Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Mekonomen Mekonomen Yehlove Gärdet
Rekommenderat företag 2016 - Mekonomen Yehlove Gärdet
Rekommenderat företag 2015 - Mekonomen Yehlove Gärdet

Mekonomen Yehlove Gärdet

En del av Mekonomenwww.mekonomen.se

Tegeluddsvägen 82, 115 28 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Mekonomen bilverkstad i Gärdet! Här arbetar kompetenta biltekniker som gör ditt BilLiv enklare!

Vi arbetar alltid med hög kvalité och service för att du som kund ska känna att din bil är i trygga händer. Har du frågor eller funderingar angående din bil är du välkommen att svänga förbi så besvarar vi gärna dessa över en kopp kaffe.

Vi ger dig alltid helhetslösning för att bemöta dina behov och förenkla ditt verkstadsbesök. Som en kvalitetssäkring ger vi dig minst 3 års garanti, och utför alltid service efter biltillverkarens rekommendationer. Vilket innebär att du alltid har kvar din fabriks- och nybilsgaranti på bilen samt får en godkänd stämpel i serviceboken.

Vid service ingår också 1 års vägassistans som gör att du får hjälp vid till exempel punktering, bensinstopp eller motorhaveri. Vill du dela upp betalningen? Vi erbjuder dig 4 månader räntefri delbetalning.

Välkommen in!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 434 kunder tycker om Mekonomen Yehlove Gärdet

• Nicklas L
    Nicklas L skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Bra bemötande men bedrövligt utfört arbete! Skulle göra en andra service på bilen vilket inkluderade oljebyte i växellådan(automat). Dom verkar ha dragit åt pluggen för hårt vilket gjorde att en packning sprack och oljan läckte sakta men säkert ur. Slutade med att jag fick bogsera bilen till närmaste verkstad. När dom ringde och sa att dom fyllt upp med olja igen och bilen var klar så tog det bara 50 meter innan jag märkte att det fortfarande var samma problem! Dom förklarade då att det hade kommit luft i systemet och behöll bilen några dagar till.
    Det lilla positiva i detta är att dom bjöd på hyrbil samt hade tvättat bilen när jag hämtade den.

Kommer aldrig lämna bilen till Mekonomen igen och verkligen inte rekommendera det till andra!
  • Johan F
    Johan F skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Bra och snabb service, men långt ifrån billigt.
  • Ahmad M
    Ahmad M skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Dom var mycket hjälpsamma och duktiga och snabba
  • Johan L
    Johan L skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    De skulle fixa min backspegel. De gjorde det, men 2h efter att jag hade hämtat bilen så lossnade den igen. Jag fick då åka tillbaka. Det var ett enkelt misstag, men jag förväntade mig en ursäkt i någon form och det fick jag inte.
  • Henrik G
    Henrik G skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Tog kontakt för felsökning av knakande bakvagn Volvo V70.
    Bemöttes mycket bra och fick god hjälp. Fina lokaler ger proffsigt intryck. Tillmötesgående personal. Felet identifierades men verktyg fanns inte hemma för att avhjälpa och därför valde jag att inte återkomma för reparation utan ta det på Volvo i samband med service istället.
    Allt väldigt bra, betyget dras endast ned av att verktyg ej fanns tillgängligt.
  • Kerstin J
    Kerstin J skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Snabb och effektiv service, mycket vänligt bemötande.
  • Ann A
    Ann A skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Very helpful, quick and not expensive
  • Per R
    Per R skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Hade bokat ombesiktningstid direkt efter servicen på Mekonomen Tegeluddsvägen. När jag skulle hämta bilen före besiktningstiden så visade det sig att Mekonomen hade fixat ombesiktningen och dessutom bjöd de på den kostnaden. Fantastiskt! Garanterat att jag kommer tillbaka vid nästa tillfälle.
    /Stefan, supernöjd kund!
  • Deniz P
    Deniz P skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Mycket hjälpsamma & Trevliga samt bra service
  • Märta N
    Märta N skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Gott snabbt och vänligt bemötande. Kanske dyrt (med hänsyn till bilens ålder och skick) men sannolikt prisvärt. Återkommer nog för service inför besiktning
    mvh
    Rolf Nylén (hustru kan inte på grund av ögonskador inte längre köra)
  • Sven J
    Sven J skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Mycket gott bemötande, jag är helnöjd och kommer gärna tillbaka
  • Sara N
    Sara N skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Utlovat arbete var inte utfört.
  • Claudia F
    Claudia F skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Trevlig personal och bra service. Dock svårt att få tid.
  • Anna S
    Anna S skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Dåligt betyg då de smsar fel personer!
  • Eva Z
    Eva Z skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Jag blev peofessionellt bemött och bilen blev färdig i tid.
    Dessutom litade man på att jag skulle betala
    (Hade fel kort med när jag skulle hämta bilen)
  • Martin L
    Martin L skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Jeg må si at gutta på verkstedet er fantastisk flinke og har god peiling på deler og feilsøking, noe som kan gjøre handelen biligere. Men prisene er fortsatt litt for stive. Jeg vet at det er fordi verkstedet ligger i stockholm men, 750kr for å slette en airbag feil melding er litt i drøyeste laget for meg. Jeg sparte 4000 kr på å ta reg reim skift med akkurat samme kvalitet på delene hos solna bil teknikk. Servicen hos mekonomen gärdet er helt premium. Men prisen kan diskuteres
  • Eva S
    Eva S skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Jättebra service! Fick hjälp både med justeringar på bilen och besiktning i anslutning till detta, värdefullt.
  • Carl M
    Carl M skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Rätt snabbt åtgärdat, hyggligt prisestimat.
  • Strands Fordonskomponenter
    Strands Fordonskomponenter skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Snabb och proffsig service. Kommer definitivt lämna bilen där igen!
  • Carl-johan D
    Carl-johan D skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Bra service och återkoppling för att det skulle ta längre tid än beräknat, skulle vara fint med en mindre kompensering för fördröjningen då man blir väldigt handikappad utan bil
  • Leif S
    Leif S skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Bra!
    Jag hade en felsökning frånAudi men
    Fickbetala en felsökning mmed samma svar från Audi
    Aom 374
  • Sidney R
    Sidney R skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Snabbt, bra och trevligt bemötande.
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Fick en snabb tid för däckbyte samt hade en dialog då min bil tyckte jag skulle serva den medan jag själv var skeptisk vilket även Mekonomen var.
  • Lindgren & Co B
    Lindgren & Co B skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Mycket bra service, snabb hantering och trevligt bemötande från början till slut.
  • 30.000 Öar
    30.000 Öar skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    The best. Varför skall man köra någon annanstans.
  • Lars Henrik N
    Lars Henrik N skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Fick hjälp ganska fort men inte roligt när reparations kostnaderna blev så höga hos er. Trodde ni skulle vara billigare!
    Blev också överraskad att få ett skambud för köp av min bil av er reparatör.
    Nej blir inte mekonomen igen någonsin!
  • Erik L
    Erik L skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Bra och snabb service till rätt pris.
  • David B
    David B skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Boka tid var enkelt och fick tid inom en vecka. Svårt att säga något om lagningen då jag har lämnat in bilen två gånger tidigare på en annan bilverkstad så jag hoppas det ska hålla denna gång. Bra på att återkoppla samt trevliga och bra service i övrigt. Det var som ett litet minus var felsökningskostnaden då jag visste vad felet var men annars bra.
  • Lidingö Vikings Hockey
    Lidingö Vikings Hockey skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Bra service och trevlig personal. Bilen var klar snabbt. Något dyrt
  • Bo R
    Bo R skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Goda och timliga upplevelser cccccvvvvvvvvvv
  • Liber Avem
    Liber Avem skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Bemötsndet har varit proffsigt och bra. Rekommenderas.
  • Nils W
    Nils W skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Vänligt bemötande, snabb och puktlig service.
  • Gunilla G
    Gunilla G skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Jag var bara där och hämtade mina vinterdäck. Det var enkelt och smidigt.
  • Lina K
    Lina K skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Trevligt och professionellt bemötande
  • Anna L
    Anna L skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Mycket bra. Snabb service från telefonen till det var klart. Trots extrajobb blev allt klart samma dag
  • Eva C
    Eva C skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Allt fungerade bra enda problemet var att hitta en parkering
  • Finn A
    Finn A skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Jag tyckte det va bra i början med sen så sög det och ni sa att det va okej att köra men det gick inte att köra
  • Kaj F
    Kaj F skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Bra mottagande snabb service, bra jobb
  • Sven R
    Sven R skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Efter många om och men lyckades man hitta mina dubbdäck som var oåtkommliga pga Sandhamnsgatsns konkurs. När de väl hade funnit dem så fungerade allt riktigt bra. Tillslut ett vänligt bemötande och fin service. Tack för att de dessutom bytte min halvljuslampa utan kostnad. Pga att de hade bytt densamma 6 mån tidigare. Snyggt jobbat.
    Mvh OMT 095
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Jag har blivit mycket väl och professionellt
    bemött och har deponerat mina däck för fortsatt gott samarbete !
    Tack och God Jul !!!
    Mvh Kerstin Hjelt
  • Folke H
    Folke H skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Snabbt och effektivt. Bra bemötande och trevlig personal. Högsta betyg.
  • Hans L
    Hans L skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Jag har blivit bra bemöt och fick en tydlig bild av vad det skulle kosta mvh Erik
  • Kersti S
    Kersti S skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Hjälpsamna, medkännande, trevliga, snabba. Trots krångel med ett företag som man fuck ta lver ufrpn på grund av konkurs och den oförutsedda arbetsbelastningen vid snöoväder och brådskande däckbyten.
  • Peter F
    Peter F skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Jag är nöjd och det fungerade bra.
  • Anders E
    Anders E skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Bra bemötande och med fokus på att lösa problemet. Svårt att få direktkontakt med verkstaden, hög arbetsbelastning. Felet åtgärdat och vad som åtgärdats beskrevs bra.
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Hej Toppenbra sllting telefonmötet vid bokning Möte på plats Att de hsr lackverkstad var extra bra Trevligt bemötande vid inlämning och vid gärning
    toppenbra
  • Annika T
    Annika T skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Jag är jättenöjda med servicen o behandlingen Av min bil. Tack
  • Jan W
    Jan W skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Bra kundmottagande vid inlämning - positivt överraskad
    Tyvärr kunde man inte sitt jobb och det slutade med att jag lämnade in bilen till annan verkstad som ordnade det(mekonomen stod för kostnaden). Mest irriterande var att man försökte övertyga om att allt var ok flera gånger(kunde inte lufta bromsarna)
  • Hans G
    Hans G skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Bra service. Tjänstvilliga. Raska.
  • Ralf K
    Ralf K skrev om Mekonomen Yehlove Gärdet
    Mycket bra, trevliga killar,snabb och effektiv service

Tegeluddsvägen 82, 115 28 Stockholm