Alla kategorier Företagsutbildning Stockholms län Stockholm Norrmalm Mgruppen Management Acceleration Program

Management Acceleration Program
en del av Mgruppen

Birger Jarlsgatan 64A
114 29 Stockholm — Visa karta

Läs vad 15 kunder tycker om Management Acceleration Program

• Charlotta F
    Charlotta F skrev om Management Acceleration Program en del av Mgruppen
    Jag har köpt en ledarskapsutbildning som levde upp till mina förväntningar till fullo. Jag har tidigare varit på utbildning hos M-Gruppen och även då var jag mycket nöjd. Läs mer
  • Åsa I
    Åsa I skrev om Management Acceleration Program en del av Mgruppen
    Professionellt bemötande och ett ledarutvecklingsprogram med hög kvalitet i de olika blocken. Lett till insikter om mig själv, styrkor och utvecklingsområden. Användbara verktyg i ledarskapets olika delar. Läs mer
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Management Acceleration Program en del av Mgruppen
    Jag gick en EMP-Kurs på 8 dagar. Mycket duktiga och trevliga med riktigt bra föreläsare. En av de bästa kurserna jag gått. Läs mer
    Kristina gillar detta
  • Thomas G
    Thomas G skrev om Management Acceleration Program en del av Mgruppen
    Professionellt företag med högkvalitativ utbildning. Läs mer
  • Karin O
    Karin O skrev om Management Acceleration Program en del av Mgruppen
    Mycket bra utbildning med varierande och kunniga föreläsare. Utbildningen fyllde mycket väl syfte och mål. Läs mer
    Mgruppen, Kristina gillar detta
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Management Acceleration Program en del av Mgruppen
    Har gått utbildningen STRATEGISKT LEDARSKAP OCH MANAGEMENT FÖR NORRA SVERIGE. De levde upp till mina förväntningarna som jag hade på utbildningen. Bemötandet har varit bra från början till slut. Läs mer
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Management Acceleration Program en del av Mgruppen
    Tycker det var en bra och givande utbildning. Gav bra nätverk och energi. Läs mer
  • Ulf K
    Ulf K skrev om Management Acceleration Program en del av Mgruppen
    Ett företag som ser mig och mina behov och hjälper till med att föreslå lösningar. Senast så gick jag EMP som gav många nya insikter. De kurser som jag gått och även hört från andra är att de alltid är hög kvalitet och bra föreläsare. Man är dessutom mycket intresserade av feedback för att kunna bli bättre och hela tiden försöka överträffa förväntningar Läs mer
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Management Acceleration Program en del av Mgruppen
    Jag har gått ett ledarskapsprogram.
    Jag har bara positivt att säga om kursledarens bemötande och om programmets innehåll. Det gav mig jättemycket. Läs mer
  • Gösta W
    Gösta W skrev om Management Acceleration Program en del av Mgruppen
    Min uppfattning är att jag har nytta av utbildningen och nätverket. Att träna på att planera strategier i arbetet skapar trygghet för mig och mina medarbetare Läs mer
  • Hans P
    Hans P skrev om Management Acceleration Program en del av Mgruppen
    Fick ett bra bemötande under min utbildning. Läs mer
  • Jan S
    Jan S skrev om Management Acceleration Program en del av Mgruppen
    Väldigt gott bemötande och en bra variation av föreläsare/uppgifter som passade både chefer inom privat och offentlig verksamhet! Läs mer
    Mgruppen gillar detta
  • Marika S
    Marika S skrev om Management Acceleration Program en del av Mgruppen
    Jag gick EMP i höstas. Fick bra hjälp och info i samband med att jag skulle anmäla mig och fick namn och tele till tidigare deltagare att kontakta för referenser.
    Kursen var bra men jag fick inte med mig så mycket som jag hade förväntat mig. Kanske var det för få dagar avsatta. Kändes inte som om gruppen blev något team ev sista dagen och vi etablerade inget nätverk. Fanns inte så mycket tid att byta erfarenheter som jag hoppats.
    Var lite dålig framförhållning inför träffarna vad som skulle vara inläst och förberett. Läs mer
  • Alf E
    Alf E skrev om Management Acceleration Program en del av Mgruppen
    Fick ett proffsigt bemötande från anmälan till kursslut, inklusive alla utbildningstillfällen. Jag kan varmt rekommendera denna utbildning hos M-gruppen Läs mer
  • Jacob B
    Jacob B skrev om Management Acceleration Program en del av Mgruppen
    Mycket bra rakt igenom. Allt från föreläsare till lokaler och boende. Jag är väldigt nöjd och kommer utan att tveka gå fler kurser. Läs mer
UGL
Ny som chef