har totalrenoverats. Efter rivning så visade det sig att ena badrummet hade en vattenskada med skadat bjälklag och vi var tvungna att byta ut detta innan renoveringen och uppbyggnad av badrummet kunde fortsätta. Allt fixades så smidigt och bra från deras sida och med endast någon dag extra för arbetet. Slutresultatet av våra två badrum är vi riktigt nöjda med, hög slutfinish och ett öga för detaljer. Rekommenderar varmt!

Anna L
Skrev om Max Martin Construction AB

Vi är väldigt nöjda med arbetet som Max Martin Construction har utfört. De har totalrenoverat vår lägenhet där vi behövde flytta kök, bygga ut badrum och göra om alla ytskikt. Vi hade bra kontakt under hela projektet och när det dök upp något så tog dem upp det och löste problemet. Budget och tidsram höll de också. Kan varmt rekommendera dem!

Frida Linnéa Maria B
Skrev om Max Martin Construction AB

Bluffbolag som inte ens kan skruva i knoppar rakt och korrekt vilket ett barn skulle klara av bättre. Lurar sina kunder något hemskt. Blir aldrig klara samt gör ett uruselt jobb. De hyr in någon person svart från annat land som inte kan yrket. Varning för detta bolag!!!!!! Tar pengarna och sticker

Maria S och Christina B gillar detta
Robert V
Skrev om Max Martin Construction AB

Vi har precis blivit klara med en större renovering med Max Martin Construction där vi slagit ihop två lägenheter till en. Lägenheterna är 96 kvm samt 45 kvm där en vägg mellan lägenheterna har tagits ner och i princip så har båda lägenheterna totalrenoverats samt ett kök flyttats. Våran upplevelse med företaget är väldigt bra med tydliga offerter, flexibla under projektet och ett riktigt bra slutresultat. Vi har rekommenderat dem vidare till vänner och familj!

PAI C
Skrev om Max Martin Construction AB

VARNING! skoj bolag! Vi har valt Max Martin för att renovera vår lägenhet och avtalet var skrivit den 14 april 2021, enligt avtalet var vårt projekt inbokad V21. Allt var ok fram till strax innan renovering ska dra igång. 4 dagar innan renovering skulle ha dragit igång fick vi veta att 2 av deras medarbetare var smittad av ”Corona”… (En bra förklaring i dessa tider), så de kunde inte börja vårt projekt i tid. När vi har frågat vad lösning bli så svarade MMC bokstavligen: ” Jag måste be er att börja leta efter en annan...

SOFIA F
Skrev om Max Martin Construction AB

Stor varningsklocka! Instämmer helt med Caroline H nedan. Vår lägenhet togs som gisslan i 4 månader(!) utan att vi kunde bo där. Lovades 30 dagar från start till mål.. Mycket bullshit per telefon och sms. Ibland rena lögner rakt upp i luren - "ja vi är där och jobbar" fast vi själva var utanför och såg att det inte stämde. Världens finaste klinkers las av en klåpare så det är ojämt och fult, ser ut som att jag själv skulle försöka mig på att lägga golvet haha. Måla om väggarna, taket och dörren på nytt fick vi...

Christina B gillar detta
Svar från Max Martin Construction AB

Hej Sofia, Som vi pratat om tidigare så är vi hemskt ledsna för hur ert projekt har hanterats. Vi har haft personal och leverantörer som inte har gjort rätt för sig och de har orsakat väldigt stor skada för oss på vissa projekt. Vi har jobbat hårt för att åtgärda detta och har rensat och bytt ut samtliga som har orsakat detta problem. Vår ambition är den samma som den alltid har varit och vi vill inget hellre att än att lägga detta bakom oss. Återigen är vi hemskt ledsna att ni har drabbats av detta. Vänligen, Max & Martin

Caroline H
Skrev om Max Martin Construction AB

Tyvärr så får detta företag det sämsta betyget då det tog 4 månader att slutföra ett badrum på 8,5 kvm. Det har anställt helt fel underleverantörer där det finns misstänksamhet om att de inte ens har licens. Gäller både elektriker och VVS. Elektriker som inte kollar upp vad han ska installera så än idag har vi ingen fungerande handdukstork men vi har valt att anlita en annan elektriker som kan hjälpa oss. VVS:aren satte rören ut från väggen för tight och på ett mått som inte ens existerar så de fick knacka upp kakel...

Christina B och Ida P gillar detta
Svar från Max Martin Construction AB

Hej Caroline, Vi är hemskt ledsna över hur ert projekt har skötts. Vi har haft personal och leverantörer som inte har levererat det som vårt företag står för. Detta har orsakat stor skada för oss och ni som kund har tyvärr blivit drabbade. Det är beklagligt och vi är väldigt ledsna för det inträffade. Vi har tagit action på detta och dessa personer arbetar inte längre i vårt företag. Vänligen, Max & Martin

Kristoffer H
Skrev om Max Martin Construction AB

Vi anlitade Max Martin Construction för renovering av ett badrum i en sekelskifteslägenhet. Vi fick ett professionellt bemötande från första stund och vår projektledare Marcelo samt arbetsledare Ramil gjorde ett riktigt bra jobb tillsammans med deras team. Vi gjorde en rad justeringar under arbetets gång där vi tex bytte till inbyggd dusch, upphängd toalett och adderade ytterligare nischer från ursprunglig plan. Dom kom med riktigt bra input genom arbetets gång och var flexibla att göra ändringar som gjorde att slutresultatet blev otroligt bra. Kan varmt rekommendera MMC!

Svar från Max Martin Construction AB

Tack så mycket Kristoffer för rekommendationen. Vad kul att ni är nöjda med ert nya badrum. Vänligen, Max Martin Construction

Mikael S
Skrev om Max Martin Construction AB

Vi är jättenöjda med slutresultatet. Det var första gången vi gjorde en renovering av denna typ och ibland kändes det lite svårt att hänga med i processen, men killarna gjorde ett bra jobb. Pris och tid korrekt. Rekommenderas

Svar från Max Martin Construction AB

Tack för rekommendationen Mikael. Kul att höra att ni är nöjda. vänligen, Max Martin Construction

Louis P
Skrev om Max Martin Construction AB

Vi anlitade MMC för att hjälpa oss med en totalrenovering av vår sekelskifteslägenhet och fick en bra känsla direkt från start när de blev introducerad till oss via Lead Me. Vår projektledare Marcelo tillsammans med arbetsledaren Pawel hade verkligen ett bra öga för detaljer och kom med kreativa förslag under hela processen för att få det bästa möjliga slutresultatet. Ett stort plus var den genomgående snabba återkopplingen under hela projektet med löpande dialog vid behov och det fanns alltid en smidig lösning när...

Svar från Max Martin Construction AB

Hej Louis, Tack så mycket för rekommendationen. Vad roligt att höra att ni är nöjda med vårt arbete. vänligen, Max Martin Construction

Mattias B
Skrev om Max Martin Construction AB

Renovering av gatuplan inkl justering av väggar, målning, nytt golv, viss justering av köket. MM höll tidsplan och gjorde ett fantastiskt jobb. Jag vill även lyfta fram Daniel som var ansvarig på plats och hade goda idéer och ett väldigt bra bemötande. Jag kan absolut rekommendera MM och kommer att anlita dem i samband med renovering av vinden inom kort.

Svar från Max Martin Construction AB

Kul att höra att du är nöjd med vårt arbete Mattias. Vi önskar dig lycka till med ditt nya boende och ser fram emot att höra av dig igen. vänligen, Max Martin Construction

Johannes S

Renovera badrum Gick smidigt

Svar från Max Martin Construction AB

Tack för rekommendationen Johannes! Vi är glada att du vart så nöjd med ditt nya badrum! Mvh Teamet på Max Martin Construction AB

Magnus L
Skrev om Max Martin Construction AB

Vi anlitade Max Martin Construction AB för att renovera våra två badrum. Bemötandet var professionellt och trevligt redan från början. Vi är väldigt nöjda och kan absolut rekommendera dem.

Svar från Max Martin Construction AB

Tack Magnus! Vad kul att ni vart så nöjda era nya badrum, njut till fullo. Ha en härlig långhelg! Mvh Teamet på Max Martin Construction AB

Lena H
Skrev om Max Martin Construction AB

Mitt badrum blev fantastiskt! Så nöjd med resultatet. Kan rekommendera Max Martin. Trevliga och punktliga och badrummet blev färdigt tidigare.

Svar från Max Martin Construction AB

Hej Lena! Tack så mycket för rekommendationerna. Vad härligt att du vart nöjd med ditt nya badrum, njut till fullo. Mvh Max Martin Construction AB

Ida C
Skrev om Max Martin Construction AB

Jag tog hjälp av Max Martin Construction för en totalrenovering och utbyggnad av ett badrum samt byggnationen av en garderobsvägg. Alla på bolaget har, från kontakt via offert, planering och projektledning, varit oerhört professionella, lyhörda och snabba i sin återkoppling. Det har från dag ett känts oerhört tryggt att jobba med Max Martin och alla frågetecken och problem som har dykt upp under resans gång har hanterats på ett väldigt bra sätt. Jag kan varmt rekommendera Max Martin och kommer definitivt anlita dem igen!

Svar från Max Martin Construction AB

Hej Ida, tack för de fina rekommendationerna! Vi är väldigt glada att du vart så nöjd med din renovering, tack för förtroendet ! Med vänlig hälsning Vi på Max Martin Construction AB

Moa G
Skrev om Max Martin Construction AB

Anlitade MMC för renovering av badrum och hall. Fick ett gott första intryck och därefter ett trevligt bemötande rakt igenom. Resultatet blev som förväntat och vi är därför väldigt nöjda. Stort plus för snabb återkoppling och flexibilitet!

Svar från Max Martin Construction AB

Tack för fina rekommendation! Kul att ni är nöjda med er renovering, vi tackar för uppdraget. Mvh Teamet på Max Martin Construction AB

Marie P
Skrev om Max Martin Construction AB

Vill tala om att jag är så jättenöjd 😀 med hela köksprojektet! Fint och snabbt bemötande från början till slut ! Vilka toppen killar jag fick .!!! Marian &Marian med hjälp av Andre ’. Högsta betyg 🤩kunde inte fått ett finare kök o Marian var noggrann och gjorde så köket ser platsbyggd ut. Alltid med ett gott humör dessutom. De glada el killarna Anton &Johnny bidrog också till att allt blev så bra. Vill starkt rekommendera dessa om du vill ha ett toppen kök ! Från en supernöjd kund som gjort kök i 20-tals stil på Södermalm.

Svar från Max Martin Construction AB

Hej Marie! Tack för fina rekommendationer. Så kul att höra :) ska framför din nöjdhet till alla inblandade. Njut av ditt nya kök! Mvh Johan Max Martin Construction AB

Per E
Skrev om Max Martin Construction AB

Vi anlitade MMC för att måla om vårt hus invändigt, dra lite el samt göra i ordning ett attefallshus som tidigare enbart nyttjats som grovförråd. De höll budget, tidsschema, var flexibla och lösningsorienterade trots att vi kom med en del förändringar under resans gång. Vi har enbart gott att säga både avseende bemötande och utförande. Vi kommer garanterat nyttja dem igen!

Svar från Max Martin Construction AB

Hej Per! Tack för fin rekommendation. tack för att vi fick möjligheten att renovera hos er. Mvh Teamet på Max Martin Construction AB

Max M
Skrev om Max Martin Construction AB

Snabba men ändå sjukt noggranna! Rekommenderas starkt

Tack Max för rekommendationen! Mvh max Martin Construction AB

Jonas B
Skrev om Max Martin Construction AB

Tillbyggnad i hus. Bra genomförande från offert till avslut. Rent och strukturerat under hela arbetet som tog 5 veckor.

Svar från Max Martin Construction AB

Hej Jonas! tack för din rekommendation och hoppas du njuter av din fina tillbyggnad. Mvh Teamet på Max Martin Construction AB

Henrik H
Skrev om Max Martin Construction AB

Vi anlitade Max Martin Construction för en badrumsrenovering. Kommunikationen med projektledaren och teamet har fungerat mycket bra. Han har hört av sig när det har behövts och varit tillgänglig när vi haft frågor. Vi hade ett relativt svårt badrumsprojekt, vilket ledde till några missförstånd. Vi behövde vara delaktiga i processen för att få det önskade resultatet. När vi hade synpunkter/blivit missförstånd var de snabba att åtgärda dessa saker och det var lätt att kommunicera. Tjänsten var prisvärd, samtidigt som det...

Svar från Max Martin Construction AB

Tack för er rekommendation och tack för ett bra samarbete! Så kul att höra att ni är nöjda med ert fina badrum. Hälsningar Johan och teamet på Max Martin Construction AB

Emma S
Skrev om Max Martin Construction AB

Vi gjorde en ombyggnation av vår altan efter att vi tog bort den gamla poolen. De var snabbt ute på plats och kollade mark och planering för den nya altanen. Efter ok och ö.k från oss började de riva den gamla samma dag! De har varit noggranna med att hålla skräp i ordning runt huset och inte sprida saker runt sig. De har hållit en god kontakt med oss genom bygget och bemött oss som kunder väl. Tackar Max Martin för denna gång och hoppas vi kan finna nya projekt ni kan hjälpa oss med!

Svar från Max Martin Construction AB

Tack för rekommendationerna och kul att ni är nöjda med er nya altan! Hoppas på en varm sommar så ni kan nyttja altanen till fullo. Mvh Johan Max Martin Construction AB

Lena E
Skrev om Max Martin Construction AB

Renovering av badrum och tvättstuga till relaxrum. Det var ett bra och trevligt bemötande redan vid offererandet. Tydlig offert och snabb på att svara på frågor och korrigera offerten med tillägg och borttag. MMC var inte billigast men vi valde dem för att de var professionella i offererandet och kunde sätta en exakt tid på när de skulle vara klara med jobbet. Vi visste att det skulle bli lite besvärligt under renoveringsperioden då vi bodde och arbetat samtidigt i huset. Huset plastades in och golv täcktes för att minimera...

Svar från Max Martin Construction AB

Hej Lena, Tack för din rekommendation. Kul att du är så nöjd med oss och ditt nya relaxrum/tvättstuga. Vänliga hälsningar, Alla på Max Martin

Simon L
Skrev om Max Martin Construction AB

Ombyggnad av lägenhet - flytt av kök! Första kontakt och offert via tjänsten Lead me - bra och tydlig offert! Trevligt bemötande av Martin, toppenbra projektledning av Joakim, grym byggledning av Raffa och skickliga hantverkare! Bra kommunikation genom hela processen och leverans enligt offert och våra förväntningar - inga konstigheter alls! Har själv arbetat inom bygg och hade höga förväntningar men kunde bekvämt följa processen på lagomt avstånd. Skulle inte tveka på att höra av mig igen om jag står inför ett till projekt! - Simon

Svar från Max Martin Construction AB

Hej Simon, tack för din rekommendation. Hoppas du kommer njuta av ditt nya kök. Vänliga hälsningar Joakim och Raffa

Cecilia G
Skrev om Max Martin Construction AB

Nytt badrum och renoverat kök efter att en vägg togs ner. Trevligt bemötande och alltid lätta att få tag på. Kunniga. Höll tidsplanen.

Svar från Max Martin Construction AB

Hej Cecilia, Tack för din rekommendation, vi blir väldigt glada av dina ord. Vänliga hälsningar, Alla på Max Martin

Emil  J
Skrev om Max Martin Construction AB

Totalrenovering om ca 100 kvm. Kul med ett företag som levererar det dom lovar ! När vi samlade in offerter så var inte Max Martin Construction billigast men vi gick på den goda magkänslan då det var en stor investering för oss. Vi blev supernöjda med en lägenhet som nu håller en riktigt hög kvalitet.

Svar från Max Martin Construction AB

Hej Emil, Tack för din rekommendation. Tack för du gav oss ditt förtroende och ett bra samarbete. Vänliga hälsningar, Johan på Max Martin

Sara  K
Skrev om Max Martin Construction AB

Vi har precis färdigställt en stor renovering i en sekelskiftets lägenheten om 170 kvm där allt i princip har gjorts om från ny el i hela lägenheten till två badrum, kök, ytskikt osv. Vi fick Max Martin Construction rekommenderat till oss av ett par bekanta som även dom var väldigt nöjda. Det har varit så smidigt att jobba med dom. Tydliga offerter, bra projektledning och såklart riktigt skickliga hantverkare. Vårat projekt har inte varit det lättaste och då vi även är väldigt petiga och noggranna men slutresultatet blev riktigt bra. Kan varmt rekommendera detta gäng!

Svar från Max Martin Construction AB

Hej Sara, Tack för din rekommendation och förtroende. Kul att du är så nöjd med oss och din renovering. Utmanande jobb med trevliga kunder, tack för bra samarbete Vänliga hälsningar, Alla på Max Martin

Tina L
Skrev om Max Martin Construction AB

Vår upplevelse efter offerts konsultation och priset var helt rätt; Att företaget var seriöst och har kunniga, vänliga, noggranna hantverkare och de var väldigt service bemötande. De förklarade hur de hade tänkt sig att renovera vår tvättstuga och hur det kommer att se ut. Vi kunde påverka deras förslag och slå ihop med våra idéer. När renoveringen var klar blev det faktiskt en snygg tvättstuga med snyggt tak. Vi rekommenderar er dem, tipsar även till våra vänner och vi själva definitivt kommer att kontakta Max Martin Construction AB för framtida jobb.

Svar från Max Martin Construction AB

Hej Tina, Tack för din rekommendation. Vad glada vi blir och tack för gott samarbete. Vänliga hälsningar, Johan på Max Martin

Emma F
Skrev om Max Martin Construction AB

Vi valde Max Martin för att göra nytt badrum i vår sekelskiftslägenhet. Då jag är pedant och själv byggkunnig valde vi någon som verkade ha känsla för detaljer! Och mycket riktigt uppfyllde hantverkarna våra förväntningar. Allt arbete blev extremt välgjort och det fiskbensmönstrade marmorgolvet blev precis som vi ville ha det!!! Vi lyckades också ha ett bra samarbete där jag tilläts putsa hålkäl och göra tak ihop med hantverkarna så att slutresultatet blev precis sådär som man hade drömt om! Hatten av till finfin kakelsättning!...

Svar från Max Martin Construction AB

Hej Emma, Tack för din rekommendation. Kul att du är så nöjd med oss och ditt nya badrum. Extra kul att även dina vänner blev nöjda. Vänliga hälsningar, Alla på Max Martin

Poyan P
Skrev om Max Martin Construction AB

​Anlitade Maxmartin i December -19 för totalrenovering i vår lägenhet som innefattade flytt av kök, håltagning i bärande väggar, nya badrum och nytt golv osv. Efter rivning av gamla golvet fick jag veta att en omfattande underarbete krävdes i hela lägenheten för att kunna lägga det nya golvet med bra resultat. Betalade en ÄTA på över 50tkr för detta i förväntan att golvet skulle bli perfekt. När entreprenaden är färdig i April märker vi att golvet knakar och sviktar i många områden, vägglister som inte ligger an golvet,...

Sebastian E och Lisa B gillar detta