Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Mekonomen Mekonomen Yehlove Gärdet

Mekonomen Yehlove Gärdet

En del av Mekonomenwww.mekonomen.se

Tegeluddsvägen 82, 115 28 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Mekonomen bilverkstad i Gärdet! Här arbetar kompetenta biltekniker som gör ditt BilLiv enklare!

Vi arbetar alltid med hög kvalité och service för att du som kund ska känna att din bil är i trygga händer. Har du frågor eller funderingar angående din bil är du välkommen att svänga förbi så besvarar vi gärna dessa över en kopp kaffe.

Vi ger dig alltid helhetslösning för att bemöta dina behov och förenkla ditt verkstadsbesök. Som en kvalitetssäkring ger vi dig minst 3 års garanti, och utför alltid service efter biltillverkarens rekommendationer. Vilket innebär att du alltid har kvar din fabriks- och nybilsgaranti på bilen samt får en godkänd stämpel i serviceboken.

Vid service ingår också 1 års vägassistans som gör att du får hjälp vid till exempel punktering, bensinstopp eller motorhaveri. Vill du dela upp betalningen? Vi erbjuder dig 4 månader räntefri delbetalning.

Välkommen in!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 460 kunder tycker om Mekonomen Yehlove Gärdet

• Ann Christina N
    Ann Christina N skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Bra hjälp snabbt, även om fyndet i min motor blev trist och dyrt. Trevligt bemötande.
  • Agneta Stigsdotter S
    Agneta Stigsdotter S skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Trevligt bemötande och snabbt jobb.
  • Claes Carl Mikael K
    Claes Carl Mikael K skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Vi fick en tid mycket snabbt vilket var oerhört viktigt för oss. Mycket trevligt bemötande och flexibel betalningsform.
  • Andres Viktor J
    Andres Viktor J skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Det var en mycket bra upplevelse och ni fixade min dörr snabbt!
  • Ingela Louise Inez H
    Ingela Louise Inez H skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Fantastiskt trevlig personal och bra service!
  • Toni Cathrine O
    Toni Cathrine O skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Väldigt bra. Kanske bättre att tidsplanering för service görs på respektive service ställe i stället för centralt.
  • Sten Sture Vilhelm N
    Sten Sture Vilhelm N skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Bra bemötande och hjälp i em ganska akut situation. Professionella
  • Per Krister F
    Per Krister F skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Mycket bra mottagande av proffsig och trevlig personal. De beställda reparationerna blev mycket bra. Tyvärr gick en nivåsensor sönder under hanteringen, men det kan inte Mekonomen klandras för. Den hade antagligen gått sönder nästa gång bilen hissades upp. På det stora hela är jag mycket nöjd!
  • Maria Kristina S
    Maria Kristina S skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Gick snabbt och smidigt. Höll den uppskattade kostnaden.
  • Ann-charlotte Maria B
    Ann-charlotte Maria B skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Helt ok service! Snabba men väldigt dyra.
  • Peter Douglas H
    Peter Douglas H skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Upplevelse vid service av Jeep.
    Allt gick smidigt och bra.
    Alla var mycket tillmötesgående både vid bokning och på verkstaden.
  • Jan Peter L
    Jan Peter L skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Bra service och ett väl utfört arbete
  • Harriet Beatrice A O
    Harriet Beatrice A O skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    God service, väl utfört arbete och proffsigt.
  • Roland N
    Roland N skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Det verkar vara en bra verkstad med väl utfört arbete .
  • Nils Anders Morgan E
    Nils Anders Morgan E skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Bra att man håller mer än man lovar. Bra flexibilitet.
  • Per Robin N
    Per Robin N skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Bra bemötande, inget att anmärka på i service, lite dyrare än de flesta Mekonomenverkstäder.
  • Ulf Gösta S
    Ulf Gösta S skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Bra bemötande och service åtgärdar snabbt och effektivt
  • Ulla Marie Elisabeth H
    Ulla Marie Elisabeth H skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Trevligt personligt bemötande. Enkelt att boka. Bra jobb såvitt jag förstår.
  • Peter V
    Peter V skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Bilservice.

Fick ingen info när bilen var klar att hämta. Personalen försökte debitera ett högre belopp än vad som offererats. Ingen genomgång av serviceprotokollet.
  • Stefan M
    Stefan M skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Bra bemötande till ett konkurrenskraftigt pris
  • Manetos Ab M
    Manetos Ab M skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Bra och tydlig kommunikation med tider och priser innan jobbet gjordes. Lika tydligt och bra sms när det var dags att hämta bilen, tillsammans med öppettid. I mitt fall var jag ombud, men med tydligheten gick allt snabbt och galant. Trevligt bemötande fick jag också.
    Enda förbättringspotentialen för Er som jag kan komma på för tillfället avser info om var Ni parkerat bilen. Då det var mitt första besök hos Er, blev det en hel del gående fram och tillbaka. Det fanns många andra pilar och skyltar, men Er lyste med sin frånvaro. Lycka till!
  • Erland Mats Olof H
    Erland Mats Olof H skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Bästa servicen och trevligt bemötande
  • Jan H
    Jan H skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Stort plus för att jag fick en tid efter 7 dagar jämfört med 30 dagar hos Audi
  • Peter A
    Peter A skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    En verkstad med kunnig personal bra priser och ett trevligt bemötande.
  • Lars Mikael B
    Lars Mikael B skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Snabbt, bra och seriös hantering och hjälp med mitt problem. Toppenbra service och bemötande
  • Ted Wilhelm H
    Ted Wilhelm H skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Toppen med sms-tjänst tycker jag :)
  • Nicklas L
    Nicklas L skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Bra bemötande men bedrövligt utfört arbete! Skulle göra en andra service på bilen vilket inkluderade oljebyte i växellådan(automat). Dom verkar ha dragit åt pluggen för hårt vilket gjorde att en packning sprack och oljan läckte sakta men säkert ur. Slutade med att jag fick bogsera bilen till närmaste verkstad. När dom ringde och sa att dom fyllt upp med olja igen och bilen var klar så tog det bara 50 meter innan jag märkte att det fortfarande var samma problem! Dom förklarade då att det hade kommit luft i systemet och behöll bilen några dagar till.
    Det lilla positiva i detta är att dom bjöd på hyrbil samt hade tvättat bilen när jag hämtade den.

Kommer aldrig lämna bilen till Mekonomen igen och verkligen inte rekommendera det till andra!
  • Johan F
    Johan F skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Bra och snabb service, men långt ifrån billigt.
  • Ahmad M
    Ahmad M skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Dom var mycket hjälpsamma och duktiga och snabba
  • Johan L
    Johan L skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    De skulle fixa min backspegel. De gjorde det, men 2h efter att jag hade hämtat bilen så lossnade den igen. Jag fick då åka tillbaka. Det var ett enkelt misstag, men jag förväntade mig en ursäkt i någon form och det fick jag inte.
  • Henrik G
    Henrik G skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Tog kontakt för felsökning av knakande bakvagn Volvo V70.
    Bemöttes mycket bra och fick god hjälp. Fina lokaler ger proffsigt intryck. Tillmötesgående personal. Felet identifierades men verktyg fanns inte hemma för att avhjälpa och därför valde jag att inte återkomma för reparation utan ta det på Volvo i samband med service istället.
    Allt väldigt bra, betyget dras endast ned av att verktyg ej fanns tillgängligt.
  • Kerstin J
    Kerstin J skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Snabb och effektiv service, mycket vänligt bemötande.
  • Ann A
    Ann A skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Very helpful, quick and not expensive
  • Per R
    Per R skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Hade bokat ombesiktningstid direkt efter servicen på Mekonomen Tegeluddsvägen. När jag skulle hämta bilen före besiktningstiden så visade det sig att Mekonomen hade fixat ombesiktningen och dessutom bjöd de på den kostnaden. Fantastiskt! Garanterat att jag kommer tillbaka vid nästa tillfälle.
    /Stefan, supernöjd kund!
  • Deniz P
    Deniz P skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Mycket hjälpsamma & Trevliga samt bra service
  • Märta N
    Märta N skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Gott snabbt och vänligt bemötande. Kanske dyrt (med hänsyn till bilens ålder och skick) men sannolikt prisvärt. Återkommer nog för service inför besiktning
    mvh
    Rolf Nylén (hustru kan inte på grund av ögonskador inte längre köra)
  • Sven J
    Sven J skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Mycket gott bemötande, jag är helnöjd och kommer gärna tillbaka
  • Sara N
    Sara N skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Utlovat arbete var inte utfört.
  • Claudia F
    Claudia F skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Trevlig personal och bra service. Dock svårt att få tid.
  • Anna S
    Anna S skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Dåligt betyg då de smsar fel personer!
  • Eva Z
    Eva Z skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Jag blev peofessionellt bemött och bilen blev färdig i tid.
    Dessutom litade man på att jag skulle betala
    (Hade fel kort med när jag skulle hämta bilen)
  • Martin L
    Martin L skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Jeg må si at gutta på verkstedet er fantastisk flinke og har god peiling på deler og feilsøking, noe som kan gjøre handelen biligere. Men prisene er fortsatt litt for stive. Jeg vet at det er fordi verkstedet ligger i stockholm men, 750kr for å slette en airbag feil melding er litt i drøyeste laget for meg. Jeg sparte 4000 kr på å ta reg reim skift med akkurat samme kvalitet på delene hos solna bil teknikk. Servicen hos mekonomen gärdet er helt premium. Men prisen kan diskuteres
  • Eva S
    Eva S skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Jättebra service! Fick hjälp både med justeringar på bilen och besiktning i anslutning till detta, värdefullt.
  • Carl M
    Carl M skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Rätt snabbt åtgärdat, hyggligt prisestimat.
  • Strands Fordonskomponenter
    Strands Fordonskomponenter skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Snabb och proffsig service. Kommer definitivt lämna bilen där igen!
  • Carl-johan D
    Carl-johan D skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Bra service och återkoppling för att det skulle ta längre tid än beräknat, skulle vara fint med en mindre kompensering för fördröjningen då man blir väldigt handikappad utan bil
  • Leif S
    Leif S skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Bra!
    Jag hade en felsökning frånAudi men
    Fickbetala en felsökning mmed samma svar från Audi
    Aom 374
  • Sidney R
    Sidney R skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Snabbt, bra och trevligt bemötande.
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Fick en snabb tid för däckbyte samt hade en dialog då min bil tyckte jag skulle serva den medan jag själv var skeptisk vilket även Mekonomen var.
  • Lindgren & Co B
    Lindgren & Co B skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Mycket bra service, snabb hantering och trevligt bemötande från början till slut.

Tegeluddsvägen 82, 115 28 Stockholm