Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Täby Mekonomen Mekonomen Yehlove Täby
Rekommenderat företag 2016 - Mekonomen Yehlove Täby
Rekommenderat företag 2015 - Mekonomen Yehlove Täby

Mekonomen Yehlove Täby

En del av Mekonomenwww.mekonomen.se

Stockholmsvägen 100-102, 187 30 Täby — Visa karta

Välkommen till Mekonomen bilverkstad i Täby! Här arbetar kompetenta biltekniker som gör ditt BilLiv enklare!

Vi arbetar alltid med hög kvalité och service för att du som kund ska känna att din bil är i trygga händer. Har du frågor eller funderingar angående din bil är du välkommen att svänga förbi så besvarar vi gärna dessa över en kopp kaffe.

Vi ger dig alltid helhetslösning för att bemöta dina behov och förenkla ditt verkstadsbesök. Som en kvalitetssäkring ger vi dig minst 3 års garanti, och utför alltid service efter biltillverkarens rekommendationer. Vilket innebär att du alltid har kvar din fabriks- och nybilsgaranti på bilen samt får en godkänd stämpel i serviceboken.

Vid service ingår också 1 års vägassistans som gör att du får hjälp vid till exempel punktering, bensinstopp eller motorhaveri. Vill du dela upp betalningen? Vi erbjuder dig 4 månader räntefri delbetalning.

Välkommen in!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 546 kunder tycker om Mekonomen Yehlove Täby

• Richard G
    Richard G skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bra service. Fick bromsskivor samtidigt till ett mindre pris
  • Robert v
    Robert v skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Trevligt positivt bemötande och bilen klar före avtalad tid.
  • Siri B
    Siri B skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Jättebra kundservice. Snabba svar och trevligt bemötande.
  • Karin L
    Karin L skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Mycket bra! Jag är helt nöjd! Föttroendegivande bemötande!
  • Azadeh A
    Azadeh A skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Alltid lika trevliga och hjälpsamma 👌🏼
    Ärlighet varar längst 💕
  • Johan B
    Johan B skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Snabbt att få tid och utfört utan anmärkning. Utmärkt bemötande. En nackdel är dock att dom tar bilen hela dagen.
  • Kaarina A
    Kaarina A skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Mycket bra bemötande och snabb service.
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bra offert och bemötande innan. Lite sämre protokoll oläslig signatur vid uthämtandet.
  • Martina S
    Martina S skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Trevlig och personlig service - som alltid!
  • Lea L
    Lea L skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Mycket bra service. Blir alltid trevligt bemött.
  • Eva R
    Eva R skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bra service och arbete , klickade lite med meddelande om att bilen var klar
  • John B
    John B skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Trevligt bemötande och snabb service.
  • Katarina W
    Katarina W skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Snabbt omhändertagande, bra service och trevlig personal gör att jag överraskades och mitt första möte med mekonomen blev mycket bättre än jag förväntat mig.
  • Gunnel S
    Gunnel S skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Utmärkt bemötande & snabb service. Bra jobbat!
  • Åke Back Målare
    Åke Back Målare skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Grabbar med en "javisst" attityd!
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bra bemötande snabbt och på utsatt tid
  • Björn M
    Björn M skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bra!
  • Rikard V
    Rikard V skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Väldigt bra service, nöjd med pris och åtgärd. Lägre betyg pga att när jag skulle hämta bilen var verkstaden stängd och det framgår INGENSTANS på fasaden att öppettiderna är kortare på verkstaden än butik. Stackars butikspersonalen sa att dom påpekat detta till ledningen vid ett flertal tillfällen utan att nånting händer och butikspersonalen får ofta ta skit för detta. Jag fick hjälp att hämta ut bilen utav butikspersonal som fick ringa verkstadskille för att få förklaring hur man gör. Personal 5/5. Bättringspotential finns och när det är åtgärdat får ni en 5a.
    2017-02-13 Mekonomen BilLivet Täby svarar Rikard V
    Hej Rikard

Tack för ditt fina omdöme samt din feedback! Vi kommer se över öppettiderna på fasaden så det blir tydligare samt förbättra oss att informera när våra kunder lämnar in bilen!!

Mvh Andreas
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bra bemötande i butiken och bra konkurrenskraftigt pris
  • Per H
    Per H skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Enligt kampanj, på tid och snyggt utfört
  • Stig M
    Stig M skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Har gjort ett bra arbete och varit serviceinriktade från ax till limpa
  • Torp Ö
    Torp Ö skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    En bra service jag är nöjd och fick bra hjälp.
  • Karl-erik M
    Karl-erik M skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Trevligt korrekt bemötande. Väl utfört arbete. Kort väntetid. Mer behövs inte för att vinna tillit.
  • Nils O
    Nils O skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Supernöjd. Vår motorlampa på bilen började lysa på bilen varmed rekommendationen är att bärga bilen till verkstad. Ringde då BMW Danderyd utan att komma fram. Efter kommunal transport fick jag information från en stolt handläggare att dom hade en tid för felsökning 1,5 månad senare. Ringde då Mekonomen som förstod mitt problem och trots fullbokning tog in bilen dagen efter. Fick ett mycket trevligt bemötande, goda råd och bilen fixad till en lägre kostnad.
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Inga problem. Snabb hjälp. Helt ok pris
  • Kalle P
    Kalle P skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Besökte verkstaden på förmiddagen med motorstörning, ej bokat tid. De tog hand om bilen och vid 14:00 ringde de och berättade att bilen var fixad. Tack för snabb hjälp och trevlig personal!
  • Catherine B
    Catherine B skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Tillfällig ersättare i kundmott saknade kunskap om det mesta. Dock trevligt bemötande
  • Jarl P
    Jarl P skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Snabb och bra service, trevligt bemötande
  • Qi Construction
    Qi Construction skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Trevligt bemötande och kundservice på toppnivå!!!
  • Dick K
    Dick K skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Allt var bra, bra upplevelse, tack
  • Ann-sofi H
    Ann-sofi H skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Jag gjorde en vanlig service på min bil. Fick ett väldigt vänligt bemötande under hela processen. Från början till slut. När jag hämtade bilen betalade jag och skulle stega iväg när jag kom på att fråga vilken kondition bilen var i allmänhet och fick då veta att bromsarna började bli lite slitna men att de inte behöver åtgärdas denna gång. Det kan jag tycka att jag skulle få info om utan att behöva fråga. Tidigare har man i servicen fyllt på spolarvätska vilket inte gjordes nu. En liten detalj som ändå kändes bra ingick i en service (inget svårt att göra själv, men ändå......)
  • Satsuki O
    Satsuki O skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bra service, trevlig bemötande, proffesionellt arbete. Jag är nöjd och kommer tillbaka. Östa gång också.
  • Gunilla V
    Gunilla V skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Trevligt bemötande av en kunnig kvinna.
    Därefter en hjälpsam man som bytte batteriet.
  • Barbro M
    Barbro M skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Väl bemött .kan ej bedömma jobbet
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bra service, snabbt smidigt o enkelt
  • Eva J
    Eva J skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Snabb återkoppling. Pris direkt. Jobbet klart. Superbra service & bemötande. Bilen funkar igen.
  • Lena P
    Lena P skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Trevligt bemötande, snabbt åtgärdat lampbyte och erbjudande om kaffe under väntetiden!
  • Nils S
    Nils S skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bra bemötande! Även vid den reklamation som behövdes. Kvaliteten på jobbet har jag svårt att bedöma, men utgår från att allt är ok. Mvs/SS
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Inte supernöjd nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnlllllflfkfkfkrkwlldkgklkfbekflcjfg
  • Ingrid E
    Ingrid E skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Mekonomen Täby var mycket bra och hjälpsamma, jag fick ut min bil utan problem trots att jag blev försenad och kom efter stängningsdags.
  • Pia O
    Pia O skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Jag fick tid snabbt och fick ett mycket bra och trevligt bemötande. Första gången på mekonomen, men inte sista!
  • Rigmor Ö
    Rigmor Ö skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Stort problem för mig, men inte för Mekonomens mekaniker. Allt klart på 10 minuter tack vare honom och den trevlige killen i kundmottagningen.
  • Carl C
    Carl C skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Gott bemötande. bra pris med tanke på hög servicenivå: lagning, hjulinställning, och ombesiktning i ett. Bestvåa borta på en inlämning.
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Väldigt missnöjd.
    Lämnade bilen för service inför besiktning och då tar dom bort en hel del från bilen men skriver i protokollet att delen glappar. Ej att man tagit bort den.
    Självklart går min bil ej igenom besiktningen och ringer och diskuterar ärendet och tillslut ger ni med er att det varit erat fel och får hjälp nästa dag.
    Men oavsett så är det oförlåtligt när man tar bort stora delar från bilen och skriver att den glappar för man glömt säga man tagit bort den för jag har inte tid åka till er hela tiden för få den lagad.
    Extremt besviken och missnöjd.
    2017-01-12 Mekonomen BilLivet Täby svarar Jonas A
    Hej Jonas

Ber om ursäkt för att vår kommunikation inom verkstaden ej kom fram hela vägen till dig som kund och för att du fick lägga extra tid! Anledningen till att vi tog bort staget vilket vi självklart skulle informerat om var för att det gått av och hängde ner på drivaxeln och kan då orsaka mer skador. Hör gärna av dig till mig om jag kan göra något för dig så du känner dig något nöjdare samt vill komma tillbaka till oss i framtiden. Mvh Andreas Lambrou 0767603690
  • Paynova Ab
    Paynova Ab skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Åaaaassddddddsssdddffffffddsssdffggyhggffddfgtyyuu
  • Per P
    Per P skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bra service, delar och ganska kunnigt
  • Anders T
    Anders T skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Service enligt bok, inspektion I på äldre Bmw. Mkt bra bemötande och service, bra koll på min bils servicepunkter, bra tips om övriga åtgärder som kan behövas.
  • Alexandra P
    Alexandra P skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Snabb, smidig service. Trevligt bemötande och dito personal.
  • Erika N
    Erika N skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Bland den bästa service vi har upplevt, peronalen till verkstaden var helt outstanding.
  • Viveca M
    Viveca M skrev om Mekonomen Yehlove Täby
    Jag blev trevligt bemött, fick svar på mina frågor, tiden för servicen hölls. Nu hoppas jag bara att allt är gjort som stod i protokollet.
    Protokollet behöver förnyas och förenklas, alla bockar hit ich dit säger ingenting för ennormalkunnig bilägare. Oproffsigt!

Stockholmsvägen 100-102, 187 30 Täby