Alla kategorier Mataffär Kalmar Kalmar Maxi ICA Stormarknad

Verkstadsgatan 6, 392 39 Kalmar — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Maxi ICA Stormarknad

• emma o
    emma o skrev om Maxi ICA Stormarknad
    Trots liten storlek bra planerad och faktiskt trevlig personal. Bra öppettider också. För att nå hela vägen fram krävs dock ett lite mer spännande sortiment, tycker de kunde ta och utöka utbudet lite
  • Jeantte Å
    Jeantte Å skrev om Maxi ICA Stormarknad
    Butiken har inte allt, Festis GuanaBana finns inte.. men annars finns typ allt! Finns dock en tendens att känna sig lite stressad när det är så mycket folk! Jag rekommenderar dock pytonormsköttet och kängruspetten! sjukt fina!
  • Talla A
    Talla A skrev om Maxi ICA Stormarknad
    En butik som verkligen har allt. Man kan hitta kläder, skor, mat, inrednings produkter mm. Dom har bra varor och stor frukt och grönsaksavdelning. Man kan även hitta billiga alternativ. Jag gillar deras öppet tider som gör att man kan åka dit sent en söndagskväll som en tidig måndag.
  • Frida N
    Frida N skrev om Maxi ICA Stormarknad
    Superstort! Här kan man verkligen hitta det mesta man behöver och man kan välja mellan flera olika märken, från lyx till budget. Stor sallads och grönsaksavdelning där man kan hitta allt! Även mycket kläder, leksaker och hushållsartiklar till bra priser.
  • Cecilia Å
    Cecilia Å skrev om Maxi ICA Stormarknad
    En härlig livsmedelsbutik som har ALLT. Allt från gourmé till budget. Det är en trevlig butik att handla i, fräscha varor och man stöter alltid på någon man känner. Ica Maxi har förmånliga priser för studenter vilket uppskattas!
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Maxi ICA Stormarknad
    På Maxi Ica Stormarknad kan man hitta allting som man skulle kunna tänka sig att man vill äta. Att de har öppet alla dagar i veckan mellan 8 på morgonen och 22 på kvällen är bara ett extra plus på protokollet. Jag handlar personligen där regelbundet och tänker inte göra något för att ändra på den vanan. Jag har ingen dålig erfarenhet av personalen som på andra ställen jag har varit på vid tillfällen kunnat ifrågasättas. Deras urval är väldigt stort och som jag sagt innan, man hittar allt man vill ha.
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Maxi ICA Stormarknad
    Jag brukade älskar att gå på Maxi förut. Men för ett tag sedan så byggde dom, och de flyttade och grejjades som attan. Det blev ett extra litet köpcentrum och det tillkom en massa andra butiker. Nu vet jag, det har tappat den roliga känslan tycker jag, det är inte lika bra planerat på nåt sätt, den är det både dyrare och mer tomt än på Coop. + skulle väl vara Hygienavdelningen som har blivit utökad med massa kända märken och alla fina blommor, som ofta har erbjudanden.

Verkstadsgatan 6, 392 39 Kalmar