Mekonomen Bovallen

Mekonomen Bovallen

mekonomen-tumba.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Mekonomen Bovallen! Vi säljer och byter däck året runt och kan dessutom reparera eller serva din bil när du vill - oavsett vilket bilmärke eller modell du kör. Bra va! När du servar eller reparerar din bil hos oss på ​​Mekonomen Bovallen vill vi att du ska känna dig trygg. Vi har därför extra förmånliga garantier...

406 omdömen om Mekonomen Bovallen

Sedan starten hos Reco 2020

Denice W
Skrev om Mekonomen Bovallen

Väldigt bra bemötande. Trevlig och kunnig personal

Jenny K

Fick tid snabbt, Trevligt bemötande

Birgitta J
Skrev om Mekonomen Bovallen

Bra bemötande och fantastisk service både på bilen och mot mig som kund.

Ekg A

Snabb och bra service✌️😎👍✌️✌️🙌🙌🎉🎉🎂

Aleksandar P
Skrev om Mekonomen Bovallen

Bästa service och underhåll av mitt fordon, fantastiskt bemötande av personal

Lena B
Skrev om Mekonomen Bovallen

Fint bemött ock fint utförd service. Kommer tillbaka.

Göran Å
Skrev om Mekonomen Bovallen

Har inget att klaga på mycket bra mottagande perfekt personal

Rosanna R
Skrev om Mekonomen Bovallen

Blev räddad i sista sekund och fick superbra hjälp sjukt snabbt.

Thommie M
Skrev om Mekonomen Bovallen

Gick att få tid snabbt och bra pris på utfört arbete

Elnature A
Skrev om Mekonomen Bovallen

Mekonomen i Bovallen levererade enastående service genom att slutföra reparationen av bilen på endast en dag, trots att arbetet normalt skulle ta tre dagar. Jag rekommenderar dem starkt!

Angela G
Skrev om Mekonomen Bovallen

Mycket trevligt bemötande från bokningen via telefonen till mötet i verkstaden. Kände mig väldigt välkommen och fick tydlig information hela tiden. Fantastiskt!

Eva L
Skrev om Mekonomen Bovallen

Fick tid fort. Vänligt och trevligt bemötande. Man känner sig nöjd och trygg.

Rainer T
Skrev om Mekonomen Bovallen

Om kundhänsynen, kunskaperna och professionalismen som finns på Mekonomen Bovallen skulle finnas hos fler verkstäder, skulle bilägare börja åka till verkstaden istället för göra en semesterresa. Hälsningar, Elca.

Neil R
Skrev om Mekonomen Bovallen

Professionell och effektiv service.

Seman H
Skrev om Mekonomen Bovallen

Super trevliga, bra service. Gjorde service och är jätte nöjd

Anders B
Skrev om Mekonomen Bovallen

Blev rekommenderad av en vän att testa mekonomen och har bara gott att säga - var 1a gången min BMW inte var på märkesverkstad.

Lmm A
Skrev om Mekonomen Bovallen

Svårt och hitta den kunskapen dessa kilar har samt en service på en annan nivå!!

Hartvig P

BRA PERFEKT REPARATION. KUNNIG OCH VÄNLIG PERSONAL TACK IFRÅN HARTVIG

Sara N
Skrev om Mekonomen Bovallen

De är första gången jag besökte Mekonomen lämnade bilen på service. Fick ett jätte bra service utav killarna .Kommer definitivt att rekommendera till vänner och kommer absolut att serva bilarna hos dem. Mvh Sarah

Bo W
Skrev om Mekonomen Bovallen

Gjort service på bilen, bra bemötande o bra information vad dom gjorde👍 återkommer

Ferhat T
Skrev om Mekonomen Bovallen

Hade problem med min Volvo V60, gick till Mekonomen Bovallen för felsökning. Fick ett jätte bra bemötande och fick en tid för lagning ganska fort, är super nöjd med besöket.

Arval A
Skrev om Mekonomen Bovallen

Fantastiskt service och bemötande. Fick även låna bil av verkstaden under tiden dem lagade bilen. /David

Futuremile A
Skrev om Mekonomen Bovallen

Väldigt proffsigt och trevlig personal tack till alla som jobbar där.

Pbbs A
Skrev om Mekonomen Bovallen

Snabbt och enkel, bra service.

Prima H
Skrev om Mekonomen Bovallen

Gick snabbt och smidigt att boka tid via nätet. Trevlig personal, lösningsorienterad och snabb hjälp. Väldigt nöjd med mitt besök och kommer definitivt tillbaka.

Strängnäs A
Skrev om Mekonomen Bovallen

Proffsigt bemötande , samtliga som jobbar på mekonomen Bovallen uppfattar jag som kunniga och problemlösningsinriktade Vettiga pengar för vettigt utfört jobb Har servat och reparerat alla våra firmabilar och privata här och det funkar bra ! // Tony Olofsson

Mats L
Skrev om Mekonomen Bovallen

Jag blev väldigt bra bemött i telefon. Fick en tid väldigt snabbt, bara några dagar efter.. Ville ha en service samt kamremsbyte. Nöjd med arbetet. Trevlig oersonal.

Mats Lennart N
Skrev om Mekonomen Bovallen

Rekommenderar alla till denna verkstad. Hög kvalitét rakt igenom och mycket god service. Tack igen, på återseende!

Katarina C
Skrev om Mekonomen Bovallen

Bra arbete och fin service på alla sätt. Nöjd rakt igenom.

Frej R
Skrev om Mekonomen Bovallen

Alltid trevliga och gör sitt bästa för att lösa problem så snabbt som möjligt. Bra service och problemfritt.

Hf A
Skrev om Mekonomen Bovallen

Sån bra service! Har lämnat in min bil där tidigare och jag är alltid lika nöjd.

Dan A
Skrev om Mekonomen Bovallen

Snabb och bra service!! Tusen Tack!!

Julia B
Skrev om Mekonomen Bovallen

Var inne för service på bilen. Bemötandet var bra och hanteringen snabb.

Kaj N
Skrev om Mekonomen Bovallen

Bilservice 1000 mil. Perfekt service och bemötande. Under mina 60 år som bilägare tillhör ni de främsta som servat alla mina bilar.

Ulf Å
Skrev om Mekonomen Bovallen

Proffsigt bemötande vid byte av bromsklottsar bak. Snabbt smidigt och prisvärt

Loudridge H
Skrev om Mekonomen Bovallen

Johnny är otroligt hjälpsam och trevlig. Kan bara rekommendera denna verkstad. Har alltid fått bra hjälp och bra bemötande!

Stefan S
Skrev om Mekonomen Bovallen

Trevliga, lösningsorienterade, håller vad dom sagt

Lydia M
Skrev om Mekonomen Bovallen

Jätte trevligt bemötande. Min bil var bokad för service jag fick riktigt bra och mycket snabb service.

Kaleem B
Skrev om Mekonomen Bovallen

One of the best place to come and get your car fixed.The staff is very friendly,takes care of car in a very good manner.Highly Recommendable spot

Karl B
Skrev om Mekonomen Bovallen

Vänligt och professionellt bemötande. Vi var mycket nöjda med vårt första besök i Bovallen och återkommer gärna vid behov.

Björn J
Skrev om Mekonomen Bovallen

Bra bemötande kunnig personal. Så e super nöjd

Regal A
Skrev om Mekonomen Bovallen

Dom är extremt duktiga, trevliga, prisvärda och snabba! Allt löser sig alltid på rätt sätt och dom är extremt pålitliga och det är svårt att hitta en sådan verkstad nuförtiden. Det är synd att det inte finns fler sådana verkstäder som Mekonomen Bovallen. Topp !

Karl Ö
Skrev om Mekonomen Bovallen

Mycket bra service och ett trevligt bemötande.

Björn H
Skrev om Mekonomen Bovallen

Superproffs trevligt bemötande och snabba!

Anna M
Skrev om Mekonomen Bovallen

Alltid flexibla med tider och gör jobbet snabbt och korrekt. Jag är mycket nöjd och kommer vara en fortsatt trogen kund.

Samir O
Skrev om Mekonomen Bovallen

Jättebra bemötande och service!

Ronnie H
Skrev om Mekonomen Bovallen

Vet inte riktigt vad som hände men här sitter jag nu med ett brett leende över hela ansiktet efter ett verkstadsbesök ....tror faktiskt att min V50 ler lite också om du frågar mig :) . Ingen flashig lokal direkt men mysig och en personlig service som verkligen värmer. Pris och utfört arbete då ? Prisvärt och minst sagt väl utfört arbete ( skruvade själv tidigare). Fick tillbaka bilen tidigare än väntat också........:) . Är du på väg hit så kanske vi ses....för nu är det dags för min Kia att få omvårdnad här också. Stort tack till er alla på Mekonomen Bovallen. Tjingeling

Erling H
Skrev om Mekonomen Bovallen

Mycket trevlig och hjälpsam personal! Pga det otillgängliga läget svårt att ta sig därifrån och dit för hämta sin bil, utan bil, men toppenbra att bli körd till och från stationen! Vet ännu inget om själva servicen på bilen, men jag fick ett seriöst intryck av John(?)!

Jasmin A
Skrev om Mekonomen Bovallen

Bästa personalen, snabba och smidigt att boka tid hos dem!

Karin E
Skrev om Mekonomen Bovallen

Bra service Håller vad som var sagt