Alla kategorier Mataffär Stockholms län Nacka Maxi ICA Stormarknad

Per Hallströms Väg 1, 131 39 Nacka — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Maxi ICA Stormarknad

• Pelle L
    Pelle L skrev om Maxi ICA Stormarknad
    Lite bökigt att hitta efter att de gjort om rätt mycket... Saknar att iPhoneappen som de gjorde VÄLDIGT mycket reklam för inte har fungerat på VÄLDIGT länge.
    Gissar att spontanshoppandet inte blev så stort eftersom man blev väldigt (väldigt mycket väldigt i den här texten...) effektiv med den appen och därför slutade uppdatera den.
    Synd
  • Marcus R
    Marcus R skrev om Maxi ICA Stormarknad
    Toppen! Fick direkt pengarna tillbaka när en hummer smakade dy.
  • Kritisk person
    Kritisk person skrev om Maxi ICA Stormarknad
  • M
    M skrev om Maxi ICA Stormarknad
    Handlar här regelbundet och är alltid nöjd då det alltid finns parkeringsplatser, bra priser/erbjudanden och stort utbud!

Tycker dock dom borde anställa lite mer personal för att svara på frågor och hjälpa folk att hitta, för letar man efter något udda är det omöjligt att få tag på någon att fråga. Men om man väl lyckas är dom alltid samarbetsvilliga och trevliga!

Jag letade nu senast efter vinsten och killen jag fick tag på kollade i databas, lager och skrev till och med ut ett papper från nätet med info om var jag kan köpa det, då dom tyvärr inte hade vinsten. Awesome!

Självscanningen gör att det går undan även om man bara ska köpa lite mjölk :)

Nu har dom dessutom apotek också! Har inte behövt det än, men det är fräscht och personalen ler mycket! :)
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Maxi ICA Stormarknad
    Känslan att handla i en lada gör inte att maten känns närodlad. Detta, precis som alla andra stora bilorienterade livsmedelsbutiker, kan vara något av det fulaste som byggts sen Sveriges småhus täcktes med mexitegel. Bake off i butiken skulle kunna lura någon att där plötsligt bullats upp ett riktigt bageri.
    Jag citerar Bruna K. Öijer – igen:
    I någons ådror flöt allt som var billigt, obegåvat och fult.
  • Leena
    Leena skrev om Maxi ICA Stormarknad
    Detta är verklige en bra affär! Stort sett allt finns och trevlig personal som hjälper till. Om man frågar efter något så följer de med och visar.

Per Hallströms Väg 1, 131 39 Nacka