Alla kategorier Företagsutbildning Stockholms län Stockholm Norrmalm Mgruppen Executive Master of Finance

en del av Mgruppen

Birger Jarlsgatan 64A, 114 29 Stockholm — Visa karta

4.5 / 5 i betyg — 4 rekommendationer

Läs vad 4 användare tycker om Executive Master of Finance

• Tord N
    Tord N skrev om Executive Master of Finance en del av Mgruppen
    Bra mottagande och bra beskrivning av målet och pedagogiken kring utbildning inom ekonomi.

Med projektarbetet som grund kunde vi ta in teorier i ett verkligt företag oavsett ägare, storlek och skede. Delen där vi bryter ned till enheter är bäst och begripligast. Värdering av företag är intressant och kräver att man kan analysera siffror med sunt förnuft.
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Executive Master of Finance en del av Mgruppen
    Avslutade nyligen programmet Master of Finance Mgruppen och har bara positiva omdömen. Bra föreläsare, konkreta verktyg och bra nätverk.
  • Malin D
    Malin D skrev om Executive Master of Finance en del av Mgruppen
    Mycket professionell utbildning där stora namn och skickliga personer förmedlar sin visdom och vad som krävs för att lyckas!
    Jag rekommenderar denna utbildning varmt till alla personer som vill utveckla sig själv och/eller sitt företag@
  • Arne P
    Arne P skrev om Executive Master of Finance en del av Mgruppen
    Söker du lite nya djupare kunskaper inom Finance eller jobbat länge i området? Då tycker jag att du skall söka till Master Of Finance där du får lära dig grunderna inom de flesta områdena men även av programmets olika ledare får ett pedagogiskt perspektiv som är till nytta även för mig som CFO. Jag rekommenderar verkligen denna utbildning men det är du, din medverkan som är helt avgörande för din framgång. PS du får även tillgång till ett yrkesmässigt nätverk som iallafall för mig överträffar det vanliga!
Ny som chef
UGL