Mekonomen Bilverkstad Infra City

Mekonomen Bilverkstad Infra City

Ring 08-594 699 20 www.mekonomen.se
1 384

Välkommen Mekonomen Yehlove Infra City! Med bred kompetens och lång erfarenhet hjälper våra bilmekaniker dig till ett enklare BilLiv - oavsett vilken bil du har. Vi ger dig en helhetslösning, tre års garanti och går alltid efter biltillverkarens rekommendationer. Här får du även tre års garanti och möjlighet till delbetalning...

1 384 omdömen om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Rickard N
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Alltid lika trevliga och snabba! Åkte in för att läsa av service från bilen, bokade tid för dagen efter, hämtade bilen 12.00 samma dag!

Speedy Bilservice Högdalen
4.8/5 i betyg av 4078 omdömen 4.8 av 4078 omdömen

Trevligt bemötande snabb hjälp.

Lars Anders E Lars Anders E
Nelson M
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Mycket bra! Personalen verkar vara kunniga och service inriktad.

Helena G
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Vi blir alltid väl bemötta av all personal. Snabb service. Hälsn från två mycket nöjda stamkunder

Min Bil Täby
4.4/5 i betyg av 1252 omdömen 4.4 av 1252 omdömen

Mycket nöjd och skulle åka igen när det är dags för service.

Ulf A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Bra bemötande, lätt att få tid, bra kommunikation och levererat enligt överenskommelse. Dyrare än garagemeck men billigare än märkesverkstad. Möter förväntningarna.

Sinan R
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Nöjd med besöket, trevligt personal.

Speedy Bilservice Södermalm
4.7/5 i betyg av 808 omdömen 4.7 av 808 omdömen

Trevligt bemötande från början. Hade tappat avgasröret men blev mottagen direkt trots proppfull verkstad. Supersnabbt jobb. Bra pris! Kommer

Kjell Birger B Kjell Birger B
Caroline E

Supertrevlig och informativ personal

Angela S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Hej, 1000 tack för det mycket vänliga bemötande, både i telefon och på verkstan. Min pärla är redo för nya äventyr - tack vare er. Jag återkommer om bilen behöver mer omvårdnad i framtiden! God fortsättning Angela St.

Sumpan Bilverkstad AB
4.7/5 i betyg av 2262 omdömen 4.7 av 2262 omdömen

Bra och snabb service med trevlig personal

Annette M
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Rkktigt bra bemötande. Förklarade bra och tydligt allt.

Virolia A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Bra bemötande och snabbt jobbat.

Mekonomen Huddinge Centrum
4.5/5 i betyg av 753 omdömen 4.5 av 753 omdömen

Billy William E Billy William E
Kim L
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Prisvärt om bara lite strul med glömd (?) dogital servicebok

Lars R
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Service på bilen. Trevligt mottagande, fick tid med kort varsel. Rekommendation på ytterligare åtgärd utan att vara säljiga. På det stora hela en bra upplevelse.

Linn-Marie A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Så trevliga och tillmötesgående! Väldigt nöjd.

Karl-Gunnar C
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Snabba och serviceinriktade. Använder gärna igen .

Gull G
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Trevligt bemötande och snabb hjälp med byte av batteri !

Hans K
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Bra och trevligt bemötande och ett väl utfört arbete till skillnad mot Bra Bil.

Fredrik W

God service. Vettig prissättning

Jerk J
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Trevlig bemötande och snabb service!

Eva S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Snabb, korrekt information och tydlig återkoppling om problemet med bilen. Lösning hittades snabbt och bilen reparerades samma dag!

Niclas H
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Super trevliga och tillmötesgående Dom är verkligen där för att hjälpa och inte tjäna pengar Speciell eloge tills Simon!

Karin H
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Jättetrevlig personal och snabb åtgärd. Mycket nöjd

Raili K
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Mycket bra service och trevligt bemötande.

Carl-Liam L
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Jätte trevligt bemötande, väldigt fina lokaler, känner mig väldigt trygg och säker hos mekonomen infracity, gjorde service hos dem och allt gick smidigt och är super nöjd!

Tomas L
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Hej! Gjort ett jättejobb när det gäller att få bort vattnet på golvet (det var ju bara 2cm upp till 400kv kablarna och skulle dessa kortslutas vet man ju aldrig vad som hade hänt) och jag slapp att vänta 2 mån innan jag fick verkstadstid hos er jättebra. Tyvärr det som drar ner betyget är värmefläkten och dess funktion. Åkt från upplands Väsby till Köping fredag 1dec temp mellan 2och4 minus utomhus men någon riktig värme i kupén blev det aldrig. Vi kanske kan ta en vidare diskussion om detta när jag kommer till Väsby nästa gång.

Hans H
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Alla jag kom i kontakt med var trevliga och hjälpsamma. Har ingen aning om vad de har gjort med min bil, men den funkar så det var säkert bra det med.

Kajsa S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Fick en tid snabbt med prisförslag. Trevlig personal och bra kommunikation. Sedan vill jag såklart att de är billigast :-) …..

Fabril A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Tips på vad du skriver i rutan: På vilket sätt blev du bemött av företaget Vilka förväntningar hade ni och hur levde företaget upp till dem Sammanfatta din upplevelse och beskriv gärna vad du köpte för vara eller tjänst

Dennis J
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Alltid bra! Fortsätter att åka dit trots att jag inte längre bor i närheten. Framförallt för den goda servicen och kompetenta personalen.

Elvir Tobias J
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Personalen är trevlig och serviceinriktade. Mekanikerna är snabba och noggranna.

Lars S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Snabbt och enkelt att få service på bilen.

Mats M
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Varmt och trevligt bemötande. Han som tog emot frös.

Per W
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

.mycket nöjd ekonomiskt tänkande på mig som kund försökte inte ta extra betalt vilket inte är ovanligt på verkstäder trevligt bemötande fick snabbt tid

Jyrki K
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Var igår efter mitt verkstadsbesök o påpekade om att bulten inte var åtdragen till Drivknuten. Frågade varför den inte var det o att den gamla bulten inte byttes ut då jag hade med en ny och den Skall bytas ut. Mekanikern påstod att han dragit den i moment vilket inte stämmer och jag tycker att kan man inte vara ärlig erkänna om man gjort ett fel. Jag rättade till det bytte ut den gamla bulten och drog den i rätt momen. Så efter detta besöker jag inte mekonomen igen i något ärende.

Svar från Mekonomen Bilverkstad Infra City

Hej Jyrki Tråkligt att höra om din upplevelse hos oss. Hoppas att efter samtalet vi är överens gällande ditt ärenden. Önskar dig en fin jul och gott nytt år Med vänliga hälsning Jonny S Verkstadschef

Maud F
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Der är dom bästa service killarna som finns Glada positiva kanon

Tove M
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Mottogs trevligt på morgonen och det blev snabbt klart det dom skulle göra

Alvar J
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Väldigt trevlig bemötande och bra service

Jan G
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

KANONBRA inga problem att hitta på Tg

Carl T
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Bra snabb service. Hjälp med hemtrp

Lars-Göran S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Väldigt nöjd! Förväntade mig att bilen skulle bli lagad. Men oj så bra det blev, snabbt lagad och mycket trevligt bemötande avde två kundmottagarna. Stort TACK och nu hoppas jag att det fungerar länge än!

Jan Stefan L
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Bra mottagande, snabbt och bra arbete.

Olof B
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Det var bra och snabb återkoppling vid bokning samt att det var ett bra kundfokus från första kontakt via lånebil till avhämtning

Ann-Christine B
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Fick tid onf för bromsbyte och även service

Ivan B
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Fantastiskt kundbemötande Personliga och glad/trevliga personer att möta Snabbt o effektivt omhändertagande av bilen T

Vili Y
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Billigare än förväntat och Snabb och bra service

Pablo Z
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

I am very happy with the experience :). The guy has been very friendly and professional, and has suggested what to do thinking on my best interest. Very helpful. Will return there if I need it.

Isabel M
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Bra med tider, kunnig personal. Supersnabb leverans av reservdelar Jätte nöjd

Per P
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Snabba, trevliga och allmänt proffsiga

Bo S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Trevligt bemötande och snabb service

Monika B

Toppen . Snabb hjälp, trevligt bemötande. Kunnig personal

Ulf M
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Bästa tänkbara, toppen. Trevligt möte och proffsig hjälp.

Christian Fredrik F
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Infra City

Som alltid så är jag väldigt nöjd, service, arbete och pris! Ytterst tillgängliga och hjälpsamma på Mekonomen Infra City!