MaxFix

Södermannagatan 43 C, 116 40 Stockholm — Visa karta

Välkommen till MaxFix!

Vi på MaxFix fixar dina småfix i hemmet. Vi lyssnar intresserat på dina önskemål och låter dig inte stå i skuggan likt många större företag. De större företagen ser oftast mindre fix i hemmet som störningsmoment. Vi på MaxFix brinner för att få rycka ut och hjälpa dig med allt inom el & VVS, snickeri, målning, tapeter, möbler, tak, trädgård och mycket mer. Givetvis enligt branschpraxis. Vi delar gärna med oss av vårt hantverkskunnande till dig för att uppnå det bästa möjliga resultatet. Med hög kvalitet fixar vi allt från smått till stort.

Vår strävan i att vara så effektiva som möjligt är stor, men lika mycket uppskattar vi värdet av att stanna och växla några ord. Välkommen att höra av dig till oss!
Mån-Tor: 10:00-19:00
Fre: 10:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 24 kunder tycker om MaxFix

• 2020-08-02

Argida A skrev om MaxFix
    Byggstädning, allt var utmärkt som vanligt. Läs mer
  • 2020-07-01

Ann-Christine J skrev om MaxFix
    Kan varmt rekommendera företaget! Mycket noggranna och snabba! Läs mer
  • Eneka Bygg

2020-05-28

Eneka Bygg skrev om MaxFix
    Bra samarbetspatner. Dessutom har vi gemensamma kunder och de säger bara bra om maxFix.
    Rekommenderar starkt.

MVH // Eneka bygg AB Läs mer
  • 2020-05-14

Lars H skrev om MaxFix
    MaxFix anlitades för att sätta en grind mellan två innergårdar på Kungsholmen. Detta arbete utfördes till största belåtenhet enligt de önskemål vår brf hade. Läs mer
  • 2020-05-05

Jennie T skrev om MaxFix
    Maxfix har hjälpt till mycket i lägenheten med renoveringar, så som i badrum och med ett sängskåp.
    Jättenöjd med Maxfix! Kan rekommendera till alla. Läs mer
  • 2019-12-06

Dmitry P skrev om MaxFix
    Jätte nöjd! Han kommer och sätter upp alla lampor och byter framsidor på eluttag och målar vägg, byter dörrhandtag och monterar digital lås för entrédörr
    Rekommenderar! Läs mer
  • Joel I

2019-11-13

Joel I skrev om MaxFix
    Tack för ett bra jobb med att montera och hänga upp min kristallkrona, samt det snygga jobbet med att dölja sladden i taket! Jag kan verkligen rekommendera Maxfix som var punktlig, kunnig och trevlig! Jag kommer att höra av mig igen! Tack Läs mer
  • Mats L

2019-11-11

Mats L skrev om MaxFix
    Max har hjälpt mig med flera saker: bland annat med att bygga in platsbyggd bokhylla, bygga ett walk-in closet och nu senast en stor köksombyggnad.

Max är riktigt duktig och har en fantastisk uppmärksamhet för små detaljer. Dessutom kommer han själv med många bra idéer och skissar upp hur en lösning kan se ut. Han är dessutom alltid proaktiv och positiv och trevlig att ha att göra med.
    Rekommenderas helhjärtat! Läs mer
    2019-11-13 Ola G svarar Mats L
    Tack för uppskattande och uppskattade ord, Mats!
    Ett riktigt gott resultat är frukten av ett riktigt gott samarbete, och här vill Max å sin sida lämna med dig sina varmaste rekommendationer.
    /Ola@MaxFix-gänget
  • 2019-09-10

Daniele M skrev om MaxFix
    De kom snabbt, bara några dagar efter jag kontaktade de, och målade min sovrum. Det tog bara några timmar och resultatet blev bättre än förväntat. Utmärkt!

Den enda minus är att de var inte så noggranna med flyttning av garderoben, då rekommenderar jag att göra det själv Läs mer
    2019-10-14 Ola G svarar Daniele M
    Daniele!
    Tråkigt det där med flytten av garderoben, vilket vi givetvis beklagar. Vi har tagit lärdom av detta, och tillför ändringar till våra villkor kring flytt av fast resp. lös utrustning.
    Det gläder oss stort att du tycks nöjd med utfört hantverk, och tackar stort för dina 4 pinnar, garderobflytt till trots.
  • 2019-09-03

Effective C skrev om MaxFix
    Max och hans kollegor har hjälpt oss med en hel del. Skruvat upp våra kontorsbord och stolar, drygt 100 av varje, de har satt upp en massa tv-apparater på både vanlig och hög höjd, skruvat ihop konferensbord och skapat vår receptionsdisk med hjälp av puts vilket får den att se ut som om den vore gjord av betong.

Alltid glada och trevliga samt tillgängliga. Vi har fått hjälp även på kvällar och helger utan problem.

Fantastiska grabbar! Läs mer
    2019-09-04 Ola G svarar Effective C
    Tack!!!

Våra kinder rosas av era fina ord, men innan vi drabbas av hybris får ni gärna utsätta oss för större prövningar..: )

Tack igen!
  • 2019-07-24

Stig H skrev om MaxFix
    Vi fick hjälp med håltagning av rostfri bänkskiva för montering av spishäll. Max kom på överenskommen tid och gjorde ett snyggt jobb som vi är mycket nöjda med. Dessutom blev vi väldigt trevligt bemötta och vi kommer definitivt att anlita Maxfix igen. Läs mer
    2019-08-02 Ola G svarar Stig H
    Stor Tack Stig, trevligt att höra
  • 2019-07-23

Mikael Y skrev om MaxFix
    Good communication. Master arrives on time, works carefully and corrects and is responsible for the quality of work. I can definitely recommend MaxFix, the best hantverkare I used so far! Läs mer
  • Angelica E

2019-06-17

Angelica E skrev om MaxFix
    Jättenöjd med Service och resultat! Läs mer
    2019-07-11 Ola G svarar Angelica E
    Stor Tack Angelica, vi är glad att du är nöjd!
  • 2019-05-26

Carl-Olof M skrev om MaxFix
    Jättefint resultat - stor noggrannhet med finish. Läs mer
    2019-05-27 Ola G svarar Carl-Olof M
    Tack så jätte mycket Matti
    var trevligt att jobba för dig!
  • 2019-04-17

/Max's Fixargäng
  • Natalia R

2019-03-21

Natalia R skrev om MaxFix
    Max installerade vår TV, hängde den på väggen, gömde alla sladdar så det blev jättesnyggt och rummet ser mycket större ut nu. Han passade även på och fixade lite grejer i badrummet, fixade dammsugaren som var trasig så jag är verkligen supernöjd!
    MaxFix har fixat allt som var sönder i huset. Kommer definitivt anlita honom igen. Läs mer
    2019-05-23 Ola G svarar Natalia R
    Natalia!

Vad roligt att du är supernöjd! Det är jag också!
    Tack för att du ville berätta om din upplevelse.

/Max
  • 2019-02-27

Anders B skrev om MaxFix
    Max har renoverat mitt kontor på ett snabbt effektivt och professionellt sätt med glada trevliga hantverkare!! Inga dolda extraavgifter! Och snyggt blev det! Jag är helnöjd!
    Anders Börjesson Läs mer
    2019-03-18 Ola G svarar Anders B
    Tack för trevligt sällskap och fin omdöme Anders

/Max & Co
  • Hadde K

2019-02-21

Hadde K skrev om MaxFix
    Fantastisk kunskap och service. Max bryr sig verkligen om alla jobb han utför. Extremt nöjd! Läs mer
    2019-02-21 Ola G svarar Hadde K
    Tackar, tackar, Hadde!

Det blir ju inget max fix om man inte bryr sig till max!

Tack igen för fina ord.
    /Max & Co.
  • 2019-01-05

Helle L skrev om MaxFix
    Tack för ett mycket snabbt och proffsigt genomfört uppdrag.
    Jag kommer absolut att anlita Maxfix igen. Läs mer
    2019-01-07 Ola G svarar Helle L
    Tack, Helle!
    Vi ser stort fram emot nästa tillfälle!
  • Eva D

2018-12-15

Eva D skrev om MaxFix
    Mkt nogrann och med bra smakråd. Gör alltid klart även dom små detaljerna. Läs mer
    2019-01-15 Ola G svarar Eva D
    Stort tack, Eva - trevligt att höra!

• Liza

2018-12-13

Liza skrev om MaxFix
    Proffsigt, snabbt och enkelt. Tack Max som hjälpte oss med diverse arbeten hemma såsom upphängning av tavlor, sätta upp lås i badrum mm. Kommer absolut att anlita igen om behov dyker upp! Läs mer
    2018-12-17 Ola G svarar Liza
    Stort tack, Liza, du är snäll, du. Välkommen åter!

/Max
  • 2018-12-02

Peter D skrev om MaxFix
    Köpt målning, tapetsering och snickeriarbeten ett flertal gånger. Alltid mycket proffsigt och väldigt trevligt bemötande. Gör ett gediget jobb med hög kvalitet. Läs mer
    2018-12-07 Ola G svarar Peter D
    Tack för ditt omdöme, Peter!
    Vår upplevelse av samarbetet är ömsesidig!

• 2018-11-29

Ronia V skrev om MaxFix
    Vi har gjort mycket av vår renovering med hjälp av Max. De har målat, monterat möbler och även fixat vår walk in garderob. Mycket professionell och lätt at jobba med. Vi kommer anlita de med mer hus arbete. Läs mer
    2018-11-29 Ola G svarar Ronia V
    Tack för dina ord, Ronia!
    Nöjet var helt på vår sida, och ser fram emot att snart ses igen!

Södermannagatan 43 C, 116 40 Stockholm