MD Bil Sverige AB

MD Bil Sverige AB

www.mdbil.se
  • BadgeSevenYears

Välkommen till oss på MD Bil! Vi är ett företag med en gedigen erfarenhet inom bilbranschen. Vi både säljer, köper och förmedlar bilar/Husbilar och ser till att bilaffären blir trygg och säker. De bilar vi jobbar med håller hög kvalitet och kommer från både privatpersoner, leasingbolag och bilfirmor - här hittar du definitivt...

385 omdömen om MD Bil Sverige AB

Sedan starten hos Reco 2017

Sofia Johanna C
Skrev om MD Bil Sverige AB

Bilen var i perfekt skick. Allt stämde och ingen besvikelse. Allt flöt på och trovärdiga säljare. Jag vill besiktiga bilen innan köp och det fixade dom utan några problem. Kan lätt köpa fler bilar utav dom. Tack för att ni höjer ribban i branschen !!! Sven

Svar från MD Bil Sverige AB

Härligt att ini blev nöjda med er nya fina bil. Hoppas vi ses vid nästa bil byte, //MD Bil

Robert M
Skrev om MD Bil Sverige AB

Snabb och bra affär.Bra bemötande.

Tack själv Robert för en smidig affär! //MD Bil

Sabit V
Skrev om MD Bil Sverige AB

Mycket bra bilåterförsäljare ! Inga konstigheter tydlighet och ärlighet genom hela affären ! 10 av 10 !

Svar från MD Bil Sverige AB

Tack själva för en smidig affär mycket nöje i er nya fina bil. //MD Bil

Maja L
Skrev om MD Bil Sverige AB

Kunnig och professionell personal. Väldigt bra för en som inte kan så mycket om bilar! Kommer att kontakta samma firma vid nästa bilköp.

Tack Maja ! Mycket nöje i er nya Tesla, ha en fortsatt fin höst. /MD Bil

Leif Ö
Skrev om MD Bil Sverige AB

Trevligt och okomplicerat möte. Trevligt bemötande helt enkelt

Tack själv för en trevlig och smidig affär. Fortsatt fin helg! //MD Bil

Jan P
Skrev om MD Bil Sverige AB

Snabb smidig affär. Bilen var vad jag förväntade mig

Svar från MD Bil Sverige AB

Härligt och stort grattis till er nya coola bil. Ha en fortsatt fin sommar! //MD Bil

Lena A
Skrev om MD Bil Sverige AB

Väl bemötta. Fick de information jag (vi) behövde ha. Saknar dock nyckel ti. Packboxen. 😀

Svar från MD Bil Sverige AB

Hej, Tack för ert omdöme och tack för en smidig affär. Vi inväntar att förra ägaren skall komma hem från sin semester före att höra om de har någon aning om vart den är. Vi hörs av snart! //MD Bil

Berit L
Skrev om MD Bil Sverige AB

Bra bil, smidigt köp o trevlig säljare.

Tack själva för en smidig affär. //MD Bil

Maria K
Skrev om MD Bil Sverige AB

Jag blev väldigt bra bemött när jag var där för att titta på en bil jag sett på deras hemsida. Fick testköra bilen och fick professionella svar om bilen. Affären gick snabbt och smidigt och jag är fortfarande nöjd med mitt köp. Kan verkligen rekommendera MD bil😊

Tack! Mycket nöje i er nya fina bil, ha en fortsatt fin sommar. //MD Bil

Marko B
Skrev om MD Bil Sverige AB

Fantastiskt, enkelt, smidigt. Daniel gjorde att våran första bilköp känns smärtfritt och stressfritt. Daniel kommunicerar väldigt bra och är bra business person. Vi köpte en Tesla MYP.

Tack Marko, mycket nöje i er nya fina Tesla! //MD bil

Torsten L
Skrev om MD Bil Sverige AB

Nöjd med både bil, affär och bemötande hos MD bil

Svar från MD Bil Sverige AB

Tack själva Torsten mycket nöje i er nya fina Tesla. Ha en fortsatt fin sommar! //MD Bil

Frans S
Skrev om MD Bil Sverige AB

Jag fick ett bra förtroende för säljaren och kände mig inte lurad. Ett ärligt och trevligt bemötande

Svar från MD Bil Sverige AB

Tack, härligt att ni kände er trygga i affären! Ha en fortsatt fin sommar! //MD Bil

Andrine W
Skrev om MD Bil Sverige AB

Trevliga, lätta att kommunicera med och tillmötesgående.

Tack själva för en smidig affär trots avstånden. Fortsatt fin sommar! //MD Bil

Stefan B
Skrev om MD Bil Sverige AB

Bytte in en Porsche Macan, som jag tidigare köpt hos MD bil, mot en Mercedes A250e. Fick som vanligt ett mycket bra bemötande utan en massa "säljsnack". Kommer nyttja samma företag när det bli dags för nästa bilbyte.

Svar från MD Bil Sverige AB

Tack Stefan! Du är alltid välkommen om det så är på en kaffe eller bara snacka lite bil eller annat löst :) Ha en fortsatt fin sommar! //MD Bil

Torgny J
Skrev om MD Bil Sverige AB

Bara positiva erfarenheter. Möjligen något lite lågt inbytespris på vår gamla. Men å andra sidan så får ju nästa ägare till bilen då ett gott pris med Bonus då starkströms batteriet är nästan nytt 🤗

Svar från MD Bil Sverige AB

Hej, Härligt ni överlag är nöjda ! Alltid svårt med vad som är rätt eller fel inbytespriser men viktigaste är att helheten blir en bra affär för alla. Fortsatt trevlig vår ! //MD Bil

Pia H
Skrev om MD Bil Sverige AB

Vi gjorde vårt livs viktigaste bilaffär när husbilen Westfalia blev vår. Det var alltså med stor föräntan som vi tog oss med tåg och buss till MD Bil för att genomföra affären. Vi hade inte sett bilen än men kände oss ändå trygga eftersom vi fått svar på våra frågor per mail. Själva betalningen var lite klurig pga bankens beloppsgräns, men tack vare er lösningsorienterade personal så gick allt bra. Tack för god service, nu börjar vår resa!

Svar från MD Bil Sverige AB

Tack själva för en smidig affär, hoppas ni får mycket nöje i er nya husbil //MD Bil

RIKARD F
Skrev om MD Bil Sverige AB

Vi fick bra kontakt från start! Bra genomgång av bilen med bilder och samtal via FaceTime gjorde köpet enkelt. Proffsig hantering, god kunskap och otroligt trevligt bemötande! Så nöjda med MD Bil! 🤩

Svar från MD Bil Sverige AB

Tack, och tack själva för en smidig affär ! Ha en fortsatt fin vinter och lycka till med er nya fina bil! //MD Bil

Christer A
Skrev om MD Bil Sverige AB

Var duktiga med att redovisa bilens funktioner. Innan köpet provkörde vi bilen 2 ggr. och det var inga problem. Är nöjd med mottagandet.

Tack , ha en fortsatt fin sen höst! //MD Bil

Mattias K
Skrev om MD Bil Sverige AB

+ Hjälpsam, trovärdiga, duktiga. - Tilläggs försäkring på 1 år. innefattar väldigt lite. Två saker som jag har fått fel på bilen direkt efter köpet innefattade inte försäkringen.

Svar från MD Bil Sverige AB

Hej, Kul ni är nöjda med oss, tråkigt ni haft problem med er tilläggsgaranti vanligtvis skall de omfatta de flesta mekaniska och elektriska komponenter mot plötsligt funktionsbortfall. Lite beroende på version av garanti miltal samt ålder av bil är det lite olika punkter som täcks. Hoppas det löste sig smidigt trots allt för er. //MD Bil

Lena H
Skrev om MD Bil Sverige AB

Proffsigt och trevligt bemötande.

Tack Lena, mycket nöje i er nya fina Volvo! //MD Bil

Kristoffer K

Köpte bil, trevliga

Tack själva för en smidig affär! Ha en fortsatt fin vinter! //MD Bil

Volkhard Fredrik M
Skrev om MD Bil Sverige AB

Blev jättebra bemött har dock inte använt bilen något nämnvärt ännu då vi är bortresta

Vi hoppas den skall funka fint för er! Fortsatt trevlig vinter. //MD Bil

Poa W
Skrev om MD Bil Sverige AB

Riktigt bra bemötande. Trevlig säljare och hjälpande. Kanske att husbilen varit ordentligt städad och rekondad utan på. Ett tips kan vara att se till att husbilar är riktigt fräscha så säljer dom mer. Extra plus att vi kunde få hjälp hemma och fakturan tar MD hand om. Mvh Poa Wilson Aronson

Svar från MD Bil Sverige AB

Härligt ni är nöjda ! Vi försöker bättra oss tills nästa gång vi ses ha en fortsatt fin vinter och tack för en smidig affär! //MD Bil

Burhan P
Skrev om MD Bil Sverige AB

Toppen,allt gick smidigt och bra

Tack själva hoppas vi ses vid nästa bilbyte! //MD Bil

Nils M
Skrev om MD Bil Sverige AB

Snabb affär med leverans inom 24 timmar. Beavo! Bilen jättefin och allt bra! Kan rekommenderas! Tesla model 3 2021 800 mil.

Tack själva ! Mycket nöje i er nya Tesla. //MD Bil

Leif S
Skrev om MD Bil Sverige AB

Bra bemötande. Köpte en beg bil med även påsättning av dragkrok.

Svar från MD Bil Sverige AB

Tack själva för en smidig affär, fortsatt fin sommar! //MD Bil

John K

Mycket bra service Köpte en Tesla 3

Tack för en smidig affär mycket nöje i er nya fina Tesla! //MD Bil

MIKAEL H
Skrev om MD Bil Sverige AB

Trevlig personal som återkopplar snabbt och pratar klarspråk, inget att missförstå och de hjälpte genom hela processen riktigt snyggt. Varmt rekommenderat!

Tack Mikael för ert omdöme. Ha en fortsatt fin vecka! //MD Bil

Ejholding A
Skrev om MD Bil Sverige AB

Superbra service och ett väldigt bra mottagande

Tack :) hoppas vi ses vid nästa bilbyte! Ha en fortsatt fin vår. //MD Bil

Esebrödernamåleri A
Skrev om MD Bil Sverige AB

Snabb och smidig affär. Säljarna är hjälpsamma och sätter kundens behov i fokus.

Svar från MD Bil Sverige AB

Tack, själva! Mycket nöje i er nya Tesla, hoppas vi ses vid nästa bilbyte! //MD Bil

Joakim G
Skrev om MD Bil Sverige AB

Snabb och smidig affär mycket nöjd

Tack själva för en smidig affär! //MD Bil

Ingrid K
Skrev om MD Bil Sverige AB

Trevlig försäljare däremot var han ej så kunnig på husbilen jag köpte. Den försäljare jag varit kontakt med via telefon var ledig.

Svar från MD Bil Sverige AB

Hej Ingrid, Härligt ni är nöjda med er Husbil, ja alla i personalen är inte lika kunniga på Husbilar men det utbildas för fullt. Fortsatt trevlig vår! //MD Bil

Åsa A
Skrev om MD Bil Sverige AB

Hej. Ett företag med bra kommunikation som håller vad de lovar. Rekommenderas

Tack Åsa stort lycka till, så kanske vi ses vid nästa köp :) //MD Bil

Kent O
Skrev om MD Bil Sverige AB

Blev väldigt bra bemötta. Våra förväntningar blev väl som vi hoppas på. Vi köpte en bil och blev väldigt nöjda med den hjälp vi fick.

Svar från MD Bil Sverige AB

Tack härligt att ni blev nöjda med ert köp! Ha en fortsatt trevlig vinter. //MD Bil

Mirko P
Skrev om MD Bil Sverige AB

Bästa servisen som man kunde får. Jätte trevliga o kungliga personal 👌🏼

Tack 🙏 stort lycka till med er nya fina 🚗 //MD Bil

Björn M
Skrev om MD Bil Sverige AB

Trevligt bemötande och ordning och reds

Tack Björn hoppas vi ses vid nästa affär. Ha en fortsatt fin vinter! //MD Bil

Gustav S
Skrev om MD Bil Sverige AB

Enklaste bilaffären i mitt liv. Sålde min Model 3 -2021 till MD bil. Var så klart lite nervöst sälja bilen till någon som inte ens sett den. Men så sjukt smidigt sälja till MD bil och rätt betalt. Allt jag behövde göra var att signera ett digitalt köpeavtal så löste dom leasingen och betalade överskottet till företagskontot. Efter det hämtade dom bilen.

Svar från MD Bil Sverige AB

Tack för ert förtroende med er Tesla, hoppas vi hörs av när det är dags att sälja nästa bil. Trevlig helg! //MD Bil

Tomas S
Skrev om MD Bil Sverige AB

Detta gick väldigt enkelt för bilsäljaren. Jag som kund hade som mål en viss typ av bil. Kom ut på annons och det var bara att bestämma sig och det gick fort. Bilen kom ut på annons och efter ca 30 minuter var den såld. I mitt fall var det jag som bekräftade köpet. Övrig dialog med MD Bil var med vår son 20 år. Han blev väl bemött, klara besked från MD och resten vet vi. Hälsningar Tomas Skarin

Svar från MD Bil Sverige AB

Tack Tomas för ert omdöme, och grattis till bilen! Ibland skall man vara snabb vilket ni va i detta fallet :) lycka till med bilen så kanske vi hörs när det är dags att byta. //MD Bil

Michael E
Skrev om MD Bil Sverige AB

Smidig upplevelse! Snabb betalning och bra pris på inköp av begagnad Tesla!

Svar från MD Bil Sverige AB

Tack själva för ert förtroende hoppas vi hörs när det är dags att sälja nästa bil. Fortsatt trevlig vinter. //MD Bil

Lucas D
Skrev om MD Bil Sverige AB

Fint, snygg och fräsch lokal. Trevlig personal som ger gott bemötande, dock såklart är det ju en försäljning som är huvudsaken och därför är det rätt på att få sålt något istället för att småprata lite. Vissa kan tycka att det är smidigt som jag, medans andra nog kan uppleva det som lite hetsigt.

Svar från MD Bil Sverige AB

Hej, Tack för ert omdöme :) vi tar till oss era synpunkter, hoppas ni är utomordentligt nöjda med er nya fina bil. Fortsatt trevlig vinter! //MD Bil

Gurwinder S

Vi är jätte nöjd med vår Volvo xc 40 tack

Kul att höra! Vi ses vid nästa bilköp 😁 //MD Bil

Karin K
Skrev om MD Bil Sverige AB

Hjälpsamma och trevliga. Köpte en begagnad tesla.

Tack! Mycket nöje i er fina tesla. //MD Bil

Louise W
Skrev om MD Bil Sverige AB

Bra bemötande och trevligt besök!

Svar från MD Bil Sverige AB

Härligt ni ä är nöjda, tack ha en fortsatt fin helg! //MD Bil

Almir F
Skrev om MD Bil Sverige AB

Vi var nöjda både med bemötande och affären kan varmt rekommendera MD bil

Tack för ert omdöme hoppas vi ses vid Nästa affär ! //MD Bil

Johnny F
Skrev om MD Bil Sverige AB

Snabb och smidig affär. Trevligt bemötande.

Tack själva för en smidig affär! //MD Bil

Anders A
Skrev om MD Bil Sverige AB

+ Bra bemötande både före och under köp - Klagade på däckvibrationer innan 3000 km, 3 mån. Fick som svar att det kunde bero på att jag kört på en kant/ skadat hjul på något sätt. I och för sig sant, men det borde de se på däck/ fälg isåfall. De föreslog inte ens att kolla visuellt. Vilket hade varit både enkelt och snabbt.

Svar från MD Bil Sverige AB

Tack för ert omdöme, vibrationer i däck med mera är ofta någon obalans som uppstått kan vara man kört på något (hål eller liknande) eller att en balansvikt lossnat. Detta är inget som går under garanti om det inte fanns när ni hämta bilen eller provkörde den. Garantin vi lämnar täcker inga slitage saker så som t.ex Däck. Hoppas att det löste sig på smidigast möjliga sätt för er ha en fin helg! //MD Bil

Kristina A
Skrev om MD Bil Sverige AB

Har aldrig varit i kontakt med företaget innan bilköpet men blev positivt överraskad. Mycket trevligt bemötande och en jättesmidig bilaffär gör att jag gärna både rekommenderar MD och gör fler affärer tillsammans med dom.

Tack vi ses vid nästa affär! Trevlig helg, //MD Bil

Bo S
Skrev om MD Bil Sverige AB

Kort sagt så köper jag gärna min nästa bil på MD bil.

Härligt ni är nöjda! Ses vid nästa bilbyte, //MD Bil

Robert P
Skrev om MD Bil Sverige AB

Jag köpte en begagnad bil och har upplevt snabb och bra service.

Tack Robert, hoppas vi ses vid nästa bilaffär! Trevlig helg //MD Bil

Kristoffer J
Skrev om MD Bil Sverige AB

Enkel och smidig affär med inbyte av bil. Trevligt bemötande

Tack själv för en smidig affär! //MD Bil