Mekonomen Norrtull

Mekonomen Norrtull

www.mekonomennorrtull.se
  • BadgeTwelveYears
1 216

Välkommen till oss på Mekonomen Norrtull! Du hittar oss på Sveavägen 159, vid Norrtull i Stockholm. Här kan du få service eller reparera din bil oavsett modell eller märke. För att du ska känna att bilen är i trygga händer får du alltid 3 års garanti på både jobb och reservdelar. Dessutom har vi förmånliga priser på originalreservdelar,...

1216 omdömen om Mekonomen Norrtull

Sedan starten hos Reco 2015

Hemsö A
Skrev om Mekonomen Norrtull

Väldig enkla att ha att göra med och hjulskiftet har jag inget att anmärka på. Kan starkt rekommendera.

Karin B
Skrev om Mekonomen Norrtull

Alltid bra hjälp. Trevligt bemötande och en påse bilar som väntar när man hämtar bilen

Disponent P

👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

Camilla E

Trevligt bemötande. Rekommenderas.

Ingrid Elizabeth E
Skrev om Mekonomen Norrtull

Bra. Snabbt att få tid. Saknar dock att man inte kan ringa direkt till denna bilverkstad utan måste maila.

Tom B
Skrev om Mekonomen Norrtull

Dom hade inte noterat beställning av tvätt

per b
Skrev om Mekonomen Norrtull

Snabbt och bra jobb. Prisvärt!

Pia H
Skrev om Mekonomen Norrtull

Ni hjälpte mig snabbt med offert när jag kom direkt från besiktningen, tack för det! Jag kunde hämta bilen bara nån dag senare, bra och snabb service.

Svensk A

Fast and great service ! Thumbs Up

Peter L
Skrev om Mekonomen Norrtull

Fungerar alltid smidigt och bra

Rks A

Väldig bra service!!! Rekommenderar

Hiraku A
Skrev om Mekonomen Norrtull

Friendly, client oriented, low prices compared to others but at the same time high quality workshop

Brödernas A
Skrev om Mekonomen Norrtull

Alltid super bra service, Jakob och Glebb är otroligt proffsiga och service vänliga

Anton B
Skrev om Mekonomen Norrtull

Mycket trevlig och duktig personal

Anders C
Skrev om Mekonomen Norrtull

Höll avtalade tider och uppskattad kostnad. Trevligt bemötande och såvitt jag kan bedömma korrekt och snabbt genomförda uppgifter.

Bahman K
Skrev om Mekonomen Norrtull

Har anlitat Mekonomen i 10-15 år och är alltid lika nöjd.

Jakob B
Skrev om Mekonomen Norrtull

Trevlig personal. Tyvärr - som med alla bilrelaterade företag - alldeles för mycket papper. Jobba med digitalisering! Dessutom bör det framkomma en totalsumma som man godkänner digitalt - inte bara delsummor.

Mtr A
Skrev om Mekonomen Norrtull

Bra service och bra bemötande och snabba åtgärder. Vi är väldigt nöjda med Mekonomen

Patrick J
Skrev om Mekonomen Norrtull

Trevlig och tillmötesgående personal.

Birgitta B
Skrev om Mekonomen Norrtull

Bättre kommunikation med kunden per telefon eller sms Mycket vänlig och tillmötesgående personal och framförallt service minded

Anders Å

Bra sakkunnigt bemötande! Känns tryggt

Fredrik B
Skrev om Mekonomen Norrtull

Alltid jättetrevligt bemötande och bra och snabb hjälp

Sasa P
Skrev om Mekonomen Norrtull

Trevliga och kompetenta. Fick bilen samma dag.

I
Skrev om Mekonomen Norrtull

Bra bemötande som vanligt, Mekonomen Norrtull har skött mina bilar i ca 10 år, gör alltid ett bra jobb.

Emma B
Skrev om Mekonomen Norrtull

Blev lite dyrt men det var nog nödvändigt, annars bra

Harald S
Skrev om Mekonomen Norrtull

Blev dyrare än vad som först var sagt i bokningen. Inget extra var gjort dock, bara lite svårare än beräknat.

Annette W
Skrev om Mekonomen Norrtull

Jag blev vänligt och korrekt bemött. Förväntade mig professionell bedömning av skadan och snabb åtgärd. Tyckte att jag fick det. Min bil blev bärgad till Mekonomen efter ett motorstopp.

Inger H
Skrev om Mekonomen Norrtull

Fick snabbt hjälp och återkoppling. Reparationen var också snabb. Mycket bra bemötande på alla sätt.

Elin K

Rekommenderar ej vidare tyvärr

Marielle T
Skrev om Mekonomen Norrtull

Bra pris (halva mot annan verkstad) för hjulbalansering. Snabbt jobb. Flexibla.

Niclas W

Alltid hjälpsamma och trevliga

Angela S
Skrev om Mekonomen Norrtull

Snabb och grym service! Trevligt bemötande!

Luciana M
Skrev om Mekonomen Norrtull

Trevlig mottagande, hjälpsam, kunniga. Problemet åtgärdades (förhoppningsvis)

Mats B
Skrev om Mekonomen Norrtull

Trevlig och tillmötesgående personal och bytet av lampor gjordes snabbt.

Miriam K
Skrev om Mekonomen Norrtull

Snabbt, enkelt, bra bemötande!

Inger S
Skrev om Mekonomen Norrtull

Toppen! Snabb tidsbokning. De tog hand om bilen exakt på tiden. Reparationen var klar på utsatt tid. Trevligt och vä nligt bemötande, En kille i kundreceptionen körde upp min bil ända till utgången. Mycket prisvärda reparationer. Det fanns kaffe. Enda nackdelen är att det är krångligt att ta sig ner och upp - men som sagt - stort tack för både reparationer och att jag fick hjälp med ”uppkörningen”. Kommer anlita dem igen vid behov! /Inger Söderlund

Lars A
Skrev om Mekonomen Norrtull

Mycket trevlig och hjälpsam personal. Fixar service och reparationer snabbt och proffsigt till bra pris. En bättre verkstad är svår att hitta.

Karin H
Skrev om Mekonomen Norrtull

Bra bemötande, smart system och bilen blev klar snabbt med nytt däck efter jättepunktering!

Peter C
Skrev om Mekonomen Norrtull

Bra bemötande och problemet med dragkroken löstes galant till rimligt pris.

David O
Skrev om Mekonomen Norrtull

Snabb service, trevligt bemötande enkel kommunikation

Karin T
Skrev om Mekonomen Norrtull

Trevligt bemötande och tydlig kommunikation. Enda som drar ner lite är att de är lite svåra att komma i kontakt med.

Hans L
Skrev om Mekonomen Norrtull

Fin service och bra bemötande. Bra jobb till bra pris.

Claes H
Skrev om Mekonomen Norrtull

Vi blev tvugna att byta tid, vilket fixades vänligt och snabbt. Enkelt batteribyte som visade sig vara krångligt med vår bilmodell; dessförinnan hade inhämtning av lämpligt batteri gått snabbt. Därför tog det sin tid, vilket är helt OK. Arbete och bemötande bra, liksom exakt överenskommet pris. Vi är m a o helt nöjda. Lokalerna kunde vara fräschare.

Oscar F
Skrev om Mekonomen Norrtull

Bra bemötande. Hade inga större förväntningar, det hela gick fort och bra lite dyrt kanske.

Nike L
Skrev om Mekonomen Norrtull

Snabb och effektiv service och bra pris

Lena K
Skrev om Mekonomen Norrtull

Så himla bra bemötande och service

Bengt S
Skrev om Mekonomen Norrtull

Glad att dom kunde hjälpa mig när min bil gick sönder då jag ej bor i Stockholm. Verkstaden på söder jag ringde först var otrevliga. Verkstaden i Skärholmen lovade vid första samtalet med nån men sen hade dom inte tid. Kommunikationsproblem. Så tack för mycket vänligt bemötande på Norrtull.

Inger L
Skrev om Mekonomen Norrtull

Trevlig telefonkontakt vid bokning trots strul med bärgningstjänsten.Mycket bra service vid hämtning.Trevlig personal och rätt kostnad enligt förhandsoffert.

Taipei S
Skrev om Mekonomen Norrtull

Alltid snabba och effektiva! Byte av ABS-givare denna gång. Fixat över dagen.

Gustaf T
Skrev om Mekonomen Norrtull

Vår bil hade motorproblem men tyvärr gick det inte att laga. Detta visade sig först efter ”ingreppet” som Mekonomen Norrtull gjorde men Mekonomen Norrtull gav sig inte. De felsökte och felsökte, de kallade in specialister på vårt märke och de transporterade t.o.m. iväg bilen till specialistverkstad, tyvärr utan att hitta felet. De gav inte upp och de tog inget extra betalt för alla timmar de lade ned utan hade hela tiden yrkesstolthet och kundnöjdhet i fokus. Jag har svårt att tro att särskilt många verkstäder hade agerat...