Mekonomen Bilverkstad Bromma

Mekonomen Bilverkstad Bromma

Ring 08-517 894 00 www.mekonomen.se
1 514
4.5

Välkommen till Mekonomen Bilverkstad Bromma! Här finner du kompetenta bilmekaniker och tekniker som strävar efter att göra ditt BilLiv enklare. Vi har många års erfarenhet och fokuserar alltid på att din bil ska vara i trygga händer när du lämnar in den till oss. Självklart erbjuder vi förmåner som tre års garanti och fyra...

1 514 omdömen om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Astrid G
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Snabb service. Enkel kommunikation.

Speedy Bilservice Södertälje
4.8/5 i betyg av 747 omdömen 4.8 av 747 omdömen

Mycket kunnig personal som var villig att ta sig en titt på drop-in, de var med och fattade beslut om hur problemet kunde lösas - då det gäl

Maria H
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Snabb hjälp med bilen i denna kyla.

Ulf A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Felet åtgärdades. Kostnadsförslaget följdes utan tillägg. Fick information om slitage på delar som kan behöva åtgärdas vid kommande verkstadsbesök.

Speedy Bilservice Smista
4.6/5 i betyg av 863 omdömen 4.6 av 863 omdömen
BadgeFourYears

Härmed vill jag tacka Speedy Västberga så mycket både för deras gedigna arbete, för det trevliga bemötandet och för deras snabba hantering a

Ulla H
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Bra bemötande, snabbt byte av tennspole, allt avklarat på en dag.

Dano Z
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

För lång väntetid! Dålig återkoppling. När ni lovat ringa tillbaka vid 3 olika tillfällen gjordes detta aldrig på utsatt tid. Någon gång hela 5 dagar senare. Men då bara för jag ringt ett par gg. Skulle inte rekommendera er service! Arbetet återstår att se. Bra att vi har garanti på arb! För om servisen är som arb har jag svårt att se att ni överlever!

Min Bil Bromma
4.4/5 i betyg av 2021 omdömen 4.4 av 2021 omdömen

Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips

Pia S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Stämmer inte på det dom står på nätet, att de släcker besiktings 2 or. När jag kom och skulle lämna in bilen var det strömavbrott, så det var speciellt situation, så lätt irriterat, svarade på frågor.

Per Olov Gustav O
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Jag fick bra hjälp på alla sätt.Bilen känns mycket behagligare att köra efter den årliga servicen och genomgången. Stort tack!! Olle Orrje

Speedy Bilservice Vällingby
4.8/5 i betyg av 2356 omdömen 4.8 av 2356 omdömen

Aldrig haft bättre service än såhär. Inga dolda avgifter, snarare tvärtom! Dom drar av ingrepp från fakturan man redan skrivit på om dom vi

Kjell Thommy C Kjell Thommy C
Sven-Åke A

Allt fungerade perfekt från första samtal tills bilen var fixad.9

Martin J
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Dålig och oengagerad service. Verkar vara dålig och ostrukturerad ledning. Inte ett vänligt leende, inte ngn som egentligen vill ta hand om dig som kund. Känns som om man mest är till besvär. Haft ett ärende rörande en viltskada med trasig främre lykta som behövde bytas bl a och detta ärende har pågått i över 1.5 år och de skulle leta reda på reservdel men utan framgång. Hela tiden jag som kund som fick jaga på dem och driva ärendet framåt. En dåligt fungerande verkstad helt enkelt. Kommer ej att använda dem igen och kan inte rekommendera dem.

Svar från Mekonomen Bilverkstad Bromma

Hej Martin ! Synd att du kände att vi inte kunde hjälpa er med beg del vi la ut sökning på delen å fick inga träffar, vi vet att vissa delar ej går att få tag på pirat sen att vi får vänta 7-9 dagar från Tyskland kan man inte göra något åt. Vi försöker hålla så bra kontakt med kunder för att genom föra så bra arbete å kontakt under resans gång när bilen är inbokad å tills den är klar, tråkigt att du känner att ni fick dålig service . Vi tar givetvis åt oss all kritik för att bli bättre samt lyssna vad kunder vill ha utfört på sina fordon Mvh/ Personalen i Bromma.

Speedy Bilservice Nynäshamn
4.8/5 i betyg av 721 omdömen 4.8 av 721 omdömen

Fick den tid jag önskade. Det arbete jag beställde blev utfört under den lovade tiden. Vad kan jag mer begära . Priset helt enl. Ök. Brukar

Patrik Å
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Den var bra trevligt bemötande

Erna S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Trevligt bemötande. Bra känsla. Lätt att få tid. Snabbt med åtgärder.

Ronny L
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Snabb service. Trevligt bemötande.

Anne-Merja U
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Behövde snabbt få trasig framlampa bytt. Fick tid redan morgonen efter. Mycket trevligt bemötande från personalen.

Paul P
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Bra bemötande, priser och utförande bra, dock glömde man att återställa serviceindkatorn.

Sebastian L
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Jättetrevliga. Tog lång tid att kolla min bil men det är däckbytar-säsong så det är mycket att göra.

Veronica L
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Bra bemötande på telefon, fick svar på mina frågor, snabba och enkla tider för Bokning.

Arvid U
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Kunnigt och trevligt bemötande!

Berit B
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Första bokningen försvann, inte bra då jag avsatt tid. Nästa gång fungerade allt och jag blev väl omhändertagen

Lena E
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Kunnig och noggrann personal. Exceptionellt gott bemötande. Har spritt mitt omdöme om verkstaden som har inneburit många nya kunder.

Ann H
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Fick snabbt tid. Bra bemötande. Mina förväntningar:på arbetet: hoppas att de gör ett bra jobb, kan inget om bilar.

Emma S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Bra bemötande, nöjd med Mekonomen som verkstad och serviceleverantör.

Anders D
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Trevligt bemötande och jag är nöjd

Nils S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Alltid vänligt bemött. Ett gott betyg är att vi återvänder. Allmän service inför besiktning samt lampbyte.

Anna M
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Snabb och bra hjälp! Trevligt och vänligt bemötande, tog sig verkligen tid(trots stressiga tider m däckbyten) att laga min bil. Jättetacksam för det!

Monika Gerda Anna B
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Bemötande i verkstaden var som alltid mycket bra. 2 kontakter med kundtjänsten för att höra efter om min bil var klar, var uruselt. Löften om att återkomma med besked hålls inte. Lång väntetid innan samtalen.

Diana A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Lätt att få passande tid i verkstad och bra bemötande.

Ellen R
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Snabbt och enkelt bytte man mina framsidor utan förhandsbokning.

Helen E
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Trevligt bemötande, god service!

Agneta B
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Som alltid supertrevliga, känner sig välkommen och igenkänd. Gillar Ingmar i kassan

Infinite A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Snabb på att ta emot bokningen. Snabb på att utföra arbetet God kundbemötande!

Kerstin K
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Mycket bra och snabb service. Trevlig personal.

Danièl N
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Konstig tidsbokning där ingenting stämde och det var lång återkoppling. Bokade tid kl 11, fick återkoppling några dagar senare utan alternativ att tacka nej till ett pris som ej var presenterat innan. Sen var jag tvungen att lämna in bilen innan kl. 8 för att hämta den kl 16. Tyvärr dålig kommunikation och otydligheter i er process.

Inger D
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Trevligt bemötande och fick ett kostnadsförslag direkt.

Jan Martin M
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Väldig trevligt och proffsigt bemött

Ingrid E
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Gjorde ett däckbyte.gick snabbt och bra

Peter S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Bra Motsvarade förväntningarna Service, priset kändes dock något högt.

Ingrid V
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Dåligt bemötande och mottagande vid kundsupporten.

Anna O
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Jättenöjd med den fina hjälpen jag fick med att beställa och montera på nya däck. Återkommande kund! Seriöst och kunnigt intryck. Ett plus att de bjuder på kaffe och vatten (både stilla och kolsyrat) när man väntar :) Mvh Anna

Barbro N
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Däckskifte gjordes och det gick snabbt. Däckhotell funkar bra. Servicen är också bra.

Ulla T
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Som nu kund Vänligt bemötande Snabbt däckbyte! Helt ok.

Anna A

Kommunikativt, informativt och inlyssnande

Markku V
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Trevligt bemötande, första besök hos Mekonom,tänkte kolla dom för att företaget ligger så nära min bostad och om jag blir nöjd så kan fortsätta serva bilen där , nöjd på deras utfört arbete fast det var lite annat strul med bilen

Jolanta N
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Bra bemötande och bra service.

Jan-Erik L

För sen lev av delar trots framförhållning på 1vecka

Jan T
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Fick ringa 2 ggr och bed om återkoppla om offert...fick ingen. Gick fysiskt dit och lovades då offert på eftermiddagen...kom ingen. De ringde sen upp dagen efter (men ingen skriftlig offert), fick tre olika priser på 5 min. När jag väl accepterat "bud 3" så gick det snabbt och smidigt. Uppföljning i början var 2 stjärnor, väl från beslut 4 sjtärnor

Stig S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Lite rörigt när jag lämnade bilen. Den fanns inte upplagd, trots att jag fick mail om insällelse dagen innan. Ingen ringde när bilen var klar. Ringde själv efter 1,5 dagar och då var den klar. Trevligt motagande när jah hämtade bilen.

Gunlög Helena L
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Som alltid bra bemötande. Den här gången extra bra pga akuta problem med ”spik” i ett däck och därigenom luftläckage

Madeleine B
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Tycker det är dåligt att man inte kan ringa när bilen faktiskt är klar särskilt när kunden uttryckt att man behöver bilen tillbaka ! Inget förtroende kvar.

Christopher O
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Otrevligt bemötande och omotiverat höga priser!

Therese Å
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma

Bra bemötande, trevlig personal, inte jättebilligt men det finns dyrare verkstäder.