Alla kategorier Bilverkstad Skåne Malmö Mekonomen Mekonomen Bilverkstad Katrinelund

Mekonomen Bilverkstad Katrinelund

En del av Mekonomenwww.mekonomen.se

Celsiusgatan 38A, 212 14 Malmö — Visa karta

Välkommen till Mekonomen bilverkstad i Katrinelund! Här arbetar kompetenta biltekniker som gör ditt BilLiv enklare!

Vi arbetar alltid med hög kvalité och service för att du som kund ska känna att din bil är i trygga händer. Har du frågor eller funderingar angående din bil är du välkommen att svänga förbi så besvarar vi gärna dessa över en kopp kaffe.

Vi ger dig alltid helhetslösning för att bemöta dina behov och förenkla ditt verkstadsbesök. Som en kvalitetssäkring ger vi dig minst 3 års garanti, och utför alltid service efter biltillverkarens rekommendationer. Vilket innebär att du alltid har kvar din fabriks- och nybilsgaranti på bilen samt får en godkänd stämpel i serviceboken.

Vid service ingår också 1 års vägassistans som gör att du får hjälp vid till exempel punktering, bensinstopp eller motorhaveri. Vill du dela upp betalningen? Vi erbjuder dig 4 månader räntefri delbetalning.

Välkommen in!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 500 kunder tycker om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund

• Fogentreprenören I Vintrie
    Fogentreprenören I Vintrie skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bra personal trevligt välkomst och bra förklaring på vad mekaniken har gjort med bilen
  • Britt-marie S
    Britt-marie S skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Trots lite lång väntetid innan det var vår tid i kön så var bemötande trevligt och reparationen var mycket billigare än väntat.
  • Jan-olof F
    Jan-olof F skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Mkt bra bemötande
    Snabbt åtgärdat haft bilen på rep två gånger
    Bl.a. Bromsklossar o skivor
    Mkt nöjd
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Mycket bra bemötande. Trevlig och hjälpsam personal.
  • Ifri S
    Ifri S skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Service av bil som fungerade bra
  • Zlatko P
    Zlatko P skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Hej jag köpte en xenonlampa av er när jag kom till butiken blev jag väldigt bra mottagen allting gick perfekt hur trevliga som helst fick bilen igen efter en 30 cirka behövde inte åka hem och sen komma igen fantastiskt upplevelsen var mycket bra summa summarum väldigt nöjd med både kundsupporten och verkstaden mvh zlatko
  • Kent K
    Kent K skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bra bemötande vid beställning av jobb på bilen Var där två gånger byte av kammrem och sedan bye av pump till AC samt fick jag låna en hyrbil Bra service båda gångerna
  • Joel F
    Joel F skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Intervallservice på bil. Mycket bra bemötande hela vägen till färdigställt arbete. Mycket bra.
  • Mats S
    Mats S skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Andra gången jag anlitar Mekonomen, blir alltid vänligt bemött, samt uppskattar jag att man får reda på hur mycket rep, kommer att kosta.

Alltså inget att klaga på.
    /Vänligen
  • Monika S
    Monika S skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    ++++++*******+++++*+*****+++++++++
  • Angeliki T
    Angeliki T skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Trevlig o hjälpsam personal!!Good service!!
  • Tore L
    Tore L skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Mycket braservice av kunnig personal
  • Bengt-erik R
    Bengt-erik R skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Fick bra service från början. Kom in och bokade tid, allt gick jätte smidigt trevligt bemött av trevlig personal. Lämnade in bilen på morgonen och den var klar till strax efter lunch så gick väldigt snabbt. Kan verkligen rekommendera mekonomen katrinelund.
  • Linda R
    Linda R skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Jag behövde en årlig service på min volvo s60 -02. När jag ringde fick jag en passande tid snabbt och han gick igenom vad som behövde göras med min bil samt vad det skulle kosta. Priset var ett annat sen, vilket jag inte förstår för ni gjorde det vi kommit överens om.
    Verkstaden ligger bra till och bilen var klar tidigare än jag räknat med. Uppskattade också att han som fixat bilen kom ut i kassan och sa begynnande brister han noterat.

Så jag är mycket nöjd med bemötandet och servicen, enda minuset var priset.
  • Peter N
    Peter N skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bra bemött. Personen i disken/receptionen var extremt trevlig och pålitlig, gav ett seriöst och kunnig intryck
  • Karin H
    Karin H skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Mycket bra hjälp !
    Lämnade in för byte av lampa,nya torkarblad runtom, och oljepåfyllning ! De fixade allt med ett leende medan jag gick o handlade !!
    Service !!
  • Per E
    Per E skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Trevlig personal som vill en väl.
  • Mato B
    Mato B skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Väldigt bra bemötande. Glömde att ringa mig en gång men sånt händer. Trevlig och fokuserad personal.
    Jag hade service på min bil och allt gick jättebra, smidigt och snabbt.
    Bokning, avisering och betalning ligger på högsta nivå.
  • Lars M
    Lars M skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bra service och mottagande hela vägen.
  • Mats P
    Mats P skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Blev mycke nöjd! Bra service och fick tillbaka bilen samma dag 👍
  • Hilde S
    Hilde S skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bra hjälp med allt från småsaker till stora saker. Har positiva upplevelser varje gång då de kunnat blåsa en rejält men inte gjort det så vi har fullt förtroende!
  • Luis A
    Luis A skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bra bemötande och bra utfört arbete på min bil
  • Rolf B
    Rolf B skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Mycket bra! Väl fungerande kundmottagning, utmärkt service.
  • Klas S
    Klas S skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Snäll och trevlig personal. Bra bemötande, bra kundkontakt. Fick dock inte hjälp med det jag skulle då det var billigare och ordna hos en bekant i stället. Men är väldigt nöjd med bemötandet.
  • Eva W
    Eva W skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Service. Snabbt o smidigt. Trevlig personal
  • Pablo M
    Pablo M skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bra snabbt och trevligt. Seriös verkstad
  • Annette P
    Annette P skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Har redan svarat
    Sparar i facebook
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Jag ringde in för få offert på service på min Subaru Forester. Fick pris och tid. Under service fick jag låna bil som mekonomen såg till kunde hantera bilbarnstol. Kunde hämta bilen på eftermiddagen. Fick även besked om att batteriet behövde laddas (över natten) vilket jag tog hand om själv hemma. Inga anmärkningar på bilen.
  • Isabell B
    Isabell B skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Trevligt bemötande, snabb reparation.
    Nöjd med det som gjordes.
  • Camilla Ö
    Camilla Ö skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Trevliga, prisvärda och serviceorienterade.
  • Kenneth G
    Kenneth G skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Besviken på deras Kundservice. Bilen hade ett elfel. Den stod på verkstad fem (!) veckor. Sökte kontakt med verkstadschefen fick ej svar... med påföljd att jag fick framföra meddelanden via Kundservice via växeln (de var alltid hjälpsamma och trevliga dock). Detta inträffade vid minst fyra tillfällen.
    Min bil är vid utlämningen ej färdigmonterad!
    En skyddande motorkåpa av plast som ska sitta överst på motorn ligger på golvet inne i kupe'n.
    Bilstereo fungerade vid inlämning ej vid utmätning.

Vi orkar inte ha med Mekonomen Katrinelund att göra mer. Bilen fungerar för tillfället inte. Den går ej att starta på grund av elfel fortfarande och står nu i garage i avvaktan på att vi hittar en annan bilfirma som hjälper oss lutar åt bilmärkesverkstad.

Det handlar om bilen med ref nr CYN 301 en i övrigt älskad och ovanligt välskött bil.
    Vi är trötta och ganska ledsna.
    (Fakturan betald sen blir det aldrig Mekonomen mer kommer ju givetvis upp alltid när vi träffas i släkten denna sorgliga historia nu och framöver...)

Vänligen

Kenneth Granlund sambo med bilägaren...
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Ett bra och professionellt bemötande. Har använt mig av dem vid två tillfällen för att byta bromsar och en gång för service med min nuvarande bil. Servicen (18000 mil) var ca 500 kr billigare än andra företag jag kontaktat. Hyfsat enkelt att hitta snabba tider och det känns också prisvärt. Jag är nöjd och kommer absolut att fortsätta vända mig till dem.
  • Mats B
    Mats B skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Jag lämnade först in bilen på verkstad för översikt av problemen som jag upplevde. Det var snabb återkoppling.
    Sedan beslutade jag att lämna in bilen för reparation. Det gick snabbt för den professionella personalen att beställa biltillbehör och jag anser att priset var rimligt för det utmärkta jobb de utförde. Snabb service och trevligt bemötande. Rekommenderas starkt!!
  • Michael S
    Michael S skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Superb service. De gav det lilla extra till en gammal, trött och sliten bil.
  • Ana M
    Ana M skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bra bemötande och snabb och bra service 👍🏻
  • Leif K
    Leif K skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    klart positivt som alltid med Bilens årskontroll
    och att de ringer och meddelar statur på bilen och att man borde tex. fixa bromsarna när man ändå har bilen upphissad
    det känns bra och proffsigt
  • Andrés V
    Andrés V skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Det var jättebra, även om det var lite problem med telefon kommunikation.
  • Odd H
    Odd H skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Allt perfekt! Andreas är kanon!
  • Torbjörn C
    Torbjörn C skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Jag fick god servic och bra bemötande.
  • Sophie L
    Sophie L skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Hade uppskattat om ni antecknade ett fel som ni hittade på min bil vid däckbyte
    Ringde tillbaka för att kolla vad felet var och få prisförslag men det fanns inget antecknat om det.
  • Eva L
    Eva L skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Hjälpsamma vid tidsbokningen i samband med byte till sommardäck och byte av halvljuslampa. Vid hämtningen av bilen påtalade de att min kylare läckte vatten samt att jag hade oljud som kom ifrån min vattenpump och att den behövde bytas. Jag är tacksam över att de påtalade problemet så jag kunde boka in ny tid för att åtgärda det.
  • Hans-henrik P
    Hans-henrik P skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bra pris. Bra personal. Fixade t.o.m. lite extra utöver det som skulle fixas, utan extra kostnad. Mycket nöjd och kommer använda verkstaden för framtida justeringar på bilen.
  • Sara L
    Sara L skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Trevligt bemötande, snabb service och lätt att få relevant information.
  • Eva P
    Eva P skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Utmärkt, klara besked och effektiv hantering av ärendet
  • Per L
    Per L skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Snabb kundmottagning på morgonen och det var inga problem att få låna en cykel till jobbet. Ett trevligt telefonsamtal mitt på dagen där man berättade att vindrutetorkarna behövde bytas. Detta hade man glömt att fråga om vid inlämningen utan bara undrat om glödlampor kunde bytas, utifall att.... Prisuppgiften stämde vid uthämtningen av bilen. LLT TILL BELÅTENHET.
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Trevligt bemötande av personalen. Däremot strul med bokning samt felaktigt utsändande av enkät för en helt annan butik.
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Jätte bra service, gick fort att få offert på jobbet och sedan få det fixat. Bytade ljuddämpare.
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Tycker att det fungerade bra med information från verkstad. Dock var jag tvungen att ringa för att höra hur det hade gått.
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Trevligt bemötande men jag fick betala mer för olja än den såldes för i butiken.
  • Dick L
    Dick L skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bra bemötande av alla och snabb service

Celsiusgatan 38A, 212 14 Malmö