Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Rågsved Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB
Rekommenderat företag 2015 - Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB

Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB

Magelungsvägen 150, 124 59 Bandhagen — Visa karta

Vi på VR Motor Stockholm AB har extra bred kompetens inom Audi VW Skoda Seat BMW Volvo Saab. Men vi tar självklart hand om just din bil även fast du ej faller in i just den kategorin.

Vi gör service samt reparation på ALLA BILMÄRKEN! Hos oss har du 1 års garanti på utfört arbete samt 3 års garanti på reservdelar!

Med ett Mekonomen kort som du självklart kan ansöka på plats kan du dela upp din betalning 4 månader räntefritt!

Har du bil med garanti så behöver du inte vara orolig att lämna in den till oss för varken service eller reparation, då vi utför ett fackmannamässigt jobb enligt biltillverkarens instruktioner. Samt att alla våra reservdelar är av samma kvalité eller bättre som original. Mer om detta kan du läsa på

Läs vad 26 kunder tycker om Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB

• Crazy F
    Crazy F skrev om Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB
    MYCKET bra kundbemötande! Varför kan inte alla bilverkstäder ta hand om sina kunder så här?
    Lämnade in XC60:an på ganska omfattande reparationer (bromsskivor, fjäderbyte, länkarmsbussningar, damasker etc som behövde bytas) och jag är grymt nöjd med offerten och dess pris SAMT att arbetet genomfördes bra och med rapportering.

Det här var första gången jag var i kontakt med VR Motor AB (fick tips genom rekommendation från 3e part) och det var inte sista gången XC60an fick service här. :-)

@Robin: Fortsätt med det perfekta arbetet ni gör!
  • Christian L
    Christian L skrev om Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB
    Vad ni än gör lämna INTE in bilen på Mekonomen vid Cirkel K(gamla Statoil) i Högdalen/Bandhagen.
    Vi lämnade in vår bil för felsökning av lampor men fick en lista på andra punkter som skulle åtgärdas för tiotusentals kronor. Eftersom det kändes märkligt så tog vi bilen till en annan bilfirma där de gick igenom bilen grundligt och INGA av problemen på listan existerade i verkligheten!!! Buffel, båg och bedrägeri är vad vi har att säga om den Mekonomen!
    2016-05-30 Robin R svarar Christian L
    Hej Christian,

Nu har du gjort bort dig rejält, tråkigt att du inte själv inser det.
    Anmärkningarna som vi hittat och skrivit upp, var något vi gick igenom med dig grundligt efter servicen som du var inne för, men de kanske du har glömt?
    -Backspegel som är missfärgad (inget som du påstår att den är? Vi har ej påtalat att detta skall vara prio för åtgärd)
    -Xenongivare med kontaktstycke som ärjat ihop som vi påpekade för dig (de har du t.o.m bokat reparation för på annan verkstad, men du säger ju att inget av det vi hittade existerar? Hur tänker du nu?

Jag har pratat med verkstaden du lämnat bilen till efter oss, som du även bokat ny tid hos för vissa reparationer som vi gjort anmärkningar på.. Tänk dig för nästa gång du anklagar en firma för "Buffel, båg och bedrägeri"

Vi redogjorde för dig när du hämtade bilen, där du själv frågade vad som var prio.
    Då gjorde vi väldigt klart för dig att vi är väldigt nitiska på alla jobb vi tar in, så det bästa är att du åker och besiktar då det ligger i betraktarens ögon. Men du ville oavsett ha pris på allting. Sagt och gjort så var det de du fick.

Lycka till med din nya bilverkstad!

• Benyoucef K
    Benyoucef K skrev om Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB
    Bra mottagande. God beskrivning av utfört arbete. Och goda råd om det som bör åtgärdas.
  • Tommy E
    Tommy E skrev om Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB
    Det är en fantastisk upplevelse att lämna in bilen här!
  • Tony S
    Tony S skrev om Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB
    Fantastiskt!! Jätte nöjd med servicen från Ro
    bin!
  • Mickael J
    Mickael J skrev om Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB
    Bra att man får en offert innan dom gör jobbet lätt o kontakta bra utförande av jobbet trevliga
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB
    Mycket trevligt kundbemötande och kunnigt folk på verkstan!
  • Helena Å
    Helena Å skrev om Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB
    Mycket trevliga och bra att ha att göra med
  • David R
    David R skrev om Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB
    Excellent service, profesinal staff, competative prices. I have had 2 of my cats looked after by VR Motor AB
  • Johan O
    Johan O skrev om Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB
    Bra som alltid!

Suverän service och snabba som vanligt. Rekommenderas starkt!
  • Albin Y
    Albin Y skrev om Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB
    VR Motor i Älvsjö har en mycket hög servicekänsla, bra priser och de hittade fel på min bil som märkesverkstaden inte hittade under sex års tid.
  • Conny Å
    Conny Å skrev om Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB
    Mycket bra bemötande . Sent däcksbyte från vinterdäck till sommardäck
  • Mattias F
    Mattias F skrev om Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB
    Mkt bra service information vad som gjorts och bör göras.
  • Mesut Ö
    Mesut Ö skrev om Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB
    De är jätte trevliga och hjälper med allt man behöver löser problem på ett bra sätt men lite dyra är de
  • Hanna T
    Hanna T skrev om Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB
    En fantastiskt bra verkstad.Serviceminded och professionella.Du kan lita på att du får rätt pris och denna verkstad ger dig det lilla "extra". Har varit kund i många år och alltid varit supernöjd.
  • Anders N
    Anders N skrev om Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB
    Mycket trevligt bemötande, sakkunnig och rak. Inga lurendrejare där inte. Har kunden i fokus och lyssnar på dennes önskemål.
  • Ulf E
    Ulf E skrev om Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB
    Jättebra bemötande, flexibla, bra pris. Enda anledningen att inte rekommendera dem är att jag inte vill att de ska bli för uppbokade...
  • Nathalie
    Nathalie skrev om Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB
    Superbra verkstad ! Trevliga !
  • Elin H
    Elin H skrev om Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB
    Mycket trevlig kundmottagning, kunniga, snabba och hjälpsamma! Går alltid därifrån jättenöjd därför vänder mig alltid till dom!
  • Albin S
    Albin S skrev om Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB
    Superservice, ordnar allt på nolltid.
    Sist fixade de fram en plastplugg till dragkroken som var helt omöjlig att hitta själv. Och tog 39 spänn för besväret!
    Alldeles för billig service, ni borde höja priserna så man fattar att ni gör ett bra jobb!
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB
    Alltid nöjd. Upplever VR som ärliga och kunniga. Framförallt är Kimmo en jäkel på VW Golf vilket tryggt.
  • Jonna L
    Jonna L skrev om Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB
    Bra service och mycket trevligt bemötande. Känns som de är ärliga i sina rekommendationer och priserna rimliga!
  • Kristofer E
    Kristofer E skrev om Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB
    Alltid bra service, och trevlig kundtjänst!
    Mycket bra kunskap och grymma mekaniker!
  • Ulf R
    Ulf R skrev om Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB
    Servide plus mappning av motor.
    Mycket bra bemötande....snabbt, professionellt och allt har fungerat perfekt.

Återkommer absolut!
  • Kristofer K
    Kristofer K skrev om Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB
    Kan varmt rekommendera Vr motor.
    Pålitliga och kunniga och alltid gjort ett bra jobb med mina bilar!
  • Mattias P
    Mattias P skrev om Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB
    Duktiga och väldigt service inriktade killar som jobbar där! Kommer absolut fortsätta lämna mina bilar dit.

Magelungsvägen 150, 124 59 Bandhagen