Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Upplands Väsby Mekonomen Mekonomen Bilverkstad Bromma

Mekonomen Bilverkstad Bromma

En del av Mekonomenwww.mekonomen.se

Ranhammarsvägen 18, 168 67 Bromma — Visa karta

Välkommen till Mekonomen bilverkstad i Bromma! Här arbetar kompetenta biltekniker som gör ditt BilLiv enklare!

Vi arbetar alltid med hög kvalité och service för att du som kund ska känna att din bil är i trygga händer. Har du frågor eller funderingar angående din bil är du välkommen att svänga förbi så besvarar vi gärna dessa över en kopp kaffe.

Vi ger dig alltid helhetslösning för att bemöta dina behov och förenkla ditt verkstadsbesök. Som en kvalitetssäkring ger vi dig minst 3 års garanti, och utför alltid service efter biltillverkarens rekommendationer. Vilket innebär att du alltid har kvar din fabriks- och nybilsgaranti på bilen samt får en godkänd stämpel i serviceboken.

Vid service ingår också 1 års vägassistans som gör att du får hjälp vid till exempel punktering, bensinstopp eller motorhaveri. Vill du dela upp betalningen? Vi erbjuder dig 4 månader räntefri delbetalning.

Välkommen in!
Mån-Tor: 07:00-17:00
Fre: 07:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 379 kunder tycker om Mekonomen Bilverkstad Bromma

• Karl Kenneth N
    Karl Kenneth N skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Har köpt servicedelar till bilen och
    bemötande jag fick var proffsigt
    fick alla delar på en gång, hade ringt
    dan före o beställt delarna Med vänlig hälsning, Kenneth.
  • Inga Helena B
    Inga Helena B skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Det var enkelt och snabbt att boka tid. Bilen blev färdig samma dag (bromsbyte och kontroll av lampor) och jag fick dels samtal angående vad som behövdes göras och därefter sms med besked att bilen var färdig. Enkelt, smidigt och alla var mycket vänliga.
  • Anna-lena Marie S
    Anna-lena Marie S skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Väldigt effektivt och trevligt bemötande.
  • Nicholas Anders Frank T
    Nicholas Anders Frank T skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Inga problem alls, hjälpsamma och tillmötesgående.
  • Gunnar Peter Mikael H
    Gunnar Peter Mikael H skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Hej vi lämnade in bilen på ranhammarsvägen. Vi är mkt nöjda med den service vi fick av personalen. Trevligt och professionellt. Tack för det👍
  • Erik A
    Erik A skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Toppen jättebra mycket nöjd som alltid vid Mina besök
  • Pia S
    Pia S skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Trevligt bemötande och förklaring man förstod. Uppskattas av mig som inte kan bilar.
  • Ove Gunnar E
    Ove Gunnar E skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Toppen!
    Gick fort och bra bemötande.
  • Ingrid Margareta T
    Ingrid Margareta T skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Fint bemötande av trevlig personal
    Nöjd med insatsen
  • Torbjörn L
    Torbjörn L skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Sökte verkstad för troligt trasigt framjulslager vilket det också var. Smidig bokning via nätet och snabbt svar och återkoppling. Relativt snabb verkstadstid trots semestertid. Snabbt besked om trolig kostnad och efter godkännande snabbt åtgärdat. På det stora hela en bra upplevelse. Kostnaden för felsökningen kunde varit en aning lägre.
  • Jacob H
    Jacob H skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Genomfört 3 000 milaservice.
    Allt till belåtenhet
  • Per F
    Per F skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Mycket bra och snabb service. Kan varmt rekommendera att utföra arbeten vid denna verkstad.
  • Hans E
    Hans E skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Bra bemötande och snabb hjälp innan min semester, fick en 2 på besiktningen så det var bråttom
  • Leif H
    Leif H skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Fantastisk service. De fick hem reservdelar och lagade min bil på en halvdag.
  • Karl W
    Karl W skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Vi var på besök i Sthlm (från Västerås) då motorlampan började lysa. Vi vågade inte fortsätta utan att kolla upp, så vi ringde mekokomen Bromma i panik och de sa att vi fick komma in direkt för en titt. De såg att det var tändkasetten det var fel på och att de inte hade chansat på att åka hem utan åtgärd. Vi hade sådan tur att de kunde hjälpa oss där och då! En timme senare kunde vi lugnt sätta oss i lagad bil och fortsätta vår resa! Så skönt!!
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Bra och trevlig personal. Nöjd med mitt besök
  • Bertil Å
    Bertil Å skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Vänligt och snabbt bemötande med engagerad information
  • Lars P
    Lars P skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Grymt bra bemötande och mycket hjälpsamma med att försöka hitta en möjlighet att åtgärda min bil innan planerad verkstadstid, om det skulle dyka upp en lucka.
    Vilket det gjorde och jag sparade på det viset en massa problem med logistik
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Huvudsyftet AC men sen gjorde vi även service. Bra bemötande före och efter samt bra med flexibilitet då vi fick utökat behov av åtgärder
  • Carl K
    Carl K skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Släckte anmärkning från bilprovningen snabbt och en timme efter jag ringt. Toppen.
  • Michael W
    Michael W skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Tack Ingemar på Mekonomen Bromma , för din snabba service och hjälp igår när vår Opel gick sönder under resa. Bättre och snabbare service och bemötande går väl knappast att hitta. Du räddade vår dag och resa hem så stort tack! Michael (Opel Astra Kombi)
    2017-08-03 Mekonomen BilLivet Bromma svarar Michael W
    Hej!
    Tack för det omdömet, vi är ju till för att hjälpa bil lister som får problem på vägen å givetvis alla andra som vill komma å serva bilen hos oss. Hoppas att bilen håller ett tag till å att det inte uppstår nya bekymmer.

Med vänlig hälsning/Ingemar Med personal
    Michael W gillar detta
  • Eva-lena B
    Eva-lena B skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Däckbyte gick snabbare än vad som sagts och fick sms när det var klart .
  • Bo J
    Bo J skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Besviken då Mekonomen inte lyckades laga felet på min bil enligt den överenskomelse som utlovats så samma fel återstog efter jag fick tillbaka bilen så jag blev tvungen att lämna in min bil på en ej Mekonomen verkstad för att få felet lagat så bilen kunde gå igenom bilprovningen. Så istället för utlovar en verkstads kostnad fick jag två.
    2017-07-10 Mekonomen BilLivet Bromma svarar Bo J
    Hej!
    Tråkigt att vi inte lyckats laga er bil. var vänlig åter koppla så vi kan reda ut vad som var felet på er bil.
    Med vänlig hälsning/Ingemar med personal
  • Helen N
    Helen N skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Bra bemötande och service när väl rätt reservdelar kommit till verkstan
  • Per Z
    Per Z skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Jag fick hjälp med att byta strålkastarlampa på min bil.
    Trotts en miss i bokningen dagen innan så fixade verkstaden felet.
    Jag blev väl mottagning vid ankomsten, fick även meddelade när bilen var klar.
    Även när jag hämtar nycklarna och betalat så blev jag väl bemött.
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Mecinomen gav mig god service både vanlig service och byte av bromsok på bakhjul.
    Trevligt bemötande och vänlig hjälp när jag inte hann hämta före stängningstid.
  • Konrad B
    Konrad B skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Bea bemötande, service, personal och resultat.
  • EVA J
    EVA J skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Byte av fläktmotor, tog lite tid då det var originaldelar från Ford och när den kom var det fel. Men bemötandet från mekonomens personal var mycket bra och hjälpsamt
  • Sammy H
    Sammy H skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Snabb och bra service som vanligt.
  • Bo H
    Bo H skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Snabb service och mycket trevligt bemötande. Prisvärt
  • Fredrik T
    Fredrik T skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    En standardservice och drivremsbyte på en Toyota corolla. Trevligt bemötande och inga problem.
  • Kent L
    Kent L skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Proffsigt och några tecken till så vi kommer upp i kravet på 30 tecken
  • Raimo L
    Raimo L skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Fick hjälp att laga bilen då dottern lånde den o åkte till Stockholm. Bra service då dom tog bilen samma dag .Ladda batteriet felsökning påfyllning kylarvätska och olja.
  • Per P
    Per P skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Trots att Mekonomen inte hade fått någon bokning om lampbyte på min bil, tog de hand om den. Jag fick bra bemötande från dem och jag var nöjd.
  • Chun T
    Chun T skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Överlag ok service och bemötande. Hade dragit av en hjulskruv och begärde en offert, passade på att fixa lite annat. Tog ett tag att få offerten, priset blev några hundralappar mer än vad som offerterades men inte så blodigt. Hade dock beställt byte av torkarblad; de missade att byta på bakre torkaren, missade att jag hade beställt extra hjulmuttrar. Småsaker, men tar ner helhetsbetyget något.
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Smidigt, bra, snabbt och trevlig service
  • Susanne N
    Susanne N skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Det var bra,blev informerad på rätt sätt,dvs rakt på sak och priset. Trevliga på telefon och även när man hämtade ut bil. Kan tänka mig att lämna den där igen. Bra pris!
  • Jimmy S
    Jimmy S skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    ...............................
  • Britt-marie S
    Britt-marie S skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Bra utfört arbete och trevligt bemötande.
  • Marcus F
    Marcus F skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Strålande service! Hade en trasig tuta på bilen och haft den inlämnad på andra ställen innan utan resultat. Det va även lite bråttom då bilen behövdes besiktas. Mekonomen lyckades hitta problemet och laga det snabbt och till ett bra pris.
  • Lars A
    Lars A skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Mycket duktiga och jobbet blir väl utfört av dem, till skillnad från andra mekaniker. Kan rekommenderas stort. Till ett bra pris också!
  • Anna W
    Anna W skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Fint bemötande, snabbt kostnadsförslag på reparationen.
  • Anne Å
    Anne Å skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Trevligt bemötande i telefon. Snabbt svar efter undersökning och direkt besked vad som måste åtgärdas med kostnadsförslag.
  • Fredrik C
    Fredrik C skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Bra, snabbt fixat. Enkelt att få tid. Dock en ganska hög prisbild.
  • Ralph B
    Ralph B skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Först, tveksam till om Mekonomen skulle klara min 50 år gamla MG. Men mina farhågor kom på skam.
    Mycket engagerade personal. Samt under arbetets gång hade vi kontakt och jag fick hela tiden info om arbetet på min bil.
    Toppennöjd kund! Var också hos Mekonomen med ytterligare en 60 år gammal MG och fick då också samma fina bemötande.
  • Ab Jw Ventilation Stockholm
    Ab Jw Ventilation Stockholm skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Bra och tydlig kommunikation. Snabbt jobb
  • Jonny P
    Jonny P skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Toppen bemötande👍😁, Fick akut problem med bilen och erbjöds Att komma in med bilen, trots större helg.
    De lokaliserade felet och jag fick snabb återkoppling.
    En verkligt i kunden fokus, som man sällan får uppleva på vissa verkstäder. Det är just det som gör att man återkommer och får Stort förtroende för er på Mekonomen. STORT Tack
    Vänliga hälsningar
    Robert Peuravaara
    Ni får gärna sprida mitt omdöme👍
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Upptäckte och åtgärdade fel som tidigare verkstad gjort, utan kostnad.
  • Anna L
    Anna L skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Mycket trevlig och kunnig personal!
  • Gun S
    Gun S skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma
    Ett bra mottagande, snabbt åtgärdat fel och ett telefonsamtal som berättade om felet, och inte minst kort tid på verkstaden!

Ranhammarsvägen 18, 168 67 Bromma