Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Norrmalm Megakliniken
Rekommenderat företag 2016 - Megakliniken

Megakliniken

Vasagatan 12, 111 20 Stockholm — Visa karta

Megakliniken är en nyöppnad tandvårdsklinik med ett team av erfarna tandläkare, tandsköterskor och tandhygienister som arbetar helt efter ditt schema. Du slipper onödiga återbesök genom att få all hjälp du behöver vid ett och samma tillfälle, och det går alltid att hitta en ledig tid samma dag.

Eftersom vi är anslutna till Försäkringskassan kan du använda statligt tandvårdsstöd som delbetalning när du besöker oss.

Välkommen in till oss på Vasagatan 12, Stockholm!
Mån: 10:00-18:00
Sön: Stängt

Läs vad 29 kunder tycker om Megakliniken

• Gilbert D
    Gilbert D skrev om Megakliniken
    bra bemötande, snabb behandling, trevlig personal.
    Det enda var att tandl. slant med borren och skadade tungan ytligt.
    svag blödning som snabbt gick över. inga bestående men.
  • Sigvard W
    Sigvard W skrev om Megakliniken
    Trevligt bemötande, avslappnande miljö. Kan rekommenderas.
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Megakliniken
    Allt fungerade prickfritt! Har ingenting att klaga på!
  • Karin E
    Karin E skrev om Megakliniken
    Snyggt och tilltalande estetik! Varierande kompetens! Svårt när jag inte får välja tandläkare!
  • Anna G
    Anna G skrev om Megakliniken
    Var en mycket positiv upplevelse. Fick snabbt en tid och blev väldigt trevligt och vänligt bemött. Otroligt proffsiga och informerade hela tiden om vad dom gjorde och ansåg sig behöva göra. Fick tanden som jag hade ont i lagad direkt och besöket varade under en timma.
    Kan varmt rekommendera!
  • Anna L
    Anna L skrev om Megakliniken
    Jag rekommenderar verkligen Megakliniken. Jag behandlades av tandläkaren Jesper och tandsköterskan Therése, som inte bara utförde ett oklanderligt jobb, utan också var lyhörda och försiktiga. Trots att mina tänder behövde lagas på flera ställen gjorde det inte ont och var nästan inte obehagligt alls. Några gånger ilade det i en tand vid borrning, men så fort jag sa till lyssnade de på det och gav mig mer bedövning. Patienten är verkligen i centrum på Megakliniken, precis som det ska vara. En bonus är också att det gick så otroligt snabbt och smidigt att få tandläkartid.
  • Nina A
    Nina A skrev om Megakliniken
    Bästa tandläkarna jag varit hos. Pedagogiska , tog sin tid , trevligt bemötande , förklarande hela tiden. Gick T en tandläkare som hette Mathilda tror jag och Manoush! Dom gjorde allt jag ville ha hjälp med på en och samma gång. Ska definitivt gå tillbaka dit framöver. / Nina :)
  • Emin A
    Emin A skrev om Megakliniken
    Mötande var mycket bra.Trevliga och snälla personal.Jag är mycket nöjd
  • Noureddine M
    Noureddine M skrev om Megakliniken
    Helt fantastiskt. Kompetent personal.
  • Inger A
    Inger A skrev om Megakliniken
    Bra och professionellt bemötande i en akut situation. Gäller alla, från receptionist till tandläkare, sköterska och hygienist. Återkommer till er om liknande situation uppstår igen!
  • Peter H
    Peter H skrev om Megakliniken
    En klinik som anpassar tider efter kundens behov. Dessutom mycket professionella.
  • Ann-Katrin Ö
    Ann-Katrin Ö skrev om Megakliniken
    Bemötandet var suveränt högsta betyget hjälp med tänderna högsta betyget av både tandläkare och tandsköterskan förklarande oerhört professionellt och tryggande
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Megakliniken
    Mycket bra bemötande från första stund. Både tandläkare och tandsköterska var mycket tillmötesgående och lyhörda. mycket snälla och erfarna,
    när dem förstod att jag var mycket rädd för att det skulle göra ont när dem skulle ta ut min visdomstand- vilseledde dem mig på alla sätt och dem lyckades med det mycket bra. stressade mig inte-utan sa att dem hadde gått om tid.
    Jag har aldrig upplevt sådant fint bemötande förr hos tandläkare. dit kommer jag att gå igen.
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Megakliniken
    Vänligt, proffessionellt, fantastisk fräsch miljö Bra mottagande med kaffe etc.
    fick genomgång med professionell tandläkare som även bad om second opinio när jag kulle dra ut en tand och gjuta en brygga mellan två tänder. Tevligt bemötande av alla tandsköterskor som jag träffat.
    Skall nu fortsätta min behandling med bl. a den nya bryggan och att "täcka" en framtand med plastbeläggning. Jag kommer att rekommendera er till mina bekanta!! Med vänlig hälsning Elisabeth
  • Peter E
    Peter E skrev om Megakliniken
    Snabbt och lätt att boka tid.
    Jag är nöjd med besöket hos tandhygienisten.
    Kommer tillbaka nästa år
  • Joacim G
    Joacim G skrev om Megakliniken
    Väldigt kompetent och trevlig personal. Kände mig väldigt trygg med tandläkaren och skönt att få allt gjort på samma besök.
  • Wisam B
    Wisam B skrev om Megakliniken
    wounderfull.. ni är underbara...o fina
  • Erik A
    Erik A skrev om Megakliniken
    Jättefina lokaler och fantastisk personal. Genomfört undersökning, lagning och tandhygienistbehandling. Bemötander är kanon och fritt från stress. Du väljer själv hur mycket du önskar får gjort vid varje tillfälle. Kommer aldrig gå till en annan mottagning igen!
  • Brigitte M
    Brigitte M skrev om Megakliniken
    Det gick osannolikt snabbt att få en akuttid till tandläkare, bemötandet var mycket vänligt och behandlingen (en stor lagning) professionell och lyckad, vad jag kan bedöma.
  • Bo S
    Bo S skrev om Megakliniken
    Bra information om vad som behövde göras direkt efter röntgen och om kostnaden för olika åtgärder. Trevligt bemötande.
  • Pernilla F
    Pernilla F skrev om Megakliniken
    Jag fick ett mycket bra bemötande hos er. Trevlig, rolig och sympatisk tandläkare. Tyvär kan jag inte tjinga honom som min tandläkare. Vilket gör att jag inte väljer er annat än i nödfall.
  • Silvia D
    Silvia D skrev om Megakliniken
    Professionella, bra och tydligt förklaring om problemet.
  • Tarja L
    Tarja L skrev om Megakliniken
    Jag fick väldigt bra hjälp vid inskrivningsdisken och ännu bättre mötande med David som tog magnettomografi på min mun.
  • Katarzyna Marta K
    Katarzyna Marta K skrev om Megakliniken
    Valdigt bra! Bra bemotande och service! Jag skulle stark rekommendera kliniken
  • Ulla B
    Ulla B skrev om Megakliniken
    Mycket nöjd. Trots att tandläkaren jag träffade inte lyckades hitta de smala kanalerna ner till roten på min ömmande tand fick jag ett mycket trevligt intryck av Megakliniken. Han jobbade en hel timme med detta, men måste tyvärr sen ge upp. Tack för gott försök!
  • Elin B
    Elin B skrev om Megakliniken
    Jag fick en bra behandling, trevliga och bra tandläkare och hygienister!
  • Hannele K
    Hannele K skrev om Megakliniken
    Jag är kanska nöjd hittils då gör vi sista arbetet efter ny år någon gång när tandköttet har lägt sig odentligt
  • Malin S
    Malin S skrev om Megakliniken
    Bra bemötande och duktig personal!
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Megakliniken
    Kort väntetid, proffsigt bemötande från receptionen och trevlig och noggrann tandläkare

Vasagatan 12, 111 20 Stockholm