Alla kategorier Bilverkstad Skåne Malmö Mekonomen Mekonomen Bilverkstad Katrinelund

Mekonomen Bilverkstad Katrinelund

En del av Mekonomenwww.mekonomen.se

Celsiusgatan 38A, 212 14 Malmö — Visa karta

Välkommen till Mekonomen bilverkstad i Katrinelund! Här arbetar kompetenta biltekniker som gör ditt BilLiv enklare!

Vi arbetar alltid med hög kvalité och service för att du som kund ska känna att din bil är i trygga händer. Har du frågor eller funderingar angående din bil är du välkommen att svänga förbi så besvarar vi gärna dessa över en kopp kaffe.

Vi ger dig alltid helhetslösning för att bemöta dina behov och förenkla ditt verkstadsbesök. Som en kvalitetssäkring ger vi dig minst 3 års garanti, och utför alltid service efter biltillverkarens rekommendationer. Vilket innebär att du alltid har kvar din fabriks- och nybilsgaranti på bilen samt får en godkänd stämpel i serviceboken.

Vid service ingår också 1 års vägassistans som gör att du får hjälp vid till exempel punktering, bensinstopp eller motorhaveri. Vill du dela upp betalningen? Vi erbjuder dig 4 månader räntefri delbetalning.

Välkommen in!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 524 kunder tycker om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund

• Eme N
    Eme N skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Fick akut hjälp på direkten!
    Min bils ljuddämpare hade gått sönder.
    Snabbt fixat av killarna!
    Vänligt bemötande som alltid.
    10 bilar av 10 möjliga 😁
    Mvh Marie Nilsson
  • Maria P
    Maria P skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Inte speciellt billigt men de gjorde vad de skulle till utsatt pris. Inget att klaga på.
  • Sandra N
    Sandra N skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bytte bromsar och skivor på främre däck.

Fick mycket råd och tips på vad som skulle göras och jag var nöjd hela vägen från början till slut!

Grymt bra jobbat!
  • Jan L
    Jan L skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bra service rätt igenom .
    Trevligt bemötande och snabb handling .
  • Jan S
    Jan S skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Har fungerat jättebra med både personal o reparationer
  • Susanne D
    Susanne D skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Jag fick hjälp fortare än jag vågade hoppas på , hade en tidspress för ombesiktning. Fick även råd angående annat som min bil skulle behöva få fixat. Känner helt klart för att återkomma.
  • Adjuvo Resursutveckling
    Adjuvo Resursutveckling skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Mycket bra rakt igenom! Tokigt att det måste vara minst 30 tecken i denna beskrivning dock!
  • Bodil S
    Bodil S skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Helt underbara grabbar! Snabba och trevliga
  • Carl E
    Carl E skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bytte glödlampor för halvljus fram. Först så blev jag mer eller mindre ignorerad av mannen bakom disken. Han såg att jag kom men valde att inte välkomna mig.
    Först efter att jag tillkallat min honoms uppmärksamhet så blev jag mycket trevligt bemött med bra förslag och en trevlig ton. Att få ett SMS när bilen var klar att hämtas var riktigt smidigt.
    För just denna service så tyckte jag generellt att det var prisvärt och skulle absolut överväga att återkomma om det är så att jag behöver handla på Willys igen samtidigt som Mekonomen fixar bilen. Prismässigt så var det ok på lambyten.
  • Maria E
    Maria E skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Kom förbi för att boka en kontroll av bilen då det lät illa. De bad mig köra in den direkt på verkstan för att snabbkolla felet. Felet konstaterades och vi bokade tid några dagar senare för åtgärd och de ordnade de delar som behövdes och gav direkt ett prisförslag. Hur bra som helst. Alltid trevligt bemötande, bra service och bra jobb!
  • Jenny U
    Jenny U skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    De var noggranna och värnade om att jag skulle vara nöjd. Enda negativa var att tog väldigt lång tid att få reservdel fixad.
  • Ingrid P
    Ingrid P skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Snabb o proffsigt bemötande. Bytat halvljus på bägge sidor. Mycket nöjd.
  • Hamid M
    Hamid M skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Dont use this shithole mecanic work shop,they take your money and dont find the car problem.When you tell them after that the problem has not been resolved.They tell you to pay again before they look at the car again.
    Waste of time and money.
  • Sabina D
    Sabina D skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Tre gånger under tre månader bytes lampan på strålkastaren....Hoppas på att den håller mer än en månad denna gången.
  • Mats S
    Mats S skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Olje+filterbyte+nytt hjullager. Har anlitat mekonomen två gånger på senaste tiden, är mycket nöjd med bemötandet och att man innan rep, blir upplyst om den totala kostnaden.
  • Jan-olof F
    Jan-olof F skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bromsklossar o bromsskivor byte.
    Trevligt bemötande och god service på alla vis
  • Klas Erik Frans L
    Klas Erik Frans L skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    De lagade felet på bilen. En bränsleslang i motorn som läckte. Billigt och bra. Sen försökte de dock sälja på mig en massa andra onödiga reparationer. Lömskt.
  • Mauricio Angel R
    Mauricio Angel R skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bra bemötande av Andreas samt också att han ställde upp en vecka efter besöket och svarade på frågor jag hade.
  • Tina Emelie Chuong L
    Tina Emelie Chuong L skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Trevligt bemötande. De var väldigt flexibla. Frågade på förhand hur mycket de fick åtgärda om de hittade fel.
  • Tony Micael B
    Tony Micael B skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Fick snabb tid till service av bilen. Lämnade den kl 7 o hämtade efter jobbet. Mekonomen ligger gångavstånd till mitt jobb därför valde jag Mekonomen. Återkommer nästa år.
  • Anthony P
    Anthony P skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Väldigt bra servis. Fick tid fort. Allt gick undan. Hur smidigt som helst.
  • Jack Gösta L
    Jack Gösta L skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Utmärkt mottagning, slutpris lägre än offert!
    Nära avstånd mellan kund och utförare.
    Service, kan inte bedöma arbetet, men verkar bra.
  • Mats Carl Gunnar H
    Mats Carl Gunnar H skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Jag har haft min bil inne många ggr hos Mekonomen för div åtgärder. Servicenivån har varit hög och alla har givit mig ert bra bemötande!
  • Robert Håkan M
    Robert Håkan M skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Alltid snabb och proffesionell hjälp av engagerade mekaniker och övrig personal. Man känner att man är i trygga händer på Mekonomen.
  • Leif Sven Paulus K
    Leif Sven Paulus K skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Positionslampa bytt snabbt fort och lätt god service
  • Fogentreprenören I Vintrie
    Fogentreprenören I Vintrie skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bra personal trevligt välkomst och bra förklaring på vad mekaniken har gjort med bilen
  • Britt-marie S
    Britt-marie S skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Trots lite lång väntetid innan det var vår tid i kön så var bemötande trevligt och reparationen var mycket billigare än väntat.
  • Jan-olof F
    Jan-olof F skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Mkt bra bemötande
    Snabbt åtgärdat haft bilen på rep två gånger
    Bl.a. Bromsklossar o skivor
    Mkt nöjd
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Mycket bra bemötande. Trevlig och hjälpsam personal.
  • Ifri S
    Ifri S skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Service av bil som fungerade bra
  • Zlatko P
    Zlatko P skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Hej jag köpte en xenonlampa av er när jag kom till butiken blev jag väldigt bra mottagen allting gick perfekt hur trevliga som helst fick bilen igen efter en 30 cirka behövde inte åka hem och sen komma igen fantastiskt upplevelsen var mycket bra summa summarum väldigt nöjd med både kundsupporten och verkstaden mvh zlatko
  • Kent K
    Kent K skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bra bemötande vid beställning av jobb på bilen Var där två gånger byte av kammrem och sedan bye av pump till AC samt fick jag låna en hyrbil Bra service båda gångerna
  • Joel F
    Joel F skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Intervallservice på bil. Mycket bra bemötande hela vägen till färdigställt arbete. Mycket bra.
  • Monika S
    Monika S skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    ++++++*******+++++*+*****+++++++++
  • Angeliki T
    Angeliki T skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Trevlig o hjälpsam personal!!Good service!!
  • Tore L
    Tore L skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Mycket braservice av kunnig personal
  • Bengt-erik R
    Bengt-erik R skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Fick bra service från början. Kom in och bokade tid, allt gick jätte smidigt trevligt bemött av trevlig personal. Lämnade in bilen på morgonen och den var klar till strax efter lunch så gick väldigt snabbt. Kan verkligen rekommendera mekonomen katrinelund.
  • Linda R
    Linda R skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Jag behövde en årlig service på min volvo s60 -02. När jag ringde fick jag en passande tid snabbt och han gick igenom vad som behövde göras med min bil samt vad det skulle kosta. Priset var ett annat sen, vilket jag inte förstår för ni gjorde det vi kommit överens om.
    Verkstaden ligger bra till och bilen var klar tidigare än jag räknat med. Uppskattade också att han som fixat bilen kom ut i kassan och sa begynnande brister han noterat.

Så jag är mycket nöjd med bemötandet och servicen, enda minuset var priset.
  • Peter N
    Peter N skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bra bemött. Personen i disken/receptionen var extremt trevlig och pålitlig, gav ett seriöst och kunnig intryck
  • Karin H
    Karin H skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Mycket bra hjälp !
    Lämnade in för byte av lampa,nya torkarblad runtom, och oljepåfyllning ! De fixade allt med ett leende medan jag gick o handlade !!
    Service !!
  • Per E
    Per E skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Trevlig personal som vill en väl.
  • Mato B
    Mato B skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Väldigt bra bemötande. Glömde att ringa mig en gång men sånt händer. Trevlig och fokuserad personal.
    Jag hade service på min bil och allt gick jättebra, smidigt och snabbt.
    Bokning, avisering och betalning ligger på högsta nivå.
  • Lars M
    Lars M skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bra service och mottagande hela vägen.
  • Mats P
    Mats P skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Blev mycke nöjd! Bra service och fick tillbaka bilen samma dag 👍
  • Hilde S
    Hilde S skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bra hjälp med allt från småsaker till stora saker. Har positiva upplevelser varje gång då de kunnat blåsa en rejält men inte gjort det så vi har fullt förtroende!
  • Luis A
    Luis A skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bra bemötande och bra utfört arbete på min bil
  • Rolf B
    Rolf B skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Mycket bra! Väl fungerande kundmottagning, utmärkt service.
  • Klas S
    Klas S skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Snäll och trevlig personal. Bra bemötande, bra kundkontakt. Fick dock inte hjälp med det jag skulle då det var billigare och ordna hos en bekant i stället. Men är väldigt nöjd med bemötandet.
  • Eva W
    Eva W skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Service. Snabbt o smidigt. Trevlig personal
  • Pablo M
    Pablo M skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bra snabbt och trevligt. Seriös verkstad

Celsiusgatan 38A, 212 14 Malmö