Alla kategorier Företagsutbildning Stockholms län Stockholm Norrmalm Mgruppen Executive Master of Leadership & Management
20 rekommendationer

Executive Master of Leadership & Management
en del av Mgruppen

Birger Jarlsgatan 64A
114 29 Stockholm — Visa karta

Läs vad 20 kunder tycker om Executive Master of Leadership & Management

• Klas D
    Klas D skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    Mycket professionellt bemötande, från första förfrågan och genom hela programmet. Allt som allt var det ett mycket väl sammansatt och genomfört program. Det finns givetvis förbättringspotential. Om man korrigerar efter den feedback deltagarna givit efter modulerna så kan man säkra att ligga på topp, men om programmet bara rullar vidare utan korrigeringar så kommer det, trots ett bra koncept, vattnas ur efterhand. Läs mer
    2017-07-04 Mgruppen svarar Klas D
    Hej Klas!

Tack för din feedback gällande Master of Leadership and Management. De utvärderingar vi får in från er deltagare är oerhört värdefulla för oss. Dels den återkoppling ni ger respektive föreläsare, som vi använder för att förbättra just det speciella passet, dels andra synpunkter på aktualitet, helhetsintryck m.m. Normalt byter vi ut några föreläsare varje år och nästa år planerar vi att åka till Peking under en modul för att fördjupa oss i kinesisk utveckling och affärsliv.

Andra exempel på hur vi använder återkoppling är att vi under nästa år att lansera ett mer praktiskt och handfast program med inriktning på att ge stöd för verksamhetsutveckling och innovation samt att vi förlänger Master of Finance med en modul för att kunna fördjupa oss ännu mer.

Än en gång, tack för din återkoppling och hoppas att du har stor nytta av de kunskaper du förvärvat hos oss.

Med vänliga hälsningar
    Annica Söderberg
    VD Mgruppen
    Mgruppen gillar detta
  • Jonas J
    Jonas J skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    Jag hade stora förväntningar på programmet och de har faktiskt infriat. Känner att det har givit mig mycket energi, nya verktyg och en större nyfikenhet till hur jag kan utveckla mig som ledare.
    Man känner sig väl omhändertagen och får lagom mycket information. Inte minst så får man lära känna många andra trevliga människor som man delar erfarenheterna med och kan bygga nätverk med. Läs mer
    Mgruppen gillar detta
  • Jimmy H
    Jimmy H skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    Väl sammansatt program mixat med fantastiska föreläsare och diskussionsgrupper. Gunnar Ekman som är kursledare har haft en stor del att gruppen som helhet är väldigt tight där "vi" delar med oss ärligt och äkta. Utbildningen i stort har fram till nu överträffat mina förväntningar och givit mig mkt värdefulla kunskaper som jag kunnat applicera i min vardag. Läs mer
    Mgruppen, Kristina gillar detta
  • Carolina S
    Carolina S skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    Jag har fått ett mycket bra bemötande och utbildningen lever mycket bra upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Per-erik E
    Per-erik E skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    Ett mycket väl bemötande och både föreläsare och föreläsningar håller mycket hög nivå. Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    Proffsigt och skräddarsytt bemötande till mig som kund och kursdeltagare för Executive Master of Leadership & Management.

Alltid med ett personligt bemötande som får mig att känna mig sedd och att mina behov för att bygga min karriär blir tillgodosedda. Läs mer
  • Tord L
    Tord L skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    Bra föreläsare och erfarna deltagare skapar en trevlig miljö där man lär sig många nya saker. Läs mer
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    Jag har fått ett mycket bra och professionellt bemötande.

Utbildningen överträffar mina förväntningar och är till stor nytta för mig i min vardag som VD. Läs mer
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    Executive Master of Leadership & Management - bred och stimulerande utbildning. Täcker många områden och ger många perspektiv på ledarskap. Bra verktygslåda och goda möjligheter till att utöka sitt nätverk. Mycket positiv Läs mer
  • Mirja H
    Mirja H skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    Jag valde att läsa programmet Executive Master of Leadership & Management eftersom det ger en unik möjlighet att utveckla sig själv och sitt ledarskap för att bättre kunna möta de allt högre kraven som ställs i rollen som chef och ledare. Mgruppen svarade bäst upp till mina krav och förväntningar. Genom att alla som söker och kommer in måste ha flerårig arbetslivserfarenhet inom jobb med ledande befattningar, skapar det en bra grund för spännande diskussioner.
    Det leder också till att programmet blir väldigt väl förankrat i verkligheten. Lektionerna genomsyrades av intressanta diskussioner där man fick inblickar i utmaningar och problem som andra personer i liknande positioner ställts inför.
    – Det gav mig nya verktyg att hantera utmaningar på mitt jobb. Samtidigt blev lektionerna som en frizon för att reflektera över mitt arbete. Jag kunde sitta ner, lyssna och tänka på vad man kan göra annorlunda som företag men också som individ på företaget. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    Överlag bra föreläsare och program även om det är för långa dagar. Skulle gärna få lite tid på kvällarna för reflektion.

Kursen levererar som förväntat och M-gruppen sköter det administrativa bra. Läs mer
  • Annelie O
    Annelie O skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    Bra bemötande, riktigt bra föreläsare, god gemenskap i gruppen (riktigt bra med tanke på hur många vi var). Stor bredd på ett positivt sätt, förstår att detta är grundkursen och det ger mersmak.

Bra samordning administrativt. Har nog lyckats varje gång. Läs mer
  • Joel C
    Joel C skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    Ett tydligt och professionellt bemötande kring köpet av produkten Executive Master of Leadership & Management. Bra med en flexibilitet kring faktureringen, vilken sida av nyåret den skulle ske.
    Mina förväntningar har hittills blivit väl uppfyllda med en nivå på utbildningen (föreläsningar/upplägg) som gjort att jag anmält mig till fler av Mgruppens program. Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    Bemötandet har varit förstklassigt rakt igenom! Gunnar har en förmåga att "ta folk" långt utöver det vanliga.

Jag kan nästan inte med ord beskriva hur mycket året med Master of Leadership och Management har betytt för mig, på det privata planet likväl som rent yrkesmässigt. Utbildningen har tagit mig från att känna tvivel för min yrkesroll till att känna en trygghet att bygga vidare ifrån och en nyfikenhet att fortsätta utforska ledarskapets betydelse, dess utmaningar och möjligheter. Jag skulle rekommendera alla som får chansen att gå Master of Leadership & Management! Läs mer
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    Executive Master of Leadership & Management, m,ycket bra bemötande och vägledning Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    Jag har köpt en utbildning Executive Master of Leadership & Management. De delar jag genomfört hittills har varit mycket bra. Väldigt bra föreläsare och genomtänkt program. Läs mer
  • Ann-sofie S
    Ann-sofie S skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    En väl upplagd utbildning som går att anpassa till det dagliga arbetet vilket ger en hög inlärningseffekt. Mycket professionella föreläsare och handledare. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    En mycket bra utbildning som jag varmt rekommenderar. Läs mer
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    Proffisionellt som ger sig an uppgiften med att förska förmedla ett helthetsperspektiv. Läs mer
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Mgruppen
    Bra & proffsigt bemötande, Tjänst MoLS Läs mer
UGL