Alla kategorier Tryckeri Stockholms län Stockholm Södermalm Riddarholmen Medtryck Sverige AB

Medtryck Sverige AB

Tryckerigatan 8, 111 28 Stockholm — Visa karta

Vi hjälper dig med reklamprodukter.

Medtryck är ingen vanlig leverantör. Vi ska driva, snarare än att följa förändringarna i vår bransch. För att göra det, behöver vi inte bara lyssna efter vad våra kunder efterfrågar, utan även ifrågasätta våra rutiner, hela tiden. Medtryck är ett tekniskt drivet företag och vi älskar att mäta saker. Att mäta kundnöje är inget undantag. Faktum är att kundnöjdhet är och har alltid varit en av vår största framgångsfaktor. Och nej, det är inte bara skryt. Läs själv, vad våra kunder sagt om oss! Hos Medtryck ska ingen bli besviken.

Vill du själv upptäcka hur det är att arbeta med oss är du hjärtligt välkommen att kontakta oss!
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 72 kunder tycker om Medtryck Sverige AB

• Svenskt S
    Svenskt S skrev om Medtryck Sverige AB
    Snabbt, proffsigt och prisvärt!
  • Arsenal M
    Arsenal M skrev om Medtryck Sverige AB
    Bra kontakt och service.
  • Estilo F
    Estilo F skrev om Medtryck Sverige AB
    Jag kan inte rekommendera medtryck. Jag hade en jätta jobbig historie med dem.

Den 22:e maj beställt jag 30 varsity jackor med leverans d 31. maj. Jag hade kontakt med er key account manager och förklarad att vår leveransadress är en dansförening och att vi endast har aktivitet på kvällen. Vi avtalats att vara på plats hela dagen d 31. maj.

Den 30. maj kl 11:26 får jag besked från dem om att vår adress är en privat adress och det inte kan levereras till adressen. Kl 14:46 giver vi alternativ adress. Vi förväntar alltså inte att paketet levereras till vår föreningsadress och åkar inte dit.

Den 31. maj kl 10.59 får jag mail om att paketet ändå bliver skickad till föreningsadressen. Jag ringar dem da jag är rädd for att DHL redan har försökt att avleverera paketet. Key account manager säger de oftast ringa och alltid lämna meddelande. Vi åkar dit. Där finns ingen meddelande och vi väntar till kl 1518. Jag kontaktar dem igen och dem lovar skicka sändingsnr och telefon til DHL. Vi vänta men ingenting händer. Jag skickar meddelande och ringar men får inte svar. Vi åka hem igen och Kl 1713 mottager jag sändingsnr dem Jag kan se att DHL har varit hos os kl 1055. Hela resan var ett slöseri med tid och vi hade ingen möjlighet att hämta paketet när mejlen från demkom fyra minuter efter leveranstidspunktet från DHL. Efterföljande skrivar Medtryck att felet var att det fanns någon på leveransadressen !

Vi fick vores jackor for sent och forlorad mycket tid med själv att hämta dem.
  • John H
    John H skrev om Medtryck Sverige AB
    Levererar i tid och med kvalitet över förväntan.
  • Valdemarsvik D
    Valdemarsvik D skrev om Medtryck Sverige AB
    ja :)
  • Charlotta P
    Charlotta P skrev om Medtryck Sverige AB
    Jag köpte kaffemuggar med eget tryck till vårt företag. Vi fick direkt kontakt med en säljare, som ringde upp mig för att kontrollera så att vi blev nöjda med korret, vilket vi blev.
    Enkelt och smidigt att godkänna korr, och när produkten anlände blev vi glatt överraskade av den höga kvaliteten. Muggen var, trots att vi beställt en basmugg, mycket stadig och rejäl, och trycket var mycket tydligt och skarpt. Det enda jag har att anmärka på är att färgåtergivningen i vår logotype skiljer sig något från originalet, men då vi har en ovanligt krånglig färg i den, är vi vara vid att det kan bli lite olika varianter.
    Ett par veckor efter leveransen blev jag dessutom uppringd av en jättetrevlig person som ville dubbelkolla så att vi var nöjda.
    Medtryck Sverige var en verkligt trevlig bekantskap!
  • Arlanda E
    Arlanda E skrev om Medtryck Sverige AB
    Stort utbud, bra produkter, bra bemötande. Kan rekommenderas mycket varmt!
  • Club O
    Club O skrev om Medtryck Sverige AB
    Vi rekommenderar Medtryck.se
  • Burlövs B
    Burlövs B skrev om Medtryck Sverige AB
    Snabb och professionell service
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Medtryck Sverige AB
    Mycket bra service. Snabba svar och förslag gjorde att vi inte behövde fråga på fler ställen.
  • Angelica K
    Angelica K skrev om Medtryck Sverige AB
    Jättebra service!! Alltid jättenöjd när jag handlar av Medtryck
  • Stefany T
    Stefany T skrev om Medtryck Sverige AB
    Snabb och tillmötesgående service!
  • Lillemor N
    Lillemor N skrev om Medtryck Sverige AB
    Mycket bra service, trevligt bemötande och bra grejer. Beställde pennor, USB-minnen och godis. Leveransen kom till och med innan den var beräknad.
  • Helena Å
    Helena Å skrev om Medtryck Sverige AB
    Snabb och tydlig kontakt, inga konstigheter, mycket smidigt med onlineoffert så att man inte riskerar flera olika versioner i omlopp.
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Medtryck Sverige AB
    Världsklass, är kund sen gammalt och kommer fortsätta beställa saker hos medtryck!
  • Helena H
    Helena H skrev om Medtryck Sverige AB
    Bra och snabb service, mycket nöjd med anteckningsböckerna, mycket stiliga.
  • Ulrika T
    Ulrika T skrev om Medtryck Sverige AB
    Har beställt varor vid flera tillfällen och får alltid ett bra bemötande och svar på eventuella frågor som dyker upp. Varorna dyker också alltid upp i väldigt god tid.
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Medtryck Sverige AB
    Jag är jättenöjd med hjälp och produkterna.
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Medtryck Sverige AB
    Mycket bra service och snabb leverans.
    Väldigt bra och skön kvalitet på de kläder vi köpt.
  • Åsa T
    Åsa T skrev om Medtryck Sverige AB
    Bra service och trevlig personal.
  • Jacob F
    Jacob F skrev om Medtryck Sverige AB
    Bra och snabbt bemötande. Bra system för korr, offerter och bekräftelser.
  • Martin K
    Martin K skrev om Medtryck Sverige AB
    Beställning av tablettaskar vid två tillfällen
  • Pia B
    Pia B skrev om Medtryck Sverige AB
    Vi beställde pennor med reklamtryck med mycket kort varsel. Fick jättebra service och leveransen kom till och med före angiven leveransdag.
  • Camilla N
    Camilla N skrev om Medtryck Sverige AB
    Super nöjd! Bra priser, snabb leverans och produkterna motsvarar mina förväntningar. Medtryck är mitt första val när jag beställer trycksaker.
  • Malin C
    Malin C skrev om Medtryck Sverige AB
    Mycket nöjd kund. Fina produkter och mycket bra kommunikation. Snabb leverans. Rekommenderar Medtryck.
  • Lina B
    Lina B skrev om Medtryck Sverige AB
    Snabbt och trevligt bemötande! Bra bredd på produkterna och hög kvalitet på resultatet. Motsvarade mina förväntningar med råge!
  • Jesper A
    Jesper A skrev om Medtryck Sverige AB
    Bra kundservice, snabba svar, lätt orderhantering.
  • Carina W
    Carina W skrev om Medtryck Sverige AB
    Lättsam beställningssida med priser som stämmer och varor som ser stämmer med hur de ser ut i verkligheten!
    Snabb hantering av säljaren, bra service, bra priser!
    Snabb leverans!
    Inget krångel alls!
    Superfina vattenflaskor!
    NÖJD!
  • Ulrika F
    Ulrika F skrev om Medtryck Sverige AB
    Bra bemötande, snabba svar och snabb leverans.
  • Ida K
    Ida K skrev om Medtryck Sverige AB
    Bra men förvirrat när vi varit flera från bolaget som gjort beställningar men man trott att kollegornas korr skulle till mig. ;-)
    2017-02-23 Anja J svarar Ida K
    Hej Ida!

Vi är medvetna om problemet du nämner och jobbar just nu på en lösning för att underlätta det och undvika eventuella missförstånd!

Mvh Anja på Medtryck
  • Stockholm M
    Stockholm M skrev om Medtryck Sverige AB
    Toppkvalité och toppservice!
  • Lars-Åke W
    Lars-Åke W skrev om Medtryck Sverige AB
    Jättebra webbtjänst med trevlig kontakt och snabb service. Levererad produkt lever dessutom upp till förväntan.

Jag är jättenöjd!
  • June M
    June M skrev om Medtryck Sverige AB
    Mycket nöjd. Trevligt och proffsigt mottagande per telefon och mejl. Kanon med Min sida och snabb service.
  • Linda v
    Linda v skrev om Medtryck Sverige AB
    Jag beställde profilpåsar som vi ska ha som goodiebag under en mässa! Bra service, snabb leverans och fina påsar!
  • Maurice G
    Maurice G skrev om Medtryck Sverige AB
    Snabba svar. Snabba leveranser. Extremt enkelt att beställa. Håller alltid vad dem lovat. Service i världsklass.
  • Örby B
    Örby B skrev om Medtryck Sverige AB
    Bara några dagar till MC Mesan men Andrea ordnade så allt blev klart i tid, Mobile Cleaner Holder Mycket populert smidigt liten sak ***** Tackar vi från Örby Bilvård Mvh Armin & Goce
  • Johannes J
    Johannes J skrev om Medtryck Sverige AB
    Mycket bra. Snabbt och hjälpsamt. Produkterna blev som utlovat.
  • Benjamin J
    Benjamin J skrev om Medtryck Sverige AB
    Bra service, kundkontakt samt snabb och enkel leverans.
  • Maja C
    Maja C skrev om Medtryck Sverige AB
    Allt fungerade väldigt bra - det var lätt att få kontakt med er, ni svarade snabbt på frågor och var tillmötesgående under hela processen. Leveransen fungerade också jättebra, framförallt att ni höll den avtalade tiden!
  • Hans R
    Hans R skrev om Medtryck Sverige AB
    Mycket bra bemötande och högklassiga produkter som inte bara fungerar som reklam utan även har riktigt bra funktion :)
  • Roger A
    Roger A skrev om Medtryck Sverige AB
    Bra bemötande och snabb leverans
  • Nina S
    Nina S skrev om Medtryck Sverige AB
    Jag fick ett vänligt och snabbt bemötande och uppskattade verkligen att alltid ha en kontaktperson på Medtryck. Vi beställde profilprodukter till vår organisation och de ska främst delas ut på kurser, konferensen , seminarier och andra evenemang. Beställningen innehöll allt ifrån kassar till usb-minnen.

Vi har inte hunnit använda så mycket av våra produkter ännu, men utseendet ser riktigt bra ut!

Som kund, känner vi oss väl omhändertagna.
  • Patrik A
    Patrik A skrev om Medtryck Sverige AB
    Toppenbra bemötande från Medtryck. Fick dock till att börja med, inte allt som var beställt vilket innebar merarbete från vår sida kring för att reda ut:
    * Vad som var beställt
    * Vad som var levererat
    * Vad som saknades
    2017-01-30 Anja J svarar Patrik A
    Hej Patrik!

Vi kontaktar dig omgående så reder vi ut det!

Mvh Anja på Medtryck
  • Marika H
    Marika H skrev om Medtryck Sverige AB
    Bra bemötande och snabb leverans. Vi är mycket nöjda med våra ballonger!
  • Karin B
    Karin B skrev om Medtryck Sverige AB
    kanon. Tydligt, proffsigt, vänligt, hjälpsamt
  • Elin V
    Elin V skrev om Medtryck Sverige AB
    Snabb och smidig kontakt, mycket hjälpsamma. Fugerade toppen!
  • Helena T
    Helena T skrev om Medtryck Sverige AB
    Inget att klaga på alls! De varor jag har beställt har överensstämt med mina önskemål.
  • Anna W
    Anna W skrev om Medtryck Sverige AB
    Snabb service, enkel korrvända, bra produkter!
  • Stockholms Kulturförvaltning S
    Stockholms Kulturförvaltning S skrev om Medtryck Sverige AB
    Fick bra hjälp med beställning, tydligt underlag för tryck och superfin müslibar som resultat. Rekommenderas!
  • Anna L
    Anna L skrev om Medtryck Sverige AB
    Bara bra! En grej blev lite tokig, men ordnades upp snabbt!

Tryckerigatan 8, 111 28 Stockholm