MECA Verkstadsdrift AB

MECA Verkstadsdrift AB

Ring 046-30 30 50 mecalund.se
4.5

Välkommen till MECA Verkstadsdrift AB! Vi är en bilverkstad som har valt att fokusera på reparation och service för bilar av alla märken. Att äga en bil ska vara bekymmersfritt. Gör något roligt istället för att oroa dig för din bil. Det är vårt problem, inte ditt! - Alltid fasta priser - Godkända av alla försäkringsbolag...

665 omdömen om MECA Verkstadsdrift AB

Stig Ö
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Två saker: - det tog tid innan de tog itu med bilen - det var dyrt Själva arbetet var dock OK.

Speedy Bilservice Åhus
4.8/5 i betyg av 782 omdömen 4.8 av 782 omdömen

Ombesiktning- bromsrör bl a - fick en bra känsla trots hög kostnad- men både Robin o företaget kändes seriöst- så tummen upp👍

Margareta Ann-sofie H Margareta Ann-sofie H
Karl K
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Proffesionellt och trevligt bemötande! Hög tillgänglighet

Ulrika W
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Väldigt bra bemötande och snabb service när jag stod med ett akut bilproblem.

Speedy Bilservice Malmö
4.8/5 i betyg av 2119 omdömen 4.8 av 2119 omdömen

Bra service och trevlig personal

Frida K
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Bra och tydlig kommunikation, utförande enligt det som kommits överens om.

Måns W

Snabb service. Tydlig kommunikation. Höll utlovad tid och pris

Speedy Bilservice Limhamn
4.8/5 i betyg av 623 omdömen 4.8 av 623 omdömen

Very good service, amazing! Highly professional, quick and efficient. High courtesy. Strongly recommended!

Leaseplan S Leaseplan S
Karl W
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Snabbt fixat fram tid och däck! Snyggt!

Yuko M
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Ingen problem. Bra kundtjänst.

Supreme Autoservice
4.8/5 i betyg av 163 omdömen 4.8 av 163 omdömen
Badge2023

Bästa servicen med extremt ärlig och tillförlitlig personal som går den extra milen för att hjälpa dig! Kan varmt rekommendera denna verkst

Charlotte Anna Kristina L Charlotte Anna Kristina L
Louise W

Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhyyhhhhyuj

Fredrik H
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Mycket trevligt bemötsnde. Snabb Service.

Speedy Bilservice Lund
4.8/5 i betyg av 2131 omdömen 4.8 av 2131 omdömen

Har en längre tid anlitat Speedy(Lund) och dess tjänster. Jag har alltid bemötts på bästa trevliga och professionella kunniga viägledande vi

Fredrik L Fredrik L
Katrine L
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Trevligt bemött, vara och snabb service

Johan R
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Hög servicenivå samt snabb återkoppling avseende vad som behöver åtgärdas.

Nils-Gunnar J
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Lätt att få tid och snabb service

Ulf Thomas R
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Aldrig problem. Bra på att åtgärda fel. Mycket bra verkstad.

Björn T
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Snabbt att boka, tydliga ordergång, tydlig förmedling av vad som var fel + kostnad.

Björn L
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

De bytte bromsar fram och bak och intygade att de var i så dåligt skick att jag kunde göra ett garanti-ärende av det. Bilen var nyinköpt, med löften om den var genomgången på ett antal punkter - inklusive bromsar. Säljföretaget tog hela räkningen efter bilder från trevlig MECA-personal

Alaa S
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Ni var jättesnälla och hjälpsamma. Tack för allt

Jonas R
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Bilen fick hämtas av bärgare samma dag som den var klar efter att en varit på reparation hos Meca. Meca tog dock kostnad för bärgare och kompenserade med fylld tank. Men man kan inte påstå att det var enligt förväntan...

Svar från MECA Verkstadsdrift AB

Hej jonas det var synd att mekanikern glömde slangen hoppas att den fungerar som den ska nu . MVH Robin

Nils W
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Bra och personligt kundbemötande. Snabb service och fick även bilen tvättad

Jan-Anders P
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Väldigt bra bemötande, service utförd enligt önskemål, kan varmt rekommendera MECA Lund

Annika J
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Lämnade in bil som vägrade att starta. Verkstaden gick med på att bogserade bilen samt utföra diagnos. Det hela gick hyffsat smidigt. Diagnosen kostade 2200kr vilket man kan tycka ligger i överkant, men med tanke på bogsering (ca. 300 från verkstaden) kan det kanske rättfärdigas.

Gerd R
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Service och besiktning Lätt att boka tid och trevligt bemötande

Noh S
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Låste upp min parkeringsvärmare. Inget svårt jobb, gick smidigt och bra att få tid. Aningen för dyrt dock

Malgorzata F
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Jag har nöjd med service även om jag fick tråkigt besked avs. bilen

Annika U
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Toppenbra service hela vägen!

Sebastian H
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Har bokat felsökning av halvljuset, bilen blev inte klar i tid, återkommer inte när den väl är klar, utan får jag får själv kontakta verkstaden . När jag hämtar den saknas bygel för att fästa lampan, och man lyckats komma åt en sensor som ger felmeddelande.

Svar från MECA Verkstadsdrift AB

Hej Sebastian vi hade mycket att göra då men vi ska bli bättre med återkopplingen .Bygeln fanns i lådan som var i bilen det vart lite dyrt att byta styrningen till strålkastarna. Hoppas du hittade delar till Bilen MVH Robin

Ann B
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Jag får först ett pris sedan ändras det. Väldigt oseriöst

Svar från MECA Verkstadsdrift AB

Hej Ann det priset du fått är samma som du godkände vid inlämningen av bilen det vart billigare då vi inte gjort efterkontroll på bilen. Mvh Robin

Tore I
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Väldigt bra service. Har absolut inga klagomål!

Karin S
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Alltid trevligt bemötande! Snabbt och effektivt!

Carolina  F
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Bra bemötande och bra pris. Service på bilen.

Charles P
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Mottagningen var perfekt. Men felet var inte fixat, jag har betalat 1400kr, nu är jag tvungen att besöka BMW. Jag trodde MECA hade samma kompetens nivån som BMW. Att betala utan att få hjälp , känns inte bra. Mvh Charles

Svar från MECA Verkstadsdrift AB

Hej Charles vi har inte möjlighet att ladda ny mjukvara i BMW hoppas att det löste sig för dig Mvh Robin

W
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Enkelt att boka o trevlig personal

Anna H

Mycket bra mottagande Ingen lång väntan PRls acceptabelts

Agneta S
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Vänligt bemötande, snabbt att komma till betydligt billigare än märkesverkstan. Mycket nöjd. Mvh Agneta Staaf

Claes Göran A

Alldeles utmärkt väl bemötande

Kerstin H
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Trevligt bemötande. Hade ingen annan förväntning än att få ett trevligt bemötande. Och att de utförde tjänsten jag beställt på ett professionellt sätt. Beställde däckbyte/däckhotell. Behöver jag reparera bilen, kommer jag att ringa MECA

Carin P

Proffsigt och snabbt. Mycket nöjd

Bo M
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Andra gången i rad som det blir trassel vid köp av nya däck.

Svar från MECA Verkstadsdrift AB

Hej Bo har inte hört vad som hänt men återkom gärna 0463030500 så ska vi hjälpa dig Mvh Robin

Ann B
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Trevlig bemötande. Gick snabbt.

Karin Q
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Återkoppling på felsökning uteblev trots att jag meddelat att det var viktigt att kunna hämta ut bilen innan en viss tid. Någon som missat en rutin där…

Christer N
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Toppbetyg, trots mycket att göra så gjordes en felsökning av min bil!Tack!

Mona L
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Bra bemött. Har anlitat dem förr och alltid varit nöjd.. Serviceav bilen plus två nya vinterdäck. Beställde även nya torkarblad.

Sven Håkan R
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Positivt bemötande, kostnaden enligt offert och jag förutsätter att service genomförts på ett kvalitetssäkrat sätt.. Kundmottagaren är enligt min uppfattning en bra representant för MECA.

Bo M
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Bra service, trrvlig bemötande, återkommer

Lars G
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

tack för bra o prisvärt arbete.

Eva Å
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Bra och smidig service på bilen.

Rein A
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Trevligt bemötande helt enligt mina förväntningar när bilen fick service o däckbyte

Susanne F
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Bilen blev i körbart skick, men utöver det märkte jag ingen ambition till servicekänsla. T ex var jag tvungen att ringa själv för att få uppdatering angående rep, pris etc

Nils L
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Bra. Kundbemötad snabb service.

Helena U
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Trevlig personal, snabbt däckbyte. Bara positivt.

Marie D
Skrev om MECA Verkstadsdrift AB

Enkelt och smidigt med service av bilen. Bra pris!