Alla kategorier Bilverkstad Skåne Malmö Mekonomen Mekonomen Bilverkstad Katrinelund

Mekonomen Bilverkstad Katrinelund

En del av Mekonomenwww.mekonomen.se

Celsiusgatan 38A, 212 14 Malmö — Visa karta

Välkommen till Mekonomen bilverkstad i Katrinelund! Här arbetar kompetenta biltekniker som gör ditt BilLiv enklare!

Vi arbetar alltid med hög kvalité och service för att du som kund ska känna att din bil är i trygga händer. Har du frågor eller funderingar angående din bil är du välkommen att svänga förbi så besvarar vi gärna dessa över en kopp kaffe.

Vi ger dig alltid helhetslösning för att bemöta dina behov och förenkla ditt verkstadsbesök. Som en kvalitetssäkring ger vi dig minst 3 års garanti, och utför alltid service efter biltillverkarens rekommendationer. Vilket innebär att du alltid har kvar din fabriks- och nybilsgaranti på bilen samt får en godkänd stämpel i serviceboken.

Vid service ingår också 1 års vägassistans som gör att du får hjälp vid till exempel punktering, bensinstopp eller motorhaveri. Vill du dela upp betalningen? Vi erbjuder dig 4 månader räntefri delbetalning.

Välkommen in!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 481 kunder tycker om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund

• Mats P
    Mats P skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Blev mycke nöjd! Bra service och fick tillbaka bilen samma dag 👍
  • Hilde S
    Hilde S skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bra hjälp med allt från småsaker till stora saker. Har positiva upplevelser varje gång då de kunnat blåsa en rejält men inte gjort det så vi har fullt förtroende!
  • Luis A
    Luis A skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bra bemötande och bra utfört arbete på min bil
  • Rolf B
    Rolf B skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Mycket bra! Väl fungerande kundmottagning, utmärkt service.
  • Klas S
    Klas S skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Snäll och trevlig personal. Bra bemötande, bra kundkontakt. Fick dock inte hjälp med det jag skulle då det var billigare och ordna hos en bekant i stället. Men är väldigt nöjd med bemötandet.
  • Eva W
    Eva W skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Service. Snabbt o smidigt. Trevlig personal
  • Pablo M
    Pablo M skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bra snabbt och trevligt. Seriös verkstad
  • Annette P
    Annette P skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Har redan svarat
    Sparar i facebook
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Jag ringde in för få offert på service på min Subaru Forester. Fick pris och tid. Under service fick jag låna bil som mekonomen såg till kunde hantera bilbarnstol. Kunde hämta bilen på eftermiddagen. Fick även besked om att batteriet behövde laddas (över natten) vilket jag tog hand om själv hemma. Inga anmärkningar på bilen.
  • Isabell B
    Isabell B skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Trevligt bemötande, snabb reparation.
    Nöjd med det som gjordes.
  • Camilla Ö
    Camilla Ö skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Trevliga, prisvärda och serviceorienterade.
  • Kenneth G
    Kenneth G skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Besviken på deras Kundservice. Bilen hade ett elfel. Den stod på verkstad fem (!) veckor. Sökte kontakt med verkstadschefen fick ej svar... med påföljd att jag fick framföra meddelanden via Kundservice via växeln (de var alltid hjälpsamma och trevliga dock). Detta inträffade vid minst fyra tillfällen.
    Min bil är vid utlämningen ej färdigmonterad!
    En skyddande motorkåpa av plast som ska sitta överst på motorn ligger på golvet inne i kupe'n.
    Bilstereo fungerade vid inlämning ej vid utmätning.

Vi orkar inte ha med Mekonomen Katrinelund att göra mer. Bilen fungerar för tillfället inte. Den går ej att starta på grund av elfel fortfarande och står nu i garage i avvaktan på att vi hittar en annan bilfirma som hjälper oss lutar åt bilmärkesverkstad.

Det handlar om bilen med ref nr CYN 301 en i övrigt älskad och ovanligt välskött bil.
    Vi är trötta och ganska ledsna.
    (Fakturan betald sen blir det aldrig Mekonomen mer kommer ju givetvis upp alltid när vi träffas i släkten denna sorgliga historia nu och framöver...)

Vänligen

Kenneth Granlund sambo med bilägaren...
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Ett bra och professionellt bemötande. Har använt mig av dem vid två tillfällen för att byta bromsar och en gång för service med min nuvarande bil. Servicen (18000 mil) var ca 500 kr billigare än andra företag jag kontaktat. Hyfsat enkelt att hitta snabba tider och det känns också prisvärt. Jag är nöjd och kommer absolut att fortsätta vända mig till dem.
  • Mats B
    Mats B skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Jag lämnade först in bilen på verkstad för översikt av problemen som jag upplevde. Det var snabb återkoppling.
    Sedan beslutade jag att lämna in bilen för reparation. Det gick snabbt för den professionella personalen att beställa biltillbehör och jag anser att priset var rimligt för det utmärkta jobb de utförde. Snabb service och trevligt bemötande. Rekommenderas starkt!!
  • Michael S
    Michael S skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Superb service. De gav det lilla extra till en gammal, trött och sliten bil.
  • Ana M
    Ana M skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bra bemötande och snabb och bra service 👍🏻
  • Leif K
    Leif K skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    klart positivt som alltid med Bilens årskontroll
    och att de ringer och meddelar statur på bilen och att man borde tex. fixa bromsarna när man ändå har bilen upphissad
    det känns bra och proffsigt
  • Andrés V
    Andrés V skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Det var jättebra, även om det var lite problem med telefon kommunikation.
  • Odd H
    Odd H skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Allt perfekt! Andreas är kanon!
  • Torbjörn C
    Torbjörn C skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Jag fick god servic och bra bemötande.
  • Sophie L
    Sophie L skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Hade uppskattat om ni antecknade ett fel som ni hittade på min bil vid däckbyte
    Ringde tillbaka för att kolla vad felet var och få prisförslag men det fanns inget antecknat om det.
  • Eva L
    Eva L skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Hjälpsamma vid tidsbokningen i samband med byte till sommardäck och byte av halvljuslampa. Vid hämtningen av bilen påtalade de att min kylare läckte vatten samt att jag hade oljud som kom ifrån min vattenpump och att den behövde bytas. Jag är tacksam över att de påtalade problemet så jag kunde boka in ny tid för att åtgärda det.
  • Hans-henrik P
    Hans-henrik P skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bra pris. Bra personal. Fixade t.o.m. lite extra utöver det som skulle fixas, utan extra kostnad. Mycket nöjd och kommer använda verkstaden för framtida justeringar på bilen.
  • Sara L
    Sara L skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Trevligt bemötande, snabb service och lätt att få relevant information.
  • Eva P
    Eva P skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Utmärkt, klara besked och effektiv hantering av ärendet
  • Per L
    Per L skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Snabb kundmottagning på morgonen och det var inga problem att få låna en cykel till jobbet. Ett trevligt telefonsamtal mitt på dagen där man berättade att vindrutetorkarna behövde bytas. Detta hade man glömt att fråga om vid inlämningen utan bara undrat om glödlampor kunde bytas, utifall att.... Prisuppgiften stämde vid uthämtningen av bilen. LLT TILL BELÅTENHET.
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Trevligt bemötande av personalen. Däremot strul med bokning samt felaktigt utsändande av enkät för en helt annan butik.
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Jätte bra service, gick fort att få offert på jobbet och sedan få det fixat. Bytade ljuddämpare.
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Tycker att det fungerade bra med information från verkstad. Dock var jag tvungen att ringa för att höra hur det hade gått.
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Trevligt bemötande men jag fick betala mer för olja än den såldes för i butiken.
  • Dick L
    Dick L skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bra bemötande av alla och snabb service
  • Mats N
    Mats N skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Trevligt och proffsigt bemötande!
  • Linnea J
    Linnea J skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Jag har fått hjälp med felsökning, däckbyte samt däckhotell.
    Bemötandet från företaget har från början till slut varit helt klanderfritt!
  • Bajram M
    Bajram M skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Jag är nöjd med jobbet ni har gjört förutom var ja jag tvungen att lämna bilen två gånger
  • Per-olov O
    Per-olov O skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Fick bytt däck. Snabbt och bra.
  • Susanne P
    Susanne P skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Snabb och smidig service Trevlig personal
  • Erik E
    Erik E skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bra service och trevlig personal. Minus på bristande information om kostnaden för en prisuppskattning på en okänt fel.
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bra bemötande o snabb service samt att man ringde enl avtal
  • Simon Mikael J
    Simon Mikael J skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Snabbt och bra! Trevligt bemötande och tydligt vad som gjorts. Rekommenderar till mina vänner!
  • Anders Gösta T
    Anders Gösta T skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Haft många olika bilar genom åren och alltid haft väl bemötande oavsett problem som uppstått så har ni varit där med en hjälpande hand. Både tanke och hjärta på den bilverkstaden.
    Anders Gösta T gillar detta
  • Kerstin Sofia Elisabeth E
    Kerstin Sofia Elisabeth E skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Har redan skickat är supermöjf
  • Richard L
    Richard L skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Mycket bra mottagande! Hjälpsam personal och sist men inte minst ett väl utfört arbete!
    Hit kommer jag att komma igen vid eventuella fel på min bil!
  • Elin Pernilla O
    Elin Pernilla O skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Mycket nöjd med all hjälp och rådgivning jag fick. Svagt gick det också!
  • Henrik Holger Ivar O
    Henrik Holger Ivar O skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bra kundservice, flexibla för en bra kundlösning. Snabbt och smidigt. Mycket nöjd.
  • Eva Christine B
    Eva Christine B skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Väl mottagen och trevlig kunnig personal. Flexibla.
  • Peter A
    Peter A skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Bra kundbemötande vid bokning och lämning. Något sämre vid hämtning. Tycker att man kan berätta vad som gjorts och inte bar "det står i papperna"!
    Har ett missljud när jag startar bilen som jag inte haft innan och kommer att lämna in bilen igen för genomsyn.
  • Mirko P
    Mirko P skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Trevlig personal som ger tips efter att de utfört arbete!!
  • Jan Anders W
    Jan Anders W skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Har alltid fått proffsig, vänlig o snabb service
  • Heinz Michael A
    Heinz Michael A skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Trevligt bemötande! Något svårt att komma fram på telefon, men fick snabb hjälp.
  • Frida Ingeborg Eva L
    Frida Ingeborg Eva L skrev om Mekonomen Bilverkstad Katrinelund
    Superbra, kändes som att ni gjorde mer än vad jag beställde! Mycket nöjd.

Celsiusgatan 38A, 212 14 Malmö