Mellby Garage

Lindbladsvägen 3B, 447 37 Vårgårda — Visa karta

Välkommen till Mellby Garage!

Med över 60 år branschen är vi på Mellby Garage idag en av Sveriges största tillverkare av monteringsfärdiga garage och hos oss hittar du bland annat Sveriges billigaste garage. De garage vi levererar har alltid 10 års garanti och är byggda enligt konstens alla och regler. Vi hjälper dig att bygga garage till villan, enkelgarage, dubbelgarage, attefallsgarage, carport eller radgarage. Vissa av våra mindre garage kan även byggas bygglovsfritt.

Vill du veta mer om hur vi bygger våra garage är du varmt välkommen att besöka vår hemsida eller läs för all del om vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 12 kunder tycker om Mellby Garage

• 2019-12-08

Mats K skrev om Mellby Garage
    Funkade jättebra med vårt garagebygge och har fått bra support även efter leverans. Läs mer
  • 2019-12-06

Noreldin M skrev om Mellby Garage
    Köpte ett dubellgarage på 72kvm. Mycket bra kvalitet och allt följde med. Är jätte nöjd! Läs mer
  • 2019-12-05

Krister J skrev om Mellby Garage
    Garage utmärkt företaget levde upp till förväntningarna fick all hjälp jag behövde. Läs mer
  • 2019-12-05

Greger L skrev om Mellby Garage
    Allt med köpet och leverans av nyckelfärdigt garage har fungerat mycket bra. Mellby Garage har anlitat en seriös entrepenör som gjort ett bra arbete. Läs mer
  • 2019-01-15

Johan A skrev om Mellby Garage
    Tvåbilsgarage med loft.
    Väldigt trevligt bemötande av både säljare, kundtjänst mfl.
    Hade en liten del virke som jag hade synpunkter på ang. kvaliten men det löstes till det bästa utan konstigheter.
    Väldigt snabb och smärtfri leverans.
    En kanonaffär helt enkelt Läs mer
  • Roger T

2019-01-12

Roger T skrev om Mellby Garage
    Dubbelgarage sadeltak 9x6,20 lättbyggt, kastade upp det på fyra veckor utan hjälp, bra support på de frågor jag hade under bygget. Strulade lite med portarna. Sammantaget fem pluppar till Mellby. Rekommenderar Mellby Läs mer
  • Silvia O

2019-01-11

Silvia O skrev om Mellby Garage
    Jag köpte ett dubbelgarage med loft.
    Vi fick mycket bra hjälp före, under och efter köpet.

Personalen är proffsig, vänlig och mycket tillmötesgående.
    Jag förväntade mig hjälp och råd med planering, leverans i tid och all underlag för bygglovet i ordning.
    Mina förväntningar infriades helt.

I en leverans saknades det en del material och det var inga problem att rätta till detta.
    Garagebygget motsvarar mina förväntningar.

Jag är mycket nöjd med Mellby garage.

Silvia Läs mer
  • Oskari A

2019-01-10

Oskari A skrev om Mellby Garage
    Garage med loft
    Allt till mycket bra kvalitet, väl genomtänkt med beskrivningar och bilder. Mycket trevligt och proffsigt bemötande
    Skulle jag behöva något mer liknande skulle ju givetvis anlita Melby igen. Rekommenderar dem varmt. Läs mer
  • 2019-01-09

Moa B skrev om Mellby Garage
    Garage med carport bredvid och förråd. Snabb hjälp när vi stötte på problem och med ett trevlig bemötande.
    Absolut nöjd med allt. Läs mer
  • Daniel T

2019-01-09

Daniel T skrev om Mellby Garage
    Köpte carport m förråd i lösvirke. Bra kontakt med säljare; rådgivning och lösning. Bra bemötande från personal i övrigt. Processen fungerade smärtfritt kring order och leverans. , Gediget material, skapar kvalitetskänsla. Relativt enkel montering. Enda utvecklingspotentialen är möjligen lite bättre monteringsanvisningar för oss lekmän. Fick improvisera och googla en del moment. Läs mer
  • 2019-01-09

Göran S skrev om Mellby Garage
    Bra bemötande av säljaren. Garaget var enkelt att montera och vid frågor så var det bara att lyfta luren och ringa Mellby garage. Plus i kanten för hjälpen med allt pappersarbete som skall skickas in till kommunen. Läs mer
    Fredrik S gillar detta
  • 2019-01-08

Erik L skrev om Mellby Garage
    Köpte en byggsats till ett garage, helt enligt mina önskemål. Kunde dra ifrån vissa detaljer som jag hade tillgång till själv. Mycket bra och trevligt bemötande från början till slut, och alla ingående delar höll god kvalitet. Även när delar av leveransen strulade ordnades detta snabbt och proffsigt. Läs mer
    Fredrik S gillar detta

Lindbladsvägen 3B, 447 37 Vårgårda