Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Täby Mekonomen Mekonomen Yehlove Täby
Rekommenderat företag 2016 - Mekonomen Yehlove Täby
Rekommenderat företag 2015 - Mekonomen Yehlove Täby

Mekonomen Yehlove Täby

En del av Mekonomenwww.mekonomen.se

Stockholmsvägen 100-102, 187 30 Täby — Visa karta

Välkommen till Mekonomen bilverkstad i Täby! Här arbetar kompetenta biltekniker som gör ditt BilLiv enklare!

Vi arbetar alltid med hög kvalité och service för att du som kund ska känna att din bil är i trygga händer. Har du frågor eller funderingar angående din bil är du välkommen att svänga förbi så besvarar vi gärna dessa över en kopp kaffe.

Vi ger dig alltid helhetslösning för att bemöta dina behov och förenkla ditt verkstadsbesök. Som en kvalitetssäkring ger vi dig minst 3 års garanti, och utför alltid service efter biltillverkarens rekommendationer. Vilket innebär att du alltid har kvar din fabriks- och nybilsgaranti på bilen samt får en godkänd stämpel i serviceboken.

Vid service ingår också 1 års vägassistans som gör att du får hjälp vid till exempel punktering, bensinstopp eller motorhaveri. Vill du dela upp betalningen? Vi erbjuder dig 4 månader räntefri delbetalning.

Välkommen in!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 517 kunder tycker om Mekonomen Yehlove Täby

• Dick K
    Dick K skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Allt var bra, bra upplevelse, tack
  • Ann-sofi H
    Ann-sofi H skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Jag gjorde en vanlig service på min bil. Fick ett väldigt vänligt bemötande under hela processen. Från början till slut. När jag hämtade bilen betalade jag och skulle stega iväg när jag kom på att fråga vilken kondition bilen var i allmänhet och fick då veta att bromsarna började bli lite slitna men att de inte behöver åtgärdas denna gång. Det kan jag tycka att jag skulle få info om utan att behöva fråga. Tidigare har man i servicen fyllt på spolarvätska vilket inte gjordes nu. En liten detalj som ändå kändes bra ingick i en service (inget svårt att göra själv, men ändå......)
  • Satsuki O
    Satsuki O skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bra service, trevlig bemötande, proffesionellt arbete. Jag är nöjd och kommer tillbaka. Östa gång också.
  • Gunilla V
    Gunilla V skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Trevligt bemötande av en kunnig kvinna.
    Därefter en hjälpsam man som bytte batteriet.
  • Barbro M
    Barbro M skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Väl bemött .kan ej bedömma jobbet
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bra service, snabbt smidigt o enkelt
  • Eva J
    Eva J skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Snabb återkoppling. Pris direkt. Jobbet klart. Superbra service & bemötande. Bilen funkar igen.
  • Lena P
    Lena P skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Trevligt bemötande, snabbt åtgärdat lampbyte och erbjudande om kaffe under väntetiden!
  • Nils S
    Nils S skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bra bemötande! Även vid den reklamation som behövdes. Kvaliteten på jobbet har jag svårt att bedöma, men utgår från att allt är ok. Mvs/SS
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Inte supernöjd nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnlllllflfkfkfkrkwlldkgklkfbekflcjfg
  • Ingrid E
    Ingrid E skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Mekonomen Täby var mycket bra och hjälpsamma, jag fick ut min bil utan problem trots att jag blev försenad och kom efter stängningsdags.
  • Pia O
    Pia O skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Jag fick tid snabbt och fick ett mycket bra och trevligt bemötande. Första gången på mekonomen, men inte sista!
  • Rigmor Ö
    Rigmor Ö skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Stort problem för mig, men inte för Mekonomens mekaniker. Allt klart på 10 minuter tack vare honom och den trevlige killen i kundmottagningen.
  • Carl C
    Carl C skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Gott bemötande. bra pris med tanke på hög servicenivå: lagning, hjulinställning, och ombesiktning i ett. Bestvåa borta på en inlämning.
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Väldigt missnöjd.
    Lämnade bilen för service inför besiktning och då tar dom bort en hel del från bilen men skriver i protokollet att delen glappar. Ej att man tagit bort den.
    Självklart går min bil ej igenom besiktningen och ringer och diskuterar ärendet och tillslut ger ni med er att det varit erat fel och får hjälp nästa dag.
    Men oavsett så är det oförlåtligt när man tar bort stora delar från bilen och skriver att den glappar för man glömt säga man tagit bort den för jag har inte tid åka till er hela tiden för få den lagad.
    Extremt besviken och missnöjd.
    2017-01-12 Mekonomen BilLivet Täby svarar Jonas A
    Hej Jonas

Ber om ursäkt för att vår kommunikation inom verkstaden ej kom fram hela vägen till dig som kund och för att du fick lägga extra tid! Anledningen till att vi tog bort staget vilket vi självklart skulle informerat om var för att det gått av och hängde ner på drivaxeln och kan då orsaka mer skador. Hör gärna av dig till mig om jag kan göra något för dig så du känner dig något nöjdare samt vill komma tillbaka till oss i framtiden. Mvh Andreas Lambrou 0767603690
  • Paynova Ab
    Paynova Ab skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Åaaaassddddddsssdddffffffddsssdffggyhggffddfgtyyuu
  • Per P
    Per P skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bra service, delar och ganska kunnigt
  • Anders T
    Anders T skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Service enligt bok, inspektion I på äldre Bmw. Mkt bra bemötande och service, bra koll på min bils servicepunkter, bra tips om övriga åtgärder som kan behövas.
  • Alexandra P
    Alexandra P skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Snabb, smidig service. Trevligt bemötande och dito personal.
  • Erika N
    Erika N skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bland den bästa service vi har upplevt, peronalen till verkstaden var helt outstanding.
  • Viveca M
    Viveca M skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Jag blev trevligt bemött, fick svar på mina frågor, tiden för servicen hölls. Nu hoppas jag bara att allt är gjort som stod i protokollet.
    Protokollet behöver förnyas och förenklas, alla bockar hit ich dit säger ingenting för ennormalkunnig bilägare. Oproffsigt!
  • Ann H
    Ann H skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Trevlig och hjälpsam personal och snabb service
  • Erik H
    Erik H skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Hel fin ruta. Snabb och punktlig service
  • Elionor B
    Elionor B skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Snabb service, trevligt bemötande! I snökaos och bland alla som skulle byta till vinterdäck i november så tog de sig tid att hjälpa mig som totalt okunnig att byta glödlampa i framlyktan.
  • Jamal E
    Jamal E skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bra service, bra mottagande, snabb, god kvalité
  • Maria W
    Maria W skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Fick hjälp med att justera dragkroken. Allt fungerade utmärkt från kontakt via telefon till själva reparationen. Absolut proffesionellt.
  • Christian H
    Christian H skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Helt OK. Enda anmärkningen är väl att man kunde ha återställt "Dags för serviceinformationen", så det fick jag göra själv.
  • Lars Ö
    Lars Ö skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Toppen! Snabba och tillmötesgående!
  • Annika B
    Annika B skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Mycket snabb och bra service och snabb återkoppling!
  • Karl D
    Karl D skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bra service. Fasta priser korrekt bemötande. jag är nöjd..
  • Gun J
    Gun J skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Fantastiskt bra bemötande av proffsig personal!! Är mycket nöjd med de arbete och service de gjort på min bil. Kan varmt rekommendera denna verkstad!!!
    Glad att ni sponsrar Barncancerfonden som tack! ☆☆☆♡♡♡☆☆☆
  • Cajsa S
    Cajsa S skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Jättenöjd med mycket trevligt bemötande👍🏻
  • Eva L
    Eva L skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Mycket tillmötesgående och hjälpsamma.
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Jag är jättenöjd! Otroligt trevlig & kunnig personal samt att de klämde in & fixade min bil flera dagar innan min bokade tid!
  • Sören S
    Sören S skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Behövde hjälp med att få av sommardäck då bultarna satt dast på min BMW. Dock lyckades mekanikern slå två slag med slägga på mina aluminiumfälgar fick dessutom tid först efter 10 dagar. De drog dock av lite på räkningen för att de skadade en fälg.
  • Eva H
    Eva H skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Det nästa, bemötande, arbetet, tidshållnig etc var helt OK. Vad som inte var tillfyllest. var telefonen. Fick ringa flera gånger utan att få svar. Slussades hit och för att sedan kopplas bort
  • Louise T
    Louise T skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Jag har inget att klaga på. Det gick väldigt fort, bara 3fter 1-2 timmar efter jag lämnat in bilen fick jag smidigt ett sms som sa att den var klar.
  • Claes F
    Claes F skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Täby kan inte göra uppdatering av mjukvara på Volvo som dom lovade när jag bokade service. Men det framkom först efter att servicen var gjord och då jag frågade efter protokoll. Då talade dom om att det måste göras av deras verkstad i Upplands Väsby. Ni fixade sedan till det, men snälla var ärliga mot kunderna. Blev bara surt och merjobb för både mig och er.
  • Ulla B
    Ulla B skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Otroligt trevligt bemötande och utförd reparation !
  • Uno K
    Uno K skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Precis som avtalat. Snabbt jobbat, rätt pris.
  • Pontarius Group
    Pontarius Group skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Mycket trevligt bemötande
    Aningen dyrt men vet inte säkert, kanske var det en komplicerad service
  • Göran Å
    Göran Å skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Helt ok! Snabt och trevligt bemötande. fint med lånebilen
  • Björn L
    Björn L skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Allt var bra,bra bemötande,helt ok pris på jobbet
  • Ernst H
    Ernst H skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bokning med kort framförhållning
    Bra pris
    Rekommendation om mer jobb
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Mitt första besök hos mekonomen. De verkar proffsiga. Bra återkoppling o vänligt bemötande.
  • Dag J
    Dag J skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Punkligt och proffsigt! Fick en bra offert på kompletterande reperationer
  • Fredrik O
    Fredrik O skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bokade in montering av motorvärmare och lämnade in bilen en torsdag. Hör inget och ringer dom på em. Inte klar. Hör inget, ringer dom fredag em, klar men försent för att hämta. Centralbokningen meddelar att det är öppet på lördagen. Åker dit lördag. Dock kan inte butiken lämna ut bilen då servicedelen är stängd. Ändrade planer i helgen för familjen. Hämtas måndag. Godtagbar kompensation i form av kupevärmare som jag ändå behövt köpa. Ok montering och bemötande. Kan behöva jobba lite på sin information.
  • Hübel L
    Hübel L skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Snabb hjälp när jag fick problem med ett hjulbyte, kanske lite dyrt
  • Anna M
    Anna M skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Jättetrevliga, snabba och tillmötesgående! Rekommenderar dem varmt!
  • Ingalill W
    Ingalill W skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Fantastiskt. När min bil inte var klar när jag kom för att hämta den, fick jag den hemkörd till mej och dessutom som plåster på såren en extra försäkring.

Tack mekonomen i Täby

Stockholmsvägen 100-102, 187 30 Täby