Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Ring 031-710 45 40 www.mekonomen.se
2 784
4.5

Välkommen till Mekonomen Bilverkstad Eklanda! Vi är en bilverkstad som ger dig en helhetslösning för dina behov. Med starkt kundfokus gör vi allt för att förenkla ditt billiv och arbetar med hög kvalitet och service. Har du frågor om bilen? Kom in på en kaffekopp så reder vi ut dem. När du anlitar oss kan du räkna med tre...

2 784 omdömen om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Berglind F
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Bra upplevelse, trevlig personal!

Speedy Bilservice Falkenberg
4.8/5 i betyg av 710 omdömen 4.8 av 710 omdömen

Väldigt professionell, trevlig och hjälpsam! Uppriktig utan att vara dömande och gav bilen lite extra piff på köpet (smörjde dörrarna bland

Claes H
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Trevlig personal som hade fokus på kundnöjdhet

Göran fredrik W

Snabbt och bra och billiga nya bromspads på VW Golf

Speedy Bilservice Högsbo
4.7/5 i betyg av 1157 omdömen 4.7 av 1157 omdömen

Kanon service Bra o trevliga, Snabba Bra priser

Michael Antonio S Michael Antonio S
Thomas J
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Fin verkstad fräsch lokal bra bemötande från personal,kaffet smakade inte bra annars ok.

Bertil E
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Trevlig service ! Bra att ni har framförhållning, i mitt fall med byte av bromsbelägg! Tack

Speedy Bilservice Mölndal
4.7/5 i betyg av 1406 omdömen 4.7 av 1406 omdömen

Snabb och mycket bra service! Bra återkoppling efter felsök,kändes tryggt att ha bilen hos er!

Katarina L
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Bra kontakt och mottagande! Min lagning blev mycket dyrare än väntat men de ringde och stämde av med mig två gånger för ee nya sakerna de behövde göra. Bilen var klar samma dag ändå eftersom de hade alla delar hemma trots oväntade problem.

Karl H
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Efter felsökning lämnades ett kostnadsförslag till mig per telefon som jag uppfattade som ”fyratusen” och någonting. När det var dags att betala kostade det tio tusen. Bilen är knappt värd tio tusen men vad gör man?

Svar från Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Hej. Pratade med teknikern du hade och han har hela tiden nämnt summan 10.000kr. Ledsen om du hört fel men det är vad som är kommunicerat. Dock slutade det ju på 9100kr då vi slapp byta det ena hjullagret. Hoppas du är nöjd med utförda åtgärder iaf.

Speedy Bilservice Tagene
4.8/5 i betyg av 799 omdömen 4.8 av 799 omdömen

Fick hjälp med knackade ljud i motorn vilket de löste och bettan går nu som en dröm igen.

Rebecca Louise Nath O Rebecca Louise Nath O
Jane J
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Trevligt bemötande! Snabb service!

Rigmor M
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Jag är jättenöjd. Vi fick nytt batteri, snabbt och bra mycket vänligt bemötande.

Rollsbo Billackering AB
4.7/5 i betyg av 576 omdömen 4.7 av 576 omdömen

Trevligt bemötande, såg också till att jag hade en bra lånebil (tror iaf. att det var dom) Till min stora och mycket positiva överraskning

Hildi Maria S Hildi Maria S
Västkustens M
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Snabb och smidig professionell hjälp.

Adam M

Utmärkt trevliga goubbar Profsionel arbetare

Anna O
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Blev trevligt och proffesionellt bemött. Det ni behövde göra på min bil var väldigt litet och då justerades priset utifrån det utan att jag sa till. Då känns det seriöst! Klart ni skall tjäna pengar och det känns också fint att ni samtidigt värnar om att inte lura folk på pengar. Jag kommer åter.

Jan R
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Trevlig personal! Hjälpsamma och informerade.

Ulf P
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Vänligt och proffsigt! Arbetet utfördes inom utlovad tidsgräns och priset för denna stora service blev också en trevlig upplevelse.

Leif O
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Toppen! Jag hade missat att bekräfta offert på byta av bromsar. Men det löste sig ändå!

Eva W
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Bra service. Dom gjorde klart bilen väldigt fort. Mycke positiv upplevelse överlag.

Julia L
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Bra bemötande. Lite väntande och snabb tid till service (dagen efter)

Nils N
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Mkt proffsigt bemötande & löste mina beskymmer med bilen och med betalningen på ett exceptionellt sätt.

Helena P
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Snabb och flexibel hjälp och bra service, så tacksam för att ni släckte 2an från besiktningen!

Göran J
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Väldigt bra mottagande och att utlovad reparationsarbete gjordes helt enligt ÖK tidsmässigt också

Profality A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Hade inne bilen för en stor reparation med hel del felsökning. Väldigt bra bemötande hela tiden, framförallt då jag reklamerade arbetet. Felet åtgärdades till slut och är väldigt nöjd med arbetet och hanteringen. Enda anmärkning är att det tog väldigt lång tid att få fram reservdelar, totalt drygt 3v väntetid.

Per-Olof O
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Lätt att få tid. Han dom gjorde jobbet var en klurig kille dom verkar fixa det mesta.

Zahra S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Killarna på verkstaden var otroligt snabba och det uppskattar jag verkligen tack. Mvh Zahra

Stig K
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

9000 mils service på min Ford. Är nöjd med bemötandet. Jag kommer absolut tillbaka.

Ingvar N
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Har nyss fått hjälp att laga - brott på fjädrarna fram. På min KIA . Vill verkligen tacka så mycket för snabb o god service , då vi befann oss i jobbig situation( hemadress- Orust ) och julhandel!! Stort tack o God Jul Till er alla på Melonomen!! MHD 708. Ingvar Nylander

Anette I
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Välkomnande och trevligt. Behövde snabb hjälp med att byta lampor och det fixade de direkt. Varit några gånger här med bilen och de hjälper alltid till. Åker gärna hit igen. God Jul och Gott nytt år

Bo B

Proffsigt. Fick tid direkt. Klar snabbt

Hans G
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Lämnade bilen på kvällen innan bokad dag. Först kl 4 ringde man och undrade hur dom skulle glra med dragkroken som satt fast. Jag förlorade därför en hel dag. Snabb bedömning borde gjorts på morgonen sp att delar kunde beställts en dag tidigare.

Anna Ingrid Louise A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Höll vad de lovade och utsatt pris

Carl H
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Trevligt bemötande. Bilen blev fixad. Enda minus var att jag bad två gånger om att bli uppringd dagen jag lämnade bilen men blev det ej. Annars toppen!

Annika K
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Alltid trevligt och proffsigt bemötande.

Pia Marlene M
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Trevlig personal. Alltid varit nöjd när jag lämnar in bilen på service.

Lennart Ö
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Trevligt bemötande, effektiva och välkomnande

Per Anders Lennart L
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Bra och enkel kommunikation. Pratar med olika människor som ser min offert och kan ändra, sedan stämmer det när jag hämtar bilen.

Hans B
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Vid telefonsamtal för bokning utav tid för reparation var personalen väldigt trevlig och mån om att fixa en tid så snart som möjligt. Gav mig dessutom ett fast pris för det som skulle fixas. Personalen som var på plats när bilen skulle hämtas var allt annat än trevlig. Fick inte ens ett hej. Blev bemött som om man inte var välkommen. Priset blev dyrare än det som lovades. Kommer bli en annan firma nästa gång!

Svar från Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Tråkigt att du fick en dålig upplevelse men är nöjd med resultatet.

Kambiz Y
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Helt okej ,anningen dyrt mot andra privata verkstäder,mycket trevlig mekaniker (Adam)

Mi C
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Bra bemötande, trevlig fin butik och verkstad. Trevlig personal.

John N
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Trotts strul med att jag var utan bil över helgen pga fel beställning av delar så tycker jag ändå ni löste det bra genom att ge en bra rabatt då jag avstod från lånebil då jag var tvungen att ha bilen tidigare än vad ni kunde erbjuda. Samtliga fel som jag ville ha fixat löste sig över förväntan. Mycket nöjd.

Svar från Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Tack! Man får göra det man kan... Kul att din upplevelse blev så positiv. //Jonas

Björn W
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Trevlig personal och bra service

Hans B

Professionella, trevliga och lyhörda

Stig Lennart O
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

På min bilreparation får ni högsta betyg i allt.

Rolf K
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Bra informativt bemötande och snabbt service åtagande

Simin A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Väldigt fint bemötande med hög service. Ni räddade min dag. Tack

Mustafa Y

Svin dyrt olja bytte 4 tändstift 5358kr

Svar från Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Nu var det ju så att bilen var inne på felsökning pga att den inte gick ordentligt och denna resulterade i nya tändstift och ett oljebyte. Du glömde den lilla detaljen...

Per O
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Bra mottagning. Utförde det som var sagt.

Jana R
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Alltid bra! Saker sker i tid, de är hjälpsamma med alla sorters frågor, trevligt bemötande.

Lars E
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Snabb service, alltid trevligt och hjälpsamma..

Vivian A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Som vanligt oerhört positivit bemötande och ett professionellt och tidseffektivt sätt att åtgärda problemet

Per W
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Upplevde mitt besök som Mycket bra:)

Gun R
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Eklanda

Vänligt och sakligt bemötande, inget fjäsk eller flum. Hyfsat pris. Efter ett tag när jag sett att det inte genast blivit nåt nytt krångel skulle jag kanske gett full pott - men att betygssätta på direkten - då får det stanna vid en fyra. - Gällde årsservice idag.