Mekonomen

Välkommen till Billivet en del av Mekonomen Bilverkstad!
Till oss är du välkommen med din bil oavsett bilmärke. Som kund får du alltid 3 års garanti och du behåller självklart nybilsgarantin efter ett besök hos oss.
Vi vill att du som kund ska känna trygghet i att lämna bilen hos oss, därför får du alltid en offert och dokumentation på utfört arbete.
Självklart är alla våra verkstäder ISO-certifierade i Kvalitet, Avfallshantering och Arbetsmiljö.
  • Garanti på arbete och reservdelar
  • Nybilsgarantin fortsätter att gälla
  • Du får alltid ett pris innan arbetet utförs
  • Dokumentation på det arbete som utförts
  • Certifierad verkstad
Mekonomen
"Inte vilken verkstad som helst! En unik syn på kundfokus kombinerad med mångårig erfarenhet Toppen enligt mig. Fem av fem toast."
Christer J anlitade Promotor Åkersberga
"Kan absolut rekommendera Mekonomen i Sisjön. Har alltid varit nöjd och fått ett mycket trevlgt bemötande. Alltid lättförståliga svar på mina frågor."
Lisbeth C anlitade Mekonomen Bilverkstad Sisjön
"Mekonomen Haninge är en driven verksamhet med professionell personal som visar ett bra kunnande inom försäljning och verkstad för bilar/motorfordon.jag har alltid varit supernöjd med det deras resulta..."
Peter J anlitade Mekonomen Bilverkstad Haninge
"Bra sortiment bra och snabb service även bra verkstäder med bra och snabb service"
Familjen K anlitade Mekonomen Bilverkstad Katrinelund

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.