Mediahelp Sverige AB

Vårt mål är enkelt, vi ska leva upp till vårt namn och hjälpa företag få ordning på din digitala marknadsföring! Genom vår trestegsmodell till effektiv marknadsföring ser vi till att du syns på rätt plats, för rätt målgrupp, till rätt pris.

Vi analyserar er digitala marknadsföring i dagsläget, identifierar målgruppen och skapar en skräddarsydd medieplan utifrån era behov och mål. Därefter rensar vi upp och förhandlar fram kostnadseffektiva lösningar utifrån strategin vi kommit överens om. När allt är i rullning följer vi upp med utvärderingar och analyser för att se till att er nya digitala media fungerar som planerat.

Låt inte marknadsföringen bli en oberäknelig kostnad, med oss som samarbetspartner blir investeringarna lönsamma och ni vet exakt var varje krona landar!

Läs vad 20 kunder tycker om Mediahelp Sverige AB

• Liselotte H
    Liselotte H skrev om Mediahelp Sverige AB
    Hemsida o Facebook
    Hjälp med upplägg och textval
    Hjälp med namngivning av hemsida Läs mer
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Mediahelp Sverige AB
    Väldigt trevlig och kunnig personal. Vi har fått väldigt mycket hjälp med bluff-fakturor. Och påstridga försäljare hänvisar vi vidare till Mediahelp, så tar de hand om dom. De hjälper oss med vad man ska satsa på för annonser och vilka som inte är värda att betala för och uppföljning 1 gång per år. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Leif W
    Leif W skrev om Mediahelp Sverige AB
    Vi har samarbetat med Mediahelp sen 4-5 år tillbaka, vi tycker samarbetet fungerar
    mycket bra, dom kommer med rekommedationer och analyser, som vi sedan kan
    ha som besluts underlag för hur vi ska sköta vår exponering i media. Dom hjälper
    också till och förhandlar fram avtal och priser på medier där vi vill synas. Läs mer
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Mediahelp Sverige AB
    känner att dom verkligen vill hitta en bra lösning för oss och inte "bara" en maximal lösning för dom - leder till att dom får en trogen kund som rekommenderar dom till andra Läs mer
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Mediahelp Sverige AB
    Jag har jobbat med mediahelp länge! De har alltid varit superbra! Mediahelp har hjälpt mig med både hemsida, google adwords och annonssäljare. Det är suveränt att alltid bara kunna hänvisa säljare vidare till dem:-) Läs mer
  • Margareta W
    Margareta W skrev om Mediahelp Sverige AB
    Bra bemötande och bra information Läs mer
  • Sven D
    Sven D skrev om Mediahelp Sverige AB
    Hjälpen vi betalar för är att slippa reklam och katalogsäljare samt få hjälp med att utforma synbarhet på nätet m.m.
    Vad vi förstår har det fungerat väldigt bra. Läs mer
  • Pär L
    Pär L skrev om Mediahelp Sverige AB
    Mediahelp har hjälpt oss att ta ett helhetsgrepp om vår marknadsföring Läs mer
  • Anna D
    Anna D skrev om Mediahelp Sverige AB
    Alltid lätt att kontakta, snabb respons. trevligt bemötande.
    Känns tryggt att betala för denna tjänst och vi har bättre kontroll på utgifter. Läs mer
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Mediahelp Sverige AB
    Sakkunniga och positiva medarbetare som det är lätt att komma i kontakt med. De förklarar och svarar gärna på frågor. Vi har fått hjälp med internetannonsering. Arbetet med att göra en ny hemsida pågår. Läs mer
  • Malin M
    Malin M skrev om Mediahelp Sverige AB
    Mediahelp har de senaste åren hjälpt oss med hemsida och marknadsföring på nätet. De har alltid ett trevligt bemötande och vi får den hjälp vi behöver på ett snabbt och smidigt sätt. Läs mer
  • Robert Å
    Robert Å skrev om Mediahelp Sverige AB
    Företaget verkade från början ostukturerat, men med åren har det fungerat bättre och bättre. Vi får hjälp med annonsering och marknadsföring. Samarbetet fungerar bra på alla sätt. Läs mer
  • L-o Frippe J
    L-o Frippe J skrev om Mediahelp Sverige AB
    Bra bemötande och kreativa förslag för att möta upp mitt behov. Känner ett bra engagemang vid samtalen. Läs mer
  • Per E
    Per E skrev om Mediahelp Sverige AB
    Från början var man väl lite skeptisk.Men det har varit det bästa jag gjort att anlita Mediahelp.Dom har avlastat mig från alla som ringer och vill ha annonser,Dom har designat våran hemsida,Dom lägger upp all våran annonsering på weben med google,facebok och allt där.Superbra killar alltid tillgängliga. Läs mer
  • Mia H
    Mia H skrev om Mediahelp Sverige AB
    Otroligt nöjd med vårt samarbete med Mediahelp. Vi har alltid fått ett bra bemötande och de är väldigt duktiga på det de gör. Rekommenderas ! Läs mer
  • Silverstadens Trafikskola
    Silverstadens Trafikskola skrev om Mediahelp Sverige AB
    Kunnig, professionell och oerhört trevlig personal.
    Vi tjänar mycket på deras tjänster.
    Rekommenderas varmt!
    /Aurora Lundqvist
    Silverstadens trafikskola Läs mer
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Mediahelp Sverige AB
    Mediahelp sköter sedan flera år tillbaka våra kontakter med Eniro, Hitta.se och Google och har utarbetat en strategi för hur vårt företag ska synas på Internet. Vi är mycket nöjda med den hjälp och det bemötande vi fått från Mediahelps kunniga och tillmötesgående personal. Läs mer
  • Per J
    Per J skrev om Mediahelp Sverige AB
    Det är inget komplicerat företag att samarbeta med . Bra rådgivning och snabba svar på frågor man ställer . Läs mer
  • Ingrid H
    Ingrid H skrev om Mediahelp Sverige AB
    Jag som ansvarig på Friskis&Svettis är mycket nöjd med vårt samarbete med Mediahelp, allt från bemötande, uppföljning och framför att slippa all kontakt med annonsförsäljare.
    Jag rekommenderar i högsta grad detta företag. Läs mer
  • Caisa S
    Caisa S skrev om Mediahelp Sverige AB
    Snabbt och trevligt bemötande.
    Mediahelp har optimerat vår marknadsförings budget och hjälpt oss genom Googledjungeln. Läs mer