Mekonomen Nynäshamn

Mekonomen Nynäshamn

Ring 08-520 148 00 www.mekonomen.se

Välkommen till Mekonomen i Nynäshamn! Här hos oss i verkstaden servar vi alla sorters bilar, gamla som nya, och alla bilmärken. Våra tekniker och mekaniker har lång erfarenhet av bilar och god kompetens när det kommer till modern teknik och IT. Här får du alltid minst tre års garanti på utfört arbete. Dessutom får du en stämpel...

270 omdömen om Mekonomen Nynäshamn

Christina D
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Mycket trevlig och hjälpsam personal

Speedy Bilservice Högdalen
4.8/5 i betyg av 4087 omdömen 4.8 av 4087 omdömen

Trevligt bemötande snabb hjälp.

Lars Anders E Lars Anders E
Jan H
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Tillförlitligt mycket bra bemötande god service trevlig personal

Vesa Tuomas K
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Kundservice var jätte bra och ingen problem med bilen

Speedy Bilservice Arninge
4.9/5 i betyg av 197 omdömen 4.9 av 197 omdömen
BadgeFourYears

Bytte Broms belägg och broms skivor, bra kundbemötande, kunde utförligt o bra visa exakt vad som gjorts och vad som bytts samt påvisa hur pa

Holger Gunnar B Holger Gunnar B
Erik Gösta Roland B
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Kontaktade Mekonomen då jag hade problem med att bagageluckan låste sig i låst läge. Efter felsökning konstaterades att den troligaste anledningen var mekaniskt fel på öppningsknappen på bagageluckan. Den byttes ut och hitintills fungerar låsningen normalt. Jag är sedan tidigare nöjd med kundmottagandet och reparationer som Mekonomen i Nynäshamn utfört. Roland Bagge Kund

Mats Olof A
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Snabbt, kunnigt och effektivt!

Speedy Bilservice Haninge
4.8/5 i betyg av 1097 omdömen 4.8 av 1097 omdömen

Kunnig personal, bra service

Borrexpress S Borrexpress S
Bruno Mikael Wilhelm L
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Snabb och bra service. Trevlig personal, både i kundtjänst och på verkstaden.

Karolina Kristina Irene V
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Gott bemötande. Snabba. Bra service. Dock något dyra.

Mekonomen Hemmesta
4.7/5 i betyg av 1278 omdömen 4.7 av 1278 omdömen

Alltid bra bemötande och bra service!

Jonathan David H Jonathan David H
Anna Maria Z
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Byte av bromsar. Trevligt bemötande.

Ulla Kerstin P
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Snabb och smidig service vänligt och professionellt bemötande Tack

Speedy Bilservice Vällingby
4.8/5 i betyg av 2364 omdömen 4.8 av 2364 omdömen

Aldrig haft bättre service än såhär. Inga dolda avgifter, snarare tvärtom! Dom drar av ingrepp från fakturan man redan skrivit på om dom vi

Kjell Thommy C Kjell Thommy C
Ida Charlotta H
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Bokade service inom rimlig tid. Trevligt bemötande, bra pris och billig hyrbil.

Hans Joel S
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Jag bokade tid och lämnade in min gamla Saab 9-5 -00 för service på Mekonomen Nynäshmn då jag hört att alla är så nöjda med just Mekonomens verkstäder. Jag hade en besiktninganmärkning på handbroms höger bak. Servicetekninkern konstaterade att allt i bakbromsarna behövde bytas; 7000kr inkl. nollning av 2:an. Tyvärr ville Mekonomen ha 1200kr för bara felsökningen (ändå okej). Jag köpte skivor, belägg och bromsbackar på Biltema för 1100kr och fick handräckning av brorsan. Sen ombesiktning med rabatt-biljett (som man alltid får i brevlådan) för 149kr.

Timmy Michael H
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Årets service fick bli hos dom servicemedveta grabbarna på Mekonomen Nynäshamn. Fick en tid inom väldigt rimlig gräns och bilen var klar på bara ett par timmar.

Elena Maria E
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Jag anlitar (tyvärr) ofta Mekonomens mekaniker. Har alltid varit nöjd med arbetet, bemötandet och priset som är rimligt. De håller mig informerad om när arbetet är klart, är flexibla med tider, svarar snabbt i telefon. Jag får alltid ett personligt bemötande och de fixar lånebil.

Eric Christer J
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Bra positivt bemötande, snabb och bra service dukti personal

Carl Kjell Morgan K
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Fick en ledramp monterad på min Kia, samt en glödlampa bytt på kurvljuset. Mycket trevlig personal och bra service.

Kaj B
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Jag är mycket nöjd med både personal och arbetet dom har gjort med min bil. Hjälpsamma och trevliga, känns tryggt som kund och kommer att återvända till Mekonomen. Med vänlig hälsning!

Jenny G

Snabba, trevliga och proffsiga 👌🏻

Bo Göran R
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Reparation släpkärra. Bemötande: Som man vill ha det,okomplicerat flexibelt och trevligt kundbemötande!

Bo Gustav Krister N
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Proffsigt bemötande hela vägen från kundmottagning, problemanalys,prisförslag till överlämnandet av efterbesiktad körklar bil med fungerande livspuzzel för kunden under verkstadstiden då lånebil finns tillgänglig.

Egelberg R
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Super! Jättefint bemötande, proffsig och kunnig mekaniker som fixade bilen till ett vettigt pris.

Solveig Elisabeth V
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Bra telefonkontakt innan inlämning. Fel på telefonsvarare. Under lunch får man veta öppettider, dock ingenting om lunch. sen kopplar den ned. Bra inlämning, reparation och hämtning.

Monica Marisol L
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Fick hjälp med felsökning och kontakt med annan mekonomen butik. Fick jättebra bemötande när bilen bärgades till Mekonomen i Nynäshamn, kostnadsförslag och råd till vad som behövdes göras. Mekonomen i Nynäshamn har levt upp tilo mer än mina förväntningar och jag kan rekommendera dem varmt till andra. Jättetrevlig personal och kundbemötande från start till slut.

Toivo Lennart V
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Utmärkt bemötande varje gång. Inga långbänkar, beräknad rep.tid stämmer.

Carl Gunnar M
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Service och reservdelar. Allt igenom bra och mycket tillmötesgående.

Fanny Amanda S
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Mycket Bra service och bemötande! Det känns verkligen seriöst.

Johan Anders A
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Helt ok med bra service och förhållandevis kort väntetid. Men som stamkund borde man slippa att "tigga" sig till lite rabatt.

Jöns Otto E
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Bra bemötande , informerade om den åtgärd som skulle göras.Kostnaden för reparationen något hög

Torsten Hemming Å
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Trevligt bemötande snabb hjälp vid akuta ärenden som byte av glödlampor batteribyte inför besiktning m.a.o kalas

Sven Christer H
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Mekonomen i Nynäshamn är helt oslagbara. Från chef till receptionist. Alltid bra bemötande o bra service. Vid service blir man alltid kontaktad om det upptäckts andra eventuella saker som behövs åtgärdas. Kan bara säga Bäst är dom.

Maria Kristina S
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Bra bemötande. Bra mekaniker som fixade en annan sak som var fel som han upptäckte när han lagade det "riktiga " felet.

Karin Birgitta N
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Gick in till lokala mekonomens verkstad och beställde servicetid på plats. Två meckar satt och fikade bakom disk och kunde svara på frågor, tjejen som bokade hade full koll. Fick tid två dagar efter. Lämna på morgonen, hämta efter sms på eftermiddagen. Priset jag fått, var priset jag betalade. Alltid för dyrt iofs, men det är det ju överallt. Egentligen varken bra eller dåligt. Tjänsten levererades som utlovat, precis som i vilken t ex matvarubutik som helst. Ex: vill köpa mjölk, köper mjölk, får mjölk, god mjölk, nöjd. Som det ska va, helt enkelt.

Britt Marie H
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Hjälpsam och vänlig personal . Gick snabbt att få tid för service.. Mvh Britt-Marie

Peter N
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Härlig service och skapliga priser.Mycket tillmötesgående personal.

Olof Jonny F
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Byte av backspegel' Trevlig personal som inger förtroende. Gott kaffe. Känns som man gärna återkommer. Det var inte Jonny utan Kerstin som var på Mekonomen.

Peter B
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Oerhört tillmötesgående och hjälpsamma. Jobbet blev gjort helt enligt överenskommelse och jag är mycket nöjd med min kontakt med Mekonomen i Nynäshamn, rekommenderar dom starkt!

Magnus Per Olof W
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Bra bemötande vid fråga om kostnader vilket ledde till bokning för service som sköttes snabbt och smärtfritt

Karin Maria A
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

De har bytt vindrutespolarpump. Fick snabbt tid och det blev klart över dagen. Smidigt att kunna lämna bilen innan de öppnar.

Per Robert B
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Mekonomen i Nynäshamn har nu fått tredje försöket av mig. Samtliga tre ggr har h kostnader ökat ifrån det ursprungliga förslaget. Senast byte av handbromsvajer kostnad efter mekinspektion 2700 + 600 kr telefon. Vid betalning 4400kr ???? En timme efter det muntliga priset på reparationen. Jag kommer aldrig att anlita Mekonomen mer. Då priset för reparationer alltid tycks öka med minst en fjärdedel ifrån kostnadsförslag till betalning. De har vid ett annat tillfälle för 4år sedan haft sönder bildelar utan att erkänna. MVH Robert Bard

Svar från Mekonomen Nynäshamn

Hej Robert, det är tråkigt att höra att du inte är nöjd. Vad gäller dina bromsar så krävdes det mer delar än du fick offert på. Vi hade vid bokningstillfället meddelat att bromsarna är svåra att prissätta då dom består av många delar bak. Att det tillkommer delar under reparation (eftersom vi måste lämna 3års garanti på våra arbeten) händer tyvärr ibland. Mekanikern hade under reparation ringt till er och diskuterat detta . Vi beklagar det eventuella missförstånd som uppstått och vi korrigerade även priset vid avhämtning...

Ewa G
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Lätttillgänglinga, trevlig bemötande. Gav råd och tips. Ordnar snabbt en ledig tid vid behov. Gjort service, byte av dä ck, lampa mm. God work!

Alice Rose-marie J
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Bra bemötande. Trevlig personal.

Carlsson N
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Bra bemötande 0ch bra service!

Per Anders G

Mycket Bra god julöllllööllllll

Anders Olof N
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Jag har funnit personalen vara mycket hjälpsam och trevlig.

Anders Gunnar J
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Alltid trevliga och hjälpsamma och gott bemötande. Har däckhotell med byten på Mekonomen.

Göran Olof A

Tack fin servis Göran andersson

Lars Erik J
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Snabb hjälp med enklare problem. Trevlig och serviceinriktad personal. Har vid flera tillfällen framhållit de positiva kontakterna när jag diskuterat service av bilar med bekanta.

Karl Erik Gustav A
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Jag har tre bilar som Mekonomen tar hand om. Jag har köpt avancerade åtgärder och ordinarie service program för Seat, BMW 530 X-drive och Audi A6 Allroad. Från tillbehörsbutiken har jag köpt torkarblad, takbox, tvättmaterial. Mina affärer med Mekonomen har med tiden ökat från första kontakten som var en enstaka men kvalificerad åtgärd till att idag vara min helhets leverantör när det gäller bilservice och underhåll. I Nynäshamn finns det gott om bilverkstäder, varför det blev Mekonomen beror på ett personligt bemötande,...

Anna Helena D
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Mycket bra bemötande! Vill alltid det bästa! Tryggt!

Astrid Birgitta J
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Jag har bla bytt olja,avgasrör och det sista var bromsskivor och batteri. Varje gång har jag mött respekt och trevligt bemötande.

Susanne Laila Soledad V W
Skrev om Mekonomen Nynäshamn

Man har mycket servicevillig personal som verkligen får mig som kund att känna mig välkommen och väl omhändertagen. Kompetensen är hög Priserna modesta