Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Täby Mekonomen Mekonomen Yehlove Täby

Mekonomen Yehlove Täby

En del av Mekonomenwww.mekonomen.se

Stockholmsvägen 100-102, 187 30 Täby — Visa karta

Välkommen till Mekonomen bilverkstad i Täby! Här arbetar kompetenta biltekniker som gör ditt BilLiv enklare!

Vi arbetar alltid med hög kvalité och service för att du som kund ska känna att din bil är i trygga händer. Har du frågor eller funderingar angående din bil är du välkommen att svänga förbi så besvarar vi gärna dessa över en kopp kaffe.

Vi ger dig alltid helhetslösning för att bemöta dina behov och förenkla ditt verkstadsbesök. Som en kvalitetssäkring ger vi dig minst 3 års garanti, och utför alltid service efter biltillverkarens rekommendationer. Vilket innebär att du alltid har kvar din fabriks- och nybilsgaranti på bilen samt får en godkänd stämpel i serviceboken.

Vid service ingår också 1 års vägassistans som gör att du får hjälp vid till exempel punktering, bensinstopp eller motorhaveri. Vill du dela upp betalningen? Vi erbjuder dig 4 månader räntefri delbetalning.

Välkommen in!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 651 kunder tycker om Mekonomen Yehlove Täby

• Bengt F
    Bengt F skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Ny kåpa til sidospegel. Fick hjälp med spraymålning och montering. Snabbt, effektivt, enkelt og bra service och ett mkt trevligt bemötande. Mekonomen Täby. Har nyttjat er service tidigare och hade därför höga förväntningar - vilka visade sig bli infriade med råge återigen! Tack!
  • Roger Christian L
    Roger Christian L skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    En varningslampa lyste och jag kunde åka direkt till verkstaden där de kontrollerade felet och konstaterade att det inte var ett allvarligt fel utan att det gick att köra med bilen. Jag fick en tid en vecka senare för reparation.
    Bra service tycker jag.
  • Helene N
    Helene N skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Perfekt bemötande och utförd service
  • Sara W
    Sara W skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Hade bilen inlämnad på service. Bokade via mail och fick mycket snabbt och trevligt svar på min förfrågan. Priset stämde överens med det utlovade, bilen var klar i tid och mig veternes så gjordes allt som behövdes. Jag är mycket nöjd!
  • Ulf F
    Ulf F skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Otroligt bra bemötande först o främst, men det kanske viktigaste var att jobbet blev gjort som man kan förvänta sig. Andra gången på kort tid o är så nöjd. Inte sista gången
  • Mary Ann Elisabeth C
    Mary Ann Elisabeth C skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Rep. av.av katalysator gick snabbt och bra
    Peugeot ansåg att det var omöjligt att byta eftersom reserdelen inte längre fanns lager. Men Mekonomen lyckades.
    Bravo!
  • Cathrin A
    Cathrin A skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Köpte en lampa av ointresserad säljare. frågade om hjälp m installation. Hänvisades då till verkstan utan info om att om man bokar tid för lampbyte så måst man även köpa en lampa!!
    Jag hade ju just köpt en lampa så vad skulle jag med den till. Var alltså tvungen att köpa lampa + lampbyte. Sedan stå i kö i försäljnings kön igen för att lämna tillbaka den första lampan.
    Usel kundkontakt o information!
  • Rolf B
    Rolf B skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bra service och mottagande.
    Mess när bilen var klar
  • Marie Eva-lena L
    Marie Eva-lena L skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Strul med bokningen inledningsvis. Därefter var bilen inte klar på samma dag, utan först dagen efter. Inget besked om detta från verkstan utan jag fick själv ringa när kl började närma sig 16.30. När jag sedan hämtade bilen hade mekanikern orsakat repor i lacken vä bakskärm. Slutade med att verkstan ska bjuda på nästa service, men jag tror inte att han anlitar dem igen.
  • Stig Gunnar B
    Stig Gunnar B skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Mycket trevlig och proffsig kontakt. De gjorde en felsökning av bl.a. AC på en äldre bil. De avrådde från vidare åtgärd eftersom det ekonomiskt inte hänger ihop. Det var seriöst och gör att jag gärna kommer tillbaka.
  • Malin T
    Malin T skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Fick omedelbar hjälp med lossat avgasrör inför förestående resa. Ovärderligt! Så schyst!
  • Stephen P
    Stephen P skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Väldigt "service minded" och konkurrensmässiga priser.
  • Nils Lennart H
    Nils Lennart H skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Montering av bromsvajar på min nya släpvagnaxel samt justering av bromsar.
    Vid hämtning av båtsläpet var nödbromsen aktiverad.
    2017-09-04 Mekonomen BilLivet Sisjön svarar Nils Lennart H
    Hej. Vi lagar inte släpvagnar här så det måste blivit något fel i utskicket. Ska be Reco ta bort denna och skicka om till berörd verkstad.
  • Karin Marianne B
    Karin Marianne B skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Jobbet var inte klart i utsatt tid. Kompenserades dock med lägre pris.
  • Laura Maria Christina C
    Laura Maria Christina C skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Mycket nöjd. Bilen har inte havererat än så det känns ju lovande
  • Conny T
    Conny T skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Mitt helhetsintryck av besöket hos mekonomen var bra, så bra att jag förmodligen anlitar dem även nästa gång som jag behöver anlita en bilverkstad.
  • Johan H
    Johan H skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bara bra! Blev positivt överraskad vid åtgärd som omfattade åtgärda plötsligt uppkommet problem med avgasrör. Från smidigt bemötande till genomförd service. Utöver att flexibelt ta sig an min bil inför semesterresa (klämde s a s in den i schemat trots brist på mekaniker) så bemödade sig mekanikern att efteråt provköra tillsammans med mig, hissa upp bilen och visa utförd åtgärd. Fantastisk service helt enkelt. Ovanligt. Mekanikern var tydligen från (tror jag) mellanöstern, ev arabland och verkade ganska nyanställd men väldigt duktig, van, kunnig OCH ville verkligen hjälpa till att lösa det akuta problemet och lyckades. För en av ytterst sällsynta gånger lämnade jag en bilverkstad och var riktigt nöjd kund. Akutsituation, flexibilitet, snabbt och korrekt plus vänligt. 5 av 5 p.
  • Hans-ove V
    Hans-ove V skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Trevligt bemötande och bra service
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Fick mycket bra hjälp påverksaden med byte av bromsklossar. Fick vänta ganska länge innan jag fick en tid på verkstaden och missade sedan min bokning pga att jag tog fel på dag. Verkstaden var dock mycket trevliga och hjälpte mig trots att jag kom en hel dag för sent! Tusen tack för det! Ett tips: skicka gärna ut ett sms som påminnelse i förväg eller ring om kunden inte kommer. Jag har bara 2 min till verkstaden och hade kunnat komma in till den bokade tiden om någon påmint mig och upplyst mig om att jag tagit fel på dag. Tack igen för att ni ordnade det i alla fall!
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bra bemötande. Byte av främre o mellersta ljuddämparna.
  • Karin Ö
    Karin Ö skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bokade service till min Seat hos Mekonomen. Fick ett pris direkt som stämde helt (så har tyvärr inte varit fallet på andra verkstäder). Fick ett SMS när bilen var klar. Smidigt.
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Ok, snabbt o bra kanske lite dyrt?!
  • Majed S
    Majed S skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Det var snabbt och bra service.
    Jag är nöjd fast det var för dyrt.
  • Tord M
    Tord M skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Mycket proffsigt och trevligt!!
  • Katarina C
    Katarina C skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Fantastiskt! Professionella, lyhörd o gjorde en bra återkoppling kring det som var åtgärdat på min bil.
    5 av 5 möjliga-toppbetyg!
    Med vänlig hälsning,
    Katarina
  • Nils J
    Nils J skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Blev inte informerad om en kraftig försening, men er representant hanterade det mycket bra och jag är mycket nöjd och kommer att,väha er nästa gång också.
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Mycket bta och snabbt jobbat. Stor service på en Toyota Yaris.
  • Jenny M
    Jenny M skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Första service. Bra bemötande från bokningen och mottagningen. Bonus att bilen blev tvättad!! Kanske kunde den fått bli rengjord inuti också...😊
  • Eva G
    Eva G skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Min sidoruta rasade ihop. Jag bokade tid. Jag lyckades efter några dagar fatta att det var vajern som gått av. Jag berättade det när jag lämnade in bilen på morgonen. På kvällen var bilen klar. Skodas dörrar tål dåligt att öppnas. Så nu hänger reglaget till sidobackspeglarna på trekvart. Det åtgärdade man inte.
  • Jon B
    Jon B skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Dr löste problemet men det tog lång tid och kostnaden kändes inte alls rimlig.
  • Per B
    Per B skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    BRA bemötande från början till slut!
    Flexröret.
    Positivt
  • Johan E
    Johan E skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Service av personbil. Lätt att vid personligt besök boka och få prisuppgift. När sedan servicen drog ut på tiden ordnade verkstaden snabbt fram en hyrbil till dess servicen var klar.
  • Bo S
    Bo S skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    När jag väl fick tag i personal var bemötandet gott. Men det tog mer än en veckas konstanta kontaktförsök innan jag fick ett svar på fråga om hur det gick med mitt hjullager. Extremt irriterande. Jag kommer inte anlita Mekinomen igen.
  • Anders D
    Anders D skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Trevligt bemötande vid tisbonningen, tjejen för är NKT servicemibded. Ni höll tiden för reparationen. Allt var mkt bra
  • Linda H
    Linda H skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Superbra bemötande! Proffsigt och lätt att få kontakt om man undrar något under arbetets gång
  • Malin N
    Malin N skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Anlitade Mekonomen för reparation av min bil. Jag är nöjd nöjd med utfört arbete och bemötande, jag kommer att anlita dem igen om det behövs.
  • Gunnar H
    Gunnar H skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Alltid en fantastiskt positiv upplevelse, kanske delvis som kontrast mot hur Mercedes Danderyd varit de senaste 17 åren. D v s konkurrensen är svag./😀👍/Mvh Gunnar
  • Björn L
    Björn L skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Mycket bra bemötande och telefonkontakter för information om arbetets fortskridande
  • Viveka V
    Viveka V skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Anlitade företaget för koll av AC som inte fungerade! Mycket trevligt bemött och som jag uppfattade det proffsigt!
    Köpte även överdrag till bilen!
    Nöjd kund!
    Viveks
  • Lars W
    Lars W skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Snabbt, hög kvalité, proffsigt!
  • Wessberg & Terneborg Bygg
    Wessberg & Terneborg Bygg skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Snabb och bra service llölölllkdkekdknfnfkfk
  • Mari C
    Mari C skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bra och trevligt bemötande. Tydlig information.
  • Linda G
    Linda G skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Mkt trevlig och kunning personal! Alltid sevice- och lösningsinriktade, hör av sig gällande status på reparationen och pris under arbetets gång. Mkt snabba, tändspolebytet var fixat samma dag 4h efter inlämning. Bakluckan som gått rejält i baklås klar dagen efter. Superbra är de helt enkelt!
  • Elisabeth J
    Elisabeth J skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Svåra att nå då vi ville komplettera vår beställning. Dock bra service när reparationen tog längre tid än planerat.
  • Tuk-tuk Ab
    Tuk-tuk Ab skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Allt var mycket bra. Speciellt att få hjälp omgående. Tack.
  • Angelica E
    Angelica E skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Jag kom till Mekonomen eftersom jag behövde hjälp med att byta bromsskivor bak samt att justera en lampa. De ringde mig flera gånger under dagen och sade vad som var fel på bilen innan de utförde jobbet på bilen och priset fick jag också veta innan och de följde hela tiden upp med att ringa och fråga vad jag tyckte var den bästa lösningen för bilen, jätte bra service!!!!!
  • Yvonne A
    Yvonne A skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Hjulinställning och det fungerade bra. Service och personal var trevliga. Lämnade bilen vid 9-tiden och att undersökningen skulle bara ta 1 timme, bilen var klar tidigare.
  • Karin R
    Karin R skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Trevlig person i bokningen som gav prisförslag samt bokade en tid för service.
    Tyvärr fick jag inget trevligt bemötande av personalen på plats utan möttes av mycket nonchalans och allmänt ointresse. Inget ställe jag skulle rekommendera till andra och jag kommer inte tillbaka.
    2017-06-07 Mekonomen BilLivet Täby svarar Karin R
    Hej Karin

Mycket tråkigt att höra att du blivit bemött dåligt! Hör gärna av dig till mig så jag får en chans att se varför det blivit så. Vi tar självklart denna feedback mycket allvarligt då vi alltid har som mål att få nöjda kunder. Ring gärna eller maila mig! Mvh Andreas Lambrou 0767603690 andreas.lambrou@mekonomenbilverkstad.se
  • Annika J
    Annika J skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Jag hade ett elfel i bilen som visade sig ha att göra med en trasig dator. Ärendet tog lång mkt längre tid än beräknat pga att reservdelen var svår att få tag på och sen svår att programmera. Men jag upplever att min kontakt Martin på mekonomen gjorde sitt allra bästa för att underlätta detta tex genom att jag fick en lånebil levererad hem till mig. Jag fick också kontinuerliga uppdateringar så behövde inte sitta och undra över status m reparationen. Mycket bra service, och jag är därför mycket nöjd.
  • Elwi Ö
    Elwi Ö skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Jag är nöjd med bemötande och arbeten.

Stockholmsvägen 100-102, 187 30 Täby