Alla kategorier Webshop MediaMarkt

1.0 i betyg av av 2 omdömen

Läs vad 2 kunder tycker om MediaMarkt

• 2019-03-04

Jessica pap skrev om MediaMarkt
    Hemsk kundtjänst, beställde en ugn 28 Januari fortfarande inte fått information om leverans eller andra alternativ av lösningar. JAG va tvungen att själv ringa BOSCH och få ett svar om leverans samt skicka att jag vill lösa problemet med att ta en annan ugn som finns i lager, men nu har det gått över 1 vecka och väntar fortfarande svar på "ett EVENTUELLT godkännande". JAG har varit dragit i eventuella lösningar vilket kundtjänst borde gett mig samt är jag FORTFARANDE helt ovetande när jag får hem en ugn. fan inte okej. Läs mer
  • 2018-10-03

Lars skrev om MediaMarkt
    Beställde ett headset från MediaMarkt via nätet som jag förskottsbetalade, det kom igår. Ljudet fungerar, dock ej mikrofonen. Jag anser då såklart att de helt enkelt ska ersätta mig med en likadan - men fungerade produkt med tanke på att garanti gäller, jag kan gärna skicka tillbaka den defekta produkten om de står för frakten.

Detta vägrar dock MediaMarkt och tycker att jag ska betala extra för att ta mig till närmsta MediaMarkt-butik som jag såklart ej har gångavstånd till (hade jag haft det hade jag ju inte beställt produkten via nätet av dem från första början.) för att de vill "få in produkten till ett serviceställe för att kolla vad det kan vara för fel och se om det är möjligt att göra en reperation.". 😂

Man beställer ju från dem via nätet just för att det ska vara så billigt och smidigt som möjligt så att man slipper sådant här, att betala extra för att åka in till deras butik. Och nu tror de alltså att jag ska betala extra för att ta mig in till deras butik när det är dom som borde stå mig till tjänst som trots allt skickat en defekt produkt till mig jag redan betalt för. 😂 Riktigt vidrigt skämt till företag med horribel service. Läs mer

Bästa webshopparna i Stockholm:

Mattias P Mattias P tycker:
“Bra sajt med ett grymt urval a...” Läs mer

Brunnsgatan 6, 11138, STOCKHOLM