MBSCA Shopen

Centralvägen 69, 184 32 Åkersberga — Visa karta

Missionsvägen 60, 16733, BROMMA
Bromma Bil och Motor
Daniel N:
mkt nöjd, mkt bättre än de jag tidigare använt. Saker jag gillar är att man tar sig tid att gå igenom fakturan post per post, att det finns ...

Läs vad 3 kunder tycker om MBSCA Shopen

• Göran H
    Göran H skrev om MBSCA Shopen
    Inget företag som jag kan rekommendera andra att handla från ;-(
    Svara bara på mail när det passar, och då är tonen oförskämd och spydig.
    Håller inte vad han har lovat. Tog nästan 2 veckor innan han återbetalade pengarna, hände inget förrän jag hotade att gå vidare. Har flera anmälningar redan hos ARN.
    Håll er borta från detta företaget.
  • Christer A
    Christer A skrev om MBSCA Shopen
    Detta företag ska man absolut inte handla
    av, beställde varor som skulle finnas på hyllan, ursäkt på ursäkt om att hans leverantör missat !
    Ovillig att återbetala, även om han säger att han ska göra det!
    Bland det mest oseriösa företag som jag har handlat av!!
    Usch och fyy , att det finns sådana människor!
    EN STOR VARNING!!
  • Oskar I
    Oskar I skrev om MBSCA Shopen
    Absolut inte något seriöst företag! Försökte avbeställa min order för någon dag sedan och fick till svar: Nej de är skickade så NEJ TACK. Står att de ej är skickade på deras hemsida. Min bror har köpt mycket styling från dem och har fått det mesta förutom att de byter ut vissa saker man beställer till "liknande" utan att informera. Han beställde även en växelspaksknopp för 1399 som inte har blivit levererad ännu trots ett flertal mail utan svar. En kompis beställde en Luftmassemätare som han monterade när han hade fel på avgasvärdena på sin MB 320CE. Fick inte till värderna på bilen så han lämnade in den på en verkstad, sa att luftmassemätaren var ny så den var inget fel på. Verktaden fick inte till bilen utan det blev vidare till nästa verkstad där de upptäckte att luftmassemätaren var trasig. Han mailade då mbsca och påpekade detta och fick ett spydigt svar tillbaka där de sa sig inte kunna göra något åt det, trots 2års garanti på varan! Reklamerade luftmassemätaren som då kom bort på posten så han fick ersättning från posten på 70% av priset. Ett telefonnummer som går till en telefonsvarare och mail ignoreras förutom vissa som är spydiga och oförskämda. VARNING!

Centralvägen 69, 184 32 Åkersberga