Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Södermalm MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik

MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik, sid 2

Borgargatan 8, 117 34 Stockholm — Visa karta

Välkommen till din MECA bilverkstad i Hornstull!
Meca Car Service - Hornstull är en bilverkstad som servar och reparerar alla vanligt förekommande bilar. Oavsett om det handlar om bilservice eller reparation, gör vi vad som är bra för just "din bil" och "din plånbok"
Om din bil omfattas av "garantier" fortsätter de att gälla också efter ditt besök hos oss. Det beror på att vi utför bilservice och reparationer enligt biltillverkarens anvisningar – och att vi använder "reservdelar" av föreskriven kvalitet.
Servar du din bil enligt biltillverkarens specifikationer hos oss på Meca Car Service - Hornstull så ingår dessutom "MECA Assistansservice " i ett helt år.
Du kan känna dig trygg med att lämna in din bil till oss.
MECA-stämpeln du får i serviceboken talar om att du varit extra rädd om din bil.
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 357 kunder tycker om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik

• Michael L
    Michael L skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Mycket bra och prisvärd bilservice Läs mer
  • Bengt E
    Bengt E skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Lämnade in bilen på en bas service, mycket snabbt och vänligt bemötande .
    Mvh Bengt Läs mer
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Skön kille, väldigt trevligt bemötande Läs mer
  • Frans A
    Frans A skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Jättetrevliga och snabba.
    Kändes noggranna och ärliga. Läs mer
  • Anton J
    Anton J skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Supersnabba på att fixa fram en tid, fixade bilen snabbare än utsatt tid och gjorde lite extra service som att byta några trasiga lampor utan extra kostnad. Extremt serviceinriktade. Kan verkligen rekommendera! Läs mer
  • Chriss S
    Chriss S skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Väldigt trevliga och duktiga. Gjorde servicen där och inget alls att klaga på :) Läs mer
  • Carl A
    Carl A skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Bra bemötande och snabb service! Läs mer
  • Jonathan
    Jonathan skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Torkarblad trasigt efter service. Ville inte fixa men erbjöd att montera fast den. Spolarvätska fylldes på men några dagar senare varnade bilen igen för låga nivåer. Fyllde inte på kylarvätska som lovat på lets deal. Läs mer
    2017-12-08 Sam E svarar Jonathan
    Hej Jonathan kommer ihåg att du ringde mig och på talade om att dina torkarblad satt lösa och jag erbjöd dig att komma hit så du får de rätt monterade på bilen utan nån extra kostnad trotts att vi inte ens rör dina torkarblad på just den servicen du va inbokad på men du kom aldrig . Och du hade kylarvätska läckage från bilen så det är faktiskt inte konstigt att bilen meddelar dig att du behöver fylla på kylarvätska kolla din service Protokoll Mvh Meca Hornstull
  • Stephanie A
    Stephanie A skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Trevligt bemötande och bra öppetider Läs mer
  • Chelvan S
    Chelvan S skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Jag var inte helt nöjd, eftersom allt som ingick i servicen gjordes inte, t.ex spolarvätska var mindre än halv tom, men ingen påfyllning gjordes. Läs mer
    2017-12-08 Sam E svarar Chelvan S
    Hej Chevlan S hej det ingår endast 1,5 L spolarvätska men i framtiden kan du säga till om du vill ha det påfylld hela vägen Mvh Meca Hornstull
  • Anna C
    Anna C skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Fick ett bra bemötande både per telefon och när jag lämnade bilen. Hade beställt en service som utfördes under dagen och jag fick hämta bilden inom utsatt tid. Bra! Byte av bl.a. motorolja vilket jag hade gjort c:a 10 veckor innan (så egentligen onödigt med detta men då det ingick i servicen så tyckte jag att det var bra ändå). När jag hämtade bilen så påtalade jag detta och verkstaden hävdade att detta inte kunde stämma då det var "gammal" olja som de tappade ur. Ord står mot ord så det var inget att göra med det.
    Allt som allt en bra upplevelse. Läs mer
  • Gél N
    Gél N skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Allt var jättebra bra service glad meckare snabb service bra pris. Läs mer
  • Lida K
    Lida K skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Bra service och trevlig bemötande Läs mer
  • Jasmina S
    Jasmina S skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Förväntningarna infriades och resultatet blev bra med utförd service. Dock glömde de att återställa service indikatorn, så nu måste jag åka tillbaka och be dem fixa det. Läs mer
  • Malin A
    Malin A skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Trevligt bemötande, anpassningsbara bokningstider. Läs mer
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Mycket bra och personligt bemötande hade iofs varit glad om jag fått rådet att inte köra med bilen alls pga generator remmen Läs mer
  • Ferenc O
    Ferenc O skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Allt från bemötandet till själva arbetet var tillfredstelande. Läs mer
  • Christer C
    Christer C skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Bra service och vänligt mottagandet. Läs mer
  • Lorena B
    Lorena B skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Jag är nöjd med personal och tjänsterna som jag köpte / stora servisen Läs mer
  • Britt-marie E
    Britt-marie E skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Fick hjälp med service på bilen. En full service att all punkter gällande service uppkollades.
    Tillägs arbete med bland annat bytte av batterie, styrled, parkerings bräms, bytte av alla backlampa som var fel inställd, rensning av diesel partikelfilter utfördes med skicklighet och garanti baserade delar och utförd arbeta.
    Fick även tips av annat på bilen som eventuellt kan behöver åtgärdas med tiden.

Nu bilen rullar som ny med stor känsla av säkerhet och trygghet.
    Mycket erfärenhet mekaniker. De meddela, förklara samt uppge hur felet kan påverkar bilen. Man sedan ta egen ställning om hur man vill ha hjälp.
    Jag är mycket nöjd och rekommendera andra bilister som är i behöv.
    Priset är rimlig.

Julius Läs mer
  • Bengt L
    Bengt L skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Hjälpsamma. Vänliga. Bra jobb,
    rekommenderas till andra och billiga. Läs mer
  • Mowahed-karib A
    Mowahed-karib A skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Duktiga och professionella! Hjälpte mig med en reklamation på ett annat jobb som en annan verkstad utfört.
    Trång lokal så man kan inte lämna bilen över dagen utan man måste hämta bilen när den är klar. Läs mer
  • Sama S
    Sama S skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Urdålig service. Ägaren är övermodig och oflexibel.
    Han lyssnar inte på kunden och motsäger sig själv.
    Man måste hämta bilen "exakt" när han säger till, och det är 5 timmars spelrum för honom att ringa. Så man får vara beredd hela tiden. Läs mer
    2017-11-09 Sam E svarar Sama S
    Hej Sama S det du skriver stämmer absolut inte och du va här för en basservice av din bil du skulle lämna in bilen mellan kl 08:00 och 09:00 och bilen skulle vara klar senast kl 14:00 sen måste du vara lite förståelig med att man inte kan ha bilen stående här hela dagen vi försöker i mån om plats att fullfölja våra kunders önskemål om att hämta bilen när det passar just de oftast brukar kunderna meddela oss innan att de vill lämna bilen en viss tid och hämta en viss tid då kan vi alltid lösa det men som du gjorde kom in och lämnade bilen och skulle du komma och hämta bilen precis när vi ska stänga så kunde jag inte hjälpa dig PGA det fanns inte plats att ha bilen här inne det är svårt när man inte har en parkeringsplats men jag rekommenderar dig att i framtiden att alltid meddela den verkstad du besöker angående dina önskemål i god tid Mvh Meca Hornstull
  • Paul L
    Paul L skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Service årlig. Snabbt och med trevligt ock bra bemötande. Läs mer
  • Annika T
    Annika T skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Mycket bra service till ett mycket bra pris! Trevlig personal också. Läs mer
  • Martin M
    Martin M skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Byte till vinterhjul. Bemötandet och jobbet får mycket bra betyg. OBS! Jag heter inte Martin. Läs mer
  • Curt H
    Curt H skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Bra o trevligt mottagande.fick hjälp med årligs service och byte av h inre styrstag. Nytt torkarblad fram. Fick en bedömning bromsaar fram.
    Kommer tillbaka. Läs mer
  • Sten T
    Sten T skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Oljebyte, byte bromsolja utfört på rimlig tid. Korrekt bemötande. Läs mer
  • Riffa H
    Riffa H skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Trevligt mötande både vid telefonbokning av basservicen och vid lämning o hämtning av bilen. Positivt också att de är kopplade till Toyotas elektroniska serviceboksystem. Rekommenderas. Läs mer
  • Leila J
    Leila J skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Bemötande var professionell och hemtrevligt! Överraskad över noggrannhet av att hitta dålda fel. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Kerstin K
    Kerstin K skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Snabbt utfört! Toppen att de har öppet på lördagar! Läs mer
  • Anita M
    Anita M skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Jag är jättenöjd med besöket det tog ca 3 timmar. Jag fick en offert på framtida åtgärder. Tänker även låta dem göra nästa service. Läs mer
  • Monica I
    Monica I skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Jag ringde och beställde tid för en service. Blev mycket väl bemött redan från första stund. Servicen var väl utförd och fick några goda råd på vägen om sådant jag borde tänka på att åtgärda i framtiden. Mycket trevlig personal och ett väldigt fint bemötande rakt över. Jättenöjd! Läs mer
  • David A
    David A skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Bra lägge, snabbt och bra service. Klart prisvärt helt enkelt. 👍 Läs mer
  • Pär I
    Pär I skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Jag fick ett jättebra bemötande, god service. Jag kommer att anlita er igen. Tsck Läs mer
  • Lin D
    Lin D skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Mycket nöjd som kund! Trevlig bemötande, Snabbt fixat och proffsig mekaniker med högt kompetens! Läs mer
  • Anna-karin L
    Anna-karin L skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Fick ett väldig proffesionellt bemötande. Servicen gjordes snabbt och tillkommande reperationer gjordes snabbt och prisvänligt! Läs mer
  • Mohammed I
    Mohammed I skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Jättebra. Tog tid att förklara allt. Läs mer
  • Lars S
    Lars S skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Utmärkt basservice. Bra bemötande. Kommer gärna igen! Läs mer
  • Hannu V
    Hannu V skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Very good and professional service, Friendly customer service. Will give 6/5 and they will see my car in there again. Läs mer
  • Nils G
    Nils G skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Trevligt bemötande o de gjorde jobbet bra o på utsatt tid Läs mer
  • Hörstedts B
    Hörstedts B skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Alltid bra service och bemötande. Rekommenderas varmt. Perfekt att ni kunde laga bilen under helgen, så jag inte behövde ta ledigt från jobbet! Läs mer
  • Tore S
    Tore S skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Trevlig och tydlig bokning av Letsdeal bilservice på tel. Hämtade bilen på utsatt tid. Bra diskussion om pris och arbetets omfattning.
    Rek. gärna verkstaden till andra/
    Tore Eriksson Läs mer
  • Nils T
    Nils T skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Allt var (är) till belåtenhet trevligt bemötande Läs mer
  • Ann P
    Ann P skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Tack för mycket proffsigt bemötande och snabb hjälp! Jag kommer tillbaka.
    Danny Läs mer
  • Maria T
    Maria T skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Bemötandet var absolut toppen! Läs mer
  • Sam E
    Sam E skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    hallå Reco Varför får jag Utskick ? :) Läs mer
  • Tina R
    Tina R skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Mycket trevlig och hjälpsam personal. Läs mer
  • Elie S
    Elie S skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Jätte duktig och hjälpsam personal.
    Proffsiga Läs mer
  • Karl S
    Karl S skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Bra bemötande och ett bra utfört jobb. Läs mer

Borgargatan 8, 117 34 Stockholm