Alla kategorier Blommor Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Melody Flowers

Melody Flowers

Roslagsgatan 25, 113 55 Stockholm — Visa karta

Melody Flowers är en blomsterbutik som startades år 2011 och erbjuder blommor för alla tillfällen.
Förutom det dagliga arbetet i butiken levererar vi massvis av blommor och blomsterdekorationer till bröllop, event och företag. Vi har cirka 50-60 bröllop årligen som vi ansvarar för. Inget uppdrag är dock för stort eller litet för oss. Vi hjälper gärna till även med fester, födelsedagar eller högtider.

Vi tycker att det ska vara lätt att ge och få blommor. Därför samarbetar vi med Urb-it för att kunna
leverera beställningar inom en timme eller på bestämd tid inom Stockholms innerstad - vi anpassar oss alltid efter dina önskemål. Vill du skicka blommor på annan ort hjälper vi er självklart med även detta!

Varmt välkommen till oss!
Mån-Lör: 10:00-18:00
Sön: 11:00-16:00

Läs vad 17 kunder tycker om Melody Flowers

• Nelli G
    Nelli G skrev om Melody Flowers
    Min blomsterbutik!!
    Ingen slår denna charmiga lokal full med vackra blommor för alla smaker. Grym personal som är oerhört hjälpsam.
    Bor du i Sthlm å ska du definitivt köpa alla dina blommor här :)
  • Starcycle AB
    Starcycle AB skrev om Melody Flowers
    Melody Flowers med Viktoria i spetsen håller riktigt hög kvalité rakt igenom! Allt från första kontakt, kvalité på blommor och buketter till korta snabba leveranser.
    Vi på Starcycle använder Melody Flowers frekvent och kan varmt rekommendera att beställa er första blomma redan idag!
    //Marcus (VD Starcycle AB)
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Melody Flowers
    Fick ett väldigt gott intryck redan från början och så har det fortsatt.
    Väldigt flexibel och enkel att samarbeta med. Om det är någonting som vi har varit missnöjda med så har vi sagt det och feedbacken har tagits emot och det har blivit en förändring.
  • Sören L
    Sören L skrev om Melody Flowers
    Bra service, stort engagemang och superfina blomsterarrangemang!
  • Isabella B
    Isabella B skrev om Melody Flowers
    Melody Flowers ger alltid en bra service och levererar fantastiskt fina blommor till oss varje måndag. Det gör en stor skillnad att komma till kontoret och se färska vackra blommor.
  • Anne J
    Anne J skrev om Melody Flowers
    Melody Flowers levererar alltid bra kvalité, väldigt snygga arrangemang till ett bra pris.
  • Tarane F
    Tarane F skrev om Melody Flowers
    Profisionellt bemötande från början till slut. Levererade underbara blommor med fantastisk servicekänsla.
    Lyssnade på våra önskemål och skapade buketter och bordsblommor vackrare än vi kunde önskat.
    Tack snälla Viktoria för att du förverkligade vår dröm!
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Melody Flowers
    Första bemötande det var trevligt, professionellt och omhändertagande. Vi tog kontakt med Melody flower ca 1,5 år innan vårat bröllop för att få hjälp med blommor till kyrka, utanför lokal, brudbukett, på alla bord och presentbord.
    Vi visste vilka färger vi ville ha och hur det skulle se ut på våran stora dag men inte mer än så.
    Vi har haft en helt perfekt kontakt fram till bröllopet, alltid fått svar. Vi har känt oss i fokus under hela resan och aldrig tvivlat på vårat val av florist.
    Jag har heller inte känt mig osäker på att slutprodukt inte skulle möta mina förväntningar vilket de heller inte gjorde. Snarare tvärtom, är fortfarande helt imponerad av hur fint och exakt så som vi ville ha de.

Vi är mycket nöjda.
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Melody Flowers
    Underbar brudbukett, precis som jag beskrivit att jag ville ha den. Lyhörd och bra bemötande- men framförallt fantastiskt resultat!
  • Annsofie T
    Annsofie T skrev om Melody Flowers
    Melody Flowers har hög känsla för färg, komposition, service och kundnöjdhet. Varje beställning mottas snabbt och professionellt, med glädje och engagemang - och levererar med toppkvalitet.
    Melody Flowers levererar buketter för alla tillfällen.
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Melody Flowers
    Vilken energi! Viktoria är helt fantastisk. Kunnig, snabb, effektiv och noggrann. Jag har handlat både privat och till vårt företag. Ska ni gifta er, så är Viktoria även utbildad Bröllopskoordinator.

Rekommaderas starkt!

Jonas
    Juvelia, Östermalmstorg
  • Malin N
    Malin N skrev om Melody Flowers
    Helt underbar florist som gör allt ocg lite till för sina kunder :)
  • Julia S
    Julia S skrev om Melody Flowers
    Vi anlitade Melody Flowers till vårt bröllop och blev verkligen nöjda. Blommorna var så vackra. Hela upplägget med konsultation gjorde att vi kände oss trygga och kunde fokusera på alla andra tusen "att göra" inför vår stora dag. Rekommenderas!
  • Företagsmassagen
    Företagsmassagen skrev om Melody Flowers
    Genom Melody flowers har vi beställt blommor och vi är mycket nöjda med resultatet. Blommor som höll bra, fint komponerat och mycket trevligt bemötande. Rekommenderas starkt.
  • Anne H
    Anne H skrev om Melody Flowers
    Mycket trevligt bemötande av personalen både "live" och över telefon. Liiite ojämn kvalitet på buketterna vi beställer. De flesta buketter är superfina, men mitt i allt kommer en bukett som är helt fantasilös och tråkig.
    Sammantaget är jag dock helt nöjd.
  • Leif H
    Leif H skrev om Melody Flowers
    Att gå in i blomsterbutiken är en upplevelse i sig. Det finns så mycket mer än "bara blommor". Och kundbemötande och service är bland det bästa jag har upplevt.
    Och det fungerar lika bra med att beställa en bukett med orden "Du fixar" – och Viktoria fixar så att mottagaren kommer tillbaka två veckor senare och berättar att "blombuketten är fortfarande lika fin".
    Kundservice är bara förnamnet!
  • Miranda D
    Miranda D skrev om Melody Flowers
    Ända från start upplever jag att Melody Flowers känts pålitliga, seriösa och snabba. Samt att de alltid levererar hög service.
    För mig som jobbar med väldigt korta beslutsvägar och snabba puckar har det varit viktigt att hitta en leverantör som kan ställa upp samma dag och vet precis vad man vill ha det eller kommer med egna förslag om man själv inte vet. Allt detta och lite till levererar Melody Flowers med bravur.
    Jag ser fram emot att fortsätta samarbeta med Melody Flowers och framförallt Viktoria som är en riktig pärla!

Roslagsgatan 25, 113 55 Stockholm