Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Täby Mekonomen Mekonomen Yehlove Täby

Mekonomen Yehlove Täby

En del av Mekonomenwww.mekonomen.se

Stockholmsvägen 100-102, 187 30 Täby — Visa karta

Välkommen till Mekonomen bilverkstad i Täby! Här arbetar kompetenta biltekniker som gör ditt BilLiv enklare!

Vi arbetar alltid med hög kvalité och service för att du som kund ska känna att din bil är i trygga händer. Har du frågor eller funderingar angående din bil är du välkommen att svänga förbi så besvarar vi gärna dessa över en kopp kaffe.

Vi ger dig alltid helhetslösning för att bemöta dina behov och förenkla ditt verkstadsbesök. Som en kvalitetssäkring ger vi dig minst 3 års garanti, och utför alltid service efter biltillverkarens rekommendationer. Vilket innebär att du alltid har kvar din fabriks- och nybilsgaranti på bilen samt får en godkänd stämpel i serviceboken.

Vid service ingår också 1 års vägassistans som gör att du får hjälp vid till exempel punktering, bensinstopp eller motorhaveri. Vill du dela upp betalningen? Vi erbjuder dig 4 månader räntefri delbetalning.

Välkommen in!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 707 kunder tycker om Mekonomen Yehlove Täby

• Johan N
    Johan N skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Trevlig och kunnig personal som ger en lysande service både till mig som kund och till min bil
  • Bo Lennart L
    Bo Lennart L skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Mycket bra jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjkjjjjjjjkjjjjj bbb bbb bbb bbb bbb bbb bbbbb kjjkjijjjjjjjjjjjj
  • Christer B
    Christer B skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Kund sedan länge. Alltid positivt och korrekt bemötande. Priserna ligger ganska högt.
  • Sjöströms Hemservice Ab
    Sjöströms Hemservice Ab skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Trevligt bemötande, bra kommunikation och snabbt lagad bil.
  • Inga Elisabet J
    Inga Elisabet J skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Mycket nöjd! Fick bra information och hjälp!
  • Aina Katarina S
    Aina Katarina S skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bra service och bra bemötande
  • Kerstin Birgitta S
    Kerstin Birgitta S skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bra jobbat och bra kommunikation/ kundkontakt.
  • Karl-olof M
    Karl-olof M skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Byte av batteri.
    Snabb och kompetent service.
  • Anne-lie S
    Anne-lie S skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Som ny kund blev jag professionellt bemött på ett effektivt och mycket trevligt sätt av personalen. Däckskiftet gick snabbt och smidigt utan mer väntan än att en kaffe slank ner. Hjulen är nu vinterförvarade hos Mekonomen och i slutet av november är en första serviceinsats på bilen bokad vilket personalen tekniskt stämde av vid mottagandet.
  • Eric Ronny V
    Eric Ronny V skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Allt fungerade utmärkt! Jag är mycket.nöjd.
  • Catharina Majken Sofia R
    Catharina Majken Sofia R skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Vänlighet fanns hos alla i mottagningen.

Problem att nå med telegon för att göra komplettering
  • Marie Anna-lena W
    Marie Anna-lena W skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bra service av trevliga arbetare! Kan garanterat rekommendera er verkstad till vänner.
  • Åsa Viktoria S
    Åsa Viktoria S skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Enkelt, effektivt o trevligt bemötande.
  • Jennie Maria N
    Jennie Maria N skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bra kundbemötande! Problem med en givare som hade gjort sitt. Felet åtgärdades snabbt och till en rimlig kostnad.
  • Eva Viktoria J
    Eva Viktoria J skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Jag har fått mina däck bytta och däcken lagras hos Mekonomen. Dessutom handlade jag på nätet för leverans till butiken i Täby.
    Allt har varit toppenbra. Från bokning av tid för däckbyte och frågor vid beställning av vara på nätet till hämtning och betalning.
  • Claes Göran H
    Claes Göran H skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Trevligt och kundvänligt. Bra service.
  • Claes E
    Claes E skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Byte av bromsskivor och uppdatering av navigator. Jag hade velat göra båda åtgärderna samtidigt men det synkade lite dåligt så det blev två besök på en vecka. Men trevligt och proffsigt bemötande.
  • Jenny Alice Maria W
    Jenny Alice Maria W skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bara bra men det hade varit bra om jag blivit tillfrågad om jag ville återbesiktiga bilen hos "grannen" vilket hade varit väldigt smidigt:)
  • Per Olof O
    Per Olof O skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Mycket bra och kundvänligt. Väldigt bra bemötande
  • Sven Gunnar Östen S
    Sven Gunnar Östen S skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Jag har köpt bromstillbehör som reservdelar och renoverat bromsar hos er. Bemötandet har alltid varit bra.
  • Petra Margareta D
    Petra Margareta D skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Mycket trevlig service. Snabbt och bra utfört jobb.
  • Ingela W
    Ingela W skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Helt ok. Gjorde vad dom skulle, bytte olja
  • Afshin S
    Afshin S skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Verkstads personalen bör vara trevligare. Jag lämnade min mopedbil här om veckan, fick jag träffa en kille som hade en otrevlig bemötande.
    2017-11-10 Mekonomen BilLivet Täby svarar Afshin S
    Hej Afshin

Vad tråkigt att höra, ring gärna mig så jag får veta vad som gått fel. Tack för din feedback!

Mvh Andreas 0767603690
  • Mats Gunnar I
    Mats Gunnar I skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bra bemötande från ax till limpa!
    Jag köpte och fick bytt vinterdäck.
  • Björn L
    Björn L skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Jag tycker att de är fantastsiska och har börjat använda Mekonomen för alla mina bilärenden. Snabbt, trevligt och effektivt bemötande, bra tillgänglighet och bra priser. Jämfört med de olika märkesverkstäder jag anlitat tidigare så är skillnaden milsvida och jag komemr aldrig att vänta en månad på tid igen.
  • Jan Kurt Valentin G
    Jan Kurt Valentin G skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bra service och snabbt avhjälpt.
    Tack
  • Camilla Lisa H
    Camilla Lisa H skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Väldigt nöjd då bemötandet var serviceinriktat och det var smidigt att få tid. Man fixade vår lampa på bästa möjliga sätt och gjorde inget onödigt.
  • Carl Johan Lars S
    Carl Johan Lars S skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Lite struligt att komma fram till Täby, hamnade centralt flera ggr. Väldigt bra bemötande dock. Likaså väldigt bra bemötande och service i Täby. Riktigt trevlig personal faktisk som kom med realistiska råd . Har haft lite svårt med min märkesverkstad där man känner sig lite lurad.
  • Per M
    Per M skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Allvarlig besiktningsanmärkning på gammal bil.
    Det tog 1 tim tills bilen var inlämnad och ca 30 tim till den var åtgärdad och kontrollerad igen.
    Utmärkt bemötande i verkstaden.
    Prislappen vettig och inom kalkyl.
    Bra verkstad. 9 av 10 i poäng.
    Per
  • Mats Johan Sigvard F
    Mats Johan Sigvard F skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Gott tillmötesgående från början till slut, hjälpsamma killar som vill hitta lösning på problem.
  • Christine Jean A
    Christine Jean A skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Superbra personal, trevlig och hjälpsam!
    Dock blev ju besöket ganska dyrt...
  • Kjell Åke E
    Kjell Åke E skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Snabb service och prisvärt, kunnig personal.
  • Lars K
    Lars K skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Fick ombesiktning på främre bromsrör och lämnade bilen hos er för reparation. Mycket effektiv tidsbeställning. Kunde lämna bilen dagen före. Ni ringde sedan upp och kunde inte förstå varför bromsrören var underkända. Ni samrådde (tror jag) med bilprovningen och vid ny kontroll hittade man rostskador under ett pålagt skikt från tidigare ägare för att dölja skadan. Ni ringde sedan upp en gång till och sade arr det inte gick att skarva in en ny del.
    Stort tack för professionellt agerande där ni agerar för kundens bästa.
    Jag anlitar självfallet er verkstad nästa gång igen.
    Ned vänliga hälsningar
    Lars Klingberg
  • julian a
    julian a skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Det var bra men lite dyrt. Byt av avgas upphängningar
  • Eric E
    Eric E skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Fint bemötande, fick tid snabbt!
    Väl genomförd service! Rätade ut en buckla i plasten i nederkant kofångare utan att ta betalt och utan att kommentera det! Tusen tack!
  • Lars F
    Lars F skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Detta är en dötsbobil Lars fins inte ! Vore tacksamma om ni inte skickade fler sms!
    Mvh anhörig
    2017-10-04 Mekonomen BilLivet Täby svarar Lars F
    Hej, Anhörig

Ber om ursäkt för det Ring oss så ska vi ta bort telefonnumret.

Mvh Andreas
  • Lena L
    Lena L skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Service byte av fjädrar fram samt rostangrepp bakre hjul. Snabb och bra service men det blev dyrt.
  • Lars S
    Lars S skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bemötandet har det inte varit något fel på. Trist däremot att behöva vänta på bilen i 11 veckor p g a väntan på reservdelar. Byte av koppling.
    2017-10-04 Mekonomen BilLivet Täby svarar Lars S
    Hej Lars

Ibland när vi måste ta delar från en extern leverantör så kan det tyvärr ta tid och vi kan dessvärre inte göra något annat än att vänta på delarna. Beklagar att du fått vänta. I de flesta fall brukar vi försöka hitta lösningar med en ersättningsbil vilket jag hoppas att du fått erbjudande.

Mvh Andreas
  • Greger H
    Greger H skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Trevliga, snabba, tydliga och helt ok pris
  • Britt J
    Britt J skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Vänligt bemött. Mycket nöjd. Kommer att anlita företaget fler gånger
  • Norman L
    Norman L skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Så fin service och hjälp både på telefon och vid verkstaden
    Vi blev rekomenderade er av vår granne och vi kommer att andvända er i fortsättningen
    Lucia & Lennie Norman
  • Ulf G
    Ulf G skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Ett riktig oseriös verkstad håller inte vad dom lovar och har ett dåligt bemötande trots att du betalar för deras tjänt
  • Karin T
    Karin T skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Fick en tid samma vecka för service, kontroll av bromsar, byta an halvljus mm.
    De fixade på utsatt tid och ringde då bilen var klar tidigare.

De hade dock inte hunnit lämna den till besiktning som vi kommit överrens om men hade bra förklaring när jag kom.
  • Virpi S
    Virpi S skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Allt var toppen bra bemötande trevlig personal snabb hjälp
  • Helena S
    Helena S skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Trevligt bemötande via den första telefonkontakten, fick snabbt tid och känner mig riktigt nöjd med att ha fått hjälp med min bil just här! Då felet var annorlunda/större än vad man först trodde ringde de direkt för att stämma av vilket uppskattas såklart. Mycket nöjd helt enkelt!
  • Ann M
    Ann M skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Trevligt och snabbt! Och väldigt praktiskt att 2:an från besiktningen åtgärdades!
  • Rikard L
    Rikard L skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Klockrent bemötande och klanderfri service
  • Bertil L
    Bertil L skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Konstaterade proffsigt varför 12-volt laddning till husvagnselen ej fungerar. Fick offert på både material och arbete för att åtgärda felet. Bra!
    Beställde en Mekononen annons till Lions tidning som delas ut till hushållen i Täby i mitten avnov.
    Bra!
    Jag är en nöjd kund!
  • Steve H
    Steve H skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bra bemötande och bra montering av extraljus till min bil!
  • Lennart J
    Lennart J skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Kunniga och trevliga medarbetare. Prisvärt!

Stockholmsvägen 100-102, 187 30 Täby