Medtryck

Medtryck

Ring 08-30 37 00 medtryck.com

Vi hjälper dig med reklamprodukter. Medtryck är ingen vanlig leverantör. Vi ska driva, snarare än att följa förändringarna i vår bransch. För att göra det, behöver vi inte bara lyssna efter vad våra kunder efterfrågar, utan även ifrågasätta våra rutiner, hela tiden. Medtryck är ett tekniskt drivet företag och vi älskar att...

344 omdömen om Medtryck

Peder B
Skrev om Medtryck

Medtryck kräver oss på 960 kr i förseningsavgift för betalning utan att vi fått några påminnelser. De säger åt oss att vi ska be PostNord spåra påminnelser som de hävdar att de skickat till oss. Självklart dåligt att vi missade fakturan. Men detta känns inte schysst.

Profilkompaniet
4.6/5 i betyg av 220 omdömen 4.6 av 220 omdömen

vänligt bemötande och kvalitetsprodukter som levereras på utsatt tid eller bättre än så. Behövde på väl kort varsel ett tryck till en reklam

Riksförbundet S

Jag tycker att bemötandet var bra, där har jag inget att klaga på. Jag beställde 75 handdukar med påsatt tryck, där baksidan var rätt ful, så jag fick ägna runt 6 timmar effektiv tid med att snygga till baksidorna. Det vill jag inte göra om...

Oslo-Stockholm 2

Enkelt system för beställning. Smidig kontakt trots att vi krånglade lite och snabb leverans.

Printer.se
4.8/5 i betyg av 89 omdömen 4.8 av 89 omdömen

Vi får alltid bra hjälp och goda råd av Printer! Vi har beställt broschyrer, rollups och anteckningskort över 5 års tid. Vi är troligtvis en

Lundellska s

Vi beställde hoodies och college tröjor från Medtryck till vår höstkollektion. Från början till slut fick vi all hjälp som vi behövde! Det var otroligt enkelt och effektivt. Snabb och bra leverans och trycket och tröjorna var otroligt bra kvalité! Vi är otroligt nöjda och rekommenderar Starkt att beställa från Medtryck, ni kommer absolut inte att ångra er!

Bäckängs M

Ett professionellt företag som bryr sig om sina kunder och har stor tillväxtpotential.

Partner U
Skrev om Medtryck

Jag beställde vattenflaskor och julstrutar med logga via er och allt från första kontakt till leverans och slutförande har gått precis enligt förväntan. Mycket snabb återkoppling och trevlig kontaktperson! Många plus!

Moment, K
Skrev om Medtryck

Medtryck är sååå lätta att ha och göra med, de svarar snabbt och är väldigt hjälpsamma. De har dessutom väldigt snabba leveranser! Rekommenderas starkt

Business V
Skrev om Medtryck

Jag beställde 100 tygpåsar med vårt företags logga på och allt gick så himla smidigt. Kontaktpersonen på Medtryck gav oss verkligen bra service genom att svara fort och säkerställa att vår leverans blev korrekt. Leveransen skulle ta 10-14 dagar men kom redan efter en vecka. Vi är så nöjda och kommer verkligen beställa från Medtryck igen när vi behöver printa någonting.

LL H
Skrev om Medtryck

Fick ett väldigt positivt och vänligt bemötande när vi i sista stund behövde få tag på varor till vårat event. De vi hade kontakt med gjorde allt för att vi skulle lyckas få leverans i rätt tid. De ringde leverantör och transportör för att försäkra sig om att våran leverans var på väg. De gav oss ordentlig uppdatering. När varorna kom så var vi väldigt nöjda även med produkterna. Kan varmt rekommendera Medtryck och deras fantastiska kundservice och kundvård! Återigen Tack Medtryck!

Pinevision A

Ungefär samma kvalité och produkter som "alla" andra. Däremot bland de bästa mottaganden och service jag fått.

Petronella B

Vi köpte deltagarkort som ska användas vid tävling. Väldigt fint bemötande och snabb service.

Charlotta F
Skrev om Medtryck

Bra bemötande, fel produkter från början, men det ordnade sig på ett bra sätt.

Maria J
Skrev om Medtryck

Reflexvästar Trevligt bemötande o snabb återkoppling Rekommenderar verkligen Medtryck

kulturföreningen m

Trevligt och hjälpsamt bemötande! Produkten (tshirt med tryck) vart bra och håller bra kvalite! Jag har använt medtryck många gånger nu som musiker och arrangör och blir alltid nöjd!

Magnus B
Skrev om Medtryck

Gnuggisar. Bra service och trevligt bemötande.

Kommunalekonomernas F

Jättebra service, snabba och tillmötesgående samt fina slutprodukter!

Angela S
Skrev om Medtryck

I used Medtryck to produce tshirts, hoodies, and a pull-up backdrop for my company. The service, quality of materials, printing and turn-around have all been great.

Tove M
Skrev om Medtryck

Beställde gymsacks med tvåfärgstryck. Mycket bra resultat och trygg och bra kommunikation hela vägen.

Kristina I
Skrev om Medtryck

Seriöst intryck, noga med att beställningen skulle bli korrekt. Beställde putsdukar vilka motsvarade våra förväntningar. Kan rekommenderas.

Kicki L
Skrev om Medtryck

Jag lät trycka upp p-skivor med mitt företags logga. De blev jättefina och uppskattas av kunderna på salongen eftersom p-skiva krävs för att parkera utanför. En rolig idé på marknadsföring med reklam som kommer leva länge.

Veronica B
Skrev om Medtryck

jag var ute efter en gåva att ge våra kunder när vi som verksamhet fyller 50 år. jag ringde Medtryck och pratade direkt med kundservice. vi beställde strandväskor med ett 50 års jubileumtryck. jag fick ett fantastiskt bemötande och jag skulle varmt rekommendera detta företag. varorna kom i god tid ( jag var ute i god tid och beställde också men varorna kom tidigare än leverans datum). Det enda "negativa" som jag har att påpeka är ju att du får den kvalité som du betalar för. Svårt att se på nätet hur kvalitén är. Denna väskan funkar dock för vårt ändamål. Tackar Medtryck för ett gott samarbete.

Svar från Medtryck

Hej Veronica! Vad kul att du är nöjd, då är vi också nöjda. Som du säger så får man absolut det man betalar för, det finns ofta en anledning till att vi har flera modeller av samma produkt. Vill man säkerställa att en produkt motsvarar de förväntningar man har så är det alltid välkommet att be om ett prov innan beställning så att man kan klämma och känna lite på produkten. Allt gott!

Brand N
Skrev om Medtryck

Jag är imponerad över hur smidigt det var att beställa produkter från Medtryck. Deras system är enkelt, min kontaktperson hjälpte mig med alla mina frågor och jag fick mina snygga vattenflaskor med min logotyp levererade enligt önskad tid. Proffsigt bemötande och hantering från början till slut, tack och snyggt jobbat!

Hampus A
Skrev om Medtryck

Bra produkter (åtminstone om man inte snålar, undvik de allra billigaste pennorna), bra service och levererar alltid i tid. Har beställt produkter flera gånger genom åren och alltid fått bra service och produkterna i tid.

Studio K
Skrev om Medtryck

Vi behövde med kort varsel en Roll Up att använda vid mindre mässor och event. Jag kontaktade Medtryck, skickade en skiss, bild och typsnitt och fick snabbt ett korrektur i retur. Det var ett mycket trevligt bemötande och efter bara några dagar kom vår fina Roll Up! Tack!

Ymr K
Skrev om Medtryck

Produkterna vi beställde för vår kund var jättefina. Väldigt bra bemötande och service från kontaktpersonen hos Medtryck. Hade speciella leveransvillkor som fixades utan krångel. Tack!

Anna W
Skrev om Medtryck

Trevligt och snabb kundservice, färgerna blev bra i trycket och bra kvalité på produkterna.

Bo S
Skrev om Medtryck

Isskrapa för kundutskick Som vanligt professionellt bemötande, snabbt och enkelt De lever upp till vad jag väntar mig

Sara L
Skrev om Medtryck

Allt fungerade mycket smidigt och professionellt- från beställning till leverans!

Nicklas H
Skrev om Medtryck

Bra produkter med trevligt och kunnigt bemötande samt säkra leveranser.

Camilla B
Skrev om Medtryck

Enkelt och snabb beställning. Bra profilkläder till bra pris!

Vinngroup A
Skrev om Medtryck

Jag fick snabbt svar på min förfrågan och det gick smidigt från första kontakt till beställning. Väldigt trevligt bemötande. Extra plus för att varorna kom flera veckor tidigare än vad som var sagt.

Susanne J
Skrev om Medtryck

Vi har köpt ryggsäckar med tryck. Har fått ett väldigt gott bemötande och de har varit väldigt hjälpsamma. Företaget har levt upp helt och hållet till våra förväntningar och därför har jag rekommenderat företaget till min nya arbetsgivare. Så nu kommer fler ryggsäckar att köpas in.

Lena N
Skrev om Medtryck

Bra bemötande och snabb leverans av produkter som motsvarade våra förväntningar gällande kvalité.

Kimma J
Skrev om Medtryck

Personaltröjor. Blev vänligt bemött. Snabba och enkla beställningssystem med lätta korr-filer. Kanske lite i dyraste laget men bra.

Jenny J
Skrev om Medtryck

Vi beställde T-shirtar och kepsar till ett kundevent. Proffsigt och trevligt bemötande och fina produkter som väl levde upp till förväntningarna. Lite långa återkopplingstider, annars perfekt.

Svar från Medtryck

Hej! Just nu har vi väldigt högt tryck och därför har tyvärr våra svarstider varit lite längre än vanligt. Vi gör allt vi kan för att komma ikapp och återkomma med så snabba svar som vi egentligen vill. Kul att ni ändå känner er nöjda!

Just F
Skrev om Medtryck

Enkelt, smidigt och snabbt! Kommer garanterat tillbaka för mer! Tack!

Ald S
Skrev om Medtryck

Kanon bra. Smidig och proffsig hjälp från er kollega Limonia.

Stefany T
Skrev om Medtryck

Superbra och snabb service och leverans av beställd produkt.

Johan D
Skrev om Medtryck

jag var nöjd med både bemötande och produkt

Genetor A
Skrev om Medtryck

Imponerad av hela hanteringen från beställning till mottagande och framförallt en väldigt fin produkt. Tar lite emot att skriva det eftersom jag räknar med fler beställningar, men priset kunde vara högre.

Jimmy E
Skrev om Medtryck

Utmärkt hemsida - informativ med tydliga prisuppskattningar. Bra och tillmötesgående service och snabba leveranser.

Nils-Olof L
Skrev om Medtryck

Vi var för sent ute och fick ett akut behov. Redan på första telefonsamtalet fick vi ok: rätt grejer, rätt pris och framförallt i rätt tid. Det var alltså lite över förväntan.

Lars Gunnar M

Allt fungerade utmärkt allt från beställning till leverans

Muddy P
Skrev om Medtryck

Efter ett korrektur som jag önskade ändra gick det fort med nya prisuppgifter och korrektur. Snabb leverans och högkvalitativa produkter och tryck.

Staffan M
Skrev om Medtryck

Väl utfört jobb. Utmärkt service.

Nathalie Anna G

Jag beställde t-shirts med tryck från Medtryck. Jag fick verkligen en superbra service hela vägen! Dom hjälpte mig med alla frågor jag hade och inget var ett hinder för dom, snarare tvärtom! Kommer definitivt att använda Medtryck igen! :)

Adoptionscentrum D

Mycket bra bemötande och flexibilitet. Snabb leverans, snabbare än väntat. Superfin bomullskasse med tryck samt små askar med mintpastiller och tryck. Kan verkligen rekommendera Medtryck!

Katsu T
Skrev om Medtryck

Vi har fått snabb och professionell service från Medtryck, så kan varmt rekommendera detta företag när det gäller tryck på polletter / Tokens. Övrigt vet vi inte på andra produkter, men all personal varit så hjälpsamma. Katsu Trading AB Karlstad.

Hasse I
Skrev om Medtryck

Snabba och mycket hjälpsamma med att fixa till produkten.

Matilda T
Skrev om Medtryck

Allt gick jättebra och smidigt från hjälp av beställning till leverans