Alla kategorier Blommor Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Melody Flowers

Melody Flowers

Roslagsgatan 25, 113 55 Stockholm — Visa karta

Melody Flowers är en blomsterbutik som startades år 2011 och erbjuder blommor för alla tillfällen.

Förutom det dagliga arbetet i butiken levererar vi massvis av blommor och blomsterdekorationer till bröllop, event och företag. Vi har över 60st bröllop per år och inget uppdrag är för stort eller för litet för oss. Vi hjälper gärna till med fester, födelsedagar eller andra högtider samt blommor till begravning.

Vi tycker att det ska vara lätt att ge och få blommor, vi hjälper dig med blomsterförmedling över hela Sverige och även utomlands!

Varmt välkommen till oss!
Mån-Lör: 10:00-18:00
Sön: 11:00-16:00

Läs vad 44 kunder tycker om Melody Flowers

• Karin L
    Karin L skrev om Melody Flowers
    Jag beställde bukett, krans och bladkonfetti till vårt bröllop i september och jag blev jättenöjd. Victoria hade en fint bemötande och gjorde sitt bästa för att tillmötesgå mina förväntningar och önskemål. Så himla nöjd!! Läs mer
  • Kristina T
    Kristina T skrev om Melody Flowers
    Har blomleverans varannan vecka och jag har inte blivit besviken någon gång, vackra blommor som håller länge. Gillar att man får ett sms innan samt att det blir levererat till dörren! Kan varmt rekommendera Flowery! Läs mer
    2018-09-19 Melody F svarar Kristina T
    Hej Kristina!
    Tack för ditt varma omdöme av oss på Melody Flowers!
  • Amanda Ö
    Amanda Ö skrev om Melody Flowers
    Jag beställde blomsterarrangemang till mitt bröllop och är så nöjd! Jag beställde blommor till borden, brud- och tärnbukett, korsager, blommor till håret, tårtdekorationer samt blommor till kyrkan.
    Först hade vi ett möte där Viktoria var väldigt lyhörd för mina önskemål och visioner, samtidigt som hon kom med egna förslag. Jag bröt nästan ihop av lycka när jag såg allt, som hon dessutom fixade hemleverans av, då det var helt perfekt. Jag meddelade min blygsamma budget i sammanhanget, och hon fixade det utan problem! Mitt tips till alla brudar: Lita på Viktoria! Hon gör er inte besvikna! Läs mer
  • Helena J
    Helena J skrev om Melody Flowers
    Beställde en brudbukett och hyrde en dekorerad blomsterbåge till vigseln. Är jättenöjd med resultatet. Jag är nöjd med kontakten och utförandet. Är särskilt nöjd med bågen och kan rekommendera Melody Flowers. Läs mer
  • Astrid S
    Astrid S skrev om Melody Flowers
    Kjøpte blommor til brudens hår. Excellent service. Läs mer
  • Daniel C
    Daniel C skrev om Melody Flowers
    Vi kontaktade Melody Flowers för att hjälpa oss med blomsterdekorationen till vår bröllop. Från första början visste vi att de skulle göra ett utmärkt jobb. Från start till slut har de behandlat allt väldigt professionellt och resultatet blev fantastiskt. De förklarar vad som är realistiskt och försöker komma på olika lösningar till eventuella problem som kan uppstå. Det märks att de är experter inom området. Vi rekommenderar dem! Läs mer
  • Emelie N
    Emelie N skrev om Melody Flowers
    Melody flowers gjorde de mest fantastiska buketter till vårat bröllop, Viktoria hade fångat upp perfektion i brudbuketten, så mycket bättre än jag någonsin hade kunnat önska.

Dessutom dekorerade hon tårtorna med matchande blommor - supersnyggt!

Väldigt proffsig och lätt att ha att göra med :) Läs mer
  • Jacqueline R
    Jacqueline R skrev om Melody Flowers
    Viktoria på Melody flowers är kunnig, har öga för detaljer och är en jätte trevlig tjej. Jag är så nöjd. Jag förklarade hur jag ville ha blombuketten men att hon fick fria tyglar och den blev bättre än jag någonsin kunde föreställt mig. Jag är sååå nöjd. Hon är bäst. Läs mer
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Melody Flowers
    Fräscha blommor i härligt komponerad bukett med snabb utkörning.
    Köpte blommor och budning. Härliga blommor i precis den typ av bukett jag ville ha trots en rätt vag beskrivning. Och härligt bemötande av butiken! Läs mer
  • Niclas L
    Niclas L skrev om Melody Flowers
    Vi valde Melody flowers som florist till vårt bröllop nu i somras. Allt från konsultation, till snabbhet vid frågor och sjövla resultatet var fantastiskt och jag med fru kan starkt rekommendera Viktoria och Melody Flowers! Läs mer
  • Johannes P
    Johannes P skrev om Melody Flowers
    Fantastisk service!
    Underbar personal som verkligen vill förstå kundens bästa. Läs mer
  • Ellinor G
    Ellinor G skrev om Melody Flowers
    Vi fick hjälp av Melody Flowers med alla blomsterdekorationer till vårt bröllop. Bra hjälp under konsultationen och lyssnade till vad vi ville ha exakt. Väldigt nöjda med slutresultatet! Rekommenderar varmt Läs mer
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Melody Flowers
    Jag köpte brudbukett, tärnbuketter, corsage till brudgum och marskalker, samt bordblommor och dekor till honnörsbordet. Jag köpte även hårblommor. Jag tycker att företagets bemötande var väldigt bra. De var trevliga och väldigt hjälpsamma. De lyssnade på vad jag som kund efterfrågade och bemötte sedan det utifrån den prisklass jag angett och säsongens blommor. Jag skulle verkligen rekommendera företaget till mina vänner och om jag behöver blomsterarrangemang i framtiden kommer jag att anlita dem igen. Läs mer
  • Frida G
    Frida G skrev om Melody Flowers
    Bestöllde brudbukett, tärnbukett och bordsdekorationer samt blom kransar till barnen.

Super bra bemötande. lyssnade in alla våra funderingar. höll sig till budgeten.
    Helt klart över förväntan. bra dialog och enkla att få tag på vid ändringar i beställningen.
    Kort sagt helt fantastiska! Läs mer
  • Elvira T
    Elvira T skrev om Melody Flowers
    När jag gick in på Melody Flowers så visste jag inte riktigt vad jag ville ha till mitt bröllop. Jag visste vad jag ville ha för brudbukett och buketter till min tärnor men annars kände jag mig ganska lost.

Efter 10 minuter med Viktoria på melody flowers så kände jag mig hellugn och nöjd! Viktoria är helt magisk och super proffsig, vet precis vad hon pratar om och vad du vill ha genom att du berättar i några enkla ord om din vision.

Mitt bröllop blev mitt drömbröllop, dekorerat enbart med Melody Flowers blommor. Dom smyckade vigseln och även inne i lokalen där vi hade middagen! Allt från stora buketter till minibuketter :)

ALLT VAR PERFEKT och jag hade inte kunnat önska mig något mer! Jag kommer skicka alla jag känner som ska gifta sig till Viktoria och Melody Flowers! Läs mer
  • Micael H
    Micael H skrev om Melody Flowers
    Melody Flowers visar ett fantastiskt kundfokus och hög serviceanda vid bokningar bemärkelsedagar och bröllop.
    Kan varmt rekommendera Viktoria med personal.

De blomsterarrangemang dom levererade översteg våra förväntningar. Läs mer
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Melody Flowers
    Vi fick hjälp av Melody Flowers in för vårt bröllop i maj i år och blev så nöjda! Det var allt vi kunde önska och mer! Vi gav väldigt fria händer och blev väldigt väl bemötta under hela vägen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Mikaela S
    Mikaela S skrev om Melody Flowers
    Köpte blommor till bröllopet. Bra service och prisvärt. Blev fantastiskt resultat! Vi blev så nöjda verkligen. Läs mer
  • Camilla Ö
    Camilla Ö skrev om Melody Flowers
    Bra och trevligt! Fräscha och snygga buketter som håller minst en vecka på vårt kontor. Läs mer
  • Carina D
    Carina D skrev om Melody Flowers
    Brudbukett och bordsdekorationer. Galet nöjd. Sååå vackert fixat och superbra service. Läs mer
  • Elinor D
    Elinor D skrev om Melody Flowers
    Kan varmt rekommendera Melody Flowers! Fantastiskt bemötande och flexibla service. Det hjälper alltid till, hittar ett upplägg för alla och alla budgetar vilket är toppen. Vi har beställt blomsterarrangemang till events, konferens och bröllop och är supernöjda med leveransen. Man märker att de brinner för det dem gör och ser alltid till att få med det där lilla extra. Läs mer
  • Teresia P
    Teresia P skrev om Melody Flowers
    Bra engagemang, mycket god service, bra kvallitet. Bra bemötatnde,(teletfon,mail,personlig kontakt).
    Budleverans- Blomkvalitet varierande. Bra bemötatnde.
    Buketter till vår kyrka- mycket bra. Bra samarbete.
    Krukväxter- bar kvalitet, bra råd.
    samarbetet med Melody Flowers är bar och jag är mycket nöjd med bemötatnde, buketter, råd och rådgivning.
    Trevlig personal, med kund fokus. Läs mer
  • Emilia Ö
    Emilia Ö skrev om Melody Flowers
    Har leverans av blommor varje vecka till kontoret och vi är jätte nöjda. Läs mer
  • Pia M
    Pia M skrev om Melody Flowers
    Melody Flowers är flexibla, snabba och väldigt trevliga att ha att göra med! De levererar alltid fantastiska buketter och blomsterarrangemang! Läs mer
  • Anki M
    Anki M skrev om Melody Flowers
    Super trevligt och proffsigt bemötande och framför allt fantastiskt arbete! Kan varmt rekommendera Melody Flowers. Läs mer
  • Christell E
    Christell E skrev om Melody Flowers
    Otroligt tillmötesgående och jag som fotograf uppskattar det estetiska och konstnärliga i alla deras skapelser! Rekommenderar starkt detta företag. Läs mer
  • Per F
    Per F skrev om Melody Flowers
    Alerta och väldigt trevliga. Innovativa arrangemang. Läs mer
  • Nelli G
    Nelli G skrev om Melody Flowers
    Min blomsterbutik!!
    Ingen slår denna charmiga lokal full med vackra blommor för alla smaker. Grym personal som är oerhört hjälpsam.
    Bor du i Sthlm å ska du definitivt köpa alla dina blommor här :) Läs mer
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Melody Flowers
    Melody Flowers med Viktoria i spetsen håller riktigt hög kvalité rakt igenom! Allt från första kontakt, kvalité på blommor och buketter till korta snabba leveranser.
    Vi på Starcycle använder Melody Flowers frekvent och kan varmt rekommendera att beställa er första blomma redan idag!
    //Marcus (VD Starcycle AB) Läs mer
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Melody Flowers
    Fick ett väldigt gott intryck redan från början och så har det fortsatt.
    Väldigt flexibel och enkel att samarbeta med. Om det är någonting som vi har varit missnöjda med så har vi sagt det och feedbacken har tagits emot och det har blivit en förändring. Läs mer
  • Sören L
    Sören L skrev om Melody Flowers
    Bra service, stort engagemang och superfina blomsterarrangemang! Läs mer
  • Isabella B
    Isabella B skrev om Melody Flowers
    Melody Flowers ger alltid en bra service och levererar fantastiskt fina blommor till oss varje måndag. Det gör en stor skillnad att komma till kontoret och se färska vackra blommor. Läs mer
  • Anne J
    Anne J skrev om Melody Flowers
    Melody Flowers levererar alltid bra kvalité, väldigt snygga arrangemang till ett bra pris. Läs mer
  • Tarane F
    Tarane F skrev om Melody Flowers
    Profisionellt bemötande från början till slut. Levererade underbara blommor med fantastisk servicekänsla.
    Lyssnade på våra önskemål och skapade buketter och bordsblommor vackrare än vi kunde önskat.
    Tack snälla Viktoria för att du förverkligade vår dröm! Läs mer
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Melody Flowers
    Första bemötande det var trevligt, professionellt och omhändertagande. Vi tog kontakt med Melody flower ca 1,5 år innan vårat bröllop för att få hjälp med blommor till kyrka, utanför lokal, brudbukett, på alla bord och presentbord.
    Vi visste vilka färger vi ville ha och hur det skulle se ut på våran stora dag men inte mer än så.
    Vi har haft en helt perfekt kontakt fram till bröllopet, alltid fått svar. Vi har känt oss i fokus under hela resan och aldrig tvivlat på vårat val av florist.
    Jag har heller inte känt mig osäker på att slutprodukt inte skulle möta mina förväntningar vilket de heller inte gjorde. Snarare tvärtom, är fortfarande helt imponerad av hur fint och exakt så som vi ville ha de.

Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Melody Flowers
    Underbar brudbukett, precis som jag beskrivit att jag ville ha den. Lyhörd och bra bemötande- men framförallt fantastiskt resultat! Läs mer
  • Annsofie T
    Annsofie T skrev om Melody Flowers
    Melody Flowers har hög känsla för färg, komposition, service och kundnöjdhet. Varje beställning mottas snabbt och professionellt, med glädje och engagemang - och levererar med toppkvalitet.
    Melody Flowers levererar buketter för alla tillfällen. Läs mer
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Melody Flowers
    Vilken energi! Viktoria är helt fantastisk. Kunnig, snabb, effektiv och noggrann. Jag har handlat både privat och till vårt företag. Ska ni gifta er, så är Viktoria även utbildad Bröllopskoordinator.

Rekommaderas starkt!

Jonas
    Juvelia, Östermalmstorg Läs mer
  • Malin N
    Malin N skrev om Melody Flowers
    Helt underbar florist som gör allt ocg lite till för sina kunder :) Läs mer
  • Julia S
    Julia S skrev om Melody Flowers
    Vi anlitade Melody Flowers till vårt bröllop och blev verkligen nöjda. Blommorna var så vackra. Hela upplägget med konsultation gjorde att vi kände oss trygga och kunde fokusera på alla andra tusen "att göra" inför vår stora dag. Rekommenderas! Läs mer
  • Företagsmassagen
    Företagsmassagen skrev om Melody Flowers
    Genom Melody flowers har vi beställt blommor och vi är mycket nöjda med resultatet. Blommor som höll bra, fint komponerat och mycket trevligt bemötande. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Anne H
    Anne H skrev om Melody Flowers
    Mycket trevligt bemötande av personalen både "live" och över telefon. Liiite ojämn kvalitet på buketterna vi beställer. De flesta buketter är superfina, men mitt i allt kommer en bukett som är helt fantasilös och tråkig.
    Sammantaget är jag dock helt nöjd. Läs mer
  • Leif H
    Leif H skrev om Melody Flowers
    Att gå in i blomsterbutiken är en upplevelse i sig. Det finns så mycket mer än "bara blommor". Och kundbemötande och service är bland det bästa jag har upplevt.
    Och det fungerar lika bra med att beställa en bukett med orden "Du fixar" – och Viktoria fixar så att mottagaren kommer tillbaka två veckor senare och berättar att "blombuketten är fortfarande lika fin".
    Kundservice är bara förnamnet! Läs mer
  • Miranda D
    Miranda D skrev om Melody Flowers
    Ända från start upplever jag att Melody Flowers känts pålitliga, seriösa och snabba. Samt att de alltid levererar hög service.
    För mig som jobbar med väldigt korta beslutsvägar och snabba puckar har det varit viktigt att hitta en leverantör som kan ställa upp samma dag och vet precis vad man vill ha det eller kommer med egna förslag om man själv inte vet. Allt detta och lite till levererar Melody Flowers med bravur.
    Jag ser fram emot att fortsätta samarbeta med Melody Flowers och framförallt Viktoria som är en riktig pärla! Läs mer

Roslagsgatan 25, 113 55 Stockholm