Mgruppen

Birger Jarlsgatan 64A, 114 29 Stockholm — Visa karta

Mgruppen har 85 års erfarenhet av ledarskap och management - med den erfarenheten kan vi säga att vi är specialister på ledarskap. Vårt erbjudande innehåller utbildningar och kurser för både nya och erfarna chefer och ledare, samt att vi tillhandahåller Nordens största Executive MBA.

I takt med att behoven både individuellt och i näringslivet, har förändrats genom åren, har också vi utvecklats. Grundkonceptet håller än idag; Mgruppen ska leverera gedigna ledarskapsutbildningar med fokus på personlig utveckling och personligt ledarskap.

Vi erbjuder idag en unik bredd i våra ledarskapsutbildningar som sträcker sig över tre dimensioner: leda mig själv, leda andra och leda verksamhet.

Detta gör att vi kan hjälpa ledare och chefer på alla nivåer i en verksamhet. Oavsett om du vill lära dig mer om hur du agerar som informell ledare, i en nyfunnen eller mångårig chefsposition, som projektledare eller annan ledarroll, finns det en utbildning anpassad efter just dina behov.

Utveckla ditt personliga ledarskap med oss på Mgruppen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 523 kunder tycker om Mgruppen

• Torbjörn N skrev om Mgruppen
    Hej,

Detta var den bästa utbildning jag har gått I hela min karriär. Väldigt proffsigt fån början till slut. Läs mer
  • Malin D skrev om Mgruppen
    Proffsigt genomfört och oerhört genomtänkt upplägg. Läs mer
  • Paulina L skrev om Mgruppen
    Väldigt bra bemötande från start till slut, känner mig mer än nöjd! Läs mer
  • Linda B skrev om Mgruppen
    Bra och proffsigt bemötande. Bra och relavant utbildning för mig som ledare. Läs mer
  • Tina T skrev om Mgruppen
    Om man har gått en del ledarskapsutbildningar tidigare var det inte så mycket nytt som tillfördes. De verktyg vi fick ta del av kände jag till sedan tidigare. Kanske inte helt levde upp till de förväntningar jag hade från start. Läs mer
  • Andreas V skrev om Mgruppen
    Jag upplever att kursen levde upp till mina förväntningar som bestod i att få en verktygslåda för mitt framtida ledarskap. En bra mix på teori och praktiska övningar. Bemötandet var genomgående utmärkt. Läs mer
  • Helen S skrev om Mgruppen
    Bra genomförd utbildning. Det var ett trevligt bemötande och proffsigt genomförd. Jag fick vad jag hade förväntat. Läs mer
  • Johan O skrev om Mgruppen
    Hej!
    Proffsigt och bra bemötande av M-gruppen.
    Kvalitet är ledordet. Läs mer
  • Carlos C skrev om Mgruppen
    Helt ok kurs. Man får många olika verktyg som man kan använda på jobbet.
    Å andra sidan, gruppen jag va med var för stor vilket gjorde att tempot på kurset blev jätte lågt. Läs mer
  • Maria N skrev om Mgruppen
    Jag tycker att kursen var bra, bemötandet professionellt och jag har en mycket positiv syn på både kursen och företaget efter kursen. Läs mer
  • Anna L skrev om Mgruppen
    En av de bästa ledarskapsutbildningarna jag gått! Läs mer
  • Karin A skrev om Mgruppen
    Jag upplevde kursen positivt och fick ett väldigt trevligt bemötande, och det levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • Christina L skrev om Mgruppen
    Väldigt kompetenta handledare. Kursen svarade till mina förväntningar och jag fick textat av mig själv - absolut lärorikt Läs mer
  • Filip M skrev om Mgruppen
    Väldigt bra, trotts att bra inte är en känsla :)

Fick känslan av glädje och tacksamt av både handledare och UGL-deltagarna efter genomförd utbildning. Lärorik på många personliga plan vilket jag kommer ha nytta av i mitt fortsatta yrke som egenföretagare. Läs mer
  • Andrea B skrev om Mgruppen
    Jag tycker det var en väldigt bra kurs! Bra ordnat att man bor på "internat", så att man kan fokusera helt på kursen. Intensiv och väldigt nyttig Läs mer
  • Ingrid C skrev om Mgruppen
    Hej Jag tycker jag fick ett bra bemötenade från ledarna av utbildningen. Proffsiga och delade verkligen med sig samt bjöd på sig själva. Jättespännande utbildning men många bra innehåll. :) Mvh Läs mer
  • Katia S skrev om Mgruppen
    Det är en bra kurs att förstår lite bättre hur man skulle jobba med medarbetare. Lite mer real "case studies" exempler och lite mer direkt feedback kunde vara bra att ha. Läs mer
  • Jack D skrev om Mgruppen
    Kanon program! och Maja var en suverän handledare! Läs mer
  • Anette A skrev om Mgruppen
    Första dagen var toppen tyvärr fick jag avbryta min kurs men ska gå i april istället. Läs mer
  • Sara E skrev om Mgruppen
    Jag fick ett bra bemötande av alla som jag hade kontakt med inom Mgruppen. Det var en mycket bra utbildning som jag har haft stor nytta av i mitt arbete. Läs mer
  • Malin R skrev om Mgruppen
    Bra och engagerade kursledare. Var i en grupp med många olika personligheter, från olika typer av verksamheter och det var en stor tillgång! Läs mer
  • Dieter N skrev om Mgruppen
    Superbra upplägg och proffsig kurs Läs mer
  • Kajsa B skrev om Mgruppen
    Mycket bra! Kunnig kursledare som gav motivation och fick mig att utvecklas i rollen som gruppledare. Läs mer
  • Sven Ö skrev om Mgruppen
    Mycket bra kurs med en väldigt engagerad ledare med stor erfarenhet från ledarskapskurser. Rekommenderar verkligen kursen till dom som behöver ledning i hur det är att vara ledare utan att vara chef.

Rekommenderar er att välja internat-versionen av kursen för att man får ut mer av att umgås på kvällarna och att ha fokus på kursen istället för att gå hem och glömma kursen! Läs mer
  • Adam F skrev om Mgruppen
    Det var en väldigt väl genomtänkt kurs med en bra blandning av teori och praktiska övningar. Jag har redan haft nytta av innehållet i praktiken. Läs mer
  • Jonas H skrev om Mgruppen
    Bemötandet var exemplariskt. Mina förväntningar var något lägra ställda än vad jag fick ut av utbildningen, så det blev bara bonus.

Hela utbildningen, gruppen, kursgården och handledarna var något över det extra och jag är således mycket nöjd med veckan. Läs mer
  • Carina A skrev om Mgruppen
    lärorik upplevelse som gav nya insikter Läs mer
  • Frida C skrev om Mgruppen
    Min upplevelse angående UGL var väldigt potsetivt, lärde mig massor om mig själv men även hur andra fungerar och tänker i olika sitvationen. Lärorikt! Läs mer
  • Maria W skrev om Mgruppen
    Otroligt bra kurs! Ledare, lokaler, mat och helhetsupplevelse Läs mer
  • Samuel L skrev om Mgruppen
    Jag tyckte det var mycket bra! Läs mer
  • Caroline M skrev om Mgruppen
    Överträffade mina förväntningar på alla plan! Fantastisk miljö, kompetenta och inspirerande kursledare och aktiva och engagerade kursdeltagare! Läs mer
  • Anneli S skrev om Mgruppen
    Bemötandet var bra, det gick snabbt och smidigt. Utbildningen var bra, platsen mindre bra men bra med internat. Läs mer
  • Jan M skrev om Mgruppen
    Bra utbildning. Kompetent kursledare med bra upplägg. Bra val av konferensanläggning. Läs mer
  • Henrik E skrev om Mgruppen
    Väldigt trevlig och bra kursledare. Upplägget och kursdeltagarna gav många intressanta synvinklar och tankar, vilket gjorde kursen väldigt givande. Läs mer
  • Rade C skrev om Mgruppen
    Bra kurs men mycket strul med uppgifterna som skulle göras online, t.ex. alla anäkter som mvåra medarbetare fyllde i digitalt fick fyllas i på papper i senare skede. Läs mer
  • Anders W skrev om Mgruppen
    Jättebra kurs. Mycket praktiska övningar och möjligheter att reflektera över ens egen roll och arbete. Väldigt bra kursledare. Läs mer
  • David H skrev om Mgruppen
    Bra kurs som gav en bra verktygslåda och språngbräda till mitt fortsatta liv som chef Läs mer
  • Yvonne R skrev om Mgruppen
    Jag tycker om Mgruppen och har gått flera av deras utbildningar
    Utbildningen UGL var oerhört givande och lärorik och gav mig bra verktyg framåt, dock har jag fått ryggproblem efter att ha suttit så mycket under konsentrerad tid i en vecka:( Läs mer
  • Erik W skrev om Mgruppen
    Jag är nöjd med kursen, den motsvarade mer än väl mina förväntningar. Faktum är att den överträffade mina förväntningar. Kursledaren var bra och framförallt uppskattade jag hennes praktiska erfarenhet som hon använde till bra. Läs mer
  • Petra Å skrev om Mgruppen
    Jag är supernöjd med både kursupplägg och lärarna. Jag fick med mig många verktyg som jag dagligen använder. Läs mer
  • Linda E skrev om Mgruppen
    Riktigt nöjd! Trevlig kursledare, superfin anläggning, bra mat och bra upplägg på utbildningen! Rekommenderas! Läs mer
  • Katarina T skrev om Mgruppen
    hej!

Jag har bara positivt att säga om "Ny som Chef"
    Kunde tyvärr bara gå första delen då jag blev sjuk inför andra kurstillfället.
    Väntar på svar från Joakim Ödman för att gå om kursen i vår. Läs mer
  • Henrik L skrev om Mgruppen
    Levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Fredrik A skrev om Mgruppen
    Jag är oerhört nöjd med utbildningen och den motsvarade väl mina förväntningar! Läs mer
  • Claes N skrev om Mgruppen
    Instruktörerna gav oftast intressant information men ibland kändes det inte helt grundat avseende vissa frågor. Spännande att jobba utan styrning men jag uppfattar att jag hade kunnat få ut mer om det ibland hade varit ett tydligare schema.
    Allt praktiskt, boende och mat, etc fungerade utmärkt.
    Bra blandad grupp med olika bakgrunder och arbeten. En förutsättning.
    Lärde mig mycket och kommer ta med mig en hel del. Läs mer
  • Kristina R skrev om Mgruppen
    Kursen var mycket bra och konkret. Det gavs manga tips och idéer samt tillfälle till personlig och professionell utveckling. Läs mer
    Mgruppen, Mgruppen gillar detta
  • Hanna F skrev om Mgruppen
    Bra återkoppling, givande kurs Läs mer
  • Idris A skrev om Mgruppen
    Bra bemötande!
    Några ord kan beskriva min erfarenhet:
    Givande, rolig och lärorik. Läs mer
  • Johan L skrev om Mgruppen
    Väldigt bra utbildning med kompetenta ledare som tyvärr gjorde sin sista kurs för Mgruppen. Läs mer
  • Elisbeth J skrev om Mgruppen
    Hej, hela kursen var sammantaget toppen bra. Alla människor bör gå denna kurs. Så intressant hur vi funkar ihop i grupp.
    Det jag speciellt tar med mig är att lära sig reflektera, ge feedback och använda Jag-budskapet. Naturligtvis är konflikthantering värdefullt. Jag upplevde att våra ledare/instruktörer var mycket skickliga och fick oss att öppna upp och en massa värdefull information. Det man skulle ha velat var att få höra vad de ansåg om oss som grupp och även enskilt.
    Mvh Elisabeth Läs mer

Bästa företagsutbildningarna i Stockholm: