Mekoteket

Mekoteket

mekoteket.se
  • Badge2021

Välkommen till oss på Mekoteket! Vi utför alla typer av biljobb - inget arbete är för stort eller för litet. Vi har flera år i branschen och jobbar alltid med fokus på kvalitet och effektivitet. Bland den bilservice vi erbjuder hittar du allt från bromsbyten till felsökningar och elfel. Vi har toppmodern utrustning och hög...

87 omdömen om Mekoteket

Sedan starten hos Reco 2017

Tom Daniel B
Skrev om Mekoteket

Blev hänvisad hit via bilförsäljare som samarbetar med Mekoteket, allt som skulle åtgärdas var byte av strålkastarlamporna, dvs hel/halvljusen. Det tog över 6 timmar att byta en av två lampor, dom kom farandes med osanning, och i slutändan satt chefen (oklart om han är chef) och skrek skällsord och förolämpningar för att jag efterfrågade kvitto. Nedan följer en mer detaljerad version av händelsen. Jag hade efterfrågat att båda lampor byts enligt citroens rekommendationer, men man bytte enbart ena sidan Arbetet skulle...

KRISTINA S
Skrev om Mekoteket

Bästa servicen man kan önska sig på Mekoteket!!! Går aldrig besviken därifrån. Tack till hela gänget och speciellt Rebecka som hjälpt mig så många gånger att lösa alla problem med min bil:))))

Håkan  L
Skrev om Mekoteket

För det första heter jag inte Sakarias. För det andra skulle felsökning ta 2-3 timmar. Den tog 8 timmar. För det tredje var en luftdysa i motorrummet inte fastskruvad när jag fick tillbaka bilen. Mvh Håkan Lundborg

Linn V
Skrev om Mekoteket

Alltid varit nöjd med servicen hos Mekoteket. Duktiga, bra priser och trevligt bemötande. Ni vet vilken verkstad ni ska ringa när bilen krånglar.

Sead A
Skrev om Mekoteket

Hej… Hade problem med min X4. Strålkastare och hållare för bromsljus/blinkers har bokstavligen exploderat. USB I bilen var också strömlösa. De gjorde felsökning ang ström till alla trasiga enhet, fixade smidigt alla fel med garanti. Jag är nöjd med bemötande, utfört arbete och priset på detta. Trevlig personal, fina moderna anläggning, ganska centralt. Varmt rekommenderas 😊.

Mikael S
Skrev om Mekoteket

Företaget tog snabbt och professionellt hand om mitt ärende.

Kiddie K
Skrev om Mekoteket

Byte av kamrem och vattenpump. Bra bemötande, bra pris och snabbt utfört.

KJELL-ÅKE N
Skrev om Mekoteket

Jag hade en bokad tid för byte av kamrem. Proffsigt och vänligt bemötande,stort tack!

Anna A
Skrev om Mekoteket

Väldigt trevligt bemötande, snabbt och smidigt hjälpte de mig med min bil och jag var supernöjd med arbetet de gjort! Tusen tack Mekoteket!

Robin L
Skrev om Mekoteket

Kanon bemötande och felsökningen min bil gick fort och smidigt, smidiga överenskommelser hur och när saker skulle ske.

Natali S
Skrev om Mekoteket

Trevligt bemötande och bra arbete m.m

Ali A
Skrev om Mekoteket

mycket proffsig verkstad, lämnar alla mina bilar där!

Rebecca L
Skrev om Mekoteket

Bra service, rekommenderas verkligen!

Björn M
Skrev om Mekoteket

Toppen service på min golf !!!!!!

Samir C
Skrev om Mekoteket

Professionell service med oslagbara priser!

Jamadaar C
Skrev om Mekoteket

Rekommenderar denna verkstaden starkt. Bra service, god kunskap och effektiva.

Amin
Skrev om Mekoteket

En mer serviceminded och kundorienterad verkstad som genuint bryr sig om en finns inte! Alla mina bilar tar Mekoteket hand om!

Robin L
Skrev om Mekoteket

Har lämnat in bilen ett flertal gånger, alltid lika nöjd! Grym service och trevlig personal!

Sipan U
Skrev om Mekoteket

Otroligt nöjd med vårt senaste besök hos Mekoteket där kamremen lossnade och det va inga problem för Nour att greja ihop det.

MAZEN H
Skrev om Mekoteket

Alltid lika nöjd. Snabb service och dom vet vad dom gör. Vart deras kund i 3 år och aldrig varit missnöjd eller besviken på något av jobben dom utfört.

Nirvan
Skrev om Mekoteket

Vänder mig alltid till Mekoteket när jag har problem med mina bilar och har alltid varit nöjd. Utmärkt service och väldigt kunniga, rekommenderar starkt!

Dennis P
Skrev om Mekoteket

Alltid vänligt och proffsig bemötande , duktiga mekaniker som kan sin grej ! Rekommenderas varmt!!! Mvh Dennis

Andreas S
Skrev om Mekoteket

Mekoteket mötte mig med expertis och förmåga över vad de höll på med, rekommenderas starkt!

Micha N
Skrev om Mekoteket

Återkommande kund som låter kunnig verkstad sköta allt gällande bilen. Detta till humana priser.

Abed
Skrev om Mekoteket

Jag har alltid vänt mig till mekoteket när jag fått problem med mina bilar och jag har alltid gått därifrån nöjd. Bemötandet är helt fantastiskt och servicen man får är oslagbar. Riktigt grymma mekaniker som kan sin grej. Jag rekommenderar mekoteket. Inte nog med att dom kan sin grej så är dom väldigt prisvärda också.

Chala
Skrev om Mekoteket

Diverse fix med bilen samt service. Mycket bra upplevelse och mycket bra service.

Ismail E
Skrev om Mekoteket

Grymt ställe! Alltid trevligt bemötande och bra service, snabba dessutom 👏

EGZON Q
Skrev om Mekoteket

Högsta klass! Riktigt grymma o trevliga.

Magnus M
Skrev om Mekoteket

Kannon personal och mkt trevligt bemötande och snabb service

Sirage S
Skrev om Mekoteket

Hej. Mekotoeket är ett grymt företag som alltid uppfyller kunders behov. Har alltid ett fint bemötande samt ett grymt arbete. Sist men inte minst så har de alltid grymma priser som får kunden att alltid komma tillbaka. Mvh: Sigge Snuslagret

Shady A
Skrev om Mekoteket

Alltid bra kundbemötande, bra service och rimliga priser.

David A
Skrev om Mekoteket

Fick stopp på E6 och bilen bärgades till Mekoteket, bilen var lagad till eftermiddag och jag är otroligt tacksam för er service och hjälp. Rekommenderas +++++++++++

Ali L
Skrev om Mekoteket

Jag köpte en tjänst i form av en service till min bil. Jag blev mött på ett bra sätt, det var bra service och jag kunde få alla mina frågor besvarade. Jag hade ganska höga förväntningar då jag hade hört bra saker om mekoteket. Vad gäller förväntningar så levde företaget upp till de och till och med mer.

Helen Ö
Skrev om Mekoteket

Helt fantastisk service! Super nöjd med allt, både snabb service och väldigt trevlig personal.

Diba S
Skrev om Mekoteket

Har varit inne hos Mekoteket flera gånger, senast för byte av bromsbelägg. Alltid lika proffsiga och hög kvalite.

Hana M
Skrev om Mekoteket

Fick en dragkrok monterad av Mekoteket, fick snabb & bra service. Kan varmt rekommendera Mekoteket!

Anders M
Skrev om Mekoteket

Mycket bra bemötande. Proffsig och kunnig personal som gjorde ett bra jobb för att man ska känna sig mer än nöjd.

Dylan P
Skrev om Mekoteket

Personalen är trevliga, serviceinriktade och kunniga. Med ett genuint intresse för att reparera bilar och andra fordon ser Mekoteket till att du lämnar mer än nöjd.

Gabriella G
Skrev om Mekoteket

Helt underbar personal! Aldrig stökigt utan alltid undanplockat och fräscht. (I verkstaden) Finns ALLTID kaffe och frukt/kakor som dom bjuder på i sin fina entrelokal. Alltid lika trevligt att komma dit och få hjälp av personalen som är genuint snälla och trevliga!

Akash S
Skrev om Mekoteket

Jag har köpt service tjänst och bytt ut bromsbelägge. Dom på Mekoteket gjorde ett utmärkt jobb och jag är jättenöjd

Amer B
Skrev om Mekoteket

Grymt bra service och underbar personal. Bra kvalité och även grymt bra priser. Rekommenderar starkt från min sida!

Karl E
Skrev om Mekoteket

Jag är mycket nöjd med grabbarna på Mekoteket. Alltid glada och positiva. Dem är snabba och mycket kunniga. Kan starkt rekommendera att åka dit!!

Andre A
Skrev om Mekoteket

Bra bemötande av alla jag hade kontakt med. Fick snabb hjälp och väldigt goda råd gällande min pärla! Mycket bra! Rekommenderas varmt.

Daniel C
Skrev om Mekoteket

Grymt gäng som alltid ställer upp med en utomordentlig service! 5/5 Recos!

Ibrahim Y
Skrev om Mekoteket

Otroligt snabb service och blev bemött på ett väldigt trevligt sätt. Sköna killar 👨‍🔧

Samuel D
Skrev om Mekoteket

Professionell service och kunniga mekaniker som alltid ger det lilla extra. Kundkontakter är fantastisk. Kan starkt rekommenderas till alla!

William C
Skrev om Mekoteket

Oerhört duktiga mekaniker med en fantastisk service! Rekommenderas väldigt stort!

Maged M
Skrev om Mekoteket

Utmärkt service till utomordentlig pris!

Samuel W
Skrev om Mekoteket

Service i världsklass!! Alla jobb jag gjort hos dom har dom löst utan problem. Man blir riktigt glad av att gå in till Mekoteket

Lena F
Skrev om Mekoteket

Toppen killar helt enkelt som verkligen kan sitt jobb. 👍