Melody Flowers

Roslagsgatan 25, 113 55 Stockholm — Visa karta

Melody Flowers är en blomsterbutik som startades år 2011 och erbjuder blommor för alla tillfällen.

Förutom det dagliga arbetet i butiken levererar vi massvis av blommor och blomsterdekorationer till bröllop, event och företag. Vi har över 60st bröllop per år och inget uppdrag är för stort eller för litet för oss. Vi hjälper gärna till med fester, födelsedagar eller andra högtider samt blommor till begravning.

Vi tycker att det ska vara lätt att ge och få blommor, vi hjälper dig med blomsterförmedling över hela Sverige och även utomlands!

Varmt välkommen till oss!
Öppet just nu
Mån: 00:00-00:00
Tis-Lör: 10:00-18:00
Sön: 11:00-16:00

Läs vad 80 kunder tycker om Melody Flowers

• 2019-09-25

Alica F skrev om Melody Flowers
    Trevlig och lyhörd, blomsterarrangemangen till vårt bröllop blev finare än vad jag kunnat drömma om! Rekommenderar varmt Melody Flowers. Läs mer
    2019-09-25 Melody Flowers svarar Alica F
    Hej! Tack så jättemycket för din rekommendation och fina omdöme! Roligt att höra att ni blev så nöjda :) Blomstrande hälsningar, Viktoria
  • 2019-09-22

Ulrika V skrev om Melody Flowers
    Vi beställde brudbukett, brudtärnebuketter och corsage.
    Vi blev bemötta med varm och trevlig service från första kontakt till leverans.
    Vi hade sett bilder och hade ganska höga förhoppningar, men man är ju givetvis nervös över slutresultatet. Tankar och idéer som man måste försöka beskriva och inte vara säker på går bra. Men när vi mottog buketterna blev vi mållösa, de var över all förväntan och mycket finare än vi kunde tro var möjligt. Alla blommor var perfekta och gjorde dagen komplett.
    Vi är så tacksamma för hjälpen vi fick och den fantastiska upplevelsen vi hade, resultatet var helt så bra! Viktoria är så behjälplig och klarade att förstå precis vad vi ville ha - så duktig! Läs mer
    2019-09-22 Melody Flowers svarar Ulrika V
    Hej! Tack så jättemycket för rekommendationen och era fina ord! Så roligt att höra att ni blev så nöjda med blommorna och att det till och med blev bättre än förväntat, det glädjer mig enormt! Hoppas vi ses igen :)
    Blomstrande hälsningar, Viktoria
  • 2019-09-11

Diana W skrev om Melody Flowers
    Jag har anlitat Melody flowers under flera år och har blivit supernöjd varje gång! Bemötandet är proffsigt, hjärtligt och engagerat.
    Victoria har förmågan att varje gång ta fram riktigt fina buketter som känns perfekta till den som blommorna är ämnad. Att hon sedan tycks ha gott minne är bara en fördel om man är en återkommande kund. :) Läs mer
    2019-09-12 Melody Flowers svarar Diana W
    Hej! Tack för din rekommendation och fina omdöme :) Roligt också att du uppskattar mitt minne, det är inte alltid på topp även om man kan tro det! Bästa hälsningar, Viktoria

Sandra A skrev om Melody Flowers
    Ett superbra bemötande och kanon bra personal. Allt från blommorna till uppställning var helt fantastiskt! Läs mer
    2019-09-10 Melody Flowers svarar Sandra A
    Hej! Tack för din rekommendation, vad roligt att höra att ni blev så nöjda! :) Bästa hälsningar, Viktoria

Linda M skrev om Melody Flowers
    • brudbukett, tärnbuket

• vi blev jätte bra bemötta

• när vi hade haft våran konsultation kändes det som att vi förstog varandra. När brudbuketten väl kom så var den mindre än vi kommit överens om samt att tärnbuketten bara var en aningen mindre istället för mycket mindre. Blommorna och själva buketterna var jätte fina och av hög kvalité men storleken blev vi väldigt missnöjda över. Läs mer
    2019-09-10 Melody Flowers svarar Linda M
    Hej! Tack för att du tog dig tid att recensera oss. Tråkigt att höra att ni inte blev helt nöjda med storlekarna! Det är alltid svårt att förklara exakt storlek i och med att bilder inte säger exakt storlek samt olika blommor har olika storlekar och även olika priser. Jag tar till mig kritiken och är glad över att du berättade detta! Du får gärna maila mig mer kring hur du upplevde det och varför.

Bästa hälsningar, Viktoria

Fredrik D skrev om Melody Flowers
    Otroligt trevliga! De förstod precis vilken typ av känsla vi ville ha på vårt bröllop. Jättetack! 😊 Läs mer
    2019-09-10 Melody Flowers svarar Fredrik D
    Hej! Tack för din rekommendation och fina omdöme! Roligt att höra :) Bästa hälsningar, Viktoria

Rebecca T skrev om Melody Flowers
    Jag upplevde inte att min bröllopsbukett blev som jag hade önskat. Fick en liten och stram bukett trots att jag önskat en stor, luftig bohemisk. Jag skickade både inspirationsbilder och en bild som jag bokstavligen skrev ”exakt denna bil jag ha”, den jag fick var helt annan. Skrev även att jag ville komma förbi och titta på säsongens blommor (hade konsultation på vintern) fick till svar att det inte har någon betydelse, hon kunde inte heller skicka namn på vad som beställdes till buketten då det var för omständigt. Jag har ingen ork eller lust att bråka om detta i efterhand men det blev inte som jag hade önskat och det kostade mig även väldigt mycket pengar (6500kr) Läs mer
    2019-09-10 Melody Flowers svarar Rebecca T
    Hej! Tack för att du tog dig tid att skriva detta. Tråkigt att du inte alls blev nöjd och att du inte kände att du fick det du ville ha! I min värld är det självklart att du ska kunna höra av dig med dina synpunkter kring vad du fick! Det handlar inte om att bråka, utan att jag som företag inte levererat det du önskat. Vad detta beror på är troligtvis många olika faktorer. Jag hade uppskattat om du hörde av dig till mig om detta så att vi hade kunnat se vad som blev fel. Tyvärr har det nog blivit en miss i kommunikationen i och med att du skickat inspirationsbilder och jag har utgått från dem, vad vi sa på konsultationen, säsong och er budget. Oavsett vad, så ber jag om ursäkt för att jag inte var tillräckligt tydlig angående detta! Jag vill gärna prata mer med er för att få reda på vart det blev fel! Såklart är det viktigaste för mig att ni blir nöjda, tyvärr kan jag inte göra mer än att lyssna på vad ni har att säga samt se om det finns något jag kan göra som ett plåster på såret! Så kontakta gärna mig! Bästa hälsningar, Viktoria

Isabel L skrev om Melody Flowers
    Snabb respons på mail. Fantastisk brudbukett. Supernöjd! Läs mer
    2019-09-10 Melody Flowers svarar Isabel L
    Hej! Tack så jättemycket för din rekommendation och fina ord :) Vad roligt att höra att ni blev så nöjda! Bästa hälsningar, Viktoria

Christina V skrev om Melody Flowers
    Jag köpte buketter för brud och brudtärnor. Personalen var väldigt trevliga och tillmötesgående och mötte alla de förväntningar jag hade.

Skulle absolut rekommendera dem! Läs mer
    2019-09-10 Melody Flowers svarar Christina V
    Hej! Tack så jättemycket för din rekommendation och fina ord. Roligt att höra :) Bästa hälsningar, Viktoria

Olga R skrev om Melody Flowers
    Jättebra bemötande och så professionella.
    Hade själv ingen aning om blommor utan hade bara en bild i mitt huvud vilket Viktoria förverkligade över förväntan. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    2019-09-10 Melody Flowers svarar Olga R
    Hej! Åh vad glad jag blir över att läsa detta! Tack så jättemycket för din rekommendation och fina ord :)
    Bästa hälsningar, Viktoria

Elena E skrev om Melody Flowers
    Var jättenöjd med min brudbukett. trevligt bemötande, kunnig och professionell personal. Läs mer
    2019-09-10 Melody Flowers svarar Elena E
    Hej! Tack så jättemycket för din rekommendation och fina ord! :) Glad jag blir! Bästa hälsningar, Viktoria

Cecilia L skrev om Melody Flowers
    Jag anlitade Melody Flowers för mitt bröllop och var jättenöjd med den vackra brudbuketten och bågen.

Förutom något oklar prissättning gick allt smidigt och hon lyssnade verkligen på våra önskemål och gjorde det lilla extra för att få allt perfekt! Läs mer
    2019-09-09 Melody Flowers svarar Cecilia L
    Hej!
    Tack för din rekommendation och ditt fina omdöme, trots att ni upplevde något oklar prissättning! Ni får mer än gärna maila mig kring vad det var ni inte kände matchade era förväntningar så att jag kan ta del av era tankar och lära mig av det för framtiden :) Bästa hälsningar, Viktoria
  • Eva G

2019-09-09

Eva G skrev om Melody Flowers
    Supertrevliga och jätteproffsiga. Kanon att bolla med och blev jättenöjd av hela arrangemanget! :) Läs mer
    2019-09-09 Melody Flowers svarar Eva G
    Hej! Tack för din rekommendation och fina ord. Roligt att höra att du blev så nöjd :) Bästa hälsningar, Viktoria

Mikaela K skrev om Melody Flowers
    Jag köpte brudbukett, tärnbuketter och crosager till marshalkar. De var otroligt vackra och vi blev jätte nöjda! Så hjälpsam, jag beskrev färgskalan och vad vi tyckte om och sedan skapade hon buketten utifrån det. Så duktig och så nöjda! Kommer definitivt rekommendera! Läs mer
    2019-09-09 Melody Flowers svarar Mikaela K
    Hej! Tack så jättemycket för din recension och ditt fina omdöme! Så roligt att höra att ni blev så nöjda :) Bästa hälsningar, Viktoria

Alexandra P skrev om Melody Flowers
    Trevligt bemötande och ett väldigt fint slutresultat. Läs mer
    2019-09-09 Melody Flowers svarar Alexandra P
    Hej! Tack så jättemycket för din rekommendation! Bästa hälsningar, Viktoria

My L skrev om Melody Flowers
    Lyssnar alltid in och gör sitt bästa för att uppfylla ens önskemål om blommor och buketter! Mycket tillmötesgående och professionell! Läs mer
    2019-09-09 Melody Flowers svarar My L
    Hej! Tack så jättemycket för din recension och ditt fina omdöme :) Roligt att du är så nöjd med oss! Bästa hälsningar, Viktoria

Karl B skrev om Melody Flowers
    Vi anlitade Melody till vårt bröllop med lantlig inramning. Toppbetyg rakt igenom. Läs mer
    2019-09-09 Melody Flowers svarar Karl B
    Hej! Tack så jättemycket för rekommendationen och ditt fina omdöme. Så roligt att höra att ni blev så himla nöjda med allt! Bästa hälsningar, Viktoria

Linda R skrev om Melody Flowers
    Melody flowers gjorde min Brudbukett och även andra blommor till brudgum och barn. Vi blev så nöjda och vi fick precis det vi ville ha!! Läs mer
    2019-09-08 Melody Flowers svarar Linda R
    Hej! Tack så jättemycket för rekommendationen och ditt fina omdöme! Vad roligt att höra att ni blev så nöjda :) Bästa hälsningar, Viktoria

Nina H skrev om Melody Flowers
    Vi beställde alla våra blommor till bröllopet från Melody Flowers och är mer än nöjda! Fantastisk service, och super duktiga florister!! Wow! Läs mer
    2019-09-10 Melody Flowers svarar Nina H
    Hej! Tack för din rekommendation och fina ord! Roligt att höra att ni blev så nöjda med blommorna! Bästa hälsningar, Viktoria
  • Johanna J

2019-09-08

Johanna J skrev om Melody Flowers
    Viktoria på Melody flowers levererade blommor till vårt bröllop och allt gick så jäkla smidigt! Älskade blommorna och hon fångade verkligen vad vi älskade. Önskar att jag fick ha kvar blommorna!! Kontakten var supersmidig och bra! Jag rekommenderar verkligen alla att använda sig av dom 😍 Läs mer
    2019-09-08 Melody Flowers svarar Johanna J
    Åh! Tack så jättemycket för din rekommendation och fina ord! Är så glad över att höra att ni blev så nöjda :) Bästa hälsningar, Viktoria

Karolina L skrev om Melody Flowers
    Vackra buketter, bra service och bra bemötande! Läs mer
    2019-09-08 Melody Flowers svarar Karolina L
    Hej! Tack så jättemycket för din rekommendation och för förtroendet på er dag! Roligt att höra att ni är så nöjda :) Bästa hälsningar, Viktoria

Jannike L skrev om Melody Flowers
    Köpte brudbukett, tärnbuketter och corsage till vårat bröllop.
    Bra service, trevligt bemötande, tog sig an vårat uppdrag fast vi var sent ute.

Vi är väldigt nöjda, blommorna var fantastiska och höll hela dagen vi rekommenderar dom här till alla vi träffar☺️ Läs mer
    2019-09-08 Melody Flowers svarar Jannike L
    Hej! Åh vad roligt att höra att ni blev så nöjda, trots kort med tid :) Tack för förtroendet än en gång och för att du tog dig tid att skriva denna rekommendation! Bästa hälsningar, Viktoria

Victoria B skrev om Melody Flowers
    Blommor för bröllopet. Bra service, alltid hjälpsam och vänlig. Underbara blommor! Läs mer
    2019-09-08 Melody Flowers svarar Victoria B
    Hej! Tack så jättemycket för din rekommendation! Vad roligt att höra att du blev så nöjd med blommorna :) Bästa hälsningar, Viktoria

Pernilla L skrev om Melody Flowers
    Jag beställde en brudbukett med tillhörande tärnbuketter samt corsage till brudgum och bestmen.

Viktoria på Melody Flowers lyssnade på ett ungefär vad jag var ute efter och fick sedan skapa blombuketter utifrån givna önskemål och budget. Vilka buketter! De blev helt fantastiska. Tack! Läs mer
    2019-09-08 Melody Flowers svarar Pernilla L
    Hej! Tack för din rekommendation! Vad roligt att höra att du blev så nöjd med blommorna. :) Bästa hälsningar, Viktoria

Danielle T skrev om Melody Flowers
    Blommor till dukning av bröllop, krans i taket samt tärnbuketter och bröllopsbukett.

Kransen i taket var superfin och mina tärnbuketter(trots att den var lite mindre än vad jag hade visat bilder på).

Bröllopsbuketten motsvarande inte riktigt mina förväntningar på färger, men den var ändå fin men inte som jag hade tänkt mig. Detta gällde även blommorna som var dukning på borden, det var mycket mindre än vad jag hade en vision av samt som jag visade bilder på och i jämförelse vad jag betalade för det.

Jag hade högre förväntningar innan i och med goda omdömen, tror det blev någon misskommunikation mellan oss då färgerna inte var helt överensstämmande genomgående bland blommorna. Det kändes inte som att hon förstod mina visioner hur jag ville ha det, trots många bilder. Läs mer
    2019-09-08 Melody Flowers svarar Danielle T
    Hej!
    Tack för din recension av oss! Tråkigt att du inte blev helt nöjd med blommorna och att du inte berättade detta för oss tidigare. Du får jättegärna maila mig mer kring vad som inte blev som du tänkt dig så kan vi titta på vad som blev fel! Jag vet att vi diskuterade olika storlekar mm. Så synd att det inte blev så som ni önskade i varken färg eller storlekar. Ibland är det svårt att anpassa storleken efter budgeten när de olika blommorna har olika priser men jag tar till mig kritiken och ber om ursäkt för att jag inte var tillräckligt tydlig med exempel på storlekarna för just er budget. Som sagt, ni får mer än gärna kontakta mig kring detta så kan vi se vart det blev tokigt någonstans! Bästa hälsningar, Viktoria
  • 2019-09-07

Lisa N skrev om Melody Flowers
    Jag har både beställt blommor och handlat i butiken. Viktoria löser allt och lyckas alltid hitta den där känslan jag vill förmedla med blommorna!
    Kan inte vara mer nöjd!! Läs mer
    2019-09-07 Melody Flowers svarar Lisa N
    Tack för din rekommendation! Vad roligt att höra att du är nöjd med våra tjänster! Blomstrande hälsningar, Viktoria
  • 2019-09-04

Tina G skrev om Melody Flowers
    Kreativ, proffsig och lyhörd! 🌸🌸🌸 Läs mer
    2019-09-04 Melody Flowers svarar Tina G
    Tack så jättemycket för din recension! Ser fram emot framtida samarbeten ihop. 🌺 Blomstrande hälsningar, Viktoria
  • 2019-09-04

Venus A skrev om Melody Flowers
    Viktoria på Melody Flowers är utan tvekan bästa floristen i stan. Jag nyttjar hennes tjänst för blommor till mina event. Vi beställer allt ifrån blommor till talare till bordsdekor till våra middagar. Bäst i test helt enkelt! Läs mer
    2019-09-04 Melody Flowers svarar Venus A
    Tack så jättemycket för ditt fina omdöme! Roligt att du är så nöjd med oss! Jag ser fram emot ett fortsatt arbete ihop med dig och dina kunder! :) Blomstrande hälsningar, Viktoria
  • Veronica G

2018-10-30

Veronica G skrev om Melody Flowers
    Professionellt från början till slut. Lyssnade och ändrade efter önskemål utan krångel. Kom med bra förslag och råd. Läs mer
  • Patricia T

2018-10-30

Patricia T skrev om Melody Flowers
    Alltid lika bra service och lyhördhet samt tålamod med mina lite virriga beställningar av blomsterkransar och brudbuketter till mina fotograferingar. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-10-30

Kina S skrev om Melody Flowers
    Jag har köpt blommor till kontoret, samt fått hjälp med blomster arrangemang för olika events.
    Jag har fått mycket tips/ expertis hjälp med både val av växter/ blommor utefter event och slutkund. Samt hur man planerar när det skall fästas på ex. back- drop, båtar osv. Känns tryggt att arbeta med Melody Flowers. Tack! Läs mer
  • 2018-10-29

Katja S skrev om Melody Flowers
    Melody Flowers gör superfina buketter, kranser, bordsdekorationer, you name it! Har öga för detaljer och gör ursnygga färgkombinationer och kompositioner alltid med konstnärlig touch och är dessutom superproffsig och jättetrevlig. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Evelyn W

2018-10-29

Evelyn W skrev om Melody Flowers
    Så proffsig och bra arrangör! Har använt mig av Melody Flowers ett flertal gånger, och hon levererar alltid de vackraste arrangemangen och högkvalitativa blommor! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-10-29

Cecilia F skrev om Melody Flowers
    Jag har köpt ett av deras bröllopspaket!

Jag blev bemöt på ett fantastiskt sätt redan från första stund!

Jag hade nog väldigt höga förväntningar som blivande brud, men dom såg till att allt gick i lås!

Jag är en otroligt nöjd kund som gärna rekommenderar Melody Flowers vidare till alla jag känner 😊

Tusen tack för allt 🌺

Mvh /Cecilia Felldin Läs mer
  • Berivan M

2018-10-29

Berivan M skrev om Melody Flowers
    Bästa servicen vackraste buketten o blommorna hittar man här. Fick dröm bukett till min kompis bröllop hon älskade älskade Läs mer
  • 2018-10-28

Johanna W skrev om Melody Flowers
    Underbar blomsterbutik med otroöigt duktig florist. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-09-19

Karin L skrev om Melody Flowers
    Jag beställde bukett, krans och bladkonfetti till vårt bröllop i september och jag blev jättenöjd. Victoria hade en fint bemötande och gjorde sitt bästa för att tillmötesgå mina förväntningar och önskemål. Så himla nöjd!! Läs mer
  • 2018-09-18

Kristina T skrev om Melody Flowers
    Har blomleverans varannan vecka och jag har inte blivit besviken någon gång, vackra blommor som håller länge. Gillar att man får ett sms innan samt att det blir levererat till dörren! Kan varmt rekommendera Flowery! Läs mer
    2018-09-19 Melody Flowers svarar Kristina T
    Hej Kristina!
    Tack för ditt varma omdöme av oss på Melody Flowers!
  • Amanda Ö

2018-09-18

Amanda Ö skrev om Melody Flowers
    Jag beställde blomsterarrangemang till mitt bröllop och är så nöjd! Jag beställde blommor till borden, brud- och tärnbukett, korsager, blommor till håret, tårtdekorationer samt blommor till kyrkan.
    Först hade vi ett möte där Viktoria var väldigt lyhörd för mina önskemål och visioner, samtidigt som hon kom med egna förslag. Jag bröt nästan ihop av lycka när jag såg allt, som hon dessutom fixade hemleverans av, då det var helt perfekt. Jag meddelade min blygsamma budget i sammanhanget, och hon fixade det utan problem! Mitt tips till alla brudar: Lita på Viktoria! Hon gör er inte besvikna! Läs mer
  • 2018-09-08

Helena J skrev om Melody Flowers
    Beställde en brudbukett och hyrde en dekorerad blomsterbåge till vigseln. Är jättenöjd med resultatet. Jag är nöjd med kontakten och utförandet. Är särskilt nöjd med bågen och kan rekommendera Melody Flowers. Läs mer
  • Astrid S

2018-09-04

Astrid S skrev om Melody Flowers
    Kjøpte blommor til brudens hår. Excellent service. Läs mer
  • 2018-09-03

Daniel C skrev om Melody Flowers
    Vi kontaktade Melody Flowers för att hjälpa oss med blomsterdekorationen till vår bröllop. Från första början visste vi att de skulle göra ett utmärkt jobb. Från start till slut har de behandlat allt väldigt professionellt och resultatet blev fantastiskt. De förklarar vad som är realistiskt och försöker komma på olika lösningar till eventuella problem som kan uppstå. Det märks att de är experter inom området. Vi rekommenderar dem! Läs mer
  • Emelie N

2018-09-01

Emelie N skrev om Melody Flowers
    Melody flowers gjorde de mest fantastiska buketter till vårat bröllop, Viktoria hade fångat upp perfektion i brudbuketten, så mycket bättre än jag någonsin hade kunnat önska.

Dessutom dekorerade hon tårtorna med matchande blommor - supersnyggt!

Väldigt proffsig och lätt att ha att göra med :) Läs mer
  • Jacqueline R

2018-08-31

Jacqueline R skrev om Melody Flowers
    Viktoria på Melody flowers är kunnig, har öga för detaljer och är en jätte trevlig tjej. Jag är så nöjd. Jag förklarade hur jag ville ha blombuketten men att hon fick fria tyglar och den blev bättre än jag någonsin kunde föreställt mig. Jag är sååå nöjd. Hon är bäst. Läs mer
  • 2018-08-31

Lisa H skrev om Melody Flowers
    Fräscha blommor i härligt komponerad bukett med snabb utkörning.
    Köpte blommor och budning. Härliga blommor i precis den typ av bukett jag ville ha trots en rätt vag beskrivning. Och härligt bemötande av butiken! Läs mer
  • 2018-08-31

Niclas L skrev om Melody Flowers
    Vi valde Melody flowers som florist till vårt bröllop nu i somras. Allt från konsultation, till snabbhet vid frågor och sjövla resultatet var fantastiskt och jag med fru kan starkt rekommendera Viktoria och Melody Flowers! Läs mer

Johannes P skrev om Melody Flowers
    Fantastisk service!
    Underbar personal som verkligen vill förstå kundens bästa. Läs mer

Ellinor G skrev om Melody Flowers
    Vi fick hjälp av Melody Flowers med alla blomsterdekorationer till vårt bröllop. Bra hjälp under konsultationen och lyssnade till vad vi ville ha exakt. Väldigt nöjda med slutresultatet! Rekommenderar varmt Läs mer

Emelie H skrev om Melody Flowers
    Jag köpte brudbukett, tärnbuketter, corsage till brudgum och marskalker, samt bordblommor och dekor till honnörsbordet. Jag köpte även hårblommor. Jag tycker att företagets bemötande var väldigt bra. De var trevliga och väldigt hjälpsamma. De lyssnade på vad jag som kund efterfrågade och bemötte sedan det utifrån den prisklass jag angett och säsongens blommor. Jag skulle verkligen rekommendera företaget till mina vänner och om jag behöver blomsterarrangemang i framtiden kommer jag att anlita dem igen. Läs mer

Frida G skrev om Melody Flowers
    Bestöllde brudbukett, tärnbukett och bordsdekorationer samt blom kransar till barnen.

Super bra bemötande. lyssnade in alla våra funderingar. höll sig till budgeten.
    Helt klart över förväntan. bra dialog och enkla att få tag på vid ändringar i beställningen.
    Kort sagt helt fantastiska! Läs mer

Roslagsgatan 25, 113 55 Stockholm