Alla kategorier Företagsutbildning Stockholms län Stockholm Norrmalm Mgruppen Executive Master of Strategy

en del av Mgruppen

Birger Jarlsgatan 64A, 114 29 Stockholm — Visa karta

4.7 / 5 i betyg — 10 rekommendationer

Läs vad 10 användare tycker om Executive Master of Strategy

• Hanna L
    Hanna L skrev om Executive Master of Strategy en del av Mgruppen
    Mycket bra utbildning för den som vill ha en grund inom affärsstrategi med bra innehåll och föreläsare. Rekommenderas!
  • Mårten L
    Mårten L skrev om Executive Master of Strategy en del av Mgruppen
    Executive Master of Strategy via Mgruppen.
    Jag upplever Mgruppen som ett mycket kompetent förtetag med utbildning och utbildare i framkant. De levde upp till förväntningarna och det de lovade och gav ett mervärde till mig som deltagare. Jag är mycket nöjd med utbildningen och servicen via Mgruppen.
  • Elisabeth W
    Elisabeth W skrev om Executive Master of Strategy en del av Mgruppen
    Executive Master of Strategy

Oerhört hög nivå på utbildningen med professorer från olika fakulteter i Europa.
  • Lotta R
    Lotta R skrev om Executive Master of Strategy en del av Mgruppen
    Bra bemötande med engagerade föreläsare och deltagare för att inte tala om de som "höll ihop det"
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Executive Master of Strategy en del av Mgruppen
    Bra bemötande och bra organiserat
  • Håkan G
    Håkan G skrev om Executive Master of Strategy en del av Mgruppen
    Mitt företag har för min del köpt utbildningsplats på "Executive Master of Strategy" och Mgruppens bemötande har alltigenom utbildningen varit förträffligt gott.
    Mgruppen överträffar mina förväntningar och jag kommer i framtiden varmt rekommendera deras Executive MBA utbildning till vänner och kollegor.
  • Johan H
    Johan H skrev om Executive Master of Strategy en del av Mgruppen
    Utbildning - Master of Strategy

Mycket bra utbildning och bemötande hela vägen igenom
  • Anneli H
    Anneli H skrev om Executive Master of Strategy en del av Mgruppen
    Märkligt att år 2015 hålla en strategikurs som fullständigt domineras av manliga föreläsare. Gammeldags liksom. Vill Mgruppen verkligen ha ett sådant varumärke? Lite sunkigt sådär. Är man inte hungrigare än så?

När jag berättade det för min chef gick han genast till konkurrenterna på frukostmöte för att se om det var bättre där.

I övrigt givande och inget att klaga på.
    2015-11-02 Mgruppen svarar Anneli H
    Tack för din rekommendation Anneli! Vi tar till oss av din feedback angående andelen kvinnliga/manliga föreläsare.

Vad gäller våra masterutbildningar har vi i dagsläget minst hälften kvinnliga föreläsare i 'Master of Leadership and Management' och 'Master of Human Resources'. Tyvärr har vi haft svårt att uppnå samma jämvikt för ’Master of Strategy’ och ’Master of Finance’. Vi jobbar aktivt med att få tag på fler duktiga kvinnliga föreläsare även inom dessa områden.
  • Anders A
    Anders A skrev om Executive Master of Strategy en del av Mgruppen
    Väldigt genomtänkt utbildning. Utmärkta föreläsare. Gav mycket bra verktyg att använda i det strategiska arbetet.
  • Christian F
    Christian F skrev om Executive Master of Strategy en del av Mgruppen
    Har gått utbildningen Executive Master of Strategy hos Mgruppen. vid de allra flesta tillfällen var Mgruppen proffsiga i sitt bemötande, men visst fanns det tillfällen då det brast, bla med utsick av material inför föreläsningar/utb. tillfällen.
    Jag har rekomenderat Mgruppen till andra som frågat om liknande utbildningar så jag får väl säga att de lever upp till mina förväntningar.
Ny som chef
UGL