Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Täby Mekonomen Mekonomen Yehlove Täby

Mekonomen Yehlove Täby

En del av Mekonomenwww.mekonomen.se

Stockholmsvägen 100-102, 187 30 Täby — Visa karta

Välkommen till Mekonomen bilverkstad i Täby! Här arbetar kompetenta biltekniker som gör ditt BilLiv enklare!

Vi arbetar alltid med hög kvalité och service för att du som kund ska känna att din bil är i trygga händer. Har du frågor eller funderingar angående din bil är du välkommen att svänga förbi så besvarar vi gärna dessa över en kopp kaffe.

Vi ger dig alltid helhetslösning för att bemöta dina behov och förenkla ditt verkstadsbesök. Som en kvalitetssäkring ger vi dig minst 3 års garanti, och utför alltid service efter biltillverkarens rekommendationer. Vilket innebär att du alltid har kvar din fabriks- och nybilsgaranti på bilen samt får en godkänd stämpel i serviceboken.

Vid service ingår också 1 års vägassistans som gör att du får hjälp vid till exempel punktering, bensinstopp eller motorhaveri. Vill du dela upp betalningen? Vi erbjuder dig 4 månader räntefri delbetalning.

Välkommen in!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 623 kunder tycker om Mekonomen Yehlove Täby

• Eva G
    Eva G skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Min sidoruta rasade ihop. Jag bokade tid. Jag lyckades efter några dagar fatta att det var vajern som gått av. Jag berättade det när jag lämnade in bilen på morgonen. På kvällen var bilen klar. Skodas dörrar tål dåligt att öppnas. Så nu hänger reglaget till sidobackspeglarna på trekvart. Det åtgärdade man inte.
  • Jon B
    Jon B skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Dr löste problemet men det tog lång tid och kostnaden kändes inte alls rimlig.
  • Per B
    Per B skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    BRA bemötande från början till slut!
    Flexröret.
    Positivt
  • Johan E
    Johan E skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Service av personbil. Lätt att vid personligt besök boka och få prisuppgift. När sedan servicen drog ut på tiden ordnade verkstaden snabbt fram en hyrbil till dess servicen var klar.
  • Bo S
    Bo S skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    När jag väl fick tag i personal var bemötandet gott. Men det tog mer än en veckas konstanta kontaktförsök innan jag fick ett svar på fråga om hur det gick med mitt hjullager. Extremt irriterande. Jag kommer inte anlita Mekinomen igen.
  • Anders D
    Anders D skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Trevligt bemötande vid tisbonningen, tjejen för är NKT servicemibded. Ni höll tiden för reparationen. Allt var mkt bra
  • Linda H
    Linda H skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Superbra bemötande! Proffsigt och lätt att få kontakt om man undrar något under arbetets gång
  • Malin N
    Malin N skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Anlitade Mekonomen för reparation av min bil. Jag är nöjd nöjd med utfört arbete och bemötande, jag kommer att anlita dem igen om det behövs.
  • Gunnar H
    Gunnar H skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Alltid en fantastiskt positiv upplevelse, kanske delvis som kontrast mot hur Mercedes Danderyd varit de senaste 17 åren. D v s konkurrensen är svag./😀👍/Mvh Gunnar
  • Björn L
    Björn L skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Mycket bra bemötande och telefonkontakter för information om arbetets fortskridande
  • Viveka V
    Viveka V skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Anlitade företaget för koll av AC som inte fungerade! Mycket trevligt bemött och som jag uppfattade det proffsigt!
    Köpte även överdrag till bilen!
    Nöjd kund!
    Viveks
  • Lars W
    Lars W skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Snabbt, hög kvalité, proffsigt!
  • Wessberg & Terneborg Bygg
    Wessberg & Terneborg Bygg skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Snabb och bra service llölölllkdkekdknfnfkfk
  • Mari C
    Mari C skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bra och trevligt bemötande. Tydlig information.
  • Linda G
    Linda G skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Mkt trevlig och kunning personal! Alltid sevice- och lösningsinriktade, hör av sig gällande status på reparationen och pris under arbetets gång. Mkt snabba, tändspolebytet var fixat samma dag 4h efter inlämning. Bakluckan som gått rejält i baklås klar dagen efter. Superbra är de helt enkelt!
  • Elisabeth J
    Elisabeth J skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Svåra att nå då vi ville komplettera vår beställning. Dock bra service när reparationen tog längre tid än planerat.
  • Tuk-tuk Ab
    Tuk-tuk Ab skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Allt var mycket bra. Speciellt att få hjälp omgående. Tack.
  • Angelica E
    Angelica E skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Jag kom till Mekonomen eftersom jag behövde hjälp med att byta bromsskivor bak samt att justera en lampa. De ringde mig flera gånger under dagen och sade vad som var fel på bilen innan de utförde jobbet på bilen och priset fick jag också veta innan och de följde hela tiden upp med att ringa och fråga vad jag tyckte var den bästa lösningen för bilen, jätte bra service!!!!!
  • Yvonne A
    Yvonne A skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Hjulinställning och det fungerade bra. Service och personal var trevliga. Lämnade bilen vid 9-tiden och att undersökningen skulle bara ta 1 timme, bilen var klar tidigare.
  • Karin R
    Karin R skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Trevlig person i bokningen som gav prisförslag samt bokade en tid för service.
    Tyvärr fick jag inget trevligt bemötande av personalen på plats utan möttes av mycket nonchalans och allmänt ointresse. Inget ställe jag skulle rekommendera till andra och jag kommer inte tillbaka.
    2017-06-07 Mekonomen BilLivet Täby svarar Karin R
    Hej Karin

Mycket tråkigt att höra att du blivit bemött dåligt! Hör gärna av dig till mig så jag får en chans att se varför det blivit så. Vi tar självklart denna feedback mycket allvarligt då vi alltid har som mål att få nöjda kunder. Ring gärna eller maila mig! Mvh Andreas Lambrou 0767603690 andreas.lambrou@mekonomenbilverkstad.se
  • Annika J
    Annika J skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Jag hade ett elfel i bilen som visade sig ha att göra med en trasig dator. Ärendet tog lång mkt längre tid än beräknat pga att reservdelen var svår att få tag på och sen svår att programmera. Men jag upplever att min kontakt Martin på mekonomen gjorde sitt allra bästa för att underlätta detta tex genom att jag fick en lånebil levererad hem till mig. Jag fick också kontinuerliga uppdateringar så behövde inte sitta och undra över status m reparationen. Mycket bra service, och jag är därför mycket nöjd.
  • Elwi Ö
    Elwi Ö skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Jag är nöjd med bemötande och arbeten.
  • Anna Ö
    Anna Ö skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Lite kö vid inlämningen men stor flexibilitet på NÄR jag kunde lämna in bilen för servicen, dagen innan eller på morgonen. Lila dant vid uthämtningen, samma kväll eller dagen efter.
    Priset på servicen var nästan 1/3 av orginal-priset!
    Smidigt, snabb ledig tid, bra pris!
  • Christer N
    Christer N skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Fint bemötande, felsökningen visade inte på något fel och man lät bli att ta betalt för den.
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bytt kupefläkt. De monterade tillbaka vindrutetorkarna felaktigt så var tvungen att göra återbesök.
  • Carl G
    Carl G skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Tydligt, enkelt och i tid - verkar använda bra komponenter.
  • Ebba B
    Ebba B skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Däckskifte och förvaring av vinterdäck
  • Skölds Frisk- Och Sjukvård
    Skölds Frisk- Och Sjukvård skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Hej!
    Fick hjälp med att byta koppling och service.
    Inget att klaga på förutom att Ni glömde bort att meddela mig att arbetet blev försenat ett dygn av oklar anledning. Bra om Ni meddelat mig om detta.
    Mina erfarenheter av Er är förövrigt bara goda. Bosse
  • Carl B
    Carl B skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Gick fort att boka tid, fixade hyrbil när reservdelar inte fanns att tillgå. Prisvärt och mycket nöjd med helheten.
  • Gustav N
    Gustav N skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Mycket bra och hjälpsam personal.
  • Lucas O
    Lucas O skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Mycket korrekt och professionellt bemötande. Tog lite längre tid att fixa problemet än väntat, men informerade hela tiden (så att vi var överens om detta). Känns välskött och ärligt. Svårt att bedöma priset, men spontant kändes det rimligt.
  • Hans E
    Hans E skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Köpet av nya sommardäck med skifte gick fort ända tills jag skulle betala, då jag fick vänta en bra stund!
    / Hans
  • Qiong D
    Qiong D skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Jag är nöjd med reparation på bilen. Personalens är snälla.
  • Lars L
    Lars L skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Hej de var ok tidsbokat tyckte det tog lite lång tid byte bromsbelägg lite över 1, 5 timme när man väntar.
  • Lars N
    Lars N skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Proffsigt, vänligt och snabb service
  • Harriet J
    Harriet J skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Hjälpsamt och trevligt bemötande! 🌟
  • Lafina Ab
    Lafina Ab skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Vänligt bemötande. Faktura stämmer överens med offert!
  • Karl W
    Karl W skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Korrekt utfört trevlig personal inget att klaga på
  • Tove S
    Tove S skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Fint bemötande! Bra sajt och tydligt pris.
  • Susann L
    Susann L skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Proffsigt bemötande och snabb service utan några som helst frågetecken samt snabbt leverans av bilen
  • Ginno O
    Ginno O skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Efter att ha servat min bil hittar besiktningen två uppenbara fel på bilen. En del att arbeta med när det gäller kundservice. Även om jag inte betalade för de två felen, trovärdigheten på mekonomen hamnar på botten.
    Ginno Ontiveros
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bra bemötande med skriftlig offert på 3000-milaservice
    Återkoppling vid uthämtning och telefonsamtal om detta dessförinnan
  • Carl P
    Carl P skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bra och snabb service
    Utförlig info med kompletterande beskrivning om vad som var trasigt
  • Mehrdad Z
    Mehrdad Z skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Det bar väldigt bra och proffesionellt mottagaren
  • Tara T
    Tara T skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bra mottagande/ service!. Hyggligt pris! Kommer alltid vända mig ditt👍🏻
  • Rolf G
    Rolf G skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Snabbt, korrekt, prisvärt och trevligt.
  • Ulla Sjöström Måleri
    Ulla Sjöström Måleri skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bra, trevliga och tillmötesgående.
  • Peter F
    Peter F skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Jag gjorde 5000-mil service. Väl genomfört!
  • Svante L
    Svante L skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Snabb och trevlig service. Fick tid på verkstan trors att jag ringde dagen före.
  • Ann-kristine V
    Ann-kristine V skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    nya däck, rörigt vid inlämnandet men sen fungerade det klockrent

Stockholmsvägen 100-102, 187 30 Täby