MAJEK BYGG & ENTREPRENAD

MAJEK BYGG & ENTREPRENAD

Ring 0303-168 80 www.majek.se

Välkommen till MAJEK BYGG & ENTREPRENAD! Vi är en byggfirma som riktar oss till dig som företag såväl som privatperson i hela Göteborg med omnejd. För oss är tillit och trovärdighet något som vi värderar högt. Genom att hålla vad vi lovar ser vi till att gång på gång ha nöjda kunder. Tjänster: Takläggning, nybyggnation, ombyggnation,...

8 omdömen om MAJEK BYGG & ENTREPRENAD

Jenny H
Skrev om MAJEK BYGG & ENTREPRENAD

Bra bemötande och snabb åtgärd. Hade även kontakt till annan entreprenör som behövdes.

FP Badrumsspecialisten AB
4.6/5 i betyg av 91 omdömen 4.6 av 91 omdömen
BadgeFourYears

FP Badrumsspecialisten hjälpte oss med en totalrenovering av vårt badrum. Lätta att få kontakt med och gav ett seriöst och kunnigt intryck v

Andréa H Andréa H
Skålpundets S
Skrev om MAJEK BYGG & ENTREPRENAD

Mycket bra bemötande ifrån företaget. Seriöst och bra. Vi är väldigt nöjda med arbetet.

MAJEK BYGG & ENTREPRENAD gillar detta
Robert P
Skrev om MAJEK BYGG & ENTREPRENAD

tog för lång tid.............................................................

Svar från MAJEK BYGG & ENTREPRENAD

Tack för ditt omdöme Robert. Tyvärr hade vi lite otur med att kollegan blev sjuk och dåligt väder. Det va därför det blev 4dagar försening Men det är ju sånt som kan hända? Vi gjorde vårt bästa och jag hoppas du är nöjd förövrigt! Mvh Majek

Nordiska Göteborg Byggentreprenad AB
4.5/5 i betyg av 49 omdömen 4.5 av 49 omdömen
Badge2020

Fick satt kakel i mitt nya kök och är toppen nöjd med resultatet! Trevligt bemötande och fin kommunikation! Tack till Tony som utförde ar

Sofia L
Skrev om MAJEK BYGG & ENTREPRENAD

Ett seriöst företag som löste problemet jag hade snabbt och med ett trevligt bemötande. De arbetade hänsynsfullt och gav mig flera alternativ på lösningar. Jag kan tänkta mig att använda dem igen.

EMMANUEL M
Skrev om MAJEK BYGG & ENTREPRENAD

Gjorde bra jobb med badrum renovering

Emma Felicia C
Skrev om MAJEK BYGG & ENTREPRENAD

Bara bra att säga, tack Benjamin för att du har byggt vårt fina kök, allt blev perfekt :)

SEBASTIAN S
Skrev om MAJEK BYGG & ENTREPRENAD

Great job! Really nice guy, customer orientated. Thanks Ben!

Thomas Ö
Skrev om MAJEK BYGG & ENTREPRENAD

Jag sökte ngn som akut kunde renovera min 3:a innan jag flyttade in. De fick max 2 veckor på sig. Jag bad dom välja tapeter och golv. De trodde inte sina öron att jag bad dom välja. De valde perfekta material.

MAJEK BYGG & ENTREPRENAD gillar detta