Alla kategorier Blommor Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Melody Flowers

Melody Flowers

Roslagsgatan 25, 113 55 Stockholm — Visa karta

Melody Flowers är en blomsterbutik som startades år 2011 och erbjuder blommor för alla tillfällen.
Förutom det dagliga arbetet i butiken levererar vi massvis av blommor och blomsterdekorationer till bröllop, event och företag. Vi har cirka 50-60 bröllop årligen som vi ansvarar för. Inget uppdrag är dock för stort eller litet för oss. Vi hjälper gärna till även med fester, födelsedagar eller högtider.

Vi tycker att det ska vara lätt att ge och få blommor. Därför samarbetar vi med Urb-it för att kunna
leverera beställningar inom en timme eller på bestämd tid inom Stockholms innerstad - vi anpassar oss alltid efter dina önskemål. Vill du skicka blommor på annan ort hjälper vi er självklart med även detta!

Varmt välkommen till oss!
Mån-Lör: 10:00-18:00
Sön: 11:00-16:00

Läs vad 27 kunder tycker om Melody Flowers

• Mikaela S
    Mikaela S skrev om Melody Flowers
    Köpte blommor till bröllopet. Bra service och prisvärt. Blev fantastiskt resultat! Vi blev så nöjda verkligen. Läs mer
  • Camilla Ö
    Camilla Ö skrev om Melody Flowers
    Bra och trevligt! Fräscha och snygga buketter som håller minst en vecka på vårt kontor. Läs mer
  • Carina D
    Carina D skrev om Melody Flowers
    Brudbukett och bordsdekorationer. Galet nöjd. Sååå vackert fixat och superbra service. Läs mer
  • Elinor D
    Elinor D skrev om Melody Flowers
    Kan varmt rekommendera Melody Flowers! Fantastiskt bemötande och flexibla service. Det hjälper alltid till, hittar ett upplägg för alla och alla budgetar vilket är toppen. Vi har beställt blomsterarrangemang till events, konferens och bröllop och är supernöjda med leveransen. Man märker att de brinner för det dem gör och ser alltid till att få med det där lilla extra. Läs mer
  • Teresia P
    Teresia P skrev om Melody Flowers
    Bra engagemang, mycket god service, bra kvallitet. Bra bemötatnde,(teletfon,mail,personlig kontakt).
    Budleverans- Blomkvalitet varierande. Bra bemötatnde.
    Buketter till vår kyrka- mycket bra. Bra samarbete.
    Krukväxter- bar kvalitet, bra råd.
    samarbetet med Melody Flowers är bar och jag är mycket nöjd med bemötatnde, buketter, råd och rådgivning.
    Trevlig personal, med kund fokus. Läs mer
  • Emilia Ö
    Emilia Ö skrev om Melody Flowers
    Har leverans av blommor varje vecka till kontoret och vi är jätte nöjda. Läs mer
  • Pia M
    Pia M skrev om Melody Flowers
    Melody Flowers är flexibla, snabba och väldigt trevliga att ha att göra med! De levererar alltid fantastiska buketter och blomsterarrangemang! Läs mer
  • Anki M
    Anki M skrev om Melody Flowers
    Super trevligt och proffsigt bemötande och framför allt fantastiskt arbete! Kan varmt rekommendera Melody Flowers. Läs mer
  • Christell E
    Christell E skrev om Melody Flowers
    Otroligt tillmötesgående och jag som fotograf uppskattar det estetiska och konstnärliga i alla deras skapelser! Rekommenderar starkt detta företag. Läs mer
  • Per F
    Per F skrev om Melody Flowers
    Alerta och väldigt trevliga. Innovativa arrangemang. Läs mer
  • Nelli G
    Nelli G skrev om Melody Flowers
    Min blomsterbutik!!
    Ingen slår denna charmiga lokal full med vackra blommor för alla smaker. Grym personal som är oerhört hjälpsam.
    Bor du i Sthlm å ska du definitivt köpa alla dina blommor här :) Läs mer
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Melody Flowers
    Melody Flowers med Viktoria i spetsen håller riktigt hög kvalité rakt igenom! Allt från första kontakt, kvalité på blommor och buketter till korta snabba leveranser.
    Vi på Starcycle använder Melody Flowers frekvent och kan varmt rekommendera att beställa er första blomma redan idag!
    //Marcus (VD Starcycle AB) Läs mer
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Melody Flowers
    Fick ett väldigt gott intryck redan från början och så har det fortsatt.
    Väldigt flexibel och enkel att samarbeta med. Om det är någonting som vi har varit missnöjda med så har vi sagt det och feedbacken har tagits emot och det har blivit en förändring. Läs mer
  • Sören L
    Sören L skrev om Melody Flowers
    Bra service, stort engagemang och superfina blomsterarrangemang! Läs mer
  • Isabella B
    Isabella B skrev om Melody Flowers
    Melody Flowers ger alltid en bra service och levererar fantastiskt fina blommor till oss varje måndag. Det gör en stor skillnad att komma till kontoret och se färska vackra blommor. Läs mer
  • Anne J
    Anne J skrev om Melody Flowers
    Melody Flowers levererar alltid bra kvalité, väldigt snygga arrangemang till ett bra pris. Läs mer
  • Tarane F
    Tarane F skrev om Melody Flowers
    Profisionellt bemötande från början till slut. Levererade underbara blommor med fantastisk servicekänsla.
    Lyssnade på våra önskemål och skapade buketter och bordsblommor vackrare än vi kunde önskat.
    Tack snälla Viktoria för att du förverkligade vår dröm! Läs mer
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Melody Flowers
    Första bemötande det var trevligt, professionellt och omhändertagande. Vi tog kontakt med Melody flower ca 1,5 år innan vårat bröllop för att få hjälp med blommor till kyrka, utanför lokal, brudbukett, på alla bord och presentbord.
    Vi visste vilka färger vi ville ha och hur det skulle se ut på våran stora dag men inte mer än så.
    Vi har haft en helt perfekt kontakt fram till bröllopet, alltid fått svar. Vi har känt oss i fokus under hela resan och aldrig tvivlat på vårat val av florist.
    Jag har heller inte känt mig osäker på att slutprodukt inte skulle möta mina förväntningar vilket de heller inte gjorde. Snarare tvärtom, är fortfarande helt imponerad av hur fint och exakt så som vi ville ha de.

Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Melody Flowers
    Underbar brudbukett, precis som jag beskrivit att jag ville ha den. Lyhörd och bra bemötande- men framförallt fantastiskt resultat! Läs mer
  • Annsofie T
    Annsofie T skrev om Melody Flowers
    Melody Flowers har hög känsla för färg, komposition, service och kundnöjdhet. Varje beställning mottas snabbt och professionellt, med glädje och engagemang - och levererar med toppkvalitet.
    Melody Flowers levererar buketter för alla tillfällen. Läs mer
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Melody Flowers
    Vilken energi! Viktoria är helt fantastisk. Kunnig, snabb, effektiv och noggrann. Jag har handlat både privat och till vårt företag. Ska ni gifta er, så är Viktoria även utbildad Bröllopskoordinator.

Rekommaderas starkt!

Jonas
    Juvelia, Östermalmstorg Läs mer
  • Malin N
    Malin N skrev om Melody Flowers
    Helt underbar florist som gör allt ocg lite till för sina kunder :) Läs mer
  • Julia S
    Julia S skrev om Melody Flowers
    Vi anlitade Melody Flowers till vårt bröllop och blev verkligen nöjda. Blommorna var så vackra. Hela upplägget med konsultation gjorde att vi kände oss trygga och kunde fokusera på alla andra tusen "att göra" inför vår stora dag. Rekommenderas! Läs mer
  • Företagsmassagen
    Företagsmassagen skrev om Melody Flowers
    Genom Melody flowers har vi beställt blommor och vi är mycket nöjda med resultatet. Blommor som höll bra, fint komponerat och mycket trevligt bemötande. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Anne H
    Anne H skrev om Melody Flowers
    Mycket trevligt bemötande av personalen både "live" och över telefon. Liiite ojämn kvalitet på buketterna vi beställer. De flesta buketter är superfina, men mitt i allt kommer en bukett som är helt fantasilös och tråkig.
    Sammantaget är jag dock helt nöjd. Läs mer
  • Leif H
    Leif H skrev om Melody Flowers
    Att gå in i blomsterbutiken är en upplevelse i sig. Det finns så mycket mer än "bara blommor". Och kundbemötande och service är bland det bästa jag har upplevt.
    Och det fungerar lika bra med att beställa en bukett med orden "Du fixar" – och Viktoria fixar så att mottagaren kommer tillbaka två veckor senare och berättar att "blombuketten är fortfarande lika fin".
    Kundservice är bara förnamnet! Läs mer
  • Miranda D
    Miranda D skrev om Melody Flowers
    Ända från start upplever jag att Melody Flowers känts pålitliga, seriösa och snabba. Samt att de alltid levererar hög service.
    För mig som jobbar med väldigt korta beslutsvägar och snabba puckar har det varit viktigt att hitta en leverantör som kan ställa upp samma dag och vet precis vad man vill ha det eller kommer med egna förslag om man själv inte vet. Allt detta och lite till levererar Melody Flowers med bravur.
    Jag ser fram emot att fortsätta samarbeta med Melody Flowers och framförallt Viktoria som är en riktig pärla! Läs mer

Roslagsgatan 25, 113 55 Stockholm