JKs bil & motor

JKs bil & motor

www.mekonomen.se
  • BadgeEightYears

Jks bil & motor är en Mekonomenverkstad som grundades 2013. Vi hade redan då en grundregel: att bemöta kunden som vi själva vill bli bemötta och att göra ett snabbt, prisvärt och väl utfört arbete. Vi har som mål att ha allt under samma tak i vårt företag så småningom. Detta mål vi nästan uppnått. Vi utför det mesta inom bil...

981 omdömen om JKs bil & motor

Sedan starten hos Reco 2017

Angelica S
Skrev om JKs bil & motor

Trevlig personal och bra bemötande. De hjälper en när man behöver hjälp. En bra verkstad!

Inge-Gerd J
Skrev om JKs bil & motor

Mycket trevligt.. Vi hade höga förväntningar eftersom en kompis rekommenderat Jockes verkstad. Fick byta olja och filter. Har mer som skall servas på gång.

Pär W

Fantastiskt trevligt bemötande super

Lena E
Skrev om JKs bil & motor

Hej ! Blev väldigt trevligt bemött av kvinnan som satt i kundservice . Hon hade ett varmt bemötande och bjöd på kaffe medan jag väntade . Killen från verkstaden kom ut och informerade mej om ett fel de upptäckt och frågade om det trots detta var aktuellt att byta däck . Viktig information för mej . Upptäckte kvällen innan besöket att där satt ett spik i ena sidan sommardäcket . Frågade om de kunde fixa det med . Tänkte rent tidsmässigt men det var inga problem utan de fixade det med Byte till sommardäck

Hans H
Skrev om JKs bil & motor

Trevligt bemötande, bra läge lätt att komma till. Saknade ett protokoll på vilka kontroller som utfördes . Ser helst att man blir tilltalad ned sitt tilltalsnamn som är Thomas och inte Hans, väldigt oproffsigt.

Svar från JKs bil & motor

Hej Thomas, Vad gäller protokoll så skall du givetvis få ett sådant, det skulle du ha fått när du var här. Kontakta oss så hjälper vi dig att få det på momangen. Vad gäller namnet så är det som så att vårt system lägger in alla namnen på en person, likväl mellannamn som förnamn och efternamn. Det framgår tyvärr inte vilket som är tilltalsnamn och vi beklagar att det blev ett oproffsigt intryck när vi valde fel mellan det först angivna namnet Hans som sedan följs av Thomas och Åke.

Sture Lennart F
Skrev om JKs bil & motor

Utgår från att servicen av bilen är gjord på bästa sätt. Trevligt bemötande av tjejen i kundmottagningen.😃

Bengt Åke Roger A
Skrev om JKs bil & motor

Bra kund bemötande, fick jobbet gjort

Emma Z
Skrev om JKs bil & motor

Trevlig bemötande både när man lämnade in bilen å hämtade upp den. Men fanns bara en nackdel å de va att man kunde åtminstone ha låst bilen även om de är osannolikt att bilen blir stulen eller att saker i den kan bli stulen på så vis

Svar från JKs bil & motor

Hej Emma, Vi ber verkligen om ursäkt för att vi missade att låsa din bil! Det är noga hos oss att göra det nämligen. Berörd personal har fått tillsägelse!

Eva Kristine T
Skrev om JKs bil & motor

Jag hade förväntningar att man spolar av den värsta smutsen på vinterdäcken innan de slänger in dom i bagaget. Speciellt med tanke på att det var snöslask på morgonen när de byttes. Nu fick bilen rengöras.

Svar från JKs bil & motor

Hej, Vi beklagar verkligen detta! Ni skulle minst ha fått däcken i däckpåsar! Vi kollar på detta internt och lovar dig att det inte kommer att hända igen.

Annie L
Skrev om JKs bil & motor

Mycket väl bemötande, snabba och bra pris!

Per O
Skrev om JKs bil & motor

Nathalie är en pärla i fronten🤩 grabbarna på golvet är väldigt proffsiga och vet vad dem sysslar med. 5/5✌️

Lorentz R
Skrev om JKs bil & motor

Var inne för hjulskifte. Gick snabbt och smidigt. Allt bra.

Nils Erik O

Bra service. Mycket vänligt bemötande

Bengt W
Skrev om JKs bil & motor

Trevligt bemötande av tjejen i kundmottagningen, som bjöd på kaffe medan jag väntade. Hade höga förväntningar, eftersom jag anlitat verkstan tidigare. En ledljusramp installerades med utmärkt resultat, trots lite strul på vägen.

Kristian L
Skrev om JKs bil & motor

Bra service. Trevlig personal.

Lars A

Noggrant utfört arbete. Priset var också bra. Rekommenderas varmt

Jimmy F
Skrev om JKs bil & motor

Proffsigt bemötande från alla i personalen. Utmärkt service, från inlämning till hämtning av vårt fordon. Tydlig och rimlig offert och en gedigen omtanke om kunden och vårt behov. Det var varken första eller sista gången jag och min fru använder JK:s.

Mats M
Skrev om JKs bil & motor

Bra bemötande såväl inför, under som efter genomförd service

Lars Johan Fredrik K

Alltid tillmötesgående och serviceminded. Ser till kunden. Rekommenderas varmt

Mats-Göran L
Skrev om JKs bil & motor

Jag blev väl bemött, och hade önskemål om att få problemet löst inom en viss tid. Detta löstes med proffsighet och med god marginal. Så jag är jätte nöjd.

Bengt Sigvard Andr L
Skrev om JKs bil & motor

Alltid toppen service 👌🏻 bästa bilverkstaden

Ingrid S
Skrev om JKs bil & motor

Blev bemött bra men det var delade meningar med besiktningen och er fast att allt skedde i februari. Blev lite paff när jag bara skulle byta en lampa och att ni såg så många andra fel. Vet inte vem som man rättar sig efter. Anklagar ingen båda kanske har rätt. Blev en tankeställare. Mvh.

Mats P
Skrev om JKs bil & motor

Bra bemötande och snabb service. Bytte det på bilen som behövdes samma dag.

Lars G
Skrev om JKs bil & motor

Väldigt service vänlig god kontakt med kunden gör bra jobb bättre än man trodde.

Gnter Tobias P
Skrev om JKs bil & motor

Jag blev bemött på ett glatt, välkomnande, professionellt & informativt sätt. Jag förväntade mig en ordentlig service & professionell genomgång av bilen & det fick jag. Jag köpte service av bilen samt kontroll av några saker jag önskar få fixat efter besiktning av bilen. Allt genomfördes bra & bemötandet var bra & jag är nöjd på alla sätt & vis. Jag återkommer till JKs bil & motor.

Kjell R

Väldigt duktiga trevliga proffsika

Lars Gösta Håkan P
Skrev om JKs bil & motor

Toppen service, man får besked direkt vad det kostar

Lena R
Skrev om JKs bil & motor

Blev mycke bra bemött i receptionen o killen som serva bilen prata jag med mycke tillmötesgående Så det blir fler turer till mekonomen! 👍

Hans V
Skrev om JKs bil & motor

Snabb service med tydliga offerter som skickas ut via sms. Trevligt bemötande. Det som drar ner betyget är priset och vid två offerter går det endast att acceptera totalen i sin helhet. Offerterna måste avvisas även om man accepterar en. Det hade varit lättare om man kunde välja alternativ direkt. Kommer absolut att vända mig hit igen.

Eva Carina F
Skrev om JKs bil & motor

Perfekt! Bra bemötande och flexibilitet i tidsbokningen.

Maher B
Skrev om JKs bil & motor

Bra service och duktiga personal.

Sandor B
Skrev om JKs bil & motor

Trevligt bemötande, bra service! Prisvärt!

Knut Håkan G
Skrev om JKs bil & motor

Fixade några småfel och besiktigade bilen. Helt ok

Marita B
Skrev om JKs bil & motor

Mycket bra bemötande. Helnöjd.

Sonja T
Skrev om JKs bil & motor

Mycket trevligt bemötande, fick den hjälp jag behövde😃

Marita F
Skrev om JKs bil & motor

Trevlig,hjälpsam personal. Snabb hjälp Bra återkoppling.

Bengt A

Alltid trevliga och tillmötesgående

Per L
Skrev om JKs bil & motor

Bra bemötande bra utfört arbete, bra information vad som behövs göras.

Linda S
Skrev om JKs bil & motor

Trevligt bemötande. Bra utfört jobb. Bytt avgassystem. 3500:- för 1,5 timmars jobb är en ganska rejäl timpeng, vilket känns lite väl saftigt. Det blir tyvärr till att kolla upp det med andra konkurrenter till nästkommande jobb nu till våren. Mvh Anton

Leif A
Skrev om JKs bil & motor

Batteribyte som fixades på kort varsel. Smidigt och snabbt åtgärdat. Trevlig personal och jag blev helnöjd.

Jonas C
Skrev om JKs bil & motor

Super bra bemött precis som vanligt.

Lars J
Skrev om JKs bil & motor

Mycket trevlig personal och bra service.

Carl B
Skrev om JKs bil & motor

Mycket nöjd, bra service, håller vad som är sagt

Eva Carina R
Skrev om JKs bil & motor

Supertrevligt bemötande av alla i butiken och verkstad. Ett ställe jag alltid rekommenderar Vänligen CaRina

Jill O
Skrev om JKs bil & motor

Mycket bra! Behövde byta batteri samma dag och det hjälpte dom mig med. Väldigt snällt att dom försökte lösa det direkt.

Steen H
Skrev om JKs bil & motor

Dyrt batteri men snabb hjälp att få det bytat. Modtagning på jk pratar väldig mycket telefon så att man som kund får vänta länge. Reservdelar jobbar mycket snabbare.

Svar från JKs bil & motor

Hej, Vi beklagar att du fick vänta länge. Vi är medvetna om att väntetiden kan bli lång när det är högtryck, men vi gör vårt bästa för att kunna hjälpa er kunder så fort som möjligt. Tack så mycket för din ärliga recension!

Bo Christer K
Skrev om JKs bil & motor

Mycket bra service alltid bra personal Mycket nöjd

Adrian B
Skrev om JKs bil & motor

Gott bemötande, proffsiga +++. Lätt att boka på nätet, snabb återkoppling. Quick fix med bilen

Jens T
Skrev om JKs bil & motor

Bra bemötande samt bra service👍

Mats H
Skrev om JKs bil & motor

Trevligt bemötande och bra med fast pris fastän arbetet tog längre tid för mekaniker.