Alla kategorier Företagsutbildning Stockholms län Stockholm Norrmalm Mgruppen Ledarskap för erfarna chefer

en del av Mgruppen

Birger Jarlsgatan 64A, 114 29 Stockholm — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 4 rekommendationer

Läs vad 4 användare tycker om Ledarskap för erfarna chefer

• Ingela A
    Ingela A skrev om Ledarskap för erfarna chefer en del av Mgruppen
    Blev mycket väl bemött både när jag anlände till Wijk och när kursen startade. Jag fick nog ut mer av kursen än förväntat. Båda som höll kursen var mycket bra, men särskilt nöjd var jag med Pia Larsson, som var helt fantastisk. Det var mycket hennes förtjänst att vi fick så bra kontakt i gruppen på mycket kort tid. Innehållet var bra och överträffade mina förväntningar. Det enda som jag tycker kan förbättras är att jag saknade en häfte med sammanfattning av allt material och alla teorier som vi gick igenom under modulerna. Det kunde ha delats ut i samband med kursens slut. Nu fick vi fotografera av alla anteckningarna som de gjort på blädderblocket :)
  • Ann-christine E
    Ann-christine E skrev om Ledarskap för erfarna chefer en del av Mgruppen
    Kursen var mycket bra och gav både uppdateringar av det man sedan tidigare kunde men även en hel del nytt som kan användas i ledarskapet. bra sammansättning av deltagare gjorde att det tillfödes mycket erfarenhet av olika slag.
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Ledarskap för erfarna chefer en del av Mgruppen
    Jag tycker det var en mycket bra kurs med mycket proffsiga kursledare. Jag fick många verktyg med mig som jag kan använda i mitt dagliga arbete. Dessutom gav kursen mig en riktig energiboost!
  • Eva K F
    Eva K F skrev om Ledarskap för erfarna chefer en del av Mgruppen
    Fantastisk utbildning med erfarna kursledare och bra innehåll. Upplägg med praktiska övningar, mkt verkliga situationer och varvat med teori i en mycket bra mix. Kursen kräver mycket av deltagarna men ger ändå mer tillbaka, man måste gå in för att dela med sig och reflektera över sin egen ledarroll och karaktär.
Ny som chef
UGL