Alla kategorier Bemanningsföretag Stockholms län Stockholm Norrmalm Medlink Nordic AB

Medlink Nordic AB

Hovslagargatan 5, 111 48 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Medlink Nordic AB

• nicklas skrev om Medlink Nordic AB
    Reco.se tvingar mig att ge ett betyg, hade jag inte behövt det hade jag inte gjort det -för Medlink är sämre än betyget "Riktigt Uruselt"!

Det finns säkert sämre bolag än Medlink, men nu är det Medlink som inte skall rekommenderas.

Först fick jag en flygbiljett Göteborg/Visby, men transporten från mitt hem till Landvetter var inte ordnad - vilket kan göras på www.sj.se och därför fick jag repetera det här kravet, som slutade med en enkel flygbussbiljett Göteborg City - Landvetter Airport.
    Transport Visby Flygplats - Boende ingick inte heller, så det fickjag också ordna.
    Schemat på sjukhuset stämde inte och var periodvis fel.
    Blev "tokförkyld" & 40 graders feber, anmälde det här till Medlink och sjukhuset, sjukhuset visade förståelse & Medlink blev "skogstokig" för att jag generade dom förluster.
    När jag skulle resa hem var inga biljetter bokade, fick ordna det själv ur egen plånbok.'
    Lönen tog tid att få utbetald och därefter aldrig mer Medlink.

Vill du uppleva ett bemaningsbolag där inget fungerar, vill du verkligen uppleva ovisshet i din anställning - välj Medlink. Vill du bli utskälld för att du blir sjuk - Välj Medlink!
    Eller som en Medlink medarbetare i Visby uttryckte det, dom här konsultcheferna är "hämtade från gatan".

Det enda positiva jag har att säga om Medlink var julbordet som vi bjöds på i Visby, men även där fick jag höra vilken ekonomisk förlust jag genererat Medlink med två sjukdagar.
    Medlink är med en kort sammanfattning - "Ett rent skitbolag"! Läs mer
  • Carsten N
    Carsten N skrev om Medlink Nordic AB
    Skulle jobba vecka 50 och 51 på en hälsocentral i Östersund. Regionen sa upp avtalet akut pga ekonomin. Jag fick resa hem utan någon form av kompensation från Medlink. Företaget är tydligen inte med i Bemanningsföretagen och kan utan auktorisationen strunta helt i Uthyrningslagen. Var försiktig ! Läs mer
  • Telma M
    Telma M skrev om Medlink Nordic AB
    Jättetrevlig och serviceinriktad personal ! Bra lön ! Rekommenderar varmt detta bemanningsföretag ! Läs mer
    Telma M gillar detta
  • 2016-10-11

Omdömet har granskats och är verifierat

Peter skrev om Medlink Nordic AB
    Gav återkommande fel ersättning (stora belopp som fattades) och, under en längre tid, inte ens en lönespecifikation. Återkommande "slarv" på mer än varannan lönespec och ingen hjälp att reda ut de återkommande problemen. Fick gå upp "4 nivåer" till en av grundarna för att få den sista ersättningen. Horribel erfarenhet och rekommenderas ej för någon! Läs mer