Aqua Dental Express

Aqua Dental Express

Ring 020-20 20 80 www.aquadental.se
4.2

Aqua Dental Express är Sveriges smartaste tandläkarklinik. Här sker allting på dina villkor. Hos oss jobbar ett team tandläkare och tandhygienister, helt och hållet efter dina önskemål. Vi arbetar för att vara tillgängliga och kunna ge tandvård med hög kvalitet till rätt pris. Aqua Dental Express är vår mest tillgängliga klinik...

72 omdömen om Aqua Dental Express

Julia L
Skrev om Aqua Dental Express

Besökte Tandläkare: Huma Hassan på Aqua Dental Centralstation för ett akutbesök. Otroligt oprofessionell och otrevlig. Debiterar kostnader utan att ge kostnadsförslag och samråd vilket Aqua Dental marknadsför på deras hemsida och ska därmed uppfyllas. Hon konsulterade inte med sin patient samt påbörjade behandling utan mitt godkännande. Hon lägger sedan en ospecificerad kostnad och hänvisade till att hon gjorde något som INTE behövdes, men ändå gjorde en åtgärd och tar betalt för något som inte behövdes!? (Hur kan man göra...

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 538 omdömen 4.9 av 538 omdömen
BadgeTwoYears

Ali F
Skrev om Aqua Dental Express

Aquadental i Sollentuna, tandläkare Nawar, tyvärr han lyssna inte, han gör vad han vill.

Mike M
Skrev om Aqua Dental Express

Rekommenderar inte alls. Läkaren gjort ett dåligt jobb. Frågat för att fixa det, hon hittat på några excuses. Hon sa att om jag är inte nöjd så kan jag hitta nåt annat mottagning o tandläkaren. Frågat för att se huvud läkaren eller BOSS. Boss var inte i platsen, sa hon. Hon var inte POLITE, har inte visat respect till mig och till min tid. Min tid var 12:00, hon träffat mig at 12:25 och det var inga pastenter alls i mottagningen.

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Natalia A
Skrev om Aqua Dental Express

En retainer bakom tänderna lossnade 3 gången på ca ett år. Tandläkaren på Östermalm som jag brukar gå till var på semester så jag fick tid hos en annan Aqua Dental klinik i Mood Gallerian i Stockholm men den nya tandläkaren vägrade att göra en ny retainer utan lagade den trasiga tillfälligt och hänvisade till min oridinarie tandläkare som var på semester. Jag bad honom att göra en ny ordentligt för det är tredje gången den lossnade på ca 1 år men han var dryg och otrevlig och sa att de inte ger ngn garanti och att han inte...

JUZNUR S
Skrev om Aqua Dental Express

Fel diagnoser och långa väntetider. Väntade engång 40 min. Andra gången väntade jag 20 min och stack därifrån. De tyckte tydligen att en annan patient mycket tidigare på dagen var viktigare än alla andra, så de var försenade hela dagen. (Deras ursäkt i telefon när jag stack därifrån) De kunde upplyst om detta, de slösade min tid och förlorade en patient. Riktigt löjligt med sånt här. Trodde att alla var lika viktiga. Enligt de så är svaret nej. För mycket freestyle, hur har de ens bra betyg? Rekommenderar inte de i alla fall.

Peter Christopher Flemming M

Hade aldrig betalat med Klarna 🤮🤮🤮

SAOUSEN H
Skrev om Aqua Dental Express

Rugile tandläkare är jätte duktig, Super kunnig och trevlig . Jag känner mig väldigt trygg. Tack Rugile för bra bemötande och god behandling. Rekommendera starkt.

ANGELICA B
Skrev om Aqua Dental Express

Bra att de jobba på helgen! men vid akut besök taget 1 800 kr för 20 min! Efter timme började det ont igen. Min man gick till en annan klinik nästa dag, de sa att han var lurad av läkare i aqua dental express på Vasastan 12. Under alla kritik!

AMANDINE N
Skrev om Aqua Dental Express

Besökte Sandra på Vasagatan för en tandblekning. 5 Stjärnor för en professionell behandling och ett fantastiskt bemötande!

ILONA N
Skrev om Aqua Dental Express

Gå inte dit om du vill vara garanterad bra tandvård till ett rimligt pris. Be om en prisuppgift innan du sätter dig i stolen för att inte få en chock i kassan. Gick dit för en enklare men akut åtgärd. Tandläkaren gjorde ett riktigt uselt jobb. Dåligt bemötande när jag påpekade detta efteråt och var ovilliga att åtgärda felet, vilket de i och för sig gjorde efter att jag låg på. Har varit hos många olika tandläkare då jag haft tandställning och detta var den absolut sämsta upplevelsen jag haft.

MARTIN O
Skrev om Aqua Dental Express

Min upplevelse av tandläkarbesöket på Aqua Dental Stockholms Vasagatan 12. Gott uttryckt bemötande vilket betyder mycket när det gäller tandvård. Men inövat gott bemötande är inte nödvändigtvis synonym med god kvalitet. Dåligt bemötande kan uttryckas på andra sätt än verbalt. En bra tandvårdsupplevelse är den som verkligen ser till att du får dina tänder lagade, så blev det inte för mig. Detta trots att jag sökte hjälp för samma besvär två gånger. Den totala notan för bägge besök gick på nästan 4000 Kr. Utan att få det...

Veronica R
Skrev om Aqua Dental Express

Träffade tandhygienist Sandra idag som var helt fantastisk! SÅ duktig med tandvårdsrädda. Tandhygienistbehandlingen var över förväntan. Tusen tack till Sandra och Aqua Dental. Rekommenderas varmt!

SUSANNA S

MAKULERAT:::::::::::::::::::::::::::::::::::

Kübra elmas E
Skrev om Aqua Dental Express

Bra bemötande, men har fått vända mig tillbaka flera gånger. Rätt pris för rätt kvalité? Tyvärr så har jag inte alls fått den kvalitén.

Amira N
Skrev om Aqua Dental Express

Bra klinik bra service tack så mycket. Lätt att få tid!

Johanna K
Skrev om Aqua Dental Express

Många av oss kanske tycker det är jobbigt och obehagligt att gå till tandläkaren. Vi kanske till och med drar oss för att gå dit. Men ibland så händer något som gör att vi helt enkelt bara måste. Så var det för mig, bet av två stora delar på två av mina tänder och försökte få tid hos min vanliga tandläkare som tyvärr inte kunde ta emot mig. I stället hörde jag av mig till Aqua Dental på Vasagatan 12 och fick då förslag på flera tider samma dag! När jag kom dit var alla vänliga, atmosfären var lugn och behaglig. Nästan...

Alexandra
Skrev om Aqua Dental Express

Bästa stället! Fick turen att träffa tandläkaren Denise, hon är helt fantastisk. Alltid lidit av tandläkarskräck, men hon har verkligen hjälpt mig. Trevlig lokal och väntrum, tjusig kaffemaskin och mysig personal. Rekommenderas varmt!

Tanja M
Skrev om Aqua Dental Express

Enastående och fantastisk personal! De andas erfarenhet, ödmjukhet, noggrannhet, känsla och förmåga att se helheten... ord kan inte beskriva hur nöjd jag är med min tid på Aqua Dental. Innan så behandlades jag på kliniker med många av Stockholms mest ”framstående” tandläkare, men med ingen framgång så behövde jag söka hjälp hos Aqua Dental. Det de andra inte lyckades med, lyckades Aqua Dental med, äntligen hamnade jag rätt! Jag var i behov av väldigt omfattande operationer, där de korrigerade mina tidigare behandlingar....

Maria J
Skrev om Aqua Dental Express

Kan verkligen rekommendera Aqua Dental, lugn trevlig och varsamma. Man bestämmer själv hur lång tid det får ta och hur mycket man vill ha gjort. Ingen stress och väldigt mån om mig som patient som har tandvårdsskräck. Tandläkare Tina är super och jag känner mig trygg med henne. Har många besök kvar där och skulle aldrig byta. / Maria

Kristofer S
Skrev om Aqua Dental Express

Var försiktiga om ni har bråttom! Första besöket hos tandläkaren och tandhygienisten fick jag vänta ca 1 timme på att få komma in till behandlingen. Under behandlingen skadade tandhygienisten mitt tandkött varför jag nu har en glugg mellan mina framtänder. Jag bokade ett återbesök till tandhygienisten som de själva bett mig att göra. Boka en söndag mellan kl 10:00-11:00. Fick sms om att jag skulle komma dit 10:30 vilket jag gjorde. Jag identiferade mig och blev ombedd att slå mig ner. 45 minuter senare meddelar de mig att...

digi b och Amadeus gillar detta
Lina L
Skrev om Aqua Dental Express

Väldigt trevlig personal. Det går snabbt att få tid, och de har generösa öppettider. Bra priser.

Linda N
Skrev om Aqua Dental Express

Fantastiskt! Smått hårdhänt tandhygienist bara..

Dag K
Skrev om Aqua Dental Express

Enastående akuttandklinik i Stockholm! Utmärkt bemötande och snabba kloka åtgärder. Centralt i Stockholm. Högsta betyg från mig. Behöver du akut tandvård - vänd dig till dem!

Valeria V
Skrev om Aqua Dental Express

Super nöjd, bra service och staff

Beatriz L
Skrev om Aqua Dental Express

Mycket bra och snabbt från första telefon och chatkontakt till allt.

Hans B

Tryggt trevligt & effektivt Tandhygienist

Pekka K
Skrev om Aqua Dental Express

Duktig o trevlig personal som hela tiden berättade vad man gjorde.

Anette H

Proffsig hjälp, trevlig personal

Charlotte Å
Skrev om Aqua Dental Express

Bra, mycket trevlig och kunnig tandläkare, receptionen gjorde sitt bästa.

Astrid B
Skrev om Aqua Dental Express

Megakliniken överträffade förväntningarna byter nog tandläkare för alla i familjen

Lucea K
Skrev om Aqua Dental Express

Underbart bemötande i receptionen och av tandläkarna/tandsköterskorna. Har undvikit tandläkare i 10 år pga rädsla men nu har jag hittat "hem". De ger bra info om tillgångavägsätt/priser. Otroligt empatiska och vänliga.

Line G
Skrev om Aqua Dental Express

Bra bemötande från början till slut, jag som har tandläkarskräck kände mig ändå väldigt bekväm! Toppen!

Komosinski W
Skrev om Aqua Dental Express

Jag är mycket glad när det gäler bemötandet från Megakliniken. Jag fick hjälp med grundundersökning av alla mina tänder för att planering och kalkyl på ett stort arbete som kommer att leda till helt nya tänder med implant bl.a. Båda: tandläkare och sjukhöterska var mycket trevliga, berättade hur det fungerar och hur kommer att ske själva behandling. Även tandhygienist var mycket trevlig och exact.

Kia T
Skrev om Aqua Dental Express

Bet av en amalgamfyllning en morgon, och fick hjälp redan på förmiddagen med en provisorisk lagning. Jättetrevlig och professionell personal. Superglad att jag fick hjälp så fort.

Maria B
Skrev om Aqua Dental Express

Allt gick jättebra är så nöjd med dom. Är den bästa stället jag vart på. Plus att man själv kunde boka tid online va kanon.

Camilla T
Skrev om Aqua Dental Express

Trevlig personal, snabbt och proffsigt omhändertagande! Rekommenderas

Denise A
Skrev om Aqua Dental Express

Jätteduktiga och trevliga,absolut en tandläkarklinik att rekommendera till alla!

Johanna V
Skrev om Aqua Dental Express

Megakliniken är förmodligen den bästa kliniken i Stockholm. Otroligt trevligt bemötande, mycket bra på att behandla tandläkarskräck både långsiktigt och akut. Har både besökt kliniken på akuttid och bokad tid, båda besöken var fantastiska ur service- och vårdperspektiv. Och jag menar varje ord. <3 Mvh Johanna Volle Wikström Referens: Johannavw.blogg.se

Pekka H
Skrev om Aqua Dental Express

bemötande var bra ! men eftersom behandlingen är inte klart kan inte ge någon bättre svår.... mvh.pekka

Siv S
Skrev om Aqua Dental Express

Snabbt och enkelt att boka via webb. Bra med bekräftelsemail och SMS. Mycket bra bemötande av duktig personal.

Lena N
Skrev om Aqua Dental Express

Trevligt och proffsigt bemötande och handhavande.

Sarah W
Skrev om Aqua Dental Express

Vakkert venterom, hyggelig velkomst i skranken og proffe tannleger. Prisen var også grei. Fornøyd med å kunne få time på dagen. Eneste problem var at jeg fikk råd om å trekke en tann som ikke skulle trekkes.

Eva H
Skrev om Aqua Dental Express

Trevlig personal, bra tandläkare som lyssnade, rent och snyggt, kan rekommenderas varmt!

Gilbert D
Skrev om Aqua Dental Express

bra bemötande, snabb behandling, trevlig personal. Det enda var att tandl. slant med borren och skadade tungan ytligt. svag blödning som snabbt gick över. inga bestående men.

Sigvard W
Skrev om Aqua Dental Express

Trevligt bemötande, avslappnande miljö. Kan rekommenderas.

Thomas K
Skrev om Aqua Dental Express

Allt fungerade prickfritt! Har ingenting att klaga på!

Karin E
Skrev om Aqua Dental Express

Snyggt och tilltalande estetik! Varierande kompetens! Svårt när jag inte får välja tandläkare!

Anna G
Skrev om Aqua Dental Express

Var en mycket positiv upplevelse. Fick snabbt en tid och blev väldigt trevligt och vänligt bemött. Otroligt proffsiga och informerade hela tiden om vad dom gjorde och ansåg sig behöva göra. Fick tanden som jag hade ont i lagad direkt och besöket varade under en timma. Kan varmt rekommendera!

Anna L
Skrev om Aqua Dental Express

Jag rekommenderar verkligen Megakliniken. Jag behandlades av tandläkaren Jesper och tandsköterskan Therése, som inte bara utförde ett oklanderligt jobb, utan också var lyhörda och försiktiga. Trots att mina tänder behövde lagas på flera ställen gjorde det inte ont och var nästan inte obehagligt alls. Några gånger ilade det i en tand vid borrning, men så fort jag sa till lyssnade de på det och gav mig mer bedövning. Patienten är verkligen i centrum på Megakliniken, precis som det ska vara. En bonus är också att det gick så otroligt snabbt och smidigt att få tandläkartid.

Nina A
Skrev om Aqua Dental Express

Bästa tandläkarna jag varit hos. Pedagogiska , tog sin tid , trevligt bemötande , förklarande hela tiden. Gick T en tandläkare som hette Mathilda tror jag och Manoush! Dom gjorde allt jag ville ha hjälp med på en och samma gång. Ska definitivt gå tillbaka dit framöver. / Nina :)