Alla kategorier Företagsutbildning Stockholms län Stockholm Norrmalm Mgruppen Leda andra chefer - med individuell chefshandledning
Leda andra chefer - med individuell chefshandledning

Leda andra chefer - med individuell chefshandledning
en del av Mgruppen

Birger Jarlsgatan 64A, 114 29 Stockholm — Visa karta

4.2 / 5 i betyg — 9 rekommendationer

Läs vad 9 användare tycker om Leda andra chefer - med individuell chefshandledning

• Anna-maria A
    Anna-maria A skrev om Leda andra chefer - med individuell chefshandledning en del av Mgruppen
    Bra kurs - som alla I någon ledningsgrupp borde gå.
  • Lilian N
    Lilian N skrev om Leda andra chefer - med individuell chefshandledning en del av Mgruppen
    Mgruppen är väldigt duktiga på utbildning. Denna utbildning var precis vad jag behövde. Ett bra kontakt nät och bra ledningsgruppsverktyg framförallt.
  • Klas Ö
    Klas Ö skrev om Leda andra chefer - med individuell chefshandledning en del av Mgruppen
    Jag har lämnat en utvärdering direkt till Mgruppen där jag menar att kursen inte alls motsvarade mina förväntningar.
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Leda andra chefer - med individuell chefshandledning en del av Mgruppen
    Engagerad och kompetent handledning med både bra bakgrundsmaterial och improvisation efter gruppens behov. Bra energi där det känns att kursledaren vill beröra och utveckla individens kompetens genom gruppdiskussion och övningar.
  • Anna G
    Anna G skrev om Leda andra chefer - med individuell chefshandledning en del av Mgruppen
    Kan inte bedöma bemötandet vid anmälningen av utbildningen, gjorde den via nätet.
    Utbildningen som sådan var mycket bra och givande
  • Malin S
    Malin S skrev om Leda andra chefer - med individuell chefshandledning en del av Mgruppen
    Liten grupp, bra diskussioner och övningar med praktiska tillämpningar utifrån verklighetsbaserade case och behov i gruppen.
  • Carina A
    Carina A skrev om Leda andra chefer - med individuell chefshandledning en del av Mgruppen
    Jag är mycket nöjd med bemötande, kursen i sin helhet och mycket nöjd med kursledaren. Det jag har synpunkter på är deltagarna och våra olika kunskaper och erfarenheter. Det var stor skillnad på oss vilket inte gav mig så mycket.
  • Gunilla P
    Gunilla P skrev om Leda andra chefer - med individuell chefshandledning en del av Mgruppen
    Trevliga och duktiga ledare.Lagom mix av "föreläsning" och gruppdiskussioner och övningar samt tid för reflektion.
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Leda andra chefer - med individuell chefshandledning en del av Mgruppen
    Leda andra chefer var en väldigt bra kurs. Bemötande och organisation av kursen var mycket bra.
Ny som chef
UGL