MaxFix

Södermannagatan 43 C, 116 40 Stockholm — Visa karta

Välkommen till MaxFix!

Vi på MaxFix fixar dina småfix i hemmet. Vi lyssnar intresserat på dina önskemål och låter dig inte stå i skuggan likt många större företag. De större företagen ser oftast mindre fix i hemmet som störningsmoment. Vi på MaxFix brinner för att få rycka ut och hjälpa dig med allt inom el & VVS, snickeri, målning, tapeter, möbler, tak, trädgård och mycket mer. Givetvis enligt branschpraxis. Vi delar gärna med oss av vårt hantverkskunnande till dig för att uppnå det bästa möjliga resultatet. Med hög kvalitet fixar vi allt från smått till stort.

Vår strävan i att vara så effektiva som möjligt är stor, men lika mycket uppskattar vi värdet av att stanna och växla några ord. Välkommen att höra av dig till oss!
Öppet just nu
Mån-Tor: 10:00-19:00
Fre: 10:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 8 kunder tycker om MaxFix

• NATALIA R

2019-03-21

NATALIA R skrev om MaxFix
    Max installerade vår TV, hängde den på väggen, gömde alla sladdar så det blev jättesnyggt och rummet ser mycket större ut nu. Han passade även på och fixade lite grejer i badrummet, fixade dammsugaren som var trasig så jag är verkligen supernöjd!
    MaxFix har fixat allt som var sönder i huset. Kommer definitivt anlita honom igen. Läs mer
  • 2019-02-27

Anders B skrev om MaxFix
    Max har renoverat mitt kontor på ett snabbt effektivt och professionellt sätt med glada trevliga hantverkare!! Inga dolda extraavgifter! Och snyggt blev det! Jag är helnöjd!
    Anders Börjesson Läs mer
    2019-03-18 Maksym S svarar Anders B
    Tack för trevligt sällskap och fin omdöme Anders

/Max & Co
  • Hadde K

2019-02-21

Hadde K skrev om MaxFix
    Fantastisk kunskap och service. Max bryr sig verkligen om alla jobb han utför. Extremt nöjd! Läs mer
    2019-02-21 Maksym S svarar Hadde K
    Tackar, tackar, Hadde!

Det blir ju inget max fix om man inte bryr sig till max!

Tack igen för fina ord.
    /Max & Co.
  • 2019-01-05

Helle L skrev om MaxFix
    Tack för ett mycket snabbt och proffsigt genomfört uppdrag.
    Jag kommer absolut att anlita Maxfix igen. Läs mer
    2019-01-07 Maksym S svarar Helle L
    Tack, Helle!
    Vi ser stort fram emot nästa tillfälle!
  • Eva D

2018-12-15

Eva D skrev om MaxFix
    Mkt nogrann och med bra smakråd. Gör alltid klart även dom små detaljerna. Läs mer
    2019-01-15 Maksym S svarar Eva D
    Stort tack, Eva - trevligt att höra!

• Liza

2018-12-13

Liza skrev om MaxFix
    Proffsigt, snabbt och enkelt. Tack Max som hjälpte oss med diverse arbeten hemma såsom upphängning av tavlor, sätta upp lås i badrum mm. Kommer absolut att anlita igen om behov dyker upp! Läs mer
    2018-12-17 Maksym S svarar Liza
    Stort tack, Liza, du är snäll, du. Välkommen åter!

/Max
  • 2018-12-02

Peter D skrev om MaxFix
    Köpt målning, tapetsering och snickeriarbeten ett flertal gånger. Alltid mycket proffsigt och väldigt trevligt bemötande. Gör ett gediget jobb med hög kvalitet. Läs mer
    2018-12-07 Maksym S svarar Peter D
    Tack för ditt omdöme, Peter!
    Vår upplevelse av samarbetet är ömsesidig!

• 2018-11-29

Ronia V skrev om MaxFix
    Vi har gjort mycket av vår renovering med hjälp av Max. De har målat, monterat möbler och även fixat vår walk in garderob. Mycket professionell och lätt at jobba med. Vi kommer anlita de med mer hus arbete. Läs mer
    2018-11-29 Maksym S svarar Ronia V
    Tack för dina ord, Ronia!
    Nöjet var helt på vår sida, och ser fram emot att snart ses igen!

Södermannagatan 43 C, 116 40 Stockholm