Alla kategorier Företagsutbildning Stockholms län Stockholm Norrmalm Mgruppen Executive Master of Leadership & Management
Executive Master of Leadership & Management

Executive Master of Leadership & Management
en del av Mgruppen

Birger Jarlsgatan 64A, 114 29 Stockholm — Visa karta

4.7 / 5 i betyg — 15 rekommendationer

Läs vad 15 användare tycker om Executive Master of Leadership & Management

• Maria B
    Maria B skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    Proffsigt och skräddarsytt bemötande till mig som kund och kursdeltagare för Executive Master of Leadership & Management.

Alltid med ett personligt bemötande som får mig att känna mig sedd och att mina behov för att bygga min karriär blir tillgodosedda.
  • Tord L
    Tord L skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    Bra föreläsare och erfarna deltagare skapar en trevlig miljö där man lär sig många nya saker.
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    Jag har fått ett mycket bra och professionellt bemötande.

Utbildningen överträffar mina förväntningar och är till stor nytta för mig i min vardag som VD.
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    Executive Master of Leadership & Management - bred och stimulerande utbildning. Täcker många områden och ger många perspektiv på ledarskap. Bra verktygslåda och goda möjligheter till att utöka sitt nätverk. Mycket positiv
  • Mirja H
    Mirja H skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    Jag valde att läsa programmet Executive Master of Leadership & Management eftersom det ger en unik möjlighet att utveckla sig själv och sitt ledarskap för att bättre kunna möta de allt högre kraven som ställs i rollen som chef och ledare. Mgruppen svarade bäst upp till mina krav och förväntningar. Genom att alla som söker och kommer in måste ha flerårig arbetslivserfarenhet inom jobb med ledande befattningar, skapar det en bra grund för spännande diskussioner.
    Det leder också till att programmet blir väldigt väl förankrat i verkligheten. Lektionerna genomsyrades av intressanta diskussioner där man fick inblickar i utmaningar och problem som andra personer i liknande positioner ställts inför.
    – Det gav mig nya verktyg att hantera utmaningar på mitt jobb. Samtidigt blev lektionerna som en frizon för att reflektera över mitt arbete. Jag kunde sitta ner, lyssna och tänka på vad man kan göra annorlunda som företag men också som individ på företaget.
  • Maria S
    Maria S skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    Överlag bra föreläsare och program även om det är för långa dagar. Skulle gärna få lite tid på kvällarna för reflektion.

Kursen levererar som förväntat och M-gruppen sköter det administrativa bra.
  • Annelie O
    Annelie O skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    Bra bemötande, riktigt bra föreläsare, god gemenskap i gruppen (riktigt bra med tanke på hur många vi var). Stor bredd på ett positivt sätt, förstår att detta är grundkursen och det ger mersmak.

Bra samordning administrativt. Har nog lyckats varje gång.
  • Joel C
    Joel C skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    Ett tydligt och professionellt bemötande kring köpet av produkten Executive Master of Leadership & Management. Bra med en flexibilitet kring faktureringen, vilken sida av nyåret den skulle ske.
    Mina förväntningar har hittills blivit väl uppfyllda med en nivå på utbildningen (föreläsningar/upplägg) som gjort att jag anmält mig till fler av Mgruppens program.
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    Bemötandet har varit förstklassigt rakt igenom! Gunnar har en förmåga att "ta folk" långt utöver det vanliga.

Jag kan nästan inte med ord beskriva hur mycket året med Master of Leadership och Management har betytt för mig, på det privata planet likväl som rent yrkesmässigt. Utbildningen har tagit mig från att känna tvivel för min yrkesroll till att känna en trygghet att bygga vidare ifrån och en nyfikenhet att fortsätta utforska ledarskapets betydelse, dess utmaningar och möjligheter. Jag skulle rekommendera alla som får chansen att gå Master of Leadership & Management!
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    Executive Master of Leadership & Management, m,ycket bra bemötande och vägledning
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    Jag har köpt en utbildning Executive Master of Leadership & Management. De delar jag genomfört hittills har varit mycket bra. Väldigt bra föreläsare och genomtänkt program.
  • Ann-sofie S
    Ann-sofie S skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    En väl upplagd utbildning som går att anpassa till det dagliga arbetet vilket ger en hög inlärningseffekt. Mycket professionella föreläsare och handledare. Kan varmt rekommenderas!
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    En mycket bra utbildning som jag varmt rekommenderar.
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    Proffisionellt som ger sig an uppgiften med att förska förmedla ett helthetsperspektiv.
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    Bra & proffsigt bemötande, Tjänst MoLS
Ny som chef